Jump to content

Consum Octavia 2 - diesel


shkoda
 Share

Postare recomandată

daca e service bun da... trebuie sa stie sa vada avansul si sa il corecteze.. dupa caz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mulțumesc! Trebuie să-mi fac timp sa ma duc sa verific neapărat. Acum îmi sta pe creier chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie data jos cureaua de distributie, sau care ar fi procedeul de corectare al avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar slabite niste suruburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la service-ul unde am facut schimbul de distributie prin noiembrie, si le-am explicat ca s-ar putea sa fie pusa gresit, ca la relanti consumul e anormal de mic, si sa verifice daca e pusa la punct. Reactia lor a fost ca nu exista asa ceva, iar consumul mic la relanti e din alta cauza precum pompa defecta sau mai grav, injectoare defecte. Acum ce sa mai cred?

Pana una- alta, m-au porogramat pe miercuri sa verifice dacae sarita distributia de la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai le.ai explicat gresit si i.ai speriat

nu e sarita de la punct, este doar putin dereglata.

du.te la alt service care stie sa regleze avansul la un motor pompe duse, e clar ca astia nu au auzit de asa ceva si nu o sa stie sa regleze

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sunt iar la ei si mi-au spus ca avansul are legatura cu pompa, nu cu distributia. Deja sunt confuz. Am sa incerc in alt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ce ti-am spus. Motorul PD nu are pompa de injectie obisnuita, ci 4 pompa- injector (pompa este combinata cu injectorul - de aici denumirea de pompa-injector, pump duse) si drept urmare avansul se regleaza din axul cu came in acest caz, nu din pinionul pompei de injectie (care nu exista in acest caz)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am gasit rezolvarea la reprezentanta in aceasta dimineata. Acum la relanti fara consumatori, consumul e de 0.4-0.5 l/h la temp de 90 grade. Cu consumatori porniti arata 0.6 l/h. La rece imi arata intre 0.7 si 0.9 l/h. Motorul merge mai rotund, mai elastic si parca e si mai sprintena.
Multumesc pt sfaturi si ajutor. Daca era sa ma iau dupa gura lumii (adica dupa anumiti mecanici mari "calfe si zidari)trebuia sa schimb jumate de masina incepand cu injectoarele, pompa, chiulasa si asa mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au reglat avansul cei de la reprezentanta? Stii cumva ce valori aveai la avans inainte si cat ai acum dupa reglaj? Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, au reglat avansul. Valoare inainte de reglaj era 0.0. Acum e undeva la -2.5 kw camd apa e la 90 de grade. Chestia ciudata e ca pe diagnoza din reprezentatnta scria ca poate fi cuprinsa intre -6 si 6 kw, iar mecanicul a zis ca e in parametri, dar a vazut cum se balbaie si comsumul scazut la relanti de 0.1 l/h si atunci l-a modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Si la mine avansul e reglat la tot la -2.5 si cam asa e si consumul meu la relati, ca si la tine dupa reglaj. Doar ca ma gandeam daca nu e putin cam scazuta valoarea de la avans. Cumnatul meu are Golf 5 tot cu motor BKC ca si al meu si la el avansul e la -0.5, iar consumul la relanti cu motorul cald sta la 0.6 l/h fara consumatori.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la motoarele BKC pt ca eu am BKD si din cate am citit pe aici pe forum, cam asta e valoarea optima a avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot -2.5 e si la BKC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu o intrebare ? sunt posesorul unei Skoda Octavia FL 1.6 TDI si am ceva probleme (sau asa mi se pare).

Cand pornesc motorul la relanti am pedala la maxim in jur de 2500Rot ,e Ok? eu pana acum am avut o masina pe benzina.

Si imi pare ca imediat la pornire are ceva fluctuatii la fel si cand trec din treapta 1 la a 2-a.

O sa incerc sa schimb  filtrul de motorina ,uleiul + celelalte filtre....altceva nu stiu ce sa-i fac...

 Daca aveti ceva pareri...?

