Jump to content

Vreau o suspensie mai rigida.


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

idee e ca am un stil ciudata de a lua curba... in mare parte fac "Lift-off oversteer"

rare ori ma duc drept in curba.....in cel mai rau caz o iau neutru

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Swat Cat

    50

  • Bogdan_wrc

    23

  • claudiu_83

    23

  • alexhitman2000

    23

Din dorinta de a reduce subvirarea, eu am cumparat/montat doar bara stabilizatoare spate. Am ales Eibach de 25mm. Asta in conditiile in care, pe fata, masina are stock bara stabi de 23mm, iar bara de torsiune integrata in puntea spate este de 21.7mm.

Ca prime impresii, pot sa spun ca s'a redus ruliul, masina se simte mai inchegata pe viraj. Per total transferul de mase in viraj este mult imbunatatit. S'a diminuat si subvirarea. Iar atunci cand fortezi intrarea in viraj, masina trece in "tripod mode". :P

Ca un prim dezavantaj as mentiona, ca trebuie avut grija la intrarea puternica in viraj cu anvelope reci, sau pe aderenta scazuta (mult praf, ploaie) - in acesta caz masina devine supraviratoare. Deci ESP On recommanded. :)

Nu am avut ocazia sa testez foarte mult, dar sant multumit de 'achizitie'.

Numai bine!

Se poate comanda bara spate separat? Eu am vazut ori doar fata ori kit fata+spate :blink:

Cat a fost cea pentru spate?

BTW: am schimbat azi bucsele de la bascula cu cele de la CupraR/TT si se simte mai inchegata masina si parca si directia este ceva mai precisa (este adevarata ca am schimbat si un pivot azi :P ). N-am mers prea mult cu ea, dar primele impresii sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva bucsele de la puntea spate cu cele de cupra R... se simte ceva??

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate comanda bara spate separat? Eu am vazut ori doar fata ori kit fata+spate :icon_cool:

Cat a fost cea pentru spate?

Da, se poate comanda doar bara stabilizatoare spate (Eibach, 25mm). Am luat'o de la racingnick. A costat 220euro (TVA inclus).

A fost insa o problema cu comanda: in prima faza mi'a venit doar bara, cheala, fara accesoriile pt montaj (bucse, bride, coliere, prot. cauciuc, suruburi mai lungi pentru capul amortizorului). Dupa insistentele mele, le'am primit si acestea, firma racingnick suportand costurile lor, 46euro + TVA (zic ei...).

Intr'un final am fost multumit, chiar daca am avut de asteptat mult. Dupa aprox 7 zile de la primirea barii, am primit si accesoriile de montaj, racingnick suportand pana si costurile de transport.

Acuma, sa fie kit-ul pentru spate 275euro? In conditiile in care kit fata+spate este 360euro...

Posibil... politica germana...

Referitor la bucsele de CupraR de la brat (pline), dupa montaj si aliniament, am observat o imbunatatire a feedback-ul si preciziei directiei, precum si a stabilitatii pe franare. Cele vechi erau intr-adevar foarte uzate si rupte.

Pentru puntea spate, bucse de LCR (Part No.: 1ML 501 541), la reprezentante se pare ca nu le pot aduce :rolleyes: .

Nu le'am gasit nici pe producatori (Lemforder, Meyle, Boge)...

Alternativa ar fi bucsele de FabiaRS (Part No.: 6Q0 501 541E). imi statea gandul sa le iau desi sant f scumpe (250lei), insa am renuntat. Pentru montaj trebuie data jos puntea spate. :)

Powerflex pentru spate costa undeva la 320 lei. Citeam pe ceva forum ca n'ar fi asa bune precum se zice.

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala poliuretanice sunt bune... dar pe pista ... nu prin bucuresti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate comanda doar bara stabilizatoare spate (Eibach, 25mm). Am luat'o de la racingnick. A costat 220euro (TVA inclus).

A fost insa o problema cu comanda: in prima faza mi'a venit doar bara, cheala, fara accesoriile pt montaj (bucse, bride, coliere, prot. cauciuc, suruburi mai lungi pentru capul amortizorului). Dupa insistentele mele, le'am primit si acestea, firma racingnick suportand costurile lor, 46euro + TVA (zic ei...).

Intr'un final am fost multumit, chiar daca am avut de asteptat mult. Dupa aprox 7 zile de la primirea barii, am primit si accesoriile de montaj, racingnick suportand pana si costurile de transport.

Acuma, sa fie kit-ul pentru spate 275euro? In conditiile in care kit fata+spate este 360euro...

Posibil... politica germana...

Referitor la bucsele de CupraR de la brat (pline), dupa montaj si aliniament, am observat o imbunatatire a feedback-ul si preciziei directiei, precum si a stabilitatii pe franare. Cele vechi erau intr-adevar foarte uzate si rupte.

Pentru puntea spate, bucse de LCR (Part No.: 1ML 501 541), la reprezentante se pare ca nu le pot aduce :D .

Nu le'am gasit nici pe producatori (Lemforder, Meyle, Boge)...

