Jump to content

Filtru motorina - probleme


valioglu

Recommended Posts

:blink: Baieti, am mai postat undeva si poate or sa ma certe moderatorii insa acolo nu mi-a raspuns nimeni, ultimele posturi erau de prin 2007.

Am si eu urmatoarea situatie:

Am schimbat si eu filtrul de motorina... Am fost la service si mi-au pus unul UFI (scria pe el ca de Fabia 1.9 sdi, 1.9 tdi - eu am POLO 1.4 tdi).

E bun? ce stiti despre marca asta? Avand in vedere ca motorul meu e PD are vreo importanta ca mi-au pus filtru de Fabia cu motor 1.9?

Sunt cam nelinistit despre aspectul de mai sus asa ca astept parereile voastre.

Mentionez ca m-a costat 82 Ron filtrul.

Link to post
Share on other sites

stai linistit filtrul e f bun

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Cand schimbati filtrul de motorina, amorsati cumva instalatia sau dupa schimb porniti motorul si gata.

Link to post
Share on other sites

dok. daca ai motor PD nu e necesar sa amorsezi instalatia, pui contactul de 4 ori si se amorseaza singur, are pompa electrica de motorina. La motoarele cu pompa de injectie se umple filtru cu motorina

Link to post
Share on other sites

Am PD, m-ai lamurit.Multumesc.

De filtru de motorina WIX auzit cineva ? E cumparat din Germania.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Eu am o sticla de 2L cu motorina si la fiecare schimbare de filtru il umplu cu motorina inainte de a-l monta pe masina .

Asa nu fortez nici pompa si nici nu trebuie sa pun contactul de 3-4 ori ca sa se umple filtrul . :salut:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
talpa_grea

S-a mai discutat pe forum, NU este recomandat sa montati filtrul gol pe instalatie (fie ca este motor PD sau nonPD). Daca se pune filtrul gol, pana se umple cu motorina din rezervor, veti avea o "aprindere" fara combustibil, injectoarele practic vor baga aer si le puteti strica asa... Cel mai bine este sa-l umpleti cu motorina inainte; eu cand il schimb il umplu cu motorina full, dar apoi il pun deoparte ca intre timp se mai imbiba cu motorina si mai completez de vreo 5-6 ori cate putin intr-un interval de 4-5 ore pana cand nu se mai poate completa si apoi il pun pe masina; eu zic ca e cel mai bine asa, se protejeaza injectoarele...

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

La masina din semnatura am schimbat filtrul de motorina ( Mahle). Inainte de montare am amorsat filtrul (800g motorina) si a pornit fara probleme. Motor PD AVB 101 CP

Link to post
Share on other sites

Mie cand mi-a schimbat filtrul in service nu a pus deloc motorina in el. Am dat de vreo 2 3 ori la automat si a pornit. Nu stiam ca se strica injectoarele daca nu pun motorina in el inainte de montare, am sa am grija de acum. Si nu am pus contactul, pur si simplu am dat la automat.

Link to post
Share on other sites
Si nu am pus contactul, pur si simplu am dat la automat.

si cum ai facut asta? ;)

Link to post
Share on other sites

Tapric

Sper ca te-ai uitat cum a fost schimbat filtrul de motorina. Urmatorul schimb incearca sa-l faci singur si nu uita sa amorsezi filtrul

Edited by catalin_1967
Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Salutari,

Am si eu o problema.

Am bagat in masina motorina cu apa (n-am stiut) si am patit in felul urmator: Am bagat motorina seara si dimineata cand m-am dus cu masina dupa 1 km masina s-a oprit exact acolo unde trebuia sa ajung, la un magazin. Am simtit ca masina nu trage cum trebuie. Dupa ce am iesit din magazin masina a pornit. Sa dau cu spatele, moare motorul si n-a mai vrut sa porneasca. Am desfacut filtrul de motorina care era cu apa (ce era in el nu puteam sa zic ca era motorina :)) ). Scotea un fulm alb. Apoi am cumparat un filtru de motorina Mahle pe care l-am umplut cu motorina si l-am pus la loc, inlocuindu-l pe cel vechi. Masina a pornit dar dupa putina vreme i-a murit motorul din nou. Am desfacut capacul care este sub bancheta din spate, am desfacut pompa de motorina (daca este pompa, habar n-am) si am scos toata motorina din rezervor. Apoi am bagat motorina buna si masina a pornit. Masina nu mai trage cum tragea inainte, la pornire nu porneste chiar din prima ( astept vreo 2 sec) si tot la pornire scoate fum alb, dupa ce si-a dat drumu nu mai scoate fum. Si am mai sesizat ca masina a inceput sa tremure putin.

Oare ce sa fie? Filtrul de motorina trebuie iar schimbat intrand iarasi apa in el? Pompa de motorina? (daca am pompa de motorina) :)

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Filtru-motorina-Passat.jpg vs filtru-motorina-vw-passat---clean-filter

imi poate spune cineva care e diferenta intre filtrele acestea ,si ce rol are acel radiator care se infileteaza in filtrul din dreapta

Link to post
Share on other sites

Răceşte motorina care vine pe retur şi intră în filtru. Nu ştiu dacă are vreo valvă acolo ca la primul model (când am răspuns pe topicul celălalt am crezut că ai primul model). La primul model pe retur are o valvă termică şi când temperatura motorine atinge o anumită temperatură, este îndrumată către rezervor şi se răceşte ea până acolo, nu mai trebuie radiator.

 

@Lulu04

Dacă este 4x4 ai pompă de motorină, dacă nu este 4x4, atunci ce ai văzut în rezervor este chestia care măsoară nivelul.

Vezi că la filtru în partea de jos ai un dop pentru purjarea apei (apa este mai grea şi se lasă la fund), vezi dacă are ceva apă în el.

În cazul în care nu ai 4x4 alimentează de probă dintr-un pet cu motorină (curată de data asta :D ) şi dacă nu mai tremură atunci este din filtru, dacă tot tremură atunci nu este de acolo şi cred că ar trebui verificate şi injectoarele.

Edited by lupo_bv
Link to post
Share on other sites

e 4x4 ,am desfacut filtrul si era rupta garnitura de la acel radiator care vine infiletat filtrul in el ,am inlocuit-o momentan nu are pierderi o sa vad in cateva zile

Link to post
Share on other sites

La tine ştiu că este 4x4 de pe celălalt topic, întrebarea era pentru colegul Lulu04 că nu a precizat.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Baietii, eu de cand am facut revizia si am schimbat filtrul de motorina, cu Mann sau Mahle nu mai stiu exact insa tind sa cred ca e cel mai ieftin, pompa de motorina de sub bancheta din spate bazaie foarte tare, se aude la relanti cum lucreaza iar daca te muti in spate se simte si podeaua vibrand putin.
Voi auziti vreun bazait la relanti? Se aude inclusiv cand pornesc farurile sau un alt consumator mare, cum sunetul scade in intensitate dupa care revine la volumul initial.
Eu tind sa cred ca filtrul de motorina e ceva in neregula, era si mai mare decat cel vechi.
Imi e frica sa nu se arda cumva pompa nu cred ca e normal.

Am fost la serviceul care l a montat, l au verificat din nou si totul pare in regula, e montat cum trebuie. Bazaie pompa de sub bancheta nu cea de langa filtru.

Inainte nu facea zgomotul asta...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri