Jump to content

Consum Golf Iv 1.4


minimoto
 Share

Postare recomandată

Eu pot spune ca am testat-o cand am cumparat-o (Floresti, langa Cluj). I-am facut plinu' si de-acolo a mers "copilu' lu' nasu' " (ptr ca eu aveam carnet de cateva luni si "profesasem" doar pe Dacia 1310 TLX 1.3l 8v, 54 hp :( ). Deci, pe scurt, mers Floresti-Moi~330km a papat 24 de litri, care nu e deloc mult zic eu, tinand cont ca Valentin a mers cu 80-160km/h :D. Daca facem un calcul, 24*100/330=7.27 :eek: (AC-ul a mers ocazional)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    34

  • SSRAZVAN

    15

  • Gratian68

    10

  • GABIVVX

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum , pe iarna, tot 9-10 imi indica :( Dupa ce am schimbat termostatul, a mai scazut putin dar.. cam marisor pt 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 1.4 16v 127.000 km la bord - in oras 11 L/100 km - iarna, merg in aglomeratie etc. , in afara 5 - 5.5 L - mers 100-110 km/h cu ac-ul pornit si 4 persoane fara prea multe bagaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam sa deschid un topic nou, dar mai bine scriu tot aici: as propune sa gasim cateva variante sa usuram masina, avantajele ar fi de consum, demaraj, franare etc. De exemplu sa schimbam jantele cu unele mai usoare, bateria cu una mai usoara, fara roata de rezerva...poate mai gasim si altele.

La mine pe variant motorul de 1.4 nu e deloc potrivit, nu stiu ce a avut in cap neamtul cand a facut asta, trebuia sa se fi oprit cu motorul asta la lupo maxim polo. Am si golf 3 tot cu motor de 1.4 8V, dar consumul e mult mai mic ,masina fiind si mult mai usoara.

Cel putin in Bucuresti prefer sa las Golful 4 in parcare din cauza consumului si a demarajului mai slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma impac bine cu variant-ul de 1.4 cu toate ca il conduc rar.Ce-i drept se merge usurel cu el(de catre maica-mea) iar consum pe BC2 are 7.2 ceea ce mi se pare acceptabil.

Ca si demaraj si franare este o masina foarte corecta daca nu esti vitezoman.... :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cu un consum mixt de 6.4,ma impac bine cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine masina din semnatura m-a costat 6k cu totul ( germania + acte, adus, inmatriculat etc. ) in august 2008.si am de gand sa o tin cam pana in 2010, maaaxim inceputul lui 2011.( in functie de criza asta nenorocita ).

eu nu stiu ce pretentii aveti voi de la o masina de genul acesta( cu referire la capacitatile motorului si pretul de achizitie ).poate un sandero ar fi consumat mai putin?

sa fim seriosi.mi se pare ciudat sa te plangi de un consum de 9-10% prin bucuresti ( in ideea in care fac 30 km dus-intors zilnic ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam sa deschid un topic nou, dar mai bine scriu tot aici: as propune sa gasim cateva variante sa usuram masina, avantajele ar fi de consum, demaraj, franare etc. De exemplu sa schimbam jantele cu unele mai usoare, bateria cu una mai usoara, fara roata de rezerva...poate mai gasim si altele.

La mine pe variant motorul de 1.4 nu e deloc potrivit, nu stiu ce a avut in cap neamtul cand a facut asta, trebuia sa se fi oprit cu motorul asta la lupo maxim polo. Am si golf 3 tot cu motor de 1.4 8V, dar consumul e mult mai mic ,masina fiind si mult mai usoara.

Cel putin in Bucuresti prefer sa las Golful 4 in parcare din cauza consumului si a demarajului mai slab.

Pai mai bine daca ai nevoie de PUTERE schimbi masina, verifica doar cat costa niste roti usoare (cat de usoare? ca sunt si de carbon...) cat esti dispus sa dai? Eliminarea roata rotii de rezerva inseamna sa-ti dai foc la valiza, cat timp o ai nu vei pati nimic, cand n-o vei avea o sa-ti trebuiasca, c-asa-i in tenis.

Si pana la urma oameni buni, unde va grabiti asa tare? La urmatorul semafor rosu?

Pentru factorul moral, incercati sa mai iesiti din Bucuresti si mergeti relaxat, ca doar o sa mergeti intr-un loc pentru a va relaxa, nu conteaza cine ajunge primul, si mai vorbim atunci de consumuri.

Cum s-a mai zis, e o masina foarte cinstita (vorbind de 1.4) atat timp cat nu-i ceri mai mult decat poate oferi.

Cheers!

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fiu de acord cu catalin_u. Cat sa si usurezi din masina? :( Cred ca mai mult de 50 de kg nu se duc cu cele enumerate de @cikinu...si daca mai iei pe cineva...tot acolo iesi :icon_cheesygrin: Asa ca mai usor cu talpa si evitati drumurile scurte (poate un mijloc de transport in comun e mai indicat).

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata, iarna, a mea cred ca consuma 10%. De ce zic asta? Am facut cu ea 200 km, cu benzina EFIX de la RomPetrol (80 RON ~~ aprox. 21-22 litri ).

