Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

si eu am aceeasi problema cu esp-ul, din cauza crize il dezactivez odata cu pornirea masinii si cam atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrical fault in circuit parca, mi-au zis ca ar fi senzoru de sub volan si ca ar fi injur de 6 mil nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vorba de g200 se repara la 1/4 din pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa aibe legatura cu un banal fir de la cutie de la senzoru de viteza care a fost taiat ( ulterior depistat si lipit ) ? intreruperea acestui fir mi-a afecat vitezometru ( afisa 0km/h si afisajul volumului din rezervor ( imi cadea brusc acul si se aprindea becu de rezerva si sunetu specific, apoi revenea si tot asa la fiecare franare, accelerare, curba stanga dreapta. ) dupa lipirea acelui banal fir s-a rezolvat imediat si problema cu nivelul combustibilului din rezervor si nu s-a mai intamplat sa cada brusc acu si problema cu afisarea vitezei de rulaj. Bine ca nu am ascultat de un mecanic care mi-a zis mai intai sa cumpar sonda litrometrica si apoi sa merg la el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura.... e destul de intalnit fenomenul - e vb de niste lipituri reci, pe placa senzorului. Se desface si se refac lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva feedback in legatura cu un service recomandat sau persoana de pe forum care face aceasta reparatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in aria Prestari Servicii.

la service nu o sa vrea sa-l repare.... o sa il schimbe.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa aibe legatura cu un banal fir de la cutie de la senzoru de viteza care a fost taiat

NU. Aici vorbim de o defectiune interna a senzorului, nu de firele pana la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu răspuns, să le mulţumesc colegilor care m-au ajutat cu informaţii, şi să ofer soluţia din cazul meu: se dă un ESP care funcţionează anormal în viraje strânse, fără erori pe computer: soluţia: o echilibrare şi umflare corespunzătoare a roţilor, şi adio problemă. Mulţumesc în special lui "F l o r i n" şi lui "bora4motion".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricand - cu mare placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu răspuns, să le mulţumesc colegilor care m-au ajutat cu informaţii, şi să ofer soluţia din cazul meu: se dă un ESP care funcţionează anormal în viraje strânse, fără erori pe computer: soluţia: o echilibrare şi umflare corespunzătoare a roţilor, şi adio problemă. Mulţumesc în special lui "F l o r i n" şi lui "bora4motion".

Nicio problema, de asta exista forumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. O problema cu martorul ESP am avut si eu zilele astea.Am schimbat rotile de vara cu cele de iarna (pe care le am de 2 ani - ierni). La o zi dupa ce am schimbat rotile mi s-a aprins martorul ESP si nu mai vroia sa dispara orice as fi facut; chiar daca apasam pe butonul pt ESP acesta era degeaba. M-am apucat sa citesc pe forum si ma tot gandeam ca am si eu problema la senzorul acela G200. M-am apucat sa verific presiunea in roti si normal ca erau fiecare cu alta presiune si am pus 2,1 fata si 1,9 spate asa cum e recomandat la golful meu. De echilibrat fusesera echilibrate atunci cand au fost montate.

Am fost la diagnoza si mecanicul mi-a spus ca pe tester ii apare o problema la senzor unghi directie si nu putea nicicum sa stearga eroarea aparuta. A incercat sa faca treaba cu rotirea volanului la dreapta maxim, apoi stanga ... si nu a mers prima oara, martorul ESP tot ne mai facea cu ochiul. Am incercat pe pietris sa vedem daca intra ABS-ul si nu era nici o problema. A mai incercat inca o data cu rotirea volanului la dreapta maxim, apoi stanga etc (asa cum ati spus si voi pe forum )si a disparut eroarea. Acum sunt curios daca o sa mai apara...

Intrebarea mea este de ce acum mi s-a aprins martorul ESP pt ca rotile de iarna sunt aceleasi pe care le folosesc de 2 ierni, au aceleasi marimi, am respectat pana si locul in care au fost puse si anul trecu si acum 2 ani. Sa fie doar presiunea diferita pe care mi-a bagat-o baiatul de la service sau se poate sa fi atins ceva pe la roti??? Mentionez ca am pus si o frana mai brusc in ziua cand au fost montate rotile de iarna.

