Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

SALUT..Aceeasi problema am avut-o si eu..numai ca la mine sa aprins odata cu venirea frigului ...am scanat si mi-a dat exact aceeasi eroare ca la tine.dar cand sa incalzit a disparul martorul din bord.Nu te mai chinui sa desfaci butonul ca nu e de la el...e de la modulul de pe coloana de directie.

si bineinteles ca ai ESP  pe masina.

 

La mine nu s-a aprins niciodata de cand am cumparat masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi16 citeste primul post de pe aceasta pagina si zi daca asa ai luat masina cu martorul ESP stins de tot si butonul inactiv.

 

 

Da, vad ca am postat in acelasi timp, e posibil din cauza erorii, cel care ti-a vadut-o sa fi masluit bordul. Daca desfaci bordul e posibil sa gasesti ledul dezlipit sau ceva banda neagra lipita pe icon-ul de ESP.

 

Adica era mai ieftin sa ascunda eroarea decat sa rezolve cu G85.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi16 citeste primul post de pe aceasta pagina si zi daca asa ai luat masina cu martorul ESP stins de tot si butonul inactiv.

 

 

Da, vad ca am postat in acelasi timp, e posibil din cauza erorii, cel care ti-a vadut-o sa masluiasca bordul. Daca desfaci bordul e posibil sa gasesti ledul dezlipit sau ceva banda neagra lipita pe icon-ul de ESP.

 

Adica era mai ieftin sa ascunda eroarea decat sa rezolve cu G85.

 

 

Butonul se aprinde cand pun pozitia. Cand apas pe el nu se intampla nimic. Martorul nu mi s-a aprins deloc.

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ai martorul ESP mascat in bord sa nu se vada, in cel mai rau caz este scos ledul de pe placa.

FA adaptarea lui G85 cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de semnul de ESP din bord. Ce ti se aprinde tie face parte din iluminat, se aprinde odata cu luminile din butoanele usilor, bricheta (daca o ai iluminata) etc.

 

Cand ai spus "nici cand pun contactu' nu se aprinde martoru' de la bord, care ar trebui sa stea 2 secunde aprins" eu m-am gandit la martorul din bord care iti arata daca ai ESP activ sau inactiv si care nu se stinge dupa cele doua secunde atunci cand sistemul are o eroare.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ai martorul ESP mascat in bord sa nu se vada, in cel mai rau caz este scos ledul de pe placa.

FA adaptarea lui G85 cu VCDS.

 

OK! Am vazut undeva pasii care trebuie urmati pentru adaptare. Alta modalitate nu exista? Adica sa dau bordu' jos sa vad ce nu e bine acolo? Cred ca a mai fost dat jos bordu' inainte de cineva si cand l-a pus la loc nu a conectat cum trebuie. Oricum, multumesc pentru indrumari. :)

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da - jos clusterul, jos foliile si o sa gasesti martorul mascat.. sau in cel mai rau caz, ledul scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Seara buna! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am avut si eu la masina. rezolvarea :dat bord(cluster)  jos si indepartat siliconul negru de pe led...bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un rezultat al vcds

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379
   Component: ESP     20    CAN  V002  
   Coding: 10753
   Shop #: WSC 01317 
   VCID: E7D725458576751

3 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
            57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)
            35-10 -  -  - Intermittent

 

 

Pentru cei care vreti sa aflati daca aveti esp pana sa ajungeti la diagnoza va citez aici de pe alt forum :

''

Acest martor ESP (Elektronisches
Stabilisierungsprogramm) are mai multe functii atunci cand lucreaza sau cand
ramane aprins. El este in legatura cu ASR (Antischlupfregelung), ABS
(Antiblockiersystem) si EDS (Elektronische Differentialsperre). Depinde mult si
de dotarea masinii, pentru ca aprinderea lui poate insemna mai multe tipuri de
dreaglari ale sistemului, sau faptul ca sistemul lucreaza. Nu toate Golf 4 au
cele 4 functii amintite mai sus
.
La masina mea, care are toate cele 4
sisteme amintite mai sus, dezactivarea lui facuta prin apasarea butonului din
consola centrala reprezinta renuntarea la functia ASR (antiderapaj). Chiar si in
cartea masinii se mentioneaza faptul ca acest buton poate fi inscriptionat ASR
in loc de ESP. Dezactivarea este confirmata de martorul din bord care ramane
aprins. Daca lasam masina (bordul) cu martorul aprins si scoatem cheia din
contact, la repunerea contactului martorul din bord nu mai ramane aprins.
Martorii fac un check al diferitolor senzori, dupa care se
sting.
Dezactivarea functiei ASR sepoate folosi atunci cand se doreste o
plecare cu demaraj, sau balansarea masinii cand aceasta este inzapezita, sau
cand se folosesc lanturi de zapada iar drumul e inzapezit. Acest martor
licareste cand ESP lucreaza (dar functia nu este dezactivata).
Exista 21 de
numere PR la Golf 4 legate de sistemul de franare. La mine se indica faptul ca
masina are ESP prin numarul PR 1AT (vezi poza). Masina mea nu are de exemplu
reglator al puterii de franare (1H0= ohne Bremskraftregler), pentru ca functia
acestuia este indeplinita de ESP. Intereseaza-te cum e la tine, si ce tip de ESP
ai. Vezi si linkul cu codul motoarelor si sistemul de franare (cauta la
Volkswagen, alege Golf IV, sub Airbag, la Bremsenelektronik): http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html
Cauta si in lista
asta amanuntita cu numerele PR pentru concernul VW-Audi: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect
S-ar putea ca
la tine, desi ai ESP, fie butonul sa numai functioneze, sau un deranj pe undeva,
cine stie. Poti face si o diagnoza masinii daca te incumeti la reprezentanta sau
la cineva cu Vogcom. Normal era sa pui o poza cum e la tine cand bagi cheia in
contact, ca asa putem vorbi o vesnicie despre cauzele care ar duce la
neaprinderea acestei lampi de control.


