Jump to content

Martor "ABS" aprins


francisc
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am si eu o problema cu martorul abs. Imi sta aprins de cateva zile si am inceput cu:
-verificat sigurantele- toate intacte.
-verificat senzorii de turatie si aici problema...pe partea stanga spate,se pare ca s-a ros senzorul de rulmentul de la butuc. Nu am cu ce sa-i fac o diagnoza, dar s-a mai intalnit cineva cu situatia asta? Ar fi destul sa-i schimb senzorul sau trebuie sa-i schimb si butucul? Mutuumesc anticipat!

 

Aha...deci santurile aparute pe suprafata senzorului sunt normale pe roata din stanga, iar pe dreapta sa fie senzorul intact? O fi normal asa? P.S. A nu se intelege ca sunt cinic... multumesc!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e afectat mult, senzorul e posibil sa fie ok. Daca l-a deteriorat, atunci trebuie inlocuit. Cel mai repede o rezolvi cu scanarea - nu muncesti mult sau schimbi piese degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. O sa incerc sa fac o diagnoza, dar nu-mi merge interfata...cica e windows-ul (7) pe 64 de biti si nu o recunoaste. Ma mai chinui sa vad cum ii dau de capat. Acum sper sa fie doar senzorul si sa nu fi fost afectat si inelul magnetic(sper sa-i zic bine)...off...tehnologia asta...

Modificat de bogdanch1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la cele cu inel magnetic la rulment, se intampla destul de des sa se deterioreze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu sunt toate cu inel magnetic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si modele care citesc pe coroana - nu vb de Fabia sau de spate ci vb in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am verificat cu interfata si mi-a dat eroare la senzorul abs stanga spate. Si usor, am demontat si butucul si am vazut ca parghia care actioneaza frana de mana a frecat in butuc(pe banda aia magnetica) si a facut o buza care mi-a ros in senzor. Nu stiu daca se poate schimba acea banda sau trebuie schimbat butucul cu totul. Ceva idei/pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatie! si pentru promptitudine! de ce mi-a fost frica nu am scapat...pacat ca butucul e bun...nu are joc, nu nimic! dar ma conformez si il cumpar cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Dupa ce se sting luminile in bord la punerea contactului dau la automat si se aprinde ptr 2 secunde martorul ABS. E normal? Nu am erori in vag-com. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianro99

Care e starea bateriei la tine, ce tensiune ai la bornele bateriri cand dai la automat?, in mers se aprinde ABS-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde in mers, franele functioneaza bine. O alta observatie: masina o am parcata in panta (in curte) si cand cobor cu spatele sa ies din curte, exact in momentul in care rotile din fata trec peste inclinatia cea mai mare a pantei se aude un huruit la roti, si parca se simte finut si la pedala, tinand-o foarte usor infranata ca sa nu ies rapid din curte (e cam acelsi lucru cu interventia abs-ului la franare brusca dar mult diminuata). Lucrul asta se intampla imediat dupa ce pornesc, in momentul cand ies din curte iar martorul doar in timpul pornirii, apoi se stinge. Intreaga poveste se manifesta de parca abs-ul se restarteaza/are nevoie de ceva proba/adaptare dupa pornire... Scuzati-mi povestioara si sper ca am fost suficient de clar. Multa bafta va doresc!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianro99

Nu ai mentionat care e starea bateriei la pornire, ce tensiune ai la bornele bateriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune testerul si vezi erori apoi monitorizeaza senzorii in timpul mersului la viteza mica.

Ai facut ceva reparatii recente la roti?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam da.. Am schimbat placute, saboti, cilindri.. Am cam refacut franele in totalitate (partea mobila/consumabile). Pe tester nu am erori. Franele merg bine, ma bazez pe ele si nu ma deranjeaza foarte tare faza, in schimb speram sa prind o idee cat de mica pentru a stii pe parcurs cu ce ma lupt. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu trebuie sa ai erori stocate, ca sa fie o problema. Cu VCDS-ul pe masina, pe blocurile de masura, vezi ce se intampla in campurile cu vitezele masurate la roti, cand auzi huruitul la roti - asta ti-a recomandat si Cuiuda.