Va multumesc pentru ajutorul vostru si pentru sprijinul acordat noua vwforumistilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu ne spui ce eroare (cod) a citit mesterul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disfunctie senzor unghi directie - asta am vazut ca scria pe testerul acela - in romaneste. nu era nici un cod-nimic scris langa - mai erau doar vr-o 5-6 indicatii pe care testerul le oferea ca solutie la problema aparuta.

nu l-am mai rugat sa imi scoata la imprimanta pt ca diagnoza a fost gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa-i spui ca -i platesti coala de hartie A4 :lol:

Scuze de OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. O problema cu martorul ESP am avut si eu zilele astea.Am schimbat rotile de vara cu cele de iarna (pe care le am de 2 ani - ierni). La o zi dupa ce am schimbat rotile mi s-a aprins martorul ESP si nu mai vroia sa dispara orice as fi facut; chiar daca apasam pe butonul pt ESP acesta era degeaba. M-am apucat sa citesc pe forum si ma tot gandeam ca am si eu problema la senzorul acela G200. M-am apucat sa verific presiunea in roti si normal ca erau fiecare cu alta presiune si am pus 2,1 fata si 1,9 spate asa cum e recomandat la golful meu. De echilibrat fusesera echilibrate atunci cand au fost montate.

Am fost la diagnoza si mecanicul mi-a spus ca pe tester ii apare o problema la senzor unghi directie si nu putea nicicum sa stearga eroarea aparuta. A incercat sa faca treaba cu rotirea volanului la dreapta maxim, apoi stanga ... si nu a mers prima oara, martorul ESP tot ne mai facea cu ochiul. Am incercat pe pietris sa vedem daca intra ABS-ul si nu era nici o problema. A mai incercat inca o data cu rotirea volanului la dreapta maxim, apoi stanga etc (asa cum ati spus si voi pe forum )si a disparut eroarea. Acum sunt curios daca o sa mai apara...

Intrebarea mea este de ce acum mi s-a aprins martorul ESP pt ca rotile de iarna sunt aceleasi pe care le folosesc de 2 ierni, au aceleasi marimi, am respectat pana si locul in care au fost puse si anul trecu si acum 2 ani. Sa fie doar presiunea diferita pe care mi-a bagat-o baiatul de la service sau se poate sa fi atins ceva pe la roti??? Mentionez ca am pus si o frana mai brusc in ziua cand au fost montate rotile de iarna.

Va multumesc pentru ajutorul vostru si pentru sprijinul acordat noua vwforumistilor.

Cauta pe cineva cu VCDS si mai fa o scanare. Posteaza eroarea, sa ne uitam si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu dupa ce am mers pana la sfarsit de octombrie cu ESP-ul oprit de fiecare data am renuntat sa-l mai opresc...surprize surprize din partea masinii nu a mai lucrat involuntar ... nu am facut presiunea la roti, nu am echilibrat rotile nu i-am facut nimic.... inainte se activa si mergand drept, infrana brusc roata dreapta fata si ramanea aprins in bord..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal.am si eu o prob legata de ESP.cand ii pun contactul nu mi se aprinde martorul,am incercat sa pierd aderenta nimic.am facut o scanare nici o eroare.

ESP sigur am. acum ma gandesc ca nu cumva sa fie masluit ceva de genu..ce pot sa-i fac????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai buton de decuplare a ESP-ului, atunci ai - poti pune o scanare de pe ABS - sa vedem cum sta treaba.

am intalnit o gramada de clustere manarite.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ai ESP? Ai butonul in bord?

ce apare in fereastra de la ABS? posteaza imaginea de la diagnoza\.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esp sigur am,deoarece am buton de decuplare..la diagnoza nu mi-a aparut vreo eroare legata de esp sau abs , decat ceva legat de clapeta de acceleratie si EGR,dar au fost sterse.abs imi merge..ma gandesc sa nu fie masluit ceva de genu,deorece nu imi merge nici martorul check-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ce am cerut mai sus. o poza de la fereastra principala de la ABS, ca sa fim siguri ca masina ta are ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la esp,uita-ti ce mi-a aparut la o diagnoza.01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus spuneai ca nu ai nicio eroare pe ABS.

DA, ai ESP, doar ca se pare ca becul din bord este astupat sa nu se vada ca nu lucreaza. Trebuie reparat senzorul G200 si apoi desfacute ceasurile de bord si scos afara ce e bagat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • costycirstea
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!