Jump to content

Zgomote la rulare


j0ke
 Share

Postare recomandată

pai daca nu esti sigur de unde este, verifica prin eliminare...da cureaua de la alternator jos si porneste fara ea si vezi daca se mai aude...mai vezi in ce conditii se aude mai tare, la relantiu sau mai turata si asa o sa gasesti cauza zgomotului buclucas...bafta :icon_thumright:apropo; este asa de greu de completat localitatea de unde esti...asa te va putea ajuta cineva mai aproape de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SSRAZVAN

    15

  • bamse

    12

  • georgebz

    12

  • lupo_bv

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu e de la curea- am dat-o jos si tot face; face numai la relanti, face numai dupa ce se incalzeste putin motorul, deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am exact aceeasi problema la un Golf IV 10.2002 1.9TDi 74KW AXR

Am schimbat kit distributie complet acum 3500Km si de 3 zile se aude un zgomot ciudat, ca un "huruit" dinspre distributie la relanti.

Azi am fost la service-ul la care am schimbat distributia (Real Azzuro din Constanta), le-am spus despre problema si au inceput parerile intre mecanici.

Au dat jos cureaua de la alternator, la fel se auzea, au deschis capacul distributie, parca de acolo se aude ceva.

Avand garantie 60000Km la distributie, am schimbat pompa de apa si nimic schimbat, am schimbat si rola intinzatoare si parca nu se mai auzea, ori ma saturasem sa stau 9h in service si nu mai auzeam eu bine. Problema pare sa se fi rezolvat, nu se mai auzea practic de loc huruitul.

Plec satisfacut, ajung intr-un final acasa. Dupa vreo 5Km parcursi de la service pana acasa, cand sa opresc motorul parca a revenit sunetul, imi venea sa-i dau foc la masina. Ridic capota......surpriza......a reaparut huruitul. L-am sunat pe mecanicul care s-a ocupat toata ziua de masina, si m-a reprogramat pentru maine dupa 13:00, astept sa vad cum va trece si ziua de maine si va voi tine la curent cu schimbarile. Daca intre timp aflati voi ceva despre aceasta problema va rog postati.

Multumesc

.....A...Pompa de apa era HEMU-Made in Canada si pe rola scria made in Gremany da nu mai stiu firma. Cureaua a ramas neschimbata momentan

Modificat de D0rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes

Vezi ce faci si dane si noua de veste. Pune-i sa se uite si pe la tubulatura.

La mine zgomotu apare dupa ce se incalzeste putin motorul si e sa zicem ciclic - scade si ura in intensitate - nu pare "huruit" ci mai degraba un zgomot de " aer" ceva. :) M-am saturat, nu mai pot sa dorm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca nu e cazul sa ma bag aici, si imi cer scuze, dar as vrea sa va sugerez sa verificati sa nu vibreze ceva gen bara, suport numar, numar, far, emblema "W"!

am avut putin slabit un surub care tinea numarul, si avea un tarait de greiere numai la relanti si numai cu motorul cald , care tarait a pus pe ganduri vreo 3 experti!

ai fi jurat ca e de la vreo rola/curea, cum acceleram putin disparea, etc!

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati incercat cu furtunul? V-am dat un link ceva mai sus... Luati un furtun si il folositi pe post de stetoscop...un capat la ureche iar celalalt manevrat usor pe la fiecare fulie in parte...numai asa depistati de unde se aude... si au am fost pe la vreo 4 service-uri si nu mi-au rezolvat problema, in schimb am depistat eu acasa, dupa ce am bagat vreo 600 ron in piese, fara rost. La mine e fulia de la vibrichen, are putin joc, abia daca se vede cu ochiul liber, dar nu sunt probleme... se aude un sunet continuu, ca de furtun spart. A incercat sa dau pe fulii cu Spray LubriALL / WD-40, nu se mai aude o zi, doua si apoi iar apare... Una noua e 450 ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O posibila cauza este si frecarea curelei de distributie de rama de ghidaj a intinzatorului. La montaj e posibil ca intinzatorul sa ramana 1-2 mm mai in afara si atunci cureaua va freca pe o laterala. Poti verifica relativ usor cu o lampa puternica si eventual o oglinda. Se mai poate verifica si tactil (marginile curelei sa nu mai aiba aceeasi textura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Inca o zi pierduta...mecanicul zice ca e de la axu cu came sau poate altceva...asteapta sa vina un prieten de-al lui cu un golf exact ca al meu si sa facem o comparatie...dar asta pe saptamana viitoare.

