Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Salut

Am un vw bora 1,6 16v 2002 benzina

Am schimbat crucea ax volan si mecanicul a dat jos axul volan iar cand l a scos au iesit cele doua parti si nu l a mai pus la semn

Dupa ce a montat la loc totul a ramas aprins esp in bord

Stie careva vreo solutie sa l repar?

Mi a aliniat volanul in mers sa fie drept pentru ca nu era facut nici un semn

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira e pusa cum trebuie ? La diagnoza ce apare ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o pun pe tester sa vad ce eroare apare

Trebuie calibrat volanul daca a fost demontat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, am o problema cu esp-ul care nu mi-a Mai aparut pana acum , sambata am schimbat anvelopele le-am pus pe cele de iarna , jantele au fost echilibrate cu aceeasi presume ,anvelopele de iarna sunt noi, am facut un drum de 400 de km pana la Severin, ieri dimineata am ridicat capota si vedea destul de clar ca langa batterie mi-a dormit o pisica, apoi am spalat masina si cam la 3 ore am plecat in oras ,mi s-a auzit un zgomot urat la roata dreapta de parca trageam ceva pe sub masina ,la un moment dat am crezut ca e nisip intre placuta si disc si de aici zgomotul.

In seara asta in drum spre Bucuresti dupa o depasire ,mi s-a aprins ESP -ul in bord, am tras pe dreapta ,am oprit motorul ,l-am repornit ,s-a stins , dupa 10 km a inceput sa se comporte de parca imi derapa masina ,apoi ramanea iar aprins , pana la urma am venit cu el Asa aprins in bord pana la Bucuresti, ce sa fie pana la urma , de la spalat , de la pisica, cand s-a urcat langa baterie, de la presiunea anvelopelor , nici nu stiu , am sa-I fac o diagnoza maine, insa ma gandeam ca a mai patit cineva asa ceva.

Modificat de rusen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am un golf 4 tdi din 2000! Cand pun contactul nu mi se aprinde nici martorul de esp nici de abs...! Daca apas butonul de esp la fel...nu se aprinde nimic in bord...abs-ul functioneaza, numai ca uneori imi da eroare, pe diagnoza spune ceva de un senzor de la roata, mai precis cand intru in curbe mai tare imi da eroare de abs, licare martorul de la frana de mana si scrie ceva de frana sau abs, in momentul acela abs-ul nu mai intra! Cand intra, lafel...nu imi indica niciun martor in bord...In fine, problema ar fi de la senzor...sau contact imperfect!

Dar cu esp-ul ce fac? Nu da niciun semn de "viata", cum sa verific daca functioneaza, sau ce sa verific...pe unde are senzorii?

Se poate ca martorii de esp si abs sa nu fie activi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am un golf 4 tdi din 2000! Cand pun contactul nu mi se aprinde nici martorul de esp nici de abs...! Daca apas butonul de esp la fel...nu se aprinde nimic in bord...abs-ul functioneaza, numai ca uneori imi da eroare, pe diagnoza spune ceva de un senzor de la roata, mai precis cand intru in curbe mai tare imi da eroare de abs, licare martorul de la frana de mana si scrie ceva de frana sau abs, in momentul acela abs-ul nu mai intra! Cand intra, lafel...nu imi indica niciun martor in bord...In fine, problema ar fi de la senzor...sau contact imperfect!

Dar cu esp-ul ce fac? Nu da niciun semn de "viata", cum sa verific daca functioneaza, sau ce sa verific...pe unde are senzorii?

Se poate ca martorii de esp si abs sa nu fie activi?

 

E posibil sa ai martoru' de ESP mascat sau sa fie LED-ul dus. Am demontat IC-ul de la masina mea si martoru' de ESP era mascat cu banda neagra izoliera. ESP-ul are multi senzori. Fa mai bine o diagnoza si posteaz-o. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza nu am cum sa fac acum pentru ca nu mai am cablul!

Zi-mi te rog cum scot indicatoarele (limbile) ceasurilor (le invart in sens opus si trag?) vreau sa verific martorii...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, rotesti si tragi usor de el. Si daca nu ai VCDS, cum calibrezi acele inapoi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cu interfata merge? Altundeva unde sa ma mai uit? Are modul de esp? Unde il gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul se aprinde? Scrisul ESP de pe el adica, cu pozitiile aprinse

 

Chiar daca da, da butonul afara si vezi daca are mufa cu cablaj complet intai. Apoi desfaci bordul si cauti senzorii G200 si G202

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care sunt pasi de urmat pentru calibrare cu vcds ca si eu am umblat acolo ca aveam mascat martoru esp si nu am mai calibrat ceasurile. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul nu se aprinde, cablajul si mufa sunt conectate...senzorii aceeia cam pe unde ii gasesc prin bord?

Ovidiu ceasurile se recalibreaza asa: (am copiat din alt topic) Ca sa faci treaba ca-n fabrica, pui output test pe 17-instrumets(vag-com, vcds), iar acele de pe bord vor culisa tura completa si

se vor opri la 100km/h 3000rpm si pe centru la banzina si temp., daca nu sunt asa, le mai misti dupa nevoie si retestezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul nu se aprinde, cablajul si mufa sunt conectate...senzorii aceeia cam pe unde ii gasesc prin bord?

Ovidiu ceasurile se recalibreaza asa: (am copiat din alt topic) Ca sa faci treaba ca-n fabrica, pui output test pe 17-instrumets(vag-com, vcds), iar acele de pe bord vor culisa tura completa si

se vor opri la 100km/h 3000rpm si pe centru la banzina si temp., daca nu sunt asa, le mai misti dupa nevoie si retestezi

 

Eu n-am mai recalibrat ceasurile. Le-am demontat, le-am pus la loc si totul e OK. Fa o diagnoza. Roaga un prieten sau dute la un service. Pot fi multe cauze in legatura cu nefunctionarea ESP-ului.