 

in felul asta vedem daca ai o problema si pe care roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles. Voi verifica de indata ce prind putin timp liber. Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

 

Am observat ca faci scanari...poate ma poti ajuta putin si pe mine...

Acesta este logul...cel mai mult ma intereseaza partea cu ABS-ul...Ideea este ca eu nu am sigurante pe baterie ca la celelalte masini de pe forum...

 

Daca poti sa-mi dai un sfat ar fi super OK. Trimite-mi un mesaj si te sun eu imediat.

Nr meu este: 0769780080

 

Multam frumos

 

ip sasiu: 3B - VW Passat B5
Adrese de scanat: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         
 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\038-906-019-AVF.clb
   Numar VAG: 038 906 019 DS
   Componenta comandata: 1,9l R4 EDC G000SG  1266  
   Codare: 00002
   Atelier: WSC 00028  
   VCID: 6BDFAC5919605D40E4E
   WVWZZZ3BZ1P085886     VWZ7Z0Y3060188

Nu a gasit coduri.
Gata de functie: 0 0 X X X 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\8D0-907-389.clb
   Numar VAG: 8D0 907 389 D
   Componenta comandata: ABS/ESP front       D56  
   Codare: 04255
   Atelier: WSC 00028  
   VCID: 346D772504DEC2B8F54

1 cod a gasit:
00301 - Pompa retur ABS -V39- 
            35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automata        Eticheta: ROJ\3Bx-907-044.clb
   Numar VAG: 3B1 907 044 H
   Componenta comandata: CLIMATRONIC B5GP    0002  
   Codare: 17000
   Atelier: WSC 00028  
   VCID: 26499D6DC202A0287B0

1 cod a gasit:
01198 - Bus date confort: versiune soft gresita 
            35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.clb
   Numar VAG: 6Q0 909 605 B
   Componenta comandata: 0A AIRBAG VW5  04   0006  
   Codare: 12353
   Atelier: WSC 00028  
   VCID: 36694D2D12A2D0A8CB0

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\3B0-920-xx5-17.clb
   Numar VAG: 3B0 920 847 E
   Componenta comandata: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08  
   Codare: 23115
   Atelier: WSC 00012  
   VCID: 28559355C816B65849C
   WVWZZZ3BZ1P085886     VWZ7Z0Y3060188

1 cod a gasit:
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            49-00 - Nu este comunicare

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.clb
   Numar VAG: 6N0 909 901 
   Componenta comandata: Gateway K<->CAN    0001  
   Codare: 00006
   Atelier: WSC 00028  
   VCID: F0E53B35B0463E9851C

1 cod a gasit:
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            49-00 - Nu este comunicare

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Confort        Eticheta: ROJ\1C0-959-799.lbl
   Numar VAG: 1C0 959 799 A
   Componenta comandata: 0X Komfortgerát HLO 0001  
   Codare: 00259
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 356B4A210FA4DBB0C2A

   Subsistem 1 - Numar VAG: Steuerger
   Componenta comandata: t Fahr. antwortet nicht     

   Subsistem 2 - Numar VAG: Steuerger
   Componenta comandata: t Beif. antwortet nicht     

   Subsistem 3 - Numar VAG: Steuerger
   Componenta comandata: t HL    antwortet nicht     

   Subsistem 4 - Numar VAG: Steuerger
   Componenta comandata: t HR    antwortet nicht     

6  coduri de defecte:
01044 - Modul de comanda: codare incorecta 
            35-00 - -
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            37-00 - defect
01331 - Modul comanda usa: sofer -J386- 
            49-00 - Nu este comunicare
01332 - Modul comanda usa: pasager-J387- 
            49-00 - Nu este comunicare
01333 - Modul comanda usa: stânga spate-J388- 
            49-00 - Nu este comunicare
01334 - Modul comanda usa: dreapta spate-J389- 
            49-00 - Nu este comunicare

