Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Urmareste nivelul de ulei, daca creste nivelul atunci i ti intra motorina in baie(de obicei scapa pe la oringurile de la injectoare)daca nu creste atunci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Vin si eu cu o probelma la Touran 2.0 136 cp AZV , atunci cand e in sarcina se infunda si refuza sa mai traga. Precizez ca aceasta problema apare doar atunci cand masina este in sarcina si ma dau la ea . Partea ciudata e ca atunci cand  opresc motorul si il repornesc masina isi revine . Ma poate ajuta cineva cu o parere/solutie  . A mai patit cineva asa ceva ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata turbina/geometria agata/e intepenita/etc si atunci ecu masinii considera ca trebuie ca motorul sa functioneze in safe mode(fenomen numit si limp mode).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o intrebare (nu e chiar o problem la masina): unde pot gasi incuietorile compartimentului triunghiului reflectorizant aflat in haionul masinii. Am intrebat pe la service-uri si mi-au raspuns ca nu pot aduce acele incuietori. Este vorba de un Touran 1.9 TDI, 105 CP, 2005. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Vin si eu cu o probelma la Touran 2.0 136 cp AZV , atunci cand e in sarcina se infunda si refuza sa mai traga. Precizez ca aceasta problema apare doar atunci cand masina este in sarcina si ma dau la ea . Partea ciudata e ca atunci cand  opresc motorul si il repornesc masina isi revine . Ma poate ajuta cineva cu o parere/solutie  . A mai patit cineva asa ceva ? Multumesc

 

asa cum ti-au zis colegii, poate sa fie vb de o geometrie murdara = jos cu ea si curatata/inlocuita.

 

totusi, inainte sa  te apuci de desfacut, fa o diagnoza si un log in mers, sa poti fi sigur ca de acolo este....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri , luni ii mai fac o diagnoza . Am masurato odata si totul era in parametri foarte buni , dupa a inceput sa faca asa. O sa revin cu ce am rezolvat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit  . Se pare ca mi a dat si Turbo pe diagnoza . Intrebarea care ma macina acuma e daca asta infulenteaza si functionarea in parametrii normali a injectoarelor ? Pentru ca daca nu infulenteaza cred ca o sa fiu nevoit sa achizitionez si 4 injectoare , si sa scap doar cu curatarea turbinei / geometriei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare stimati touranisti, am avut ocazia de a ramane fara turbo, pur si simplu ju se mai auzea suieratu ala de turbina, si nici nu mai tragea, in sarcina nu putea trece de 3000 de ture, ziceai k e limitata, adica f puturoasa, dupa ce am oprit motorul si am pornit mergea f bn. Ce ar purea sa fie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut.

Citeste in topicul"probleme turbina"si o sa te lamuresti.

Pe scurt turbina de curatat/furtune de vaccum de verificat/o diagnoza/log in mers/BS pe grupuri de valori.

Citeste pt.ca o sa gasesti toate informatiile.

La multi ani tuturor romanilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, am si eu aceeasi problema la touran ( limp mode in sarcina ) eroarea care am scanat cu vag com-ul presupun ca ar fi :

 

 

16619 - Boost Pressure 

            P0235 - 000 - Regulation Range not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 3171 /min
                    Torque: 324.0 Nm
                    Speed: 74.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2223.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1254.6 mbar
 
din ce am citit pe acest forum, ar reiesi ca ar trebui sa curat turbo ... Totusi eu mai am cateva erori pe motor dar mnu cred ca este cazul limp mode-ului :
 
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
            P3102 - 000 - No Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 2.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.83 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Torque: 154.0 Nm
                    Torque: 0.0 Nm
 
18080 - Coolant Fan Control 1 
            P1672 - 000 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 12.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Temperature: 57.6°C
                    Duty Cycle: 9.6 %
 
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF 
            P1503 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Torque: 12.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Load: 0.0 %
                    (no units): 1.0
16785 - EGR System 
            P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 76.0 km/h
                    Load: 16.9 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 00001000
                    Mass Air / Rev.: 325.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 465.0 mg/str
 
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
            P0672 - 000 - Electrical Fault
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 242.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.55 V
                    Bin. Bits: 00001111
                    Temperature: -1.8°C
                    Bin. Bits: 00110000
 voi ce parere aveti? PS am uitat sa specific ca masina cand este in sarcina dupa 2000 RPM scoate nor de fum destul de maricel... in LIMP MODE e "nefumatoare"...
Modificat de zbitnzid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai arsa clapeta shutt off si ceea de la ventilator(fan control) tie arsa siguranţă de la motor. Scoate mufa de la clapeta shuttoff pina o schimbi ca tot iti arde siguranţă si nu iti merg ventilatoarele. E pe aceeasi siguranţă de 10A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o problema am poservat ca , tinand motorul pornit mai mult timp (gen 10 minute) imi apare martorul de la esp si nu mai lucreaza... Daca repornesc masina imi dispare martorul si esp-ul lucreasa in parametri... am scanat cu vag com si am gasit :