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul de ESP trebuie sa se aprinda o data cu restul butoanelor - culoare rosie. Perversiunea maxima ar fi sa aiba si un ciot de cabla, care de fapt sa nu aiba nimic in capatul celalalt.

 

Daca nu ai acces la diagnoza da jos partea de jos a bordului - nu e mare filozofie - si cauta cei doi senzori de care ziceam mai sus - sunt poze destule pe net sa ii recunosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul nu se aprinde, cablajul si mufa sunt conectate...senzorii aceeia cam pe unde ii gasesc prin bord?

Ovidiu ceasurile se recalibreaza asa: (am copiat din alt topic) Ca sa faci treaba ca-n fabrica, pui output test pe 17-instrumets(vag-com, vcds), iar acele de pe bord vor culisa tura completa si

se vor opri la 100km/h 3000rpm si pe centru la banzina si temp., daca nu sunt asa, le mai misti dupa nevoie si retestezi

da, se opresc la 3000rpm, 100 kmh si celelalte la 1/3

 

 

Butonul nu se aprinde, cablajul si mufa sunt conectate...senzorii aceeia cam pe unde ii gasesc prin bord?

Ovidiu ceasurile se recalibreaza asa: (am copiat din alt topic) Ca sa faci treaba ca-n fabrica, pui output test pe 17-instrumets(vag-com, vcds), iar acele de pe bord vor culisa tura completa si

se vor opri la 100km/h 3000rpm si pe centru la banzina si temp., daca nu sunt asa, le mai misti dupa nevoie si retestezi

 

Eu n-am mai recalibrat ceasurile. Le-am demontat, le-am pus la loc si totul e OK. Fa o diagnoza. Roaga un prieten sau dute la un service. Pot fi multe cauze in legatura cu nefunctionarea ESP-ului.

 

 

e OK relativ.... bat pe acolo, pe langa ce trebuie. Sa le nimeresti din prima perfect, cam greu.

 

daca nu se aprind martorii, nu se aprinde butonul.... macar pune codul pompei ABS....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mad_kat butonul de la esp se aprinde rosu pe pozitie, credeam ca va referiti la culoarea galbena cand apas pe el, ca la dezaburire....deci cablaj ar fi....ciudat este de ce nu se aprind martorii...pentru ca in caz de defectiune ar trebuii sa arate ceva, nu?

 

pentru ca nu mai am vag com-ul, m-am uitat acum pe log si la adress 03 abs brakes am eroarea 01423 lateral acceleratios sensor (g200) 57-00 - electric circuit failure...

codul pompei abs de unde il iau?

senzorul g200 este sub volan?

desfac maine ceasurile sa vad ce se intampla cu ledurile...si de calibrat ma pot ajuta si de climatronic pentru viteza, turatie si temperatura!

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, g200 este sub volan, deasupra pedalei de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mad_kat butonul de la esp se aprinde rosu pe pozitie, credeam ca va referiti la culoarea galbena cand apas pe el, ca la dezaburire....deci cablaj ar fi....ciudat este de ce nu se aprind martorii...pentru ca in caz de defectiune ar trebuii sa arate ceva, nu?

 

pentru ca nu mai am vag com-ul, m-am uitat acum pe log si la adress 03 abs brakes am eroarea 01423 lateral acceleratios sensor (g200) 57-00 - electric circuit failure...

codul pompei abs de unde il iau?

senzorul g200 este sub volan?

desfac maine ceasurile sa vad ce se intampla cu ledurile...si de calibrat ma pot ajuta si de climatronic pentru viteza, turatie si temperatura!

 

pe 03 - in stanga - sau posteaza log-ul facut cu eroarea - scrie ce PN are pompa.... dar nu mai are importanta, atata timp cat ai eroare pe G200 - il cauti pe la dezmembrari.

 

ledurile - ori sunt lipsa (caz mai urat - se rezolva, se pun altele) ori acoperite - in cele mai multe cazuri, asa este masluita......

 

te oboseste sa calibrezi ceasurile dupa climatronic - cel putin la vitezometru.... daca nu ai VCDS, asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut ceasurile, si aveau banda izoliera pe spatele serigrafiei, cand le-am montat ramanea aprins esp-ul si se stingea abs-ul, acum nu se mai aprinde esp-ul nici cand pun contactul si abs-ul ramane aprins....

Acele ceasurilor le-am pus asa cum au fost, le-am dat semn inainte sa le dau jos!

 

am dat jos si senzorul g200, am inteles ca se poate repara, are un CI pe el, dar daca trebuie programat o sa fie aiurea :icon_confused: ...o sa incerc daca tot nu vrea, inainte de asta o sa mai verific sigurantele si releele de pe sub volan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie reprogramat - doar refacute lipiturile la circuit. Cauta in link-uri la DIY-uri, ca am pus acolo un link util - exact ce ai de facut.

 

semn---- e cat de cat util, dar de obicei, dupa ce ai pus acele - la semn- cand vei pune contactul, acestea se trag un pic in jos, dupa care se ridica - mai putin, Oricum, sunt pe acolo.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sunt pe acolo acele, vitaza are eroare de 2-3km fata de climatronic, oricum o sa pun si vag-ul pe ea, il iau de la un prieten, dar mai am ceva modificari pana atunci :D

 

Am desfacut senzorul, si cred ca CI era dezlipit (nu cred ca am tras atat de tare incat sa "sara" de acolo, nu are piciorusele strambe)...il lipesc acum inapoi...sa vedem dupa cum reactioneaza...sper sa mearga :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!