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 56: Radio        Eticheta: ROJ\1J0-035-18x-56.clb
   Numar VAG: 1J0 035 186 D
   Componenta comandata:  RADIO SON         0003  
   Codare: 05401
   Atelier: WSC 05311  
   VCID: 26499D6DC202A0287B0

1 cod a gasit:
00853 - Difuzor  spate 
            36-00 - intrerupt(ã)

Sfârsit   ---------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine se pare ca este dusa pompa de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iahim, am inteles ca masina ta nu are siguranta alocata ABS-ului in capacul de pe acumulator, dar cred ca in habitaclu ar trebui sa ai siguranta.

Te rog sa te uiti la #12 de aici:

http://vwforum.ro/topic/35210-scheme-inst-electrica-passat-panoul-de-sigurante/

Daca intr-adevar nu ai siguranta nici in habitaclu, inainte de a lua o decizie in ceea ce priveste achizitionarea unei pompe, cred ca ar fi bine sa detasezi partea hidraulica de cea electronica, si sa te uiti cu atentie.

Am sa prezint in format gif, ce ar trebui sa faci.

http://passat-b5.ru/remont/abs/abs11.gif

DIY;

http://www.lbak.dk/Audi/Repair_ABS_unit_passat.pdf

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Passat-urile nu au sigurante pe baterie.

 

Sigurantele sunt in stanga bordului, pe partea soferului.

 

din pacate problema nu este din cea aratata de carmina, avand in vedere ca pompa comunica la diagnoza - iar pompa de B5 difera de cea de B5.5 - au altfel de electronica.

 

cand apare problema cu V39 defect - alta solutie in afara inlocuirii pompei, nu prea am gasit. 

 

oricum, verifica bine cablajele, daca totul este ok, inlocuieste pompa,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor. Pentru început vreau sa va zic ca sunt membru nou si vreau sa va aduc in atenție o problema pe care o am de vreo 3 săptămâni si la care nu ii dau de cap. In primul rand mașina este un Seat Cordoba din 2003 14 16v 74kw. Problema a început acum o luna când am schimbat discurile si plăcutele pe fata. La interval de o săptămână am simțit in pedala la frânare cu îmi intra Abs tot timpul si distanta de frânare era destul de mare aproximativ 20 de m la 60km la ora. ABS intra tot timpul chiar si la o frânare ușoară. Daca iapare sa bruschez frana sau stau cu piciorul pe frana mai mult timp mi se aprinde martorul ABS in bord (la frânarea ușoară intra abs dar nu se aprindea nimic in bord), si din momentul când rămâne aprins abs in bord frana se comporta normal probabil nu mai funcționează sistemul Abs. Am crezut inițial ca este ceva deranjat la senzorul stânga fata ca așa arata pe tester. Am desfăcut senzorul am curățat cu sprey de contacte cu sprey de frane. Am curățat de doua ori pana acum. După curățare 2- 3 zile nu mai am nici o problema fara martori aprinși fara erori fara bătaie in pedala cu ABS funcțional ( testat pe pietriș). După 3 zile eroarea si problema reapare. Am scanat de mai multe ori si apar următoarele erori : pe motor:

-18081-Speed Signal;

P1673-35-10-Malfunction Message crom ABS Controller;

Readiness:00100101

Si pe ABS:

- 00283- ABS Wheel Speed Sensor;Front Left (G47);

30-10- Open or Short to Plus- Intermitent

Mulțumesc anticipat pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat cablajul. Daca este ok, schimba senzorul de ABS - fata stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt răspuns. Cum as putea verifica cablejul? Exista aparat de măsură pentru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai il inspectezi vizual, la iesirea din senzor, dupa aceea il poti verifica pana in mufa de la pompa ABS, cu multimetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!