Pune si tu o poza cum e la
tine in momentul in care bagi cheia in cantact. Daca pui poze sau daca mai ai
ceva de completat sa le pui la topicul tau de mai sus, sa nu incarcam threadul
cu zeci de topic-uri fara continut. Nu e nici un user de aici clarvazator sa stie
ce computer de bord ai tu, sau ce dotare are masina ta, din ce an de fabricatie
este si codul motorului. Pune si o poza cu numerele PR regasite pe stickerul din
cartea masinii, ca asa nu o sa stie nimeni ce e la tine acolo. Tu vrei un
raspuns la o intrebare pusa pe jumatate. Ce e asa de greu sa faci niste poze?''

post-116832-0-07938500-1363803284_thumb.

post-116832-0-56730500-1363803290_thumb.

post-116832-0-73457100-1363803303_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu g200 scapi ieftin, ci F84 cam scump, se scxhimba tulumba de frana cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Am dat clusteru' jos, am desfacut bordu' si sub folie era pusa o banda izoliera care masca martoru' pentru ESP si cel pentru gazele de evacuare. Cel de ESP imi sta aprins tot timpu', deci ramane sa-i fac adaptarea. Totusi, as dori sa-mi explice cineva mai exact cum anume trebuie facuta adaptarea. Am citit undeva niste pasi, dar vreau sa fiu sigur. Mai vreau sa precizez ca atunci cand tin volanu' drept, masina trage spre dreapta, dar nu rau. Multumesc inca o data celor care m-au ajutat. :)

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la ce scor e? si care e tulumba?

post-116832-0-28312300-1363810893_thumb.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, avand in vedere erorile tale - daca ai VCDS- intra pe ABS si cand ai rotile drepte, scrie valoarea care iti arata in campul de masura, la unghiul de rotatie al volanului.... am senzatia ca nu e pus bine G85-ul.

 

Tulumba - aceea cu sagata pe care scrie Booster. Una noua, parca in jurul la 500 lei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! O sa incerc asa. La eroare zicea ca e o defectiune mecanica si ma gandeam ca o sa trebuiasca sa schimb senzoru'. Se poate intampla ceva grav daca nu o sa mearga cum mi-ai spus sau daca introduc ceva gresit? Vreau sa fiu sigur inainte sa fac asta. :-S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu se intampla nimic, doar ca nu te lasa sa faci adaptarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu esp-ul. S-a aprins in mers, am avut impresia ca mi-a infranat rotile pe fata, ca si cum as fi patinat ceva de genu. Dupa oprire s-a stins, dar s-a aprins la cateva secunde. Curios este, ca am facut senzorul G 200 prin luna ianuarie, asta e eroarea pe care o aveam inainte sa fac G 200. http://imageshack.us/photo/my-images/534/02012013860.jpg/. Am sa fac o scanare sa vad ce eroare imi da.    Multani fain!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai corest - pune o scanare de pe ABS, sa ne uitam pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am fost la tester si am urmatoarele 2 erori  http://imageshack.us/photo/my-images/404/12022013866.jpg/...am sters erorile si tot la fel se aprinde dupa ce ma deplasez 1-2 km, am scos mufa de la G 202 tot degeaba. O fi senzorul G202???? din cate am mai auzit acest senzor nu pica asa usor....sau nu ar trebui sa pice, stiu ca e o gramada de bani.  o problema tot e.....ma gandesc, vreo alta mufa care genereaza eroarea asta de pe la ABS sau altceva  ?? nu vreau sa cred ca e senzorul asta. Daca ma puteti ajuta cu un sfat. Multani!  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei senzorul se duce. Pica mai greu - fata de G200 - dar se strica si asta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am mai citit pe forum, acest G202 nu se poate repara....daca il voi inlocui trebuie sa fac vreo adapare senzorului, ca as vrea sa-l schimb eu ca am vazut unde-i pozitionat... Cam cat costa pe la dezmembrari si daca e bine sa-l iau de la dezmembrari ?  ai idee? ca de unul nou imi rupe spatele :D. mc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, alta sansa ai... in afara de dezmembrari ? doar g200 se repara.

 

sters eroarea, recalibrat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi belea o am si eu cu G202. A crapat. Il caut de 1 luna si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai gasit dupa cod nimic ?

nici eu nu ti-am gasit nimic :(

Cautam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!