Jump to content

Consum Golf Iv 1.4


minimoto
 Share

Postare recomandată

Eu tind sa cred ca aveai depuneri de la vechile uleiuri si acum le-a luat Castrolul si orice ulei ai baga acum tot o sa iti consume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    34

  • SSRAZVAN

    15

  • Gratian68

    10

  • GABIVVX

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

carceacristian

Aiurea ca s-au amestecat uleiurile,astea sunt povesti.Daca motoru e bun nu are voie sa consume ulei,evident cu un ulei de o calitate buna,Razvane.Ce inseamna l-a cam baut?.La 10.000km cat ulei Castrol ti-a luat?.Sa stii ca am avut si eu aceleasi probleme,Mobilu si Castrolu sunt gunoaie,le mananca motoru,indiferent cat de bun putin uzat este(motoru).

Incearca Aral,eu am avut experiente bune.Nu va fie frica sa incercati uleiuri,ca n-are nici pe dracu,doar ca se duc banii din buzunar.

Am incercat 5w40\10w40\15w40 la 1.9SDI si n-a crapat.Acum merg pe Aral 10w40,poti sa incerci si tu Razvane,eu iarna pasta il las,si avem si noi la CT,ceva temperaturi mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in 8000 km am completat aproape 1 litru ulei.Oricum o sa vad ce ii bag dar asta e problema ca cu vechiul ulei nu am avut acest consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut SSRAZVAN, dacă vrei să faci schimbul de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

My link

Din poza asta iti poti da seama ce ulei trebuie pentru masina din semnatura?Tin sa mentionezs ca acum folosesc castrol magnatec 10 40 pe care il manaca pe zi ce trece fara sa lase urme de ulei pe jos+ ca am observat ulei la filtru de aer si la clapeta de acceleratie.Masina are aproape 99.000(cel putin asa scrie)

Modificat de SYNDROM3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Azi dimineata verific uleiul la motor si era exact unde se termina acea striatie de pe joja.Plec cu masina la drum,am facut cu ea in jur de 150 km si i-am dat si forje.Ajung acasa trag capota si verific uleiul si surpriza destul de mare:uleiul era scazut fata de cum era de cand am plecat.Sun la reprezentanta si ii intreb daca este normal sa consume si DA este absolut normal sa consume ulei si daca nu consuma 1l la 1000 km atunci toate sunt in regula.Astazi am facut exact 8000 km cu uleiul (castro magnatec 5w40)si exact 1l de ulei i-am bagat in ea in decursul acestor 8000 km.Este normal s-au m-am tampit eu............. :angry:

Si cei de la reprezentanta mi-au recomandat in continuare castrol 5w40.Deci eu unul efectiv nu stiu ce sa mai cred

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand uita de Catastrol. In al doilea rand ai verificat exact cand ai parcat masina sau ai asteptat o perioada sa se scurga si el in baie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am asteptat sa se scurga in baie destul(3 ore) si tot acolo era uleiul si daca nu castrol atunci ce ulei????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai vorbit de nenumarate ori pe aria de uleiuri: Liqui Moly, Motul, Divinol, Fuchs Titan si nu numai in principiu mai toate sunt inca facute numai in Germania nu prin Turcia cum sunt mult prea promovatele Castrol si Mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut SSRazvan, am văzut că ai QG1 ceea ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu Gratian, daca aveti posibilitatea sa puneti o filmare pe forum cum functioneaza motorul dvs. ca si eu am tot axp i-am bagat castrol dar cam bate, cred ca de la tacheti,si chiar as fi curios cum merge un axp fara bataie de tacheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru SYNDROM3, am decodificat dotările tehnice ale mașinii tale după cum urmează: 2A2 - echipament la greutatea standard de livrare, B0C - asamblată cu componente pentru piața din Belgia, C8D - jenți de aliaj 6J15 telescopic style, offset 38, G0C - cutie manuală 5 viteze, H5V - cauciucuri 175/80R14-88T, J1L - baterie de 60 Ah, MN7 - motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos pentru informatii(poti afla si istoricul service atunci?)pana la urma ce ulei de motor sa folosesc masina are aprox 99.000.castrol 10/40 nu mai pun nici batut...deci fara castol sau mobil ce imi recomanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut SYNDROM3, la mașina ta care are 99000 km poti să folosesti uleiurile cu norma pentru motoarele OTTO (benzina) 503/504:

1 LiquiMoly 5w30 4200 (cel mai bun ulei, dar e si scump)info la: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/li_md_pszi8fe9tl.html