 

Am mai citit pe aici si am vazut ca poate fi si EGR-ul?Nu cunosc foarte bine motorul pe motorina...!

Daca ar fi EGR-ul nu ar trebui sa-mi dau seama in vreun fel.....putere scazuta , dar nu-mi pot da seama...?

 

Daca cunoasteti vre-un mecanic bun sau ceva de genul prin Pitesti?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Este normal că stând pe loc sa poți tura doar până la 2500 rot/min

Este ceva protecție din fabrică. Poți tura mai mult stând pe loc doar dacă dezactivezi ASR.

Fluctuatii ușoare are fiecare motor după pornire.

Fă-ți reviziile la timp și atât.

Din cele descrise, nu pare sa ai vreo problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moieciu-Neamt, 5 ore pentru 350 km. Mers mai mult pe tempomat, viteza medie in jur de 69/h (ca am mai si stat cu motor pornit la cateva pauze de incarcat tigara electronica si cumparat ceapa :D ).

Nu merge incarcata ultima poza, dar consumul a fost de 4,3%. Foarte multumit.

post-152598-0-76719000-1430658167_thumb.

post-152598-0-72413100-1430658176_thumb.

Modificat de kthor
Regulament, art. 5...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tulcea - Bucuresti cu o oprire la OMV Harsova de 10min, 3 ore, consum 6%, viteza medie 96 km/h . Consuma putin pentru viteza cu care ma deplasez eu, la dus am mers cu cineva cu probleme la turbina si a trebuit sa nu turez nici eu brusc, sa nu depasesc fara el, sa nu merg mai tare de 110 km/h si nu am vazut vreo imbunatatire gen 4.5 % :) tot pe la 5.7 % statea , masina era plina . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oradea - Moldova Noua  5,4 L la % , incarcat cu doi oameni clima pornita si vreo 250 kg mostre gresie faianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

În ultimele săptămâni am făcut de mai multe ori Ploiești-Bucuresti și invers pe DN1 și de fiecare data am avut consumuri intre 3,8% și 5%, primul în condiții de trafic liber, al doilea aglomerat. În general cam 4,5%. Toate în condiții de mers legal: ~80km/h localități și ~110km/h în afară. Ciudat este ca începe sa consume mai puțin decât acum ceva vreme, deși am trecut la roti pe 17" și toate drumurile au fost pe căldură, a/c pe 20-22 grade tot timpul, mașina doar cu mine la volan și uneori și un pasager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ,am intrat si eu in posesia uni Skode Octavia 2 facelift 1,6diesel din 2011 cu 146000km reali. Am facut aprox 500km (90% in Bucuresti drumuri scurte) cu toate astea consumul mise pare foarte mare mult peste asteptari , undeva la 9% . Masina a venit din Olanda cu consumul mediu in ultimii 5000 km (conform calculatorului de bord) la 5,8 % .Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Temperaturile extreme se reflectă în consum mare de combustibil. De asemenea conditiile de trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

Cu Octavia 2 facelift, 1.6 tdi, incarcata cu 4 adulti, 1 copil si portbagajul fullll, de la Neptun - Bucuresti, viteza medie 98 km/h, km parcursi 275 pe seara fara clima pornita, consum de 5,3 pe CB. Pe A2 nu am mers sub 120 km/h, cu exceptia trecerii de la Fetesti si poate 2-3 incetiniri scurte.

Media de km/h a scazut la 96 dupa ce am stat oprit aprox 3 min

post-25154-0-86043900-1436681492_thumb.j

post-25154-0-49445800-1436681513_thumb.j

post-25154-0-61744500-1436681534_thumb.j

post-25154-0-43385500-1436681554_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel.Passat

Am facut plinul de la aceeasi pompa iar consumul rezultat este identic cu cel indicat de CB, dupa metoda plin- plin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Brasov-Hunedoara-Brasov, 600 km,viteza:140km/h autostrada,120-140km/h nationale,consum mediu 6.3l cu 4 persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!