Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Pai cred ca voi trece si eu la un 2.2 pe fata pentru ca nu suport bataile alea din volan. Cred ca indicatiile alea de 2.5 pe toate rotile sunt pentru drumurile lor fara cratere. Aici la noi in Constanta mai este o problema si cu o parte din vulcanizari, niciodata nu esti sigur ca ti-au bagat presiunea pe care ai solicitat-o si asta nu din rea vointa ci pentru ca au aparatele alea de presiune decalibrate, ori baga mai mult, ori mai putin, testat de mine la 3 vulcanizari unde am solicitat aceeasi presiune :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le mai umflu cu compresorul din dotarea masini si le verific eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema si sepr ca nu gresesc daca postez aici. Am un Touran cu motor 1.4 TSI si de o luna imi trepideaza motorul la rece. Imediat ce deschide clapeta de aer motorul merge impecabil. Se manifesta doar la rece cand este inchisa clapeta de aer si este ca si cum ar da niste rateuri si as avea un excentric la motor. Bujiile au fost achimbate acum 30000 KM (schimb la 60000 cf manual), s-a curatat clapeta de aer si in rest "specialistii" de la service VW spun ca e normal sa bataie masina asa. Pesonal o conduc se 7 ani si cred ca am avut suficient timp sa cunosc masina si nu am devenit paranoic dupa 7 ani sa mi se para ca se bataie. Daca a mai intalnit cineva asemena situatie mi-af fi binevenit un sfat. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e o arie intreaga de discutii la Golf si la Touran, motoarele cu doua compresoare de 1.4 au niste probleme cronice la distributie (se intinde lantul sau se defecteaza intinzatorul de lant) si primele simptome sunt detonatii si ralanti neregulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am tot cautat la Golf si Toran dar nu am gasit; probabil numele topicului e altfel decat relanti neregulat, sau trepidatii...

Ideea e ca mi s-a aprins martorul de emisie gaze la numai 2 saptamani dupa ce am dat 2000 lei pentru a schimba doua piese de la clapeta de aer. Acum se pare ca e vorba de distributie. Costul distributiei este de minim 5000 lei si poate duce spre 8-9000 lei, ceea ce pentru aceasta masina de la vestita marca germana, inseamna peste 22000 lei in mai putin de 2 luni. Personal nu am intalnit nici o masina de al nici o alta maca pana acum cu cheltuieli de intretinere si reparatii atat de mari si nu-mi mai pot permite sa dau bani la service autorizat VW. Rugamintea mea este sa ma ajutati cu un sfat daca stiti pe undeva un service bun si de bun simt care sa-mi poata schimba distributia la un Touran cu motor 1.4 TSI. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LAm și eu o problema fraților. De vreo o luna de zile se aude din un zgomot de la motor similar curelei de alternator destinde. Daaar, se manifesta doar dacă mașină e ridicata cu rotile din dreapta pe bordura sau la virajele dreapta mai strânse când accelerez. Din păcate nu se manifesta tot timpul și de câte ori am mers la mecanic, de doua ori de fapt, fix atunci nu a făcut. Acum după un drum de 500 km vad ca face la fiecare curba la dreapta la ralanti mai încet și tare dacă accelerez. Mecanicul a verificat cureaua, cică e ok, părerea lui e ca e rola aia de sus, i se părea lui ca trepida cam tare și ca aia ar fi problema. Ce o fi? Și de ce are legătură cu viraj dreapta sau înclinare? Mulțumesc anticipat.

P. S. Motor 2.0 tdi 140cp, an2005 261.000km

Modificat de YoYo_man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina la Skoda si am obtinut un pret mult mai bun decat la VW. Dar intre timp au gasit si o garnitura uzata de la pompa de apa si ca orice firma care se respecta, VW nu vinde garnitura separat, ci doar impreuna cu pompa. Poate mi se pare mie, dar cred ca politica VW este o politica de jaf pe fata. Capacul de la maneta de viteze se schimba numai impruna cu toata maneta si aparatoatea de piele de la tija manetei de viteza. Nu stiu de ce nu ne oblica sa cumpara cu tot cu cuta de viteze. Grila de la ventilatorul spate, ala dintre scaunele din fata, de vinde cu tot ansamblul si tot asa. Nu mai inteleg nimic. Am eu asa mare ghinion de mi se strica toata masina bucatica cu bucatica dupa mai putin de 7 ani de cand am luat-o de noua, sau VW a furat tehnologia de la Fiat si alte margi asemenea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yoyo_man

Este posibil sa fie fulia de la alternator care ramane blocata, cel putin asa s-a intamplat la mine si facea un zgomot pronuntat mai ales cand viram. Initial cei de la service au vrut sa imi schimbe rola intinzatoare si cureaua de la alternator pentru ca acolo se auzea zgomotul dar ma dusesem cu lectia invatata  si le-am spus ca fulia este de fapt buba si chiar asta a fost.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu stiu unde sa postez despre acest lucru.

Caut o lampa numar(cu tot cu bec) sau chiar amandoua pt Touran 2007-2008(cod BMM).

 

Ideal ar fi sa fie codul 3B5943021E(producator SCHLIECKMANN) ca asa scrie pe piesa defecta pe care am scos-o din locas

 

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristoff incearca la dezmembrări si la reprezentanta ca nu cred ca sunt foarte scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Pai am cautat si pe site-urile de profil(am pierdut destul de multa vreme pentru o piesa destul de banala), vanzari piese auto si am gasit ceva dar nu stiu daca sunt compatibile TYC sau ceva de genul.