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No: 1K0 907 379 D
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0056006
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 336F078C52CBA986591-8066
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
 
asta ma gandesc eu ca ar fi buba.... totusi as avea nevoie de o subtitrare.... nu inteleg ce e ala DTC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca am eroare pe airbag ,cred ca de la un contact de pe scaunu din dreapta( l-am tras odata la maxim o noapte si a doua zi mi-a aparut in bord eroarea) Si deocamdata nu am timp/bani de tess, cu vag am sters eroarea si tot imi apare...daca dezactivez airbag din torpedou  nu mai am eroarea...Intrebarea e in caz de accident cum sar airbag-urile cu eroarea lasata ( si activat din torpedou) si respectiv sa il pun off din torpedeu si nu mai apare eroarea..  Am auzit diferite pareri ca ar sari numai stanga cu airbag off,ca nu mai sare deloc cu eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEMA REZOLVATA !

 (16619 - Boost Pressure 

            P0235 - 000 - Regulation Range not Reached)

 

va intrebam mai devreme de ce imi intra masina in "LIMP MODE" in sarcina , v-am spus ca banuiam eroarea : 16619 - Boost Pressure      P0235 - 000 - Regulation Range not Reached...  totusi eu mai aveam si alte erori asa ca am decis sa ma ocup de cele care as putea sa le rezolv si singur (fara a apela la elevator), asa ca am decis sa schimb EGR + clapeta de acceleratie sau cum ii spune (ambele fac un corp comun). In timp ce scoteam EGR-ul vechi am opservat pe radiator numai urme de ulei... Dupa ce am desfacut respectiva piesa de pe galerie , am opservat ca furtunul care face legatura intre EGR si tubul care duce spre intercooler presupun(va rog sa ma corectati daca gresesc) era sarit in partea de jos. Am montat furtunul corespunzator, instalat egr, sters erori, testare masina, si ca sa vezi, nu mai intra LIMP MODE 

 

CONCLUZIA TRASA DE MINE :  

16619 - Boost Pressure 
            P0235 - 000 - Regulation Range not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 3171 /min
                    Torque: 324.0 Nm
                    Speed: 74.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2223.6 mbar

 

                    Absolute Pres.: 1254.6 mbar
 
VERIFICAREA RACORDURILOR DE LA EGR PANA LA TURBO (inclusiv intercoolerul)
sper ca pe viitor sa fie de folos cuiva aceasta informatie... PS. abia astept sa introduc astazi VAG COM-ul sa vad ce erori au disparut si multumesc flotouran95 pentru sfat , dar nu inteleg ce este " clapeta shutt off " te rog sa fii putin mai detaliat  :icon_bounce: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

mai am o problema am poservat ca , tinand motorul pornit mai mult timp (gen 10 minute) imi apare martorul de la esp si nu mai lucreaza... Daca repornesc masina imi dispare martorul si esp-ul lucreasa in parametri... am scanat cu vag com si am gasit :

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No: 1K0 907 379 D
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0056006
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 336F078C52CBA986591-8066
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
 
asta ma gandesc eu ca ar fi buba.... totusi as avea nevoie de o subtitrare.... nu inteleg ce e ala DTC

 

 

zice sa verifici eroarea stocata pe motor.... pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat este ca ultima oara aveam stocate 6 erori pe motor ...Sunt nerabdator sa aflu cate erori au aparut in clipa de fata ... totusi nu imi dau seama care din ele ar afecta esp-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulele comunica/lucreaza - impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate cineva ajuta cu codul  pt piesa din imaginea atasata? pt touran-ul din semnatura. Se poate schimb fara a merge la service? din ce am observat materialul  furtunului este unul casant si nu as vrea sa produc si alte stricaciuni...Datorita fisuri am pedala de frana "beton" la relantii , in mers doar prima este normala dupa care se intareste si nu mai pot frana...mersi

post-97019-0-95836100-1417949370_thumb.j

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai sa l incalzesti ca sa poti sa l scoti afara, apoi daca lungimea iti permite il tai/il incalzesti iar si apoi il bagi la locul lui, dupa ce o sa se raceasca o sa fie etans pe stut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat, mai aștept insa pe cineva sa ma ajute cu codul de piesa ca să-l pot comanda mâine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detox@,    asta este piesa, multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ,

De ~ 4 luni sunt posesorul unui Touran 1.9 TDI  105 CP.

Usa de la pasager dreapta nu se inchide in nici un fel.

Cand inchid cu cheia din yala se inchid toate usile , mai putin cea din dreapta fata.

Cand inchid din telecomanda , se inchid doar usile spate si portbagaj.

Totodata , mentionez ca nu imi functioneaza semnalizare de pe oglinzi , buton reglare oglinzi , iar uneori pornesc avariile.

Va rog , ma poate ajuta careva care a avut aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!