Jump to content

Consum Golf Iv 1.4


minimoto
 Share

Postare recomandată

hm..nu stiu care e buba... avea acele fluctuatii de turatie, i-am schimbat debitmetrul de aer si fluctuatiile s-au dus, tuartia la relanti e pe la 800 rot/min. ideea e ca imi manaca benzina in prostie(14%-oras; 10%-afara). ar fi trebuit sa i fac ajustarea la clapeta de accel dupa schimbarea debitmetrului sau ar fi cazul sa ii curat clapeta?tin sa precizes ca la mine indiferent de temperatura de afara sau de temperatura motorului turatia imi e pe la 800, adica nu am nici o diferenta intre motor rece cu soc si motor cald

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    34

  • SSRAZVAN

    15

  • Gratian68

    10

  • kazyon

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare! Am un VW Golf 4, 2001, 1.4 motor AXP, benzina

Sunt npu pe forumul asta , deci se pare ca nu prea am cum sa adaug un topic nou, asa ca am aplicat la cel care se pare ca are legatura cu problema mea.

Acum ceva timp motorul a inceput sa aiba mici trepidatii la relanti, in sensul ca mototul nu mai mergea rotund. Dupa alte cateva sute de km parcursi mi-a aparut "check engine". Am scanat apoi cu VAgCOM si mi-a data eroare la sonda LAMBDA. Precizez ca pe langa problema cu motorul crescuse semnificativ si sonsumul, scotea fum negru si ave aun miros inecacios. Am fost la un service, am schimbat una din sondele LAMBDA (cica sunt 2), dupa o noua scanare masina parea ca masina functioneaza in parametri normali.

Dupa schimbarea sondei, motorul merge ok, mai are doar f mici variatii ale acului la relanti, dar se mentine la 850 rpm. Consumul insa pare inca f mare, adica aproximativ 15-16% in oras. Cam mare, zic eu. Plus ca pare sa scoata stropi pe la esapament (cika ar fi de la condens). In afara de asta, temepratuta vad ca nu prea mai ajune la 90 grd, se opreste undeva pe la 80 grd, iar dc ajunge la 90 de grade, temperatura scade din nou , fenomenul asta apare chiar dc sunt inca cu masina in mers.

Va rog sa ma ajutati !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti un pic offtopic,insa poate te ajuta linku asta legat de acul de la temperatura:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6313

stropii de pe esapament sunt perfect normali(iarna si pana se incalzeste motorul),iar variatia mica de turatie la relanti iarasi nu m-ar ingrijora...(benzina proasta injectoare necuratate).Daca te incalzeste cu ceva,si la mine oscileaza putin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am auzit pe nimeni (sau nu am fost prea atent) vorbind si despre ce cauciucuri are pe masina! Caz concret: doua masini identice (golf variant tdi) dar una avand cauciucuri 205/55 R16 iar alta 195/65 R15 - diferenta de consum mediu in exterior aproape 1 litru (acelasi sofer)! Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este perfect normal ca cel cu cauciucuri mai inguste sa aiba consumul mai redus deoarece suprafata cu care atinge roata pamantul, implicit forta de frecare dintre sosea si cauciuc este mai mica decat la cel cu 205:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred treaba asta cu cauciucurile. Eu am avut 205x55x16 si acu am revenit la 195x65x15, provizoriu. Probabil ca o sa se cunoasca diferenta cand voi trece pe 17".

Revenind la motorul 1.4 AXP de la masina sotiei, consumul se ridica iarna pe la 11-11.5l/100km in oras. Mie mi se pare deja mult, cand variantul meu scoate in aceleasi conditii 8.2l/100 in oras. In afara consumul scade spre un 6.5-7l/100km, in aceleasi conditii (adica nu talpa grea de tot) eu scot cam 6 l/ 100 km. Deci diferenta notabila e doar in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum zice si strooler2003 e perfect normal sa consume mai mult o masina cu cauciucuri mai late, dar as vrea sa aflam cam ce diferente de consum sunt in cazul motoarelor noastre de 1.4! Eu am pe masina 205/55 R16, iar in afara, mers lin, obtin un consum minim 6l/100km, altfel chiar 7l/100km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un G4 1.6 - 101 cai! In oras, prin Timisoara cand merg bara la bara...imi arata consum mediu si de 18-20 litri dupa primii km...motor rece, mers in treapta 1 maxim 2...e de inteles, pentru ca consumul instantaneu in momentele astea e urias!

Dupa 20-30 km aproximativ, imi arata mediu 13-15-16!

In exterior cea mai mica valoare care mi-a indicat-o a fost de 6,5l /100km, in general la un drum intre Timisoara - Resita (aproximativ 100km) + 5-8 km pana ies din oras imi indica 7 - 7,2 l / 100km! Tin sa precizez ca am o eroare la sonda de oxigen si toate valorile astea sunt doar ce imi indica computerul de bord.

In exterior mi se pare un consum rezonabil, cel din oras imi da fiori! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvati problema cu sonda si o sa-ti scada si consumul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna

Am un Golf IV cu motor de 1,4 16v tip APE.

