Jump to content

Consum Golf Iv 1.4


minimoto
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...
  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    34

  • SSRAZVAN

    15

  • Gratian68

    10

  • kazyon

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o problema cu consumul din iarna asta.

Desii acuma e vreme calda sub 15 nu imi coboara in oras... anu trecut imi lua mereu 9 10 la acelasi stil de condus.

Pe diagnoza nu apare nimic.

Am schimbat si o sonda de oxigen si nimic.

Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie vb de regulatorul de pe rampa,insa am desfacut returul pe el si intradevar arunca inapoi benzina in plus spre rezervor deci eu dupa judecata mea zic ca e okey.

Ce variante mai am sa incerc? filtrele sunt toate noi si curate.Uleiul are 2 000km maxim.Consuma asa inainte sa il schimb.

Chiar nu mai stiu ce sa incerc,ceva sugestii?

motorul este bca din 2004 are 150 000  km toti facuti la noi,de tras trage ca inainte

Modificat de abp.media91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mers cu 84 de litri 1400 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminvacaru81

Cu 65 la benzina am făcut 930 kmplayer. Nu am depășit 90km/H atât afară cât și interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi-a sugerat sa schimb termostatul..cu toate ca imi urca la 90 de grade dar daca dau drumul la caldura in masina nu urca de 80.... Sa fie asta un semn? In oras urca la 90 cam in 15 min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cam da, totusi, verifica si temp pe vag-com, engine vs instruments, daca e aceeasi, baga alt termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua Domnilor

In urmatoarele zile trebuie sa fac schimbul de ulei. Am ajuns sa citesc topicul acesta deoarece mi se pare ca am un comsum un pic mare. Golful este 1.4 16v AXP 2002 150000 km, tacheti troncane la mine destul de rau, la filtu de aer am ulei ( eu zic ca destul de mult). In urma cititri topicului am ajuns la concluzile urmatoare:

 - numai pun uleiuri gen castrol, aral etc

 - trebuie sa ii fac un ENGINE FLASH.

Acum, in urma celor spune de sus.... ce tip de ulei recomandati?  (cert este ca voi pune Liqui Moly): 5w30 4200, 5w40 4100 sau 10w60 ? tim sa precizez inca o data ca tacheti bat, am ulei la filtru de aer...( si conduc si un pic sportiv). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acelasi motor 1.4 16V , cod motor AKQ, am avu initial Shell helix 10w40 la care am completat circa 2L in 12.000km , acum folosesc Mobil 1 10w40 ( luat la oferta 20 euro / 5 L ) ,ce  am sesizat cu noul ulei e ca tacheti sunt mai putin galagiosi si nu am completat decat un 1L pana acum ( 8000km ).Verifica epuratorul de ulei din spatele motorului daca filtru se scalda in ulei ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in aria de golf 3 si se discuta acolo despre un aditiv pentru ulei care are remedii f bune in privinta bataii tachetilor .

Este valabil si la golf 4 acesta operatiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Gabriel75co

Golf IV, 1.4 2003 BCA (consum mediu carte tehnica 6.5 l%)

Consum longterm (ian-apr), pe cca. 3000 km: 7.6 l%.

Urban cca. 2/3, extraurban cca.1/3.

Conditii de iarna (ian-mar).

Consum urban cca. 8.5 l%.

Consum extraurban cca. 6 l%.

Diferenta fata de consumul declarat 1,1 l% (cauzata de: anotimp, ciclu de folosire, anvelope de iarna, etc).

Am urmarit recent un documentar pe Fifth Gear referitor la diferentele care apar intre consumurile declarate si cele reale. Concluzia lor era ca in urma cu zece ani consumurile declarate de producator erau in medie cu 8% mai mici decat in realitate in timp ce acum, marja de eroare a crescut la 21 % - bineinteles ca estimarea producatorilor este intotdeauna mult mai optimista decat realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminvacaru81

Ai dreptate Ggabriel75co si la golful meu am acelasi consum. Am facut un drum Fălticeni-Cluj dus întors si cu un plin am parcurs 786 km cu 4 persoane si nu am depasit viteza de 100km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Consumurile declarate de producator pot fi scoase, insa in niste conditii stricte... pentru ca tot in niste conditii scriscte si cat mai favorabile sunt obtinute. De exemplu se merge constant la limita inferioara de turatie... acolo unde motorul parca e mort si consumul pare cel mai mic, se merge cu doua persoane in masina, se tine cont de presiune, temperatura, niciodata nu se accelereaza mai in forta (de blana nici nu poate fi vorba) si se merge constant cu o viteza optima. Deci aceste consumuri declarate nu le obtine nici un sofer obisnuit. sau ma rog, foarte putini. 