Maine ajung la alt mecanic sa vedem ce parere are si altu...daca nici la asta nu rezolv nimic ajung la reprezentanta...pe un vag com la ei sa vedem valori reale, avans, compresie, injectoare...ei ar trebuie sa-i dea de cap(cred ca ar fi ultimii in stare sa rezolve problema asta)

Succes celor care nu au rezolvat inca problema si dati de stire cum ati rezolvat ceva.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Problema oarecum rezolvata. Baietii de la reprezentanta zic ca este un sunet "normal" de la cureaua de distributie, ori pana se rodeaza ori va face asa tot timpul din cauza calitatii de fabricatie proaste(nici nu stiu ce firma producatoare este). Pana la urma schimb si cureaua(ContiTech sau Continental) si am distributie noua dupa 4000km de la cea schimbata. Asta este. :P

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelutu_s@yahoo.com

Si eu am un zgomot de curea, sau rola dar atunci cand este rece afara sub 0 grade si cand motoul este rece. Zgomotul persista sa zic 1-2 minute dupa care dispare.

Distributia e schimbata de 15.000 km.

Intreband in reprezentanta de ce apare acest zgomot la rece, mi sa spus ca, curelele acestea noi au foarte mult material plastic si alte cele in ele sa fie mult mai rezistente, dar dupa o perioada se depune praf care genereaza acest zgomot si dureaza cateva minute pana se incalzeste un pic motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic; cureau e de calitare buna (contitech - cred ca originala), rolele ...mmm (ina); totusi dilema e de ce face NUMAI dupa ce se incalzeste motorul (si nu e un huruit de rulment)

Miercuri o duc din nou la mecanicu care mi-a schimbat distrib sa vada de unde e.

Va multumesc tutoror care v-ati dat cu parerea, astept alte pareri.

ce am mai observat fata de uleiul pe care-l aveam (am schombat si uleiul si filtru) - castrol 5w-30 long life 3 acu am castrol 5W-30 edge care mi se pare mai putin vascos sau asa e uleiul cand e nou schimbat? (cam deplasat de subiect dar ingaduiti-mi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand ,salutari tuturor,si vreau sa va spun ca admir dedicatia celor prezenti pe acest forum.

asa....acum 2 luni am cumparat un golf 4 ,2001.masina adusa de afara ,in prima faza mergea perfect ,cu timpul a inceput sa se auda un zgomot ritmic ,ca o bataie scurta , care se simte in podea si f putin la volan.acum cateva zile am fost la un service ,cei de acolo nu am gasit nimic in neregula,cel putin asa zic ei,si mi-au recomandat o echilibrare a rotilor,care insa a inrautatit situatia.ca o completare,bataia se aude mai bine la viteze mici ,cu cat creste viteza este mai putin sesizabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu! Inca nu am fost la service dar banuiesc ca este vorba de tamponul de la cutie. Bataia este cumva inspre partea dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa-mi dau seama in ce parte este .dar se resimte bataia chiar daca pun masina pe liber sau opresc motorul in timpul mersului.nu mai stiu daca am mentionat ca odata cu cresterea vitezei dispare sau este mai putin sesizabila bataia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cam relativ ce povestesti tu acolo. N-am eliminat nici o cauza.

Pot fi rulmentii de vina, discul, janta indoita sau dezechilibrata, prezoane nestranse, planetara, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate roata dinspre care se aude/simte si usor cu atentie dai cu palma pe suprafata cauciucului..sunt sigur ca o sa gasesti 1 sau 2 patratele dintralea din profilul cauciucului mai inalte ca restul (ca un fel de galma) chestia asta se formeaza in 2 situatii:

1. cauciuc cu defect din fabrica

2. probleme cu telescoapele

daca schimbi rotile intre ele..fata spate....ai sa vezi ca nu-ti mai face nimic la volan, este ca si cum ai trece mereu peste niste crapaturi in asfalt..

