Jump to content

Martor Abs


marianu
 Share

Postare recomandată

Ti-am mai spus, fa o diagnoza si dupa aia vedem ce trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ionel.d.2007

    19

  • Michael_9N

    12

  • marianu

    10

  • Al Bundy

    9

as face-o dar deocamdata nu pot la service, si parca nu mai am chef de povestile lor... in schimb as apela la un coleg coforumist de la mine din zona dar nu cunosc pe nimeni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as face-o dar deocamdata nu pot la service, si parca nu mai am chef de povestile lor... in schimb as apela la un coleg coforumist de la mine din zona dar nu cunosc pe nimeni...

Uite o lista cu cei care fac diagnoza in toata tara. Sper sa te ajute. http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ai gasit o rezolvare la problema?...

Si in ziua de azi merg tot asa cu el. La mine problema a aparut ulterior achizitiei si este vorba de LED-ul din bord care s-a ars. Multa vreme am crezut ca nu-mi mai functioneaza ABS, pana cand intr-o iarna pe o portiune de drum partial inghetata, la o frana puternica mi-a intrat ABS. Cand functioneaza se simt trepidatii in pedala de frana. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru informatii, urmeaza sa fac si eu prima diagnoza sa vedem ce probleme sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu un polo 9n, 2002 si mi s-a aprins recent martorul ABS, am scanat cu VAG-Com si-mi spune ca nu primeste semnal asupra vitezei de la roata dreapta fata ("mechanical failure"). se mai stinge din cand in cand. mentionez ca am schimbat rulmentul dreapta fata cu butuc cu tot in urma cu aprox. 2 luni, insa tot cu unul original VW. sa fie de acolo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, mai ales daca inainte de a schimba rulemtnul nu ai avut probleme.

Meseriasul care ti-a facut lucrarea fie a incercat sa scoata afara senzorul, fie l-a lovit. Senzor care e destul de intepenit in locasul lui.

Trebuie sa verifici cablajul de la roata cu pricina si cititorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa vezi ce e pe roata aia. Am unprieten cu un Polo, si caruia i-au pus un rulment pus aiurea (parca nu avea siguranta pusa..). Cert e ca a mancat din senzorul ABS. Statea aprins martorul permanent. Noroc ca nu a apuca sa strapunga carcasa de metal, si nu s-a stricat senzorul. Dupa ce s-a remediat problema mecanica, in 10 m. s-a stins si martorul.

Ceea ce ai tu, ma duce cu gandul tot acolo. Verifica senzorul, daca il poti scoate de pe fuzeta, sa nu fie polizat si al tau.

Daca era ceva sa il buseasca la demontat-montat, se aprindea imediat ce plecai cu masina de la mecanic...nu dupa cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufele de jos de la roata!s ar putea sa fie de acolo!eu am avut una rupta si nu mai faceau atingere firele de la senzorul de abs!e usor de umblat ,nici nu dai roata jos!iei de volan maxim cu roata in afara si decuplezi mufa!

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am testat cu vag-com si imi zice ca "semnalul de la roata din fata dreapta e intermitent - mechanical error (G45). am fost la mecanic, a desfacut senzorul, era tot uns si murdar, l-am curatat, pus la loc, insa eroarea persista, apare cam la 5-10 sec dupa ce e stearsa, chiar daca nu pun frana. am mai vazut pe forum varianta cu sigurantele, credeti ca merita sa incerc inainte de acumpara un sezor nou? si cum pot verifica acele sigurante? va multumesc

Control Module Part Number: 6Q0 907 379 E

Component and/or Version: ABS FRONT MK60 0103

Software Coding: 0001097

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

Modificat de jfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... am mai vazut pe forum varianta cu sigurantele, credeti ca merita sa incerc inainte de acumpara un sezor nou? si cum pot verifica acele sigurante? va multumesc

Capacul compartimentului unde este bateria,este format din doua parti iar tot ce ai de facut este sa desfaci capacul in doua si sa verifici sigurantele de forta(niste lamele metalice).Este posibil ca siguranta de la ABS sa fie arsa dar din cate povestesti, nu cred ca problema ta este de la sigurante.....

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o probleme cu abs ul ,din cand in cand se aprinde la bord si nu se mai stinge pana cand nu opresc motorul si il repornesc.cate o data pot merge cateva zile fara sa se aprinda ,inca o observatie pe care am facuto este ca becul abs se aprinde de obicei daca am rotile virate tare cand pornesc masina si plec de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am confruntat cu o problema asemanatoare si nu i-am dat prea mare importanta pana ce a fost prea tarziu. mi se aprindea senzorul abs, mai ales cand rotile erau virate puternic, exact ca in cazul tau, insa nu am luat vreo masura. am mers asa cam 1 luna, dupa care am auzit cateva sunete ciudate la roata dreapta fata, iar cand am mers la mecanic am constatat faptul ca filetul de la capul plaetara era distrus, din care cauza s-a spart rulmentul si a distrus implicit senzorul abs. paguba de aprox 7 milioane. desigur, e doar o posibilitate, insa poate merita sa verifici.

