Jump to content

Martor Abs


marianu
 Share

Postare recomandată

Si la mine se mai aprinde martorul abs din cand in cand si se stinge singur. De ce nu stiu... ptr ca am verificat sigurantele din capacul bateriei si din stanga bordului si sunt in regula. Ce poate fi ? Abs'ul functioneaza deci cred ca e o eroare minora pe care ar trebui sa o scanez...

sal sar putea sa fie unul din senzori de abs care inregistreaza prost dar cel mai sigur e sa o scanezi sa stii sigur ce senzor e defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ionel.d.2007

    19

  • Michael_9N

    12

  • marianu

    10

  • Al Bundy

    9

La mine se manifesta cam asa: pun contactul....se aprind toti martorii....se sting....si surpriza....dupa ce porneste....martorul ABS se mai aprinde odata si in 2 sec. se stinge.....la scanare nu da nimik. Asta se intampla destul de rar....sa zik odata la 4-5 zile....dar fara nici o explicatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la polo, senzorul pt ABS este cumva legat si de placutele de frana?? daca da, cred ca din cauza asta mi se aprindea mie pt ca trebuie schimbate placutele de frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se manifesta cam asa: pun contactul....se aprind toti martorii....se sting....si surpriza....dupa ce porneste....martorul ABS se mai aprinde odata si in 2 sec. se stinge.....la scanare nu da nimik. Asta se intampla destul de rar....sa zik odata la 4-5 zile....dar fara nici o explicatie

singura explicatie este ca atunci cand pornesti el isi mai face o scanare a sistemului ca sa fie sigur ca totul este ok (face presiunea un conducte, etc etc) si inseamna ca acele 2 secunde ABS-ul nu este functional. Daca se stinge e bine....mai rau este daca sta aprins ca o sa ai decat frana normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la polo, senzorul pt ABS este cumva legat si de placutele de frana?? daca da, cred ca din cauza asta mi se aprindea mie pt ca trebuie schimbate placutele de frana...

Pentru placutele de frana ai senzor separat si se aprinde alt martor in bord...nu are legatura cu ABS-ul.Intr-adevar ai si senzor pentru ABS dar acesta controleaza altceva,nu placutele de frana.Daca ti se aprinde martorul de ABS nu prea e bine:verifica(de acum celebra )siguranta de 40A (din capacul cutiei unde este bateria),poate este intrerupta si face uneori contact(eu asa am patit),verifica nivelul lichidului de frana si cel mai nasol(daca este defecta)pompa de ABS, care am inteles ca este scumpa.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare, ma poate ajuta cineva ,am un polo1,2 ,9N,2003 ,65cp acum cateva zile mi-a ramas martorul de la ABS aprins pe bord,am incercat varianta cu sigurantele si nu a mers asa ca am ajuns la test si astea sunt problemele depistate: ID-00283 left front ABS wheel speed sensor-G47, mechanical malfunction si ID-01314 Engine Control Module(ECM) check DTC memory la status ambele apar sporadic; Ce trebuie verificat si schimbat? ....multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti fi un pic mai precis , pe unde este senzorul si cum arata? el face citirea de pe rulment? scuze de intrebari dar sunt cam dezorientat... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici ceva detalii...

p.s. cel din poza 3 este senzorul

post-1911-1265840492_thumb.jpg

post-1911-1265840503_thumb.jpg

post-1911-1265840679_thumb.jpg

Modificat de Michael_9N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ,acum stiu cum arata dracovenia si pe unde este situata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aprinderea martorului de abs dupa pornire e datorat tensiunii insuficiente care provine din baterie si valoarea timpului de afisare a acestui martor depinde de valoarea caderii de tensiune la pornire.Mai in doua vorbe,acumulator slab=repetarea check-ului la abs.Nimic ingrijorator...Daca se aprinde dupa si nu se stinge deloc,deja e problematica treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc Dan 48 de precizarea cu bateria, căci şi la mine iarna şi acum, o porneam la 3-4 zile şi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
aurelian.paratu

am si eu un polo 1.2 65 de cp ,am si eu o mica problema. Am dat intr-o groapa cu ea ,mai mare desigur,si de atunci mi s-a aprins becul de abs ,am mers putin si s-a stins,ca dupa doua zile sa se aprinda din nou si sa nu se mai atinga.

