Jump to content

Probleme Semnalizare


ZuZik
 Share

Postare recomandată

pe coloana volanului ai o lamela sa-i zicem, care la trecerea prin dreptul manetei actioneaza mecanic asupra ei si o aduce in pozitia zero, indiferent in ce parte sa afla . Acest tacanit il auzi tu si acest tacanit se aude in toate masinile de la inceputuri pina acum, altfel nu se poate... stii ca e si un banc cu un tacanit la volan... ( sper ca nu esti suparacios !!! )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva.

Salut, am observat ceva ciudat la masina. Semnalizarea functioneaza normal, dar doar in momentul in care semnalizarea functioneaza(dreapta sau stanga) si trag de volan in directia respectiva plecand din punctul neutru(drept), se aude un tacanit(din maneta pot spune, nu-mi dau seama sigur). Acest tacanit se aude doar o singura data cand misc volanul, sau daca intorc mai mult de volan s-a intamplat sa aud si de 2 ori. Aveti idee ce poate fi sau cum poate fi remediat? Mentionez ca daca nu dau semnal nu se aude nimic, deci nu cred ca e de la servo, coloana de directie sau cine stie ce alta dracie.

De fapt, lamela - alba la culoare (mai putin important), face parte din mecanismul manetei de semnalizare.

G85-ul (la cele cu ESP) sau spira (la cele cu ASR), are o buza, care, la rotirea volanului, actioneaza lamela de revenire la pozitia neutra, a manetei de semnalizare.

deci, e perfect normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu probleme cu semnalizarea. Cind pun semnalizare stanga -dreapta se aude un tacanit rapid in releu dar merg numai becurile din oglinzi si spate.... fata deloc.  Am verificat sigurantele, becurile de semnalizare din fata, totul este OK. Am verificat si avariile... functioneaza corect. Ce poate determina ca becurile din fata de semnalizare sa nu functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamelele de pe far care ar trebui sa se pupe cu lamelele de pe soclul becului cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.Am si eu o problema cu butonul de la avarii l-am schimbat deja de 2 ori in 2 luni si acuma cand semnalizez imi iese fum pe langa buton.Ce as mai putea sa-i fac?Mecanicul zicea k atata o tinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

 

Se pare ca si maneta mea de semnalizare a cedat. Pe maneta am si tempomat, care se pare ca functioneaza, faza lunga la fel, insa nu functioneaza semnalizarea stanga-dreapta si nici "flashul" pe faza lunga. Acum mai bine de 1an cred, aveam ceva zgomot de la releu, presupun, cand semnalizam, dar am dat cu spray de contacte si pana acum a mers perfect.

 

Cum ar trebui sa procedez ? Daca e prea complicat merg cu ea direct la service..

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa maneta si vezi ce s-a deteriorat in ea. Daca este doar din contacte, intareste-le, greseaza un pic si merge mai departe. Daca nu se poate repara, poti pastra levierul manetei tale, ca are tempomat.... si baza o poti lua de la o maneta simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

nu am citit toate cele 11 pagini.

Problema: cateodata cand pun frana, se semnalizeaza singura o singura data dreapta. Face un singur click dreapta. Cand dau "flash" se semnalizeaza o singura data stanga. Este o problema intalnita ? Sau ii de la altceva?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de rau ai facut, gaseai informatia.

"Se semnalizeaza" de la maneta murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa maneta si vezi ce s-a deteriorat in ea. Daca este doar din contacte, intareste-le, greseaza un pic si merge mai departe. Daca nu se poate repara, poti pastra levierul manetei tale, ca are tempomat.... si baza o poti lua de la o maneta simpla.

 

De urmatoarea zi a reinceput sa functioneze, oricum ceva nu e ok in maneta, merci de sfat cred ca asa voi proceda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am vazut dupa aceea, dar eu am pus si un confort blinker care mie nu imi functioneaza si ma gandeam ca poate ii de la el. Poate "si-ar" da drumul sa functioneze... Dar se pare ca nu ii asa. Deci maneta, murdara. Merci Cosmin.

 

 

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua,

Am si eu o problema la care nu am raspuns, poate ma puteti voi ajuta va rog.

Sunt detinator VW Golf mk4 1.9Tdi 130CP An fab 2003, 5 portiere, scurt.