Nu mai da Quote sau Reply pt posturi imediat anterioare. Foloseste Post sau Add Reply.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

exista senzori abs si pe rotile spate ? am ridicar masina pe elevator si am obsevat ca la roata stanga spate un cablu cu 2 fire ce iese din butucul (pe spate am saboti) standa .acest fir este rupt defapt sa mai umblat acolo ca e ceva banda. e senzor abs sau alt senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o probleme cu abs ul ,din cand in cand se aprinde la bord si nu se mai stinge pana cand nu opresc motorul si il repornesc.cate o data pot merge cateva zile fara sa se aprinda ,inca o observatie pe care am facuto este ca becul abs se aprinde de obicei daca am rotile virate tare cand pornesc masina si plec de pe loc.

am rezolvat era firul de la roata spate ,fusese rupt legat de cineva aiurea , eu am cositorit firele izolat bine ,acum merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am schimbat sambata dimineata rulmentul, si la cateva minute dupa ce am plecat de la mecanic s-a aprins martorul ABS. M-am intors a desfacut iar roata a scos senzorul la curatat...dar tot nu s-a stins, el a zis ca trebuie resetata eroare pe tester :))...Am ajuns acasa am lasat masina cateva minute si cand am plecat, am mers 5 metri si s-a intins, dupa alti 10 metri iar s-a aprins....si asa face de fiecare data cand o pornesc... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul are acelasi numar de dinti ca si cel vechi ?

am rezolvat era firul de la roata spate ,fusese rupt legat de cineva aiurea , eu am cositorit firele izolat bine ,acum merge perfect

NU SE COSITIORESC FIRELE PE MASINA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am luat rulment pentru modelul meu, mecanicul l-a montat si nu a zis nimic....ar putea fi vb de asta? Aseara am si pus-o pe tester, si spunea : senzor dreapta fata mechanical failure si senzor dreapta fata inca o chestie cu intermitent...am resetat-o, dupa 10 m de mers a aparut iar :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy - de ce ai spus ca: "NU SE COSITIORESC FIRELE PE MASINA." ?; nu-mi dau seama care ar fi problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PEntru ca de la trepidatii se vor rupe exact de unde se termina lipitura, plus ca asa scrie si in ELSA, nu sunt aia prosti. Pistolul de lipt clasic induce sarcini electrice pe fire si se pot deteriora modulele electronice.

Ai gasit vre-un fir cositorit p masina pe original ?

General notes concerning repairs to vehicle electrical system

Caution

When batteries are disconnected and reconnected, the procedure described in the workshop manual must be strictly observed.

WARNING

Some tools are equipped with a tool safety device. This must be pushed over the tip of the tool after use in order to protect the tip and prevent personal injury.

t Observe the latest notes in the respective workshop manual when carrying out repairs.

t Observe country-specific regulations.

t Always disconnect the battery earth strap before working on the electrical system. Disconnecting the battery earth strap (open circuit) provides a safe working environment for repairs to the electrical system. The battery positive wire need only be disconnected for removal of the battery.

t Before starting a repair, it is important to identify and rectify the cause of damage (e.g. sharp edges on body panels, defective electrical components, corrosion, etc.).

t For additional information, e.g. removal and installation of individual components, please refer to the relevant workshop manual.

t Soldering is not permitted for repairs to vehicle wiring.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, cateodata se mai duc modulele fiindca crapa lipiturile de cositor de pe cablaj de la trepidatii

intr-adevar nu am gasit cositor pe cablajul masinii, doar eu am mai pus pe cealalta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un Polo 1.2 54hp 2006.Am cumparat masina cu martorul ABS aprins.La o scanare mi-a dat eroare ca senzorul stanga spate nu comunica.Am inlocuit senzori intre ei pentru proba si ambi senzori sunt buni,de aici am tras concluzia ca firul este intrerupt.Am lipit inlocuit bucata de fir cu probleme dar problema persista.Mentionez ca am masurat cablu din mufa pana la roata si nu este intrerupt.Este posibil ca din cauza faptului ca firul a stat in scurt sa se fi dus modulul ABS?Mentionez ca el functioneaza..face aerisire,citeste viteza celorlalti 3 senzori.

Ma gandesc ca poate cablu din fabrica are o anumita rezistenta si eu i-am modificat-o punand alta bucata de cablu.Este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca vechiul proprietar a schimbat rulmentii pe spate cu unii pentru masini fara ABS. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!