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost astazi la alt service,cei de acolo s-au uitat ,au tras de roti ,diagnosticul, caseta de directie are un pic de joc,si ca trebuie schimbate bucsele de la sistemul antiruliu ,ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieletele antiruliu ? N-au nici o treaba daca e vorba de batai ritmice. Caseta, la fel. Astia la service sunt in stare sa-ti schimbe si scaunul cand e vorba de vreo bataie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bataia se aude chiar si atunci cand masina e stationara cu motorul pornit?

daca da , atunci pune putin urechea si langa intinzatorul curelei, acela are un pistonas si un arc, iar din cauza frigului ptr ca timpul s-a tot racit,daca este uzat se aud batai ca si cum ar bate ceva la motor ptr ca el nu mai amortizeza bine socurile primite de la curea iar in timpul maririi vitezei acele socuri dispar.

daca gresesc scuze, a fosr doar o parere!

cu bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nuse aude nimic cand masina sta pe locmda,ai dreptate,la primul service ,mecanicul mi-a spus ca el are dacie si ca la el se "aude" multe zgomote si nu-si da seama la a mea,deci dupa el,masina mea nu avea nimic.si colac peste pupaza ,constatarea defectiunii ,10 ron,fara tva.totusi ,masina pare sa aiba si putin joc la volan ,cei de acolo mi-au spus ca la se poate remedia printr-un reglaj,este adevarat ?cat despre bataia mea la roti ,nu sa gandit nimeni sa verifice putin si cauciucurile.oricum maine la 9 ma duc acolo si vedem ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare tot singur mi-am rezolvat problema ,am schimbat rotile de pe spate pe fata si acum problema sa mutat pe spate ,dar e f putin sesizabila .concluzie:cauciuc defect ,ceea ce nu este tocmai imbucurator

totusi se pare ca am un joc la cutia de directie,se poate rezolva din reglaje?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi rotile intre ele..fata spate....ai sa vezi ca nu-ti mai face nimic la volan, este ca si cum ai trece mereu peste niste crapaturi in asfalt..
se pare tot singur mi-am rezolvat problema ,am schimbat rotile de pe spate pe fata si acum problema sa mutat pe spate ,dar e f putin

Nu cred ca ai rezolvat-o singur :icon_thumright: Ce ai tu cred ca este vorba de dinti de fierastrau. Mai ales la cauciucuri care au rulat ceva (masina din cate vad o ai de putin timp). Lasa-le pe spate si schimba-le cu prima ocazie, altfel zgomotul nu va disparea.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si as putea adauga ca ar trebui sa cumperi niste anvelope de calitate, nu de alta dar nervii si agitatia, pe langa faptul ca ai dat ceva bani pentru constatari, costa mai mult decat diferenta dintre unele mai ieftine si anvelopele cu renume. Parerea mea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauciucurile sunt Pirelli ,dupa ce am cumparat masina ,un tip de la o vulcanizare mi le-a umflat 2.2,ulterior am aflat ca trebuia 1.9.poate din cauza asta ,pe drumurile noastre ,am capatat si un mic joc la caseta de directie.as vrea sa aud si parerile voastreai perfecta dreptate,dar cand am zis ca am rezolvat singur prroblema ma refeream si la faptul ca nu trebuie sa schimb toate bucsele si nu mai stiu ce ziceau mecanicii lu' peste.gandeste-te ce surpriza as fi avut cand dupa o gramada de bani cheltuiti ,problema ramanea aceiasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he ce coincidenta...sau nu...

De asta ti-am dat sfatul sa schimbi cauciucurile fata-spate si sa verifici daca partatele din profilul cauciucului sunt toate la aceleasi dimensiuni pentru ca si eu am Pirelli P6, cauciucuri de vara. si am aceeasi problema la unul din ele. Cand pun Dunlop-urile de iarna nu se mai aude nimic.

Citeste postul meu anterior si o sa intelegi exact ce sa verifici!

Sfatul meu...verifica telescoapele, si verifica daca latimea cauciucului nu este cumva mai mica decat latimea jantei => schimba cauciucurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!