Ieri mi-am instalat tempomat, am reusit sa il activez, totul merge ok cu o singura exceptie:

Releul de semnalizare face pe nebunul de atunci, ticaie de nebun de parca ar transmite mesaje morse.

Intrebarea mea este: este stricata maneta semnalizare/tempomat (am cumparat-o SH de la dezmembrari) sau am cablat eu gresit?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E murdara maneta. Nu neaparat stricata, dar trebuie desfacuta si curatate contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - desfacut, curata, intarit contactele, gresat - ca sa nu se strice repede in timp.

 

Legaturile facute de tine la montarea tempomatului, nu au nicio treaba cu cele de la instalatia de lumini. Mufa T10 este separata si independenta de acestea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pentru raspunsul prompt.

Operatiunea a reusit!

Am dat cu spray de contacte ca mi-a fost frica sa desfac sa nu sara vreun arc dar am sa ma documentez ce si cum si dupa calatoria pt care am am grabit montarea am sa desfac sa gresez dupa indicatii.

Toate cele bune

Modificat de MrGee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca trebuie sa schimb si eu releul. Am facut rost de butonul cu pricina, insa cred ca e de Bora sau, oricum, "capacu" pe care este desenat triunghiul este un pic aplecat (nu drept ca al meu) si, oricum, cred ca era montat orizontal.

Intrebare: nu prea inteleg din cele scrise pana acum, se pot scoate electronica plus releu din interiorul butonului bun si Mmontate in cel original, defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul tau se poate schimba doar capacul.... si e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mers figua, alta inginerie in interiorinterior si capacul alta prindere, alt sistem, desi la mufa se potrivea si functiona ok.

Partea bunabuna este ca la mine se depusese pe lamela mizerie rezultata in urma arcului electric care a mers curatata.

Deocamdata e ok treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate merg schimbate intre ele. Sunt modele de Golf4/Bora care sunt complet diferite la carcasa, inclusiv prinderea.

Si da, cam asta se intampla. Mizerie la contacte.

Daca citeai topicul, ramaneai cu bani si fara bataie de cap. Am explicat aici si am postat o poza.

 

Dar prea putini citesc. E mai usor de intrebat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e, daca ziceti voi.... :icon_thumleft: ... eu am nimerit unul care se potrivea, inseamna.... 

 

da, la interior am gasit si eu diferite, chiar la aceelasi model - marca.... dar la exterior mi-au parut identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, sa fii sigur ca citisem topic-ul cu pricina, chiar a fost orientativ in curatarea celui de pe masina. Pe butonul celalalt nu am dat bani, normal. La un moment dat eram insa mai impacar daca il schimbam si... gata. In sfarsit, noroc ca nu a fost foarte afectat al meu.

@Florin: cu putin efort se potrivea butonul, numai ca nu dadea bine, era functional...etc. Carcasele nu erau insa interschimbabile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

O problema similara am patit-o si la inceputul acestui an legata de tacanitul releului de semnalizare.Posibil ca de vina sa fie si umezeala si gerul din acasta perioada .Rezolvarea a functionat

exact asa cum s-a scris in forum si anume WD-40 pulverizat la maneta de semnalizare.M-ai aveam putin si demontam grila de la butonul de avarie .Acelasi lucru cu WD-40 l-am facut mufei senzorului de temperatura , deoarece aveam  Check Engine aprins de aproape o saptamana iar la pornirea motorului acesta  s-a stins. Am sa mai fac verificari in zilele urmatoare si nu ar strica sa mai achizitionez un spray pentru contacte .Multumesc pe acesta cale membrilor forumului .La Multi Ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@Cosmin

DIY , la care se face referire, la începutul topicului, cel pentru înlocuire calorifer, nu mai prezintă toate imaginile.

Se poate face un update?

Doresc sa inlocuiesc maneta de semnalizare, pt un passat B5 (2001), deoarece nu mai sta in poziția de repaus, cade in timpul mersului, activand astfel semnalizarea pe stânga.

Tks

Modificat de batis2u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate imageshack e raspunzator pentru pierderea pozelor. Le-au sters pentru ca n-am platit pachetul lor premium de gazduire.

Pe PC nu le mai am. De atunci l-am schimbat de cateva ori.

Scoti volanul, capacele de sub volan si gata. Nu e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!