Stiu ca multe piese sunt compatibile cu alte modele din VAG dar cred ca era bine sa avem si noi aici pe forumul Touran un topic special deschis despre acest lucru, piese de schimb,compatibilitati,pareri si chiar ar fi bine sa fie si colegi din forumuri ce se ocupa cu vanzari invitati aici.

Eu zic ca ar fi mai usor pentru toata lumea sa gaseasca la indemana piesele de care au nevoie intr-o maniera rapida si profesionista.

E doar o parere,fara suparare dar ar fi la obiect strict Touran

 

 

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subiestul asta sa mai discutat de multe ori in toate ariile tehnice. Avem arie dedicata vânzărilor.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am un touran 1.6 fsi. mi sau aprins martori si in bord si dupa ceva timp mi sa blocat servo.la service miau zis ca mi sau dus ceasurile de bord.imi poate spune cineva care ar fi cauza, sau unde pot gasi ceasuri cod.  1T0920 860 X 001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are blocarea servo cu ceasurile de bord? Nu cumva ți s-a dus ceva de la alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acumulatorul cum stai? Da mai multe detalii cu blocarea servodirectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele de la servo intii. Am trecut recent prin asta si am scapat cu inlocuirea sigurantelor.

Sint doua sig mari de 80A pe lateralul cutiei de sigurante de la motor (sub capota in fata soferului). vezi ca iti trebuie cheie de 8 sau 10 sa le desfaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat ca tot ce e electronic pe masina , comunica prin ceasurile de bord?

 a mai schimbat cineva ceasurile de bord la un touran 1.6 fsi>daca da, din ce motiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sunt nou pe aici,sper ca am postat bine. Saptamana trecuta am recondtitionat turbina in Cluj la firma AUTONIK unde am platit 900. Am adus`o la mine in comuna i`am dat`o mecanicului,care a curatat tot ce se poate curata,inclusiv galeria de admisie,intercoolerul etc... Am pornit din service iar dupa aproximativ 2 km a inceput sa sune ceva acolo,ceva in genul unui suierat,oricum destul de urat,dar asta se intampla abia dupa ce o turez peste 2000... Care ar putea fi problema ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un fluierat usor am si eu, doar in sarcina pe la 2000 de rpm si dureaza doar pana pe la 2.300 rpm dupa care nu se mai aude. Depinde cum suna suieratul asta, daca este gen sirena de ambulanta si il ai si la decelerare, nu este bine dar banuiesc ca ai garantie la reconditionare. Poate fi si si vreo pierdere pe undeva dar ar trebui sa auzi tot timpul suieratul in cazul asta. Vezi ca este un topic special pe tema asta si pe youtube gasesti filmulete cu diverse zgomote de turbina. Suieratul il ai dupa 2.000 rpm pentru ca atunci incepe sa isi intre in rol serios turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema de ceva vreme si nu-i dau de cap.

In momentul in care ajung la vreo 2000 rot/min are cateva secunde in care parca nu mai trage dupa care isi revine.

Nu face asta intotdeauna, doar cand accelerez usor pe la acest nivel de turatie.

Am pus diagnoza si nu-mi arata nici o eroare.

Ce credeti ca poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu lumina de citit din spate, banda este intrerupta. Stie cineva cum se numeste acea banda sau unde as putea s-o gasesc ? Am observat ca aceeasi banda este si la becul de la parasolar.

 

Lampă interioară şi de lectură din spate:

 

uvtza.png

 

Banda:

wv21hd.png

Modificat de Detox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am urmatoarea problema de cand am cumparat masina, la 60 km/h incepe sa tremure toata masina, in special partea din fata si tine pana pe la 70 km/h dupa care nu se mai simte nimic. Tremuratul apare doar in sarcina si este direct proportional cu cat de tare calc acceleratia, daca calc batraneste se simte mai putin. Daca trec de 70 km/h nu se mai simte nimic, pot sa am si 180 km/h. Exclud din start probleme cu echilibratul rotilor sau cauciucuri proaste. A mai avut cineva problema asta? Poate fi de la planetara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...aseara un eveniment neplacut , viteza destul de mare , frana apasata.esp era activ ,am luat o bordura destul de inalta cu roata stanga  de au sarit 2 borduri din loc.  Inafara de unghiul de fuga al rotilor din fata care am auzit ca nu e asa grav si foarte costisitor  azi am observat ca nu mai pot activa esp , si automat apare in bord aceea "eroare"  cu masinuta derapand . Intreb ce ar fi putut afecta de numai pot cupla esp , si cat de costisitor si greu ar fi de facut la loc?

  Azi a trebuit sa fac un drum de 100 km neaparat  si in curbe imi cam scrtiau rotile? Intelege ca este de la unghiu de fuga nu?

PS: Un service bun in Brasov? cu mecanici buni? imi trebuie si pentru schimbarea distibutiei.

    Cine stie cam la ce pret ajunge schimbarea distributiei si filtrelor la TESS Brasov?

Va multumesc!

Modificat de Rugbystul13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie sa mergi sa-ti verifice geometria... si sa vezi daca se poate face, fara sa schimbi elemente ale sistemului de directie - mai mult ca sigur ti-ai stambat ceva....

 

dupa asta si cand totul o sa fie ok - geometria - atunci trebuie sa-ti dispara si eroarea legata de ESP, daca nu ai si o problema pe sistem. In teorie acum iti sta aprins, deoarece nu iti stau rotile/roata cum trebuie.... de la unghi.

 

Tot din cauza asta, nu lucreaza din buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!