Sa fie oare senzorul de la roata dreapta?pt ca,cu dreapta am dat.

astept parerile voastre

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o scanare VagCom afli sigur ce are.Dupa ce stergi eroarea vezi daca mai apare, eventual verifica si tu vizual sa nu ai vreun fir rupt la senzorul de abs la roata cu pricina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ieri la mine se aprinde martorul de bord ABS si arde continuu pina la decuplarea motorului. Citind acest forum care este extraordinar am verificat acele sigurante s178 si s179 la care am depistat ca siguranta s178 este sparta. Pot sa o lipesc sau ce mai bine sa fac?

Merci!

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc de cumparat sau poti folosi una de rezerva de pe o siguranta alaturata,nefolosita....eu asa am facut :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza este ca la mine si cea de alaturea este sparta (s177-Radiator fan); restul au rezistenta mai mare si evident curentul de strapungere este mai mare;

:beerchug:

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci este evident ca trebuie sa-ti cumperi cateva, sa ai si de rezerva.... si......vazand ca esti proaspat intrat pe forum: bine ai venit printre noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de primire (cu paine si sare cum e primit!!!)

Acum am venit de la testare unde am dat 100 lei si ei au spus ca este o problema de circuit electric. Ramine mine sa plec la Rumeon si sa iau sigurante care costa 25 lei. Vreau ca acest cosmar sa se termine. Se simte foarte mult cind nu lucreaza ABS-ul.

Tarifele sunt in lei deoarece eu sunt in Moldova acum.

Multumesc!

:rolleyes:

Multumesc si lui Ionut de schema la sigurante unde m-am holbat eu si am depistat aceasta.

You are the best of the best!!!

Modificat de bunellu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost rezolvata cu succes cauza fiind acea siguranta sparta.

:Driver:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
sunt 3 sigurante : 1- in panoul central ( in stanga bordului, dai capacul jos ) , sig. 23 si 2 in capacul de la baterie S 178 si S179. In atasament gasesti descrierea sigurantelor.sigurante_polo_9n.pdf. Stii cumva ce tip de abs ai: MK60 sau Bosch 5.7 ?

multumesc! multumesc! multumesc! m-ai scapat de niste cheltuieli mari pe care le-as fi facut fara nici un rost.

problema la mine a fost cam asa: s-au aprins intr-o zi 3 martori Abs, Airbag, Evacuare gaze, Toti martorii s-au aprins odata si tot impreuna au disparut a2-a zi pt a reaparea dupa alte 3 zile. De aici a inceput nebunia si fuga prin service-uri (3 la numar) de unde imi spuneau ca pompa abs este defecta,probleme la airbag.Ajunsesem deja in faza in care eram gata sa comand o pompa abs cand forumul si mai ales acest post al lui ionel.d.2007' m-au salvat.

Totusi intreb ce au in comun acesti senzori de la abs, airbag si evacuare gaze de au aparut odata si la fel au disparut odata dupa ce am gasit acea siguranta abs(s178) de la capacul bateriei care era pleznita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Sper sa nu gresesc, dar singurul lucru comun este faptul ca ECU comunica cu controlerul de ABS, controlerul de Airbag, IC si alte controlere, printr-o magistrala de date. Este posibil ca in momentul arderii sigurantei de la ABS(40A) sa se fi transmis un impuls la IC care sa fi determinat aprinderea martorilor. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
George George

Salutare dragi colegi de forum

La mine dupa ce mi s-a aprins martorul abs+esp,am fost la o testare si a iesit senzorul dreapta defect

Pana in clipa de fata am schimbat 3 senzori si nici unul nu merge,in sensul ca dispare martorul dar dupa cateva minute se aprinde la loc

Are cineva idee ce ar putea fi,instalatia poate avea vreo vina?

Am auzit pareri legate de sigurante,ar putea avea vreo vina in problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele, conectivitatea la respectivul senzor si modulul de ABS/ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ionel.d.2007 (in special sau oricine ma poate ajuta) - am citit acest topic si am observat mai la inceputul lui ca aveai o problema, si anume nu ti se aprindea martorul ABS, aceeasi problema o am si eu... ai gasit o rezolvare la problema? eu asa am luat masina, la tine s-a oprit din functionare ulterior? Imi sta in minte sa desfac bordul sa vad daca e obturat acel martor dar nu m-as apuca decat dupa ce am epuizat toate ipotezele deoarece masina e proaspat achizitionata si nu cunosc modul de demontare.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!