Jump to content

Consum Golf Iv 1.4


minimoto
 Share

Postare recomandată

Daca spalati epuratorul si mai ales daca si curge pe langa el trebuie sa schimbati si 2 garnituri O cu care se etanseaza de motor. Costa pana in 9 lei/buc. Eu vara tin mufa scoasa la rezistenta ca sa nu consume curent, sa ii prelungesc viata si sa nu coaca inutil furtunul. Rezistenta este utila doar iarna sa nu inghete condensul pe furtun si sa arunce uleiul afara pe la joja.

Dupa ce am curatat epuratorul si am schimbat garniturile lui, mi-a scazut mult consumul de ulei. Cred ca fiind sitele din el imbacsite, tot uleiul din gaze il baga in filtrul de aer fara sa-l separe si sa-l lase la loc in baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    34

  • SSRAZVAN

    15

  • Gratian68

    10

  • GABIVVX

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte corect ceea ce spune Ebi, rezultă că fără o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Astazi mi-am comandat cele 2 garnituri de la epuratorul de gaze ca am vazut ca am ceva urme de ulei pe acolo si cu ocazia asta vreau sa si il curat.Intrebarea mea este cu ce sa curat epuratorul.Cu benzina,motorina,diluant????Voi cum ati procedat ca vreau sa ma apuc sa il curat ca de cand am masina nu am umblat la el si am vazut si ca am o foarte mica pata de ulei pe filtru de aer exact acolo unde intra furtunul in carcasa filtrului de aer.

VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poza cu epuratorul cine poate pune ?

pozitia lui ma intereseaza, nu-mi dau seama cum este prins

golf AXP, fabricatie 03.2002, adica are si siguranta incalzita

ma bate si pe mine gandul sa-l dau jos si sa-l curat, nu are multi km, cam 101.000, si nici ulei nu-mi consuma

dar niciodata nu strica o mica mentenanta :)

are nevoie de adaptare precum clapeta si egr-ul ? intrebare de 5 puncte, dar merita sa o pun

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine e sa il speli cu benzina. eu asa am facut

o poza cu epuratorul cine poate pune ?

pozitia lui ma intereseaza, nu-mi dau seama cum este prins

golf AXP, fabricatie 03.2002, adica are si siguranta incalzita

ma bate si pe mine gandul sa-l dau jos si sa-l curat, nu are multi km, cam 101.000, si nici ulei nu-mi consuma

dar niciodata nu strica o mica mentenanta :)

are nevoie de adaptare precum clapeta si egr-ul ? intrebare de 5 puncte, dar merita sa o pun

iti trebuie o rampa sau un canal ceva ca sa il dai jos pentru ca se afla in partea din spate a motorului, iar in legatura cu adaptarea in nici un caz nu e nevoie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci aman pana cand schimb uleiul in toamna, nu de alta dar am de dat jos si scutul

ma temeam eu ca trebuie sa umblu pe sub masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Epuratorul nu are nevoie de nici o adaptare electronica doar pur si simplu curatat si inlocuite cele doua garnituri oring. Pentru soila acel element intermediar pus la jumatatea furtunului de la epurator si intrarea filtrului de aer se numeste generic HEATER PIPE (teava incalzita electric) si rolul ei este numai iarna deoarece impiedica formarea dopului de gheata care ar duce la scoaterea uleiului pe la joja, un lucru deosebit de neplacut. Conform manualului ETKA este specificat ca heater pipe-ul este montat pentru masinile adecvate la clima rece. Mentenanta epuratorului se face deobicei odata cu schimbarea filtrului de aer, si tot atunci se face mentenanta curatirii senzorului de presiune MAP care este montat tot in zona din stanga motorului si fixat in doua suruburi imbus. Nu trebuie neaparat demontat, se pulverizeaza la intrarea in clapeta de acceleratie cu DECARBUSOLV de cateva ori, dar este si un spray dedicat numai pentru aceste senzor (LIQUI MOLY - Mass Air Flow Sensor Cleaner). Curatarea senzorului MAP duce la o crestere de putere susbstantiala acest lucru este mentionat ca fiind necesar la fiecare schimbare a filtrului de aer. Vede-ti intretinerea si manualul de service al masinii care se refera exact la acest lucru. Voi posta aici cateva fotografii unde se afla montat epuratorul si senzorul de presiune aer MAP pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce si unde e siguranta incalzita pentru epurator :)

si dupa primele cercetari vazusem si epuratorul, dar sperasem sa se scoata prin fata, nefiind necesar un canal

acum m-ai facut curios si cu senzorul MAP, daca ai posta poze sa ne facem o idee ar fi excelent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg se poate baga benzina in epurator si agitat pentru curatare???si are ceva daca il las la inmuiat in benzina????\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce si unde e siguranta incalzita pentru epurator :)

si dupa primele cercetari vazusem si epuratorul, dar sperasem sa se scoata prin fata, nefiind necesar un canal

acum m-ai facut curios si cu senzorul MAP, daca ai posta poze sa ne facem o idee ar fi excelent :)

cred ca ai putea si pe sus dar trebuie demontata carcasa filtrului de aer

Deci sa inteleg se poate baga benzina in epurator si agitat pentru curatare???si are ceva daca il las la inmuiat in benzina????\