Indicatorul la benzina imi arata o jumatate de linie inainte de a merge la RomPetrol si dupa incarcare cu inca 4 linii.

Bine ca in astia 200 km, am mai mers si cu 120 km/h + Ventilatia cu recircularea aerului pornita.

Tin sa precizez ca am o eroare de la sonda lambda. Martorul cu "Check Engine" este aprins si as dori sa stiu daca aceasta sonda afecteaza consumul marit al masinii ? :offtopic:

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este vorba de sonda lambda de reglaj, atunci da , afecteaza consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt. raspuns. Nu vreau sa deviez la alte discutii in acest topic, dar sper ca nu mai e si o alta sonda lamba e instalata pe masina :(

Sau mi se pare ca sunt doua. Sincer nu stiu :lol:

Deci asta e. Pana sa se strice asta, stiu k ma plimbam de 1 milion in jur de 500 km :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin deviat de la topic, iti zic ca sunt 2 sonde , und inainte de catalizator, care se afla in fata motorului si care are rolul de a regla consumu si una dupa catalizator , aflata sub masina, cu rolul de diagnoza; vei afla doar daca pui testerul. Daca vrei sa mai scazi consumul, atunci da, ar fi bine sa o schimbi pe prima, numai bine :frigbaitata:

Modificat de DerGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va rog sa ramaneti ON TOPIC!

"Consum Golf Iv 1.4"

Multumesc pentru intelegere! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu mai pot simt ca o iau razna am un golf 4 1.4 16 v 2002 ...si imi consuma nu exagerez cred ca 13-14 avand in vedere ca schimb la 3000 maxim ...parca bag pe o parte si curge pana alta parte ..nu stiu ce sa mai fac ..de unde sa incep sa schimb daca e ceva de schimbat....

Modificat de YoS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce distante parcurgi,poate motorul nu apuca sa se incalzeasca si de aceea iti indica acel consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parcurg distante intre 10-15 km dar problema este ca eu nu ma iau dupa ce indica calculatoru ....ci dupa socoteli un exemplu bag de 500 de mii si mai mult de 130 km nu merg ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo, foarte mult. Ai si tu probleme la ea. Ai bagat-o pe tester? Ce zice ?

Eu de cand am reglat clapeta de acceleratie din VAG-COM, am bagat benzina EFIX de 32 RON (fix 10 litri) si am apucat sa fac pana acum decat 45 km.

Mi s-a dus numai 1 mm de la acul ce indica benzina. Si am bagat benzia, exact cand s-a si aprins martorul "PLEASE REFUEL". Acul s-a miscat/incarcat de la zero la o linie intreaga si inca 1 mm peste.... sa zic asa.

Am scris mai sus cat faceam inainte cu clapeta de acceleratie blocata. Exagerat de mult.

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa te iei dupa liniutele de la ceasul din bord.Sa-ti dau un exemplu:eu am fost pana la Bran,am facut plinul in Bucuresti si din salajan pana acolo nu s-a dus nici macar prima linie de la rezervor.

Explicatia ar fi ca rezervorul nu este un cub,partea lui de sus este mai lata decat cea de jos,si automat nivelul de combustibil scade mai lent pe ceasul din bord cand ai rezervorul plin(cel putin la mine asa sta treaba).

va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu si inteleg lucrul asta, dar am facut o comparatie cu aceeasi cantitate de benzina facuta in zilele/lunile precedente.

Deci acul la 0 km setati de mine in benzinarie arata la linia verde din poza de mai jos:

2iggkr7.png

Acum la 41.6 km parcursi, arata unde e acul acum -_-

20ssi75.png

Deci asta era ideea ca am facut testul asta la fiecare 10.00 litrii bagati de la linia rosie. Acum nu avem cum sa mai spunem ca rezervorul e mai mare sau mai mic -_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagato si pe tester si i-am zis lu ala cat consuma si mi-a zis "si cat vrei sa consume 5 litri" va dati seama ca m-a lamurit daca mi-a zis asa...eu bag benzina premiu95 numai de la Petrom ....ma rog oricum nu stiu ce sa mai fac ...masina o am din august din germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica la MOL au bagat benzina EURO 5, si de ieri la ROMPETROL.

De la Petrom numai bag niciodata. Cea mai proasta benzina. Din cauza ei s-a dus sonda lambda :D

V-am zis ca de fiecare data cand pun contactul imi arata 8.8 l/100 km :vaidecapulmeu:

Ete si dovada:

ivg56q.png

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo, foarte mult. Ai si tu probleme la ea. Ai bagat-o pe tester? Ce zice ?

Eu de cand am reglat clapeta de acceleratie din VAG-COM, am bagat benzina EFIX de 32 RON (fix 10 litri) si am apucat sa fac pana acum decat 45 km.

Mi s-a dus numai 1 mm de la acul ce indica benzina. Si am bagat benzia, exact cand s-a si aprins martorul "PLEASE REFUEL". Acul s-a miscat/incarcat de la zero la o linie intreaga si inca 1 mm peste.... sa zic asa.

Am scris mai sus cat faceam inainte cu clapeta de acceleratie blocata. Exagerat de mult.

cum se regleaza clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!