Si ca sa fiu on topic, eu cred ca sunteti norocosi. Eu am un New Beetle 1.4 75 CP care pe sub caroserie este tot un Golf IV. Consumul niciodata nu l-am avut sub 9 urban si niciodata sub 6 extraurban. Iarna in Bucuresti niciodata nu am sub 10. Si am incercat de cateva ori sa merg la consum si cat mai des sa folosesc frana de motor. Imi amintesc ca cel mai bun consum l-am scos intre Lugoj si Timisoara... 2 persoane in masina, cam 25 de grade afara, fara aer conditionat, mers constant cu 90-100 km/h si frana de motor mai mereu (trafic relativ lejer, curbe suficient de largi ca sa nu calc frana, accelerari usoare). Atunci am scos 6. in rest 6.5-7. Daca sar de 120 km/h se duce lejer in 8-8.5. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult sincer...

 

eu am scos weekendul trecut, pe un drum de 300km prin munti, cu 4 adulti si bagaje = 6.0 fix, si cu viteze de pana prin 100km/h dar cu depasiri si tras mult la deal

 

la 120km/h am observat ca, consumul instant sta fix la 7.0, pe drum drept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti-sinaia cota1400 consum 6,5 ,sinaia-bucuresti 4,5 mers maxim 110 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. 

 

Am cumparat un Golf IV de o saptamana. 

Am facut deja un drum la mare pe A2 din Bucuresti, pana in Costinesti. 

Consumul de autostrada este 5.5, iar media este 6.4, avand in vedere micile localitati ( eforie etc ). Motor 1.4 16V. 

Nu am depasit viteza de 120 km/h. Pe alocuri i-am dat 150 - 160 pentru a testa-o putin, avand in vedere ca pentru mine e "noua". 

Am fost 2 persoane in masina, cu foarte putine bagaje. 

 

Saptamana ce vine voi face un drum pana la Moravita, TM. Plecarea este din Ramnicu Sarat, BZ. O sa revin cu informatii despre consum s.a.m.d imediat ce ma intorc :) 

Bafta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1,4 BCA din 2003 cu aprox 125000 km

-consum extraurban 6,4 % pe BC

-urban 8-9% pe BC

 

De cateva zile are montata o instalatie secventiala BRC 24.11(inca nu am facut un consum de gpl deoarece se face de la plin la plin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cam mult sincer...

 

eu am scos weekendul trecut, pe un drum de 300km prin munti, cu 4 adulti si bagaje = 6.0 fix, si cu viteze de pana prin 100km/h dar cu depasiri si tras mult la deal

 

la 120km/h am observat ca, consumul instant sta fix la 7.0, pe drum drept

 

Este cam mult, asa e. Dar sa mai tinem cont ca masina mea are peste 1200 de km, iar a voastra are undeva in jur de 1100. Cx-ul este mai slab si in plus producatorul da un consum mediu de 7.1, fata de 6.5 la Golf IV de 1.4.

Saptamana viitoare voi face un drum Bucuresti - Drobeta Turnu Severin si voi incerca imposibilul: sa scot un consum mediu de sub 6l/100. Si cred ca daca voi merge constant cu 100 km/h, folosesc cat pot de mult frana de motor si fara ac (sper sa nu fie cazul sa-l pornesc), sper sa reusesc. Vom fi doua persoane in masina plus ceva bagaje. O iau ca pe o provocare si va tin la curent.

Oricum New Beetle mereu va consuma mai mult decat un Golf IV. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci rezervorul meu are 50 de litri. Dupa un drum de 350 de km, mers cam 300 de km cu aerul conditionat pornit pe treapta 1 si racire maxima si mers constant cu 90-100 km/h (f rar cand a fost nevoie am dus-o" la 110-120 km/h) si trafic mediu spre lejer (autostrada A1 + E70), am consumat putin peste un sfert de rezrvor. Deci mie imi iese cum consum mediu undeva in jur de 5l/100 km. In plus distanta am parcurs-o in aprox. 4 ore si 30 d minute.

