Jump to content

Zgomote la rulare


j0ke
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am si eu o problemuta, poate ma lamureste careva

Ieri am schimbat rotile de vara cu cele de iarna.

Dupa ce le am schimbat, a inceput sa se auda un zgomot ciudat cand accelerez, ca si cand toba e sparta, un zgomot infundat.Asta doar cand sunt in turatie, la relanti nu se aude. Nu cred sa fie de la motor, pt ca la relanti se aude normal. SI se aude tare in interior, zici ca sunt in tractor

Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SSRAZVAN

    15

  • bamse

    12

  • georgebz

    12

  • lupo_bv

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca turezi motorul stand pe loc, tot se mai aude ? Poate chiar ai toba sparta... Incearca sa localizezi un pic in ce conditii anume se aude zgomotul si cand nu se mai aude (ex: mers la punctul mort, viraje sau mai stiu eu...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand stau pe loc si o turez se aude normal, m am uitat la motor, nimic.

Doar in timpul mersului, cand o turez pe la 3000-4000 ture, parca sunt intr-un avion cu reactie :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall

pai ma ''pretine''...

numa dara' ai pus cauciucuri de iarna, da?

pe asfalt fara zapada cum vrei sa sune ca cimpoiul???

face ca avionul...ca d-aia sunt de iarna

pune gumele de vara sa te convingi...

numa' de bine sa auzim

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai_tgv

ai verificat rulmentii???

de regula aia fac prostii d-astea...

gumele nu mai sunt bune...cu toate ca le-ai echilibrat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea de mai sus,intre timp am obs.ca lovind cu piciorul in roata fata stanga se auzea un zgomot de metal.

Inainte de asta am fost si cu mecanicul la o tura,dar cum era normal,nu s-a auzit nimic :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea de mai sus,intre timp am obs.ca lovind cu piciorul in roata fata stanga se auzea un zgomot de metal.

Inainte de asta am fost si cu mecanicul la o tura,dar cum era normal,nu s-a auzit nimic :icon_thumright:

pai cred ca ar fi potrivit sa o pui pe un cric si sa mist de roata

sa ii dai diste suturi sa vezi cu ochiu tau

iar treaba cu mecanicul...poate ar fi bine sa te mai vada inca unul sa isi dea cu parerea

numai de bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

scuze si promit ca nu se va mai intampla...nu prea am citit regulamentul, recunosc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit problema :unsure: ,la mine au fost placutele de frana,deja incepea sa ma scoate din sarite,la urma aveam deja doua tipuri de zgomote,1-cea mai enervanta era ca si cand o tabla batea pe fier in ritm rapid in momentul in care acceleram de la turatii mici,2-cand mergeam pe drum denivelat se auzea pe partea dreapta un cloc-cloc infundat,cand am montat placutele am observat ca cele originale mai aveau o placuta mica metalica de vreo 1-1,5mm grosime lipit de zona in care fac contact cu port etrierul,deci astea noi aveau un joc,am rezolvat problema largind cat s-a putut clema care intra in pistonas la ambele etriere.

Modificat de powerhorse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si io o intrebare la voi...de ceva vreme de cand ii dau un pic pedala se aude motoru mai tare la cresterea de turatie fata de cum se auzea mai acus vreo 2 luni voare de la ce e?

Am fost cu un alt Octavia 1, 90hpALH ca al meu si se aude mult mai silentios ,voare ce sa intamplat cu masinutza mea? inbatraneste ? are 133000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... imbatraneste. ;)

Dar cea mai mare influenta o are combustibilul din Romania. Insa doar unele motoare raspund negativ la asta. Al tau o fi unul din ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam (eu si ceilalti experti :) ), doar unele motoare raspund negativ la combustibil (pe termen lung). Insa motoarele clasice CHIAR SUNT mai sensibile la motorina decat cele PD. Cele PD "nu fac mari diferente" intre combustibili, datorita modului mult exact de gestionare al injectiei.