Am tot auzit despre niste magneti care daca sunt pusi pe furtunul de alimentare ,ar scadea consumul cu 10%-20%

Stie cineva?

E adevarat?

Chiar ma tenteaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) eu am auzit ca daca iti pui 2 magneti din aia pe cap..iti scade temperatura brusc si poti gandi limpede! e? -nu-s mai tari magnetii mei ?

*care ar fi legatura dintre un camp magnetic si carburant?..se multiplica/divide vreo molecula din caburant si astfel ai mai mult? sau curge mai putin ca il retin magnetii ...

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@renzwat este doar o poveste din cate stiu eu. Mai mult decat atat, stiu sigur ca a fost incercata treaba cu magnetii si la emisiunea ,,Mythbusters" si s-a dovedit ca nu este decat un simplu mit. :salut: Dar daca este cineva care totusi a reusit sa scada consumul cu ajutorul magnetilor, il rugam sa ne confirme. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Am auzit de chestia astta, si am cautat pe net.

http://www.jayceooi.com/2009/01/13/magneti...-saver-preview/

http://www.consumredus.ro/articol/Cataliza...t/28db676e.html

Sunt acolo si niste explicatii, pe care un necunoscator le-ar lua de bune.

Si eu recunosc ca nu sunt un cunoscator in domeniu.

Merci pentru raspuns.

Ca maine ma duceam sa iau doi magneti sa pun pe furtunul de la benzina ( dar din aia de la praktiker ), sa-i lipesc cu scotch.

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca nu au pus degeaba cauciucuri 175/80/14 pe 1.4 16v...

consumul meu este undeva la 7.5-8l prin oras, daca merg undeva la sub 2500 ture, si undeva la 8.5-9l daca merg mai agitat si o turez mai mult.

ce-i drept prin piatra-neamt traficul e destul de fluidizat, in afara de cateva ore dimineata si seara cand se merge bara la bara...

diferenta de cauciucuri e confirmabila... un amic de al meu a trecut de la 175/80/14 la 205/65/16 si consumul a crescut cu 1.5l lejer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie automata, motor AVU 150.000km, noiembrie, Bucuresti = 14%.

Modificat de U R S U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niste informatii care vad ca nu s-au spus pe aici.la masina din semnatura pe vagcom arata turatie relanti 760rot/min si consum in relanti 0,86l/h

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult...

la relanti mie imi arata 0.5l/h daca motorul e cald, si fara consumatori (casetofon, ventilatie, pozitie etc..)

masina are 91.000km

acum cand e rece, dimineata arata un consum de 8.5 - 9 numai prin oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la Golful meu, motor BCA (1,4, 16V), cu mentiunea importanta ca are roti de 17" (multi spun ca jantele mai mari ar mari consumul. Astept si alte pareri, cu exemple comparative concrete):

- Urban mediu: 9,5-10%

- Urban trafic foarte redus (duminica dimineata, traversare aproape tot Bucuresti), fara AC: 7,5-8%

- Urban trafic aglomerat: nu pot da o estimare relevanta. De obicei merg intre 10,5 si 11,5%, dar s-a dus si in 15%

- Extraurban:

- 80 km/h: 5%

- 100 km/h: 6%

- 120 km/h: 7%

- 130 km/h: 9%

- Extraurban mediu, cu mers cat de cat regulamentar in jur de 7%. Cel mai bun consum l-am scos la 5,8 dar eram cu masina goala. A fost pe un traseu de 200 km, cu viteza medie de aprox 50 km/h.

Astept si alte pareri, in legatura cu cat este afectat consumul de marimea rotilor, eventual si de tipul cauciucului (iarna sau vara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila consumu din relanti aratat de vagcom si valoarea de am pus-o eu e in coditia in care am pornit masina si am lasat-o sa mearga cat am avut nevoie sa fac diagnoza cu vagcom.probabil daca mergeam cu ea apoi ma opream si motorul era cald imi arata mai putin.tot ce e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la medie de 50km/h am scos 5.3l pe un drum de 120km... fara AC, roti 175/80/14

oricum e un compromis, pentru ca motorul e de aspiratie si are nevoie de turatie, fiind de 1.4 trebuie sa-l turezi ca sa ai cuplu... fiind prea mic pentru 1200kg masa proprie

prin oras nu fac bine, schimb la maxim 2500 rpm, si merg cu sub 2000-2200rpm... dar pur si simplu nu ma indur sa o turez mai mult avand in vedere ca e trafic, si nu am unde...

si astfel scot 7.5 - 8.5 medie prin oras, depinde ce distante parcurg.

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A incercat cineva sa scoata tubul de plastic din cutia filtrului de aer? Eu am facut ieri treaba asta, parca acum trage mult mai bine si consuma si mai putin. A mai incercat cineva? Acum dupa ce l-am scos, ma intreb si eu de ce l-a pus neamtul acolo... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant... chiar m-am chinuit sa curat acel tub, era mult praf pe el si in el... cand am schimbat filtrul de aer.

eu cred totusi ca are el rolul sau, nu era pus degeaba de neamt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!