O fi rau? :)

Eu cred ca daca am reust asta cu New Beetle sigur voi puteti scoate si mai putin. Stiu, si mie mi se pare incredibil. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit si eu din concediul de prin tara... 1020 km am facut prin tara

 

piatra-neamt - turda - sighisoara - sibiu - bran - brasov - bacau - hanul ancutei - piatra

consum: 5.6 de la piatra la turda, 6.0 de la turda la sibiu (drum liber, viteza mai mare) brasov - piatra 5.6, aglomerat si iar prin munti

 

2 adulti + bagaje + AC 80% din drum, viteza constanta undeva la 90-100km/h, la drum intins a prins si ea 130, si pe autostrada la turda si la sibiu

 

cu un plin din piatra am facut 960km pana cand s-a aprins martorul in bord

cel mai mult la 1.4 imi place ca daca vrei sa faci vreo depasire mai curajoasa, daca nu opresti AC-ul, mori cu zile :))

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum foarte bun. Eu si acum sunt socat de consumul pe care l-am scos fata de ce am reusit pana acum. Fac acest drum de vreo 5 ani cu Beetle-ul si niciodata nu am avut consum mai mai mic de 6, chiar si fara aer conditionat. E drept insa ca o "calcam" mai mult... pe autostrada mergeam constant cu 120-130 km/h... uneori in reprize si 140 km/h si pe E70 cu 110-120 km/h si imi consuma cam jumatate e rezervor. Dar de data asta singurul lucru diferit a fost copilotul. Un copilot care crede ca in general viteza se depaseste cu 10, maxim 20 km/h. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii despre consum, asa cum am mentionat mai sus.

 

Am facut plinul in Bucuresti ( cca 55 L ). Mici drumuri pe ici pe colo, in jur de 30 km. Am plecat catre Rm. Sarat ( 140 km ). De la Rm. Sarat, BZ, am inceput calatoria catre Morativa, TM. Drum de 10 ore ( cu mici opriri ) care cuprinde drumuri nationale + autostrada ( 140 / 160 km/h ) + localitati etc. 

Odata ajuns in Moravita, neavand calculator de bord, acul de benzina indica ultima linie alba inainte de rosu. Adica am consumat 3 sferturi si putin. Consumul mediu, dupa calculele mele a fost in jur de 5.5 L%. Am fost 2 persoane in masina ( nici unul di noi nu este supraponderal ) plus masina plina de bagaje. Prin plina mentionez ca am umplut portbagajul si am rabatat bancheta ca sa am spatiu destul. 

Una peste alta, dupa ce am ajuns, am mai parcurs cativa km pe ici pe colo, in mici plimbari. 

La un moment dat s-a aprins martorul de benzina. Apoi masina a stationat cateva zile, pana in ziua intoarcerii catre "casa". 

La plecare am alimentat de 300 RON, circa 48L. Destinatia a fost Valenii de Munte, PH. 

Odata ajunsi acolo, dupa un drum de 13 ore ( opriri mai dese si lungi ), cu masina nu neaparat mai usoara, dar mai libera din pdv al volumului bagajelor ( doar in portbajaj am avut unele chestii ), am observat, spre surprinderea mea, ca acul de benzina imi indica un consum de putin peste jumatate de rezervor. Adica am consumat jumatate si o linie, ca sa fiu mai explicit. Aici am dedus un consum mediu de circa 5 L%. Mentionez ca in zona CS am avut foarte multe serpentine, adica rar apucam sa o bag in V4. Ajuns la Baile Herculane, catre Tg. Jiu, un drum de rahat, unde rar am bagat V3, fiind foarte, repet, foarte multe gropi.

 

Cam atat despre calatoria mea, de aproape 2000 de km. Multa bafta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari am un Golf 4 1.4 16 valve AXP , pentru cei care exista posibilitatea cu sonda EGR sa aiba probleme va rog asteptati sa se raceasca motorul si puneti putin ulei si apoi cu o mica pompita verificati daca va scapa aer pe la membrana , daca este cazul atuncia trebuie schimbata , eu am avut aceasta problema si am fost la un mecanic si si-a dat seama ca nu imi tine vacum in sonda , acuma eu am o intrebare daca la relantiu totul este ok si functioneaza in parametrii normali dar totusi se simt mici "inecari" ale motorului ce ar putea fii ?

 

Mentionez ca am schimbat toate utilizabilele la ea.

 

Si o alta intrebare : daca doresc un mic improvement la motor cu un mic cip de putere , din ceea ce am citit cu acel chip se face improvement doar din injectoare , dar dauneaza la motor inca 10-12 cp ? creste/scade consumul ?

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cip tuningul la aspirate e pierdere de bani. Nu se castiga absolut nimic..testat pe pielea si banii mei ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea :( simt ca pierde sau nu are putere , mentionez ca vin de pe un chevrolet aveo 1.2 benzina unde caroseria este mai grea , un improvement pentru a simti mai multa putere la motor , ceva idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu in ce regimuri de turatie mergi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!