Insa zgomotul motorului poate fi influentat major si de stilul de mers (fara talpa la rece, fara fortari excesive in turatii inferioare, etc...). :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi tu, precum şi ceilalţi experţi faceţi o confuzie, sau sunteţi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti multumesc pentru sugesti chiar nu stiu de la ce poate fi, o fi de la vant de la combustibil nu stiu nu mi-am dat seama o sa trec pe la mecanic sa vad el ce zice sa asculte si sa dea cu parerea nu a-si crede ca e ceva grav oricum ms. mult! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Sunt nou pe acest forum si as dori sa-mi dati si mie ceva sugestii intr-o problema.Am un golf 4 variant,1,9tdi-pd si de vreo doua luni am un huruit care vine de la roti atunci cand trec de 60 km la ora.Acesta se aude mai tare atunci cand virez usor stanga si dispare total cand virez dreapta.Am ridicat masina si de fata si de spate,am invartit rotile dar nu se aude nimic.Am fost sa-mi verific geometria rotilor aceasta fiind buna.Mentionez ca am pe fata cauciucuri Trayal,pe spate sunt resapate iar toate 4 sunt puse anul trecut prin noiembrie si le-am folosit si vara ce a trecut,acum sunt uzate cam 50%.Puteti sa-mi dati vreo sugestie?Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este rulmentul de la roata stanga.

Ca sa verifici suspenzi roata si misti de ea in plan vertical (misti roata tinand de partea de sus si cea de jos), daca are joc este rulmentul. Cand are joc in plan orizontal sunt probleme de directie (bucse pe la capete de bara si altele).

Prin rotire cum ai facut tu se verifica planetarele (cu masina suspendata si bagata in viteza rotesti de roata stanga-dreapta, ca sa verifici numai capatul de planetara dinspre roata blochezi partea dinspre cutie cu o cheie franceza sau un mops ) numai ca alea troncane atunci cand virezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti multumesc pentru sugesti chiar nu stiu de la ce poate fi, o fi de la vant de la combustibil nu stiu nu mi-am dat seama o sa trec pe la mecanic sa vad el ce zice sa asculte si sa dea cu parerea nu a-si crede ca e ceva grav oricum ms. mult! :vinemosul:

Poate e de la volant nu de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si io o intrebare la voi...de ceva vreme de cand ii dau un pic pedala se aude motoru mai tare la cresterea de turatie fata de cum se auzea mai acus vreo 2 luni voare de la ce e?

Am fost cu un alt Octavia 1, 90hpALH ca al meu si se aude mult mai silentios ,voare ce sa intamplat cu masinutza mea? inbatraneste ? are 133000km

S-ar putea sa fie o impresie subiectiva, poate fi si de la combustibil. Eu am sesizat o diferenta si de sunet si la felul cum trage masina cand am alimentat cu Alto55 in loc de Efix de la Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu zgomotul la rulare. :) Se aude un huruit pana pe la 60-70 KM/h, in ritmul in care roata ar face o rotatie completa (daca intelegeti ce vreau sa spun). Initial am crezut ca este de la rulmenti, asa ca am dus-o la un service, a ridicat-o pe un elevator mecanicul si a invartit de fiecare roata in parte cat a putut de tare, insa nu s-a auzit absolut nimic si a spus ca nu e de la rulmenti. In schimb, am observat ca ambele cauciucuri de pe partea dreapta sunt mai uzate decat cele de pe partea stanga. Sunt cauciucurile cu care am cumparat masina (Debica Furio). Este posibil ca uzura mai mare a cauciucurilor de pe dreapta sa fie problema mea ? :icon_thumright: Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Trebuie sa faci o verificare a geometriei rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi o verificare a geometriei rotilor si totul este in regula. :frigbaitata: Incep sa cred ca in momentul in care am cumparat masina si am fost sa echilibrez rotile, rotile nu au mai fost asezate pe masina asa cum erau cand am cumparat-o eu. Banuiesc, ca cele 2 care sunt mai uzate erau ori pe fata ori pe spate. Acum insa amandoua sunt pe partea dreapta. :(

Totusi, este posibil ca din aceasta cauza sa am acel zgomot la rulare despre care am mentionat mai sus ? Multumesc. :P

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!