poti sa bagi linistit si daca il lasi unpic la inmuiat e si mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate si pe sus epuratorul,te chinuii putin dat se poate.Eu asa l-am demontat.Ai grija cu suruburile lui cum le desfaci..e posibil sa devina inutilizabile dupa desfacere.Ai grija daca scoti furtunul de degazare din epurator..are 2 sigurante pe mufa de plastic care se pot rupe imediat.Incearca sa scobesti scobitura unde iti intra imbusul din capul surubului inbus,inainte de a le desface.Acolo se aduna mizerie si cand bagi inbusul nu o sa iti prinda bine si e posibil sa se duca capul surubului.Atentie la furtunul de degazare..e posibil daca se forteaza sa se rupa din cauza batranetii.Incearca sa speli epuratorul cu cabrurol..dupa ce ai dat jos garniturile lui.Ai 3 suruburi de desfacut.Daca nu ai burta :lol: ,le poti desface cu usurinta si pe sus. :blah: .Eu am montat epurator nou si in prealabil am luat si cele 3 suruburi de prindere.Iti las poze cu pozitionarea suruburilor.

post-64586-0-63023500-1314621178_thumb.g

post-64586-0-54937900-1314622147_thumb.j

post-64586-0-82246100-1314622204_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 si 18 sunt garniturile,sunt ieftine dar numai pe original vin,garnitura mare e facuta din material special si garnitura mica are o forma mai ciudata.19 a e un epurator de golf 3..e postat din greseala prin programe si chiar daca vrei sa aflii amanunte despre el nu iti specifica nimic..piesa necunoscuta.E doar o greseala de expunere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune te rog si codurile pentru oringuri, sa fie treaba buna :D

sa le comand din timp, iar cand schimb uleiul ma apuc si de epurator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI poza;garn mica,garn mare si garnitura de etansare epurator flansa in care intra furtunul.Sa incerci sa scoti furtunul fara flansa..pt ca daca rupi garnitura respectiva nu se gaseste.La mine era arsa deja si am etansato cu pasta pana mi-a venit epurator nou.Cod garnituri ;036103677 si N 90617501.

post-64586-0-47925400-1314625069_thumb.j

post-64586-0-81507400-1314625151_thumb.j

post-64586-0-28563200-1314625236_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Nu prea ma convinge daca am scos un consum bun sau nu cu 55 litri(cat are rezervorul cand apare mesajul pe bord 'Bitte tanken') facand 870km din care 200km facuti in oras M-Ciuc si restul 670km in afara localitati condus cat de cat economic.

Un nou plin azi mi-a costat exact 268 ron. Nu stiu ce sa fac sa ajung de data asta la 900km :)

Mi-ar interesa parerile voastre cei care aveti in posesie tot golfIV 1,4 16V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 50 ron benzina ma invart minim 110-120km numai prin oras

e un consum decent, la un mers mai mosnegeste cu frana de motor multa :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu anul trecut in vara am schimbat acest epurator. L-am cumparat nou si original undeva pe la 330 RON. Nu vine pe aftermarket.

Cat ulei pierdeam eu pe la el, numai eu stiu. Era baia de ulei plina in spate. Totodata am schimbat si furtunul care face legatura intre acest epurator si filtrul de aer. Era copt si ala... daca strangeam de el, asa ramanea o perioada pana se dezlipea :)

Ceva de genu:

sdc10063dce.jpg

furtunseparatorulei0361.jpg

Si acum am poze salvate pe laptop cu toate draciile care m-au mancat de bani :)

Chiar azi pe zi am mai tras un ochi pe acolo sa vad daca nu cumva s-a mai slabit vreo garnitura sau ceva sa mai curga ulei ..., dar nimic :)

E bine verificat de prima data acest epurator si senzorul de la baia de ulei, de catre cei care stiu ca "le papa masinuta ulei".

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SHARPShooter pai tu ai scos un consum de 6% 6 si ceva zecimale acolo.Mie in oras nu mi-a scazut niciodata consumul sub 9 litri.De regula bag 20 litri fac maxim 210-220km numai in oras.Bine in bucuresti adevarat..si de aici se modifica datele problemei.Cum draq ai scos consumul asta :lol: ,iti inpinge cineva masina sau mergi tractat sau pe platforma??? :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu scoti sub 9?nici mai tarziu dupa ora 22?

Daca ma chinui scot eu sub 9 acum la ora 10.32 daca plec din victoriei pana in militari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul tau e mai aerisit..la motorul de 14 sa prinzi viteza il cam solicit putin,si schimb la 3000ture.Nu e regula ca un motor mai mic sa consume mai putin.Ceel mai mic consum in jur de 7 %spre mare cu viteza constanta de 140 media.

Bag 50 litri de benzina..fac 500..maxim 550 km in bucuresti,bag 20 litri fac 200-maxim 220 km in bucuresti.Deci se invarte pe la 9-10%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi si mie ce turatie ai la 100km/h sau ce viteza ai pe la 3000 rpm.

Si alta curiozitate ce masa are G4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi si mie ce turatie ai la 100km/h sau ce viteza ai pe la 3000 rpm.

Si alta curiozitate ce masa are G4?

La 3000 rpm are 100 km/h golf 4 1.4,iar masa este de 1204 kg pentru varianta hatchback.In treapta a 5-a.

Modificat de andrey_deyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX nu stiu cum sa iti raspund la intrebarea ta (esti funy cu platforma)e bine cand in cand o sa si mai scot din viteza folosesc des si frana de motor, merg singur cu masina, nu prea merg cu o viteza mai mare decat 120 km/h, de multe ori constant cu 90, masina are 130TKM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!