Jump to content

Probleme Cutie Viteze Leon1


criss_b
 Share

Postare recomandată

Mai mult ca sigur trebuie schimbatii suportii la motor.

Si a mea face si am cumparat suportii si cand da caldura o sa ii schimb.

Daca impingi motorul cu mana si vezi ca se misca atunci e clar trebuie schimbatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SosoCKX

    10

  • Cristian

    6

  • cosminionutn

    6

  • marywss

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

suportii zici..ma gandesc ca e destul de logica chestia..la cat te-au ajuns suportii? merci mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai dat 500 de lei pe cele 3 tampoane, o sa ai o surpriza neplacuta peste un an sau aproximativ 25-30.000 de km cand o sa remarci ca au reaparut motivele pentru care le-ai schimbat. Eu la Golf l-am pus pe cel de la cutie de la un magazin de piese si am dat vreo 150 de lei pe el si celelalte 2 le-am luat mai omenesti, au fost 250 si 350 de lei, iar cel de la cutie deja face figuri, nu se mai aude bocanind dar se misca motorul prea bine pe partea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici depinde si ce suportii cumperi.Eu am mai montat la un prieten tot cu golf 4 aceeasi suporti care iam luat si eu si pana acum nu a avut probleme cu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la un mecanic si mi-a spus ca vinovatul este suportul ala din partea dreapta cum te uiti la motor...si imediat am si fost la magazin..l-am comandat, maine imi vine, pretul 150 lei. Sper ca dupa ce-l schimb sa rezolv problema si sa nu mai am miscarea aia stresanta a schimatorului :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce-l schimbi n-o sa mai ai acea miscare stresanta a schimbatorului, dar va reaparea curand pentru ca te-ai zgarcit la bani. Ce ai luat tu la 150 de lei e ceva turcesc. Al meu dupa 30.000 de km e varza, imi vine sa-l pun la loc pe-ala vechi! Tot 150 de lei a dat si persoana respectiva pe el acum 18 luni cand mi l-a cumparat. Oricum, stai linistit ca in timp o sa ajungi sa schimbi toate tampoanele alea daca iti place sa alergi masina.

De suportul de la distributie n-a zis nimic? Dar de ala anti-rasturnare? Ca si cel din urma are un rol semnificativ in a sustine motorul in accelerari/decelerari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi l-am schimbat. Alta viata :) am scapat de miscarea schimbatorului si intra si mai frumos in viteza, pt ca inainte imi agata pe a 2-a, dar acum totul e ok. Si nu stiu daca e chiar turcesc, pe el scrie made in Germany, plus ca a fost singura solutie pe care mi-a oferit-o cel de la magazin. Nu mi-a spus nimic de ceilalti suporti, masina are 70 000 km, nu cred ca s-au dus toti asa repede :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si dogbone-ul, suportul de pe mijlocul motorului, o sa devina si mai rigid tot ansmblul motor-cutie. Daca a fost moale cel de la cutie, a influentat si starea celui din mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca si cel de jos a fost influentat, insa pentru moment o sa-l las asa..e mare diferenta acum, inainte miscam motoru cu mana...mai mai ziceai ca o sa cada :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu o sa tina prea mult.......la mine dupa 5000km a reaparut jocul acela frustrant

am folosit piesa oem,cred ca o sa caut ceva inlocuitor la powerflex,stiu ca cel dogbone se gaseste undeva la 100ron :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceee? :)) nu cred ca o sa gasesti suportul ala sub 200 de ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal se schimba totii suportii ca in timp va aparea iara acel joc.Asa a facut un prieten a schimbat cel de la cutie si dupa nici 10.000 la schimbat din nou.

Ca si producator a ales topran si totii l-au costat in jur de 550 lei si credeti-ma ca ii da niste forje si pana acum l-au tinut suportii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut am si eu o problema de curand am observat ca nu mai imi intra in viteza I si a II a iar in marsarier imi caraie de la ce poare sa fie .. am verificat lichidul de frana .. am completat umpik acum e la maxim dar problema persista . si am observat ca atunci cand calc ambreajul se aude un scartait asa cred ca este rulmentul de la ambreiaj . sa dus .de la ce poare sa fie un sfat ceva ce puteti sa imi spuneti sa nu schimb kitu de abreaj degeaba ... amvreajul cupleaza la 1 cm de la podea are fotra nu patineaza nik .doar ca nu intra in viteza .. cand vrea el intra cand nu nu .. dar akm de curand nu mai intra deloc foarte grew...cand opresc motorul totul merge perfect.uleiul e fost si el schimbat de curand cu unu nush ce firma costa vreo 30 lei l . sa il schimb cu unu castrol?. astept un sfat .Multumesc

Modificat de yodany18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salutare am si eu o problema cu un seat toledo din 2002 1.9 asv 81 kw , am avut ceva probleme cu masina si am schimbat blocul .....cand au dat baietii cutia de viteze jos au verificat uleiul si cam tot kit-ul de ambreiaj acesta fiind ok , dar problema e urmatoarea .... are toane cand apas padala de ambreiaj se simte ca un pocnit in pedala schimb viteza si pedala revine greu si sa zic asa sacadeaza undeva la jumatate ....dupaia e ok .... am schimbat 2 cilindri receptori ....cel de pe cutie .... ambele din dezmembrari cu al meu 3 ...... si face la fel nu cred ca pot avea toate 3 acelasi defect , cand o aerisesc merge ok maxim 2 zile si dupaia cand vrea ea iar o apuca are si momente cand sacadeaza pedala sa si agate cand intra in viteza . si intrebarea mea e : poate fi pompa de ambreiaj cea de la pedala ? eu ma gandesc ca nu e din ambreiajul propriu zis din moment ce nu face tot timpu si nici nu "caraie" nici in marsarier nici in treapta intai. ce as putea sa ii fac sau mai bine zis care ar putea fi problema . Va multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

@lupo_bv@lupo_bv salutare Lupo, poti sa imi oferi cateva informatii despre : daca se poate face un swap de la 5 trepte la 6 trepte pentru toledo 1m2  Asv,  si ce piese ar trebui schimbate pe langa cutie viteze, kit volant, planetare, timonerie, electromotor. Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate mă depășește total problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!