2 Pennasol 5w30 http://www.sculeauto.ro/scule/pennasol/

3 Vapsoil 5w30 un ulei foarte bun și ieftin 31 lei litrul

4 Motul 5w30

5 Rheinoil 5w30 (citeste despre norma de ulei 503 pentru motoarele pe benzina la http://www.neorom.ro/ghid_uleiuri_norme.html) norma 503 a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou.Azi a trebuit sa imi cumpar 1 litru de ulei ca sa ii completez nu foarte mult dar a trebuit.Am completat si am verificat uleiul si era ok.Dupa ce l-am verificat am plecat cu ea la drum si i-am dat forje cum cred ca nu a vazut in viata ei si dupa ce ajung acasa las motorul sa se raceasca si sa verific uleiul si surpriza ERA IN NIVEL.Deci cum naiba sa imi explic la ce forje i-am dat nu a consumat ulei deloc.Deci eu unul personal am ajuns la o concluzie:

-mie motorul nu imi mananca ulei ca daca manca la ce forje i-am dat trrebuia sa se si aprinda martorul de ulei

Si eu am stikerul acela pe torpedou si acolo zice: Castrol SLX,eu i-am bagat castrol magnatec c3 poate si din cauza asta exista acest consum.

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut SSRazvan, Castrol Magnatec C3 nu este bun pentru motorul tău APE chiar dacă au aprobările VW 502 care impune schimbul uleiului la interval fix de maxim 15000km sau chiar dacă nu mergi cu motorul nici un kilometru și trece timpul un an de zile el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

504-507(si SLX si EDGE) e specificatia pt motoare benzina si diesel cu dpf(filtru de particule),ultima generatie incapand cu an fabricatie 2005.Se foloseste si la bmw si mercedes..etc ,are si c3 pe el.Iti garantez ca daca baga 5w30 fuge imediat din motor ;).Pt generatia asta de motorizare(APE am si eu),merge 5w40 sau 10w40.Ultimul schimb de ulei l-am facut acum 2 saptamani cu ulei BMW 10W40..accelasi fenomen se consuma ,drum spere mare 520km ..cox autostrada 150-160..consum 500grame.Am schimbat si epuratorul de ulei de care pomeneai,fara folos.Oricum trebuie sa schimb semeringurile de supape cand o sa vina randul distributiei.Ca fapt divers,cand am luat masina din DE..am trecut pe langa reprezentanta vw..mi-am luat si ulei si filtru .Mi-au dat fostul CASTROL SOFTEC 5W40 a3/b3/b4 care nu se mai fabrica de 3-4 ani.Pana acum am incercat toata gama de uleiuri 5w40-10w40..castrol aral mobil bmw ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gratian, la AXP se poate pune un rheinol primus synth 5w-40 dar care nu are 502 trecut pe bidon ci numai 505 si 505.01

cei de la neorom au zis ca din fisele tehnice merge fara probleme, eu unul sunt mai retinut in acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine consuma cam mult ulei 300-500ml/1000km in conditii de mers normale (schimbat 2500rpm cateodata 3500-4500 rpm in depasiri).Cred ca am pus ulei prea subtire (Aral 5w40) pentru motorul meu (AKQ) care are deja 216.000 km.Dupa ce am pus acest ulei am vazut pe cartea tehnica a masinii ca masina a mers foarte mult timp cu texaco 10w40.Daca voi pune 10w40 la urmatorul schimb,va scadea si consumul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa tina cu cel 5 30W daca consuma porcaria asta de castrol 10/40 cred ca pana la ruma ii pun ceva 5 40 de calitate...cu norma 503 504.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acelasi motor si probabil mai multi km decat tine. Am avut Castrol SLX 5w30 in 3500 km era la minim, am schimbat cu Castrol5w40 Magnatec in 6000km a mancat cam 2l, acum am trecut la Rheinol Primus DXM 5w40, sa vad cum e, ca din topicul de la uleiuri am inteles ca s ar putea sa scada consumul de ulei cu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine tot mai tare ma bate gandul sa pun 10w40 si daca si cu ala imi mananca in halul asta,trebuie sa iau in calcul o segmentare desi cred ca imi curge putin si pe la epurator(daca asa se numeste acea piesa la care ma refer eu).Oricum nu cred ca pe acolo e pierderea atat de mare ca nu las pete de ulei prin parcare.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma bate gandul sa scot acel furtun din epurator si sa vad ce se afla in el.Daca este murdar il pot spala,ar afecta cumva acea rezistenta aflata in furtun??

MUTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomand sa dai jos si epuratorul sa-l cureti nu doar furtunul, se da jos usor are 3 sau 4 imbusuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 imbusuri. Dar sa ai grija cand le strangi ca daca e plasticul imbatranit crapa si trebuie sa schimbi epuratorul. Spala linistit furtunul ca nu se intampla nimic cu rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!