Alternativa ar fi bucsele de FabiaRS (Part No.: 6Q0 501 541E). imi statea gandul sa le iau desi sant f scumpe (250lei), insa am renuntat. Pentru montaj trebuie data jos puntea spate. :rolleyes:

Powerflex pentru spate costa undeva la 320 lei. Citeam pe ceva forum ca n'ar fi asa bune precum se zice.

Numai bine!

Mersi!

Destul de scumpa... mai bine luai kit fata+spate.

Am gasit o varianta facuta de Whiteline (australieni, de 22mm si ajustabila. In UK este in jur de 150GBP (cu toate accesoriile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu ce au Whiteline si se pare ca fac treaba buna, dar cine aduce in Romania?

Pe langa Eibach-25mm, H&R-22-28mm, si Whiteline-22mm, mai exista NEUSPEED, KW.

Dar aparent doar primele 2 se port aduce la noi, Eibach-25mm, H&R-22mm.

Poate nu m'am interesat eu unde trebuie...

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Whiteline cred ca se poate comanda direct din UK, mai mult ca sigur pot trimit la noi si nu cred ca este foarte scump transportul...

Neuspeed arata foarte bine, dar este si scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce`mi recomandati la masina mea, vreau un set complet de suspensie si arcuri sport, ma gandeam la KW !

Astept pareri, propuneri si un pret estimativ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o Octavia Tour cu pachet de drumuri grele se poate face ceva pt. rigidizarea suspensiei?

Nu vreau sa micsorez deloc garda la sol,doar sa fie mai rigida.

Eventual niste amortizoare mai tari sa nu mai fie asa barca ,sa nu se mai balanseze cind dai in gropi sa atingi cu scutul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bilstein b6 ar fi exact ce iti trebuie.... sunt amortizoare sport lungi (pt arc stock)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau varianta mai ieftina, dar foarte buna, Sachs Advantage, Testat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti!Am gasit la cineva o suspensie de b4 galbena cu arcuri rosi ,inca nu am aflat firma.Intrebarea mea este : la ce sa ma uit la aceasta suspensie,fiind second?ma duc eu dupa ea in caz ca ma hotarasc sa o iau.Zice ca undeva la 50mm coboara garda.Daca imi poate da cineva niste sfaturi,va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

A aparut pe situl TA Technix suspensie sport reglabila pe inaltime si duritate. A folosit cineva? Feedback..ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu folosesc raceland, e cam tot aia. Multumit la pret calitate si bofore/after. Recomand.

Se poate tranti masina pana in panzele albe, dar trebuie si antentie sporita si nu e foarte rigida pe drum(in sensul ca nu-ti rupe rinichii), ca la mana deabea reusesc ca o misc ;). La semafor cand franez sta tzapana nu mai face balans spre bot.

Am fost si pe circuit cu ea, si a fost senzatie in combinatie cu cauciucuri de 225 :(.

A da, am fost si cu un golf2 cu niste KW-uri, dar dupa experienta aia a mea parea mercedes. Deci ca si concluzie, compromis bun intre suspensie de oras si sportivitate.

post-34985-1279140943_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit niste arcuri "sport" , dar la observatii scrie " Without autolevelling control ". are legatura cu autoleveling-ul de la xenon sau ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, xenon sau...proiectoare, lampi de ceata?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea era la ce autoleveling se refera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Se refera la masinile care au autoleveling la xenon. Ca sa fiu un pic ironic poate avea autoleveling si la apa din vasul de expansiune :)

Pe suspensia descrisa mai sus "Without autoleveling" scria chestia aia pentru ca, acei senzori sunt calibrati pentru inaltimea, elasticitatea si duritatea suspensiei OEM. Coborand masina si facand caroseria mai rigida schimbi valorile normale de functionare a senzorilor deci o sa ai lumina dupa OZN-uri.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca as vrea sa-mi iau arcuri sport oem pe care sa le aleg ?

dfdfdfdftp.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu parca 3 puncte albastre am si e destul de dura....spre foarte. nu stiu daca e cu 1 punct portocaliu sau gri. o sa ma uit si iti spun.

presupun ca acele coduri de culoare sunt standard in gama vag, indiferrent de marca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la masinile care au autoleveling la xenon. Ca sa fiu un pic ironic poate avea autoleveling si la apa din vasul de expansiune ^_^

Pe suspensia descrisa mai sus "Without autoleveling" scria chestia aia pentru ca, acei senzori sunt calibrati pentru inaltimea, elasticitatea si duritatea suspensiei OEM. Coborand masina si facand caroseria mai rigida schimbi valorile normale de functionare a senzorilor deci o sa ai lumina dupa OZN-uri.

Numai bine!

Eu am autoleveling, si de cand am schimbat suspensia nu ma uit dupa OZN-uri... nu inteleg de ce unii posteaza doar ca sa se afle in treaba...

Daca nu esti multumit cum bat farurile dupa ce montezi suspensie sport, te duci la reprezentanta si iti setezi farurile sa bata cum vrei.

Din pacate nu merge cu un vag-com normal (cel putin eu nu am gasit pe nimeni sa-mi faca setarea) si trebuie sa ajungi la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.Ma bag si eu in disctutie cu o intrebare care ma framanta de vreo cateva zile.Am achizitionat de la un coleg forumist,care are o "dezmembrata" ,o suspensie completa(telescop,arc,flanse).Masina de pe care a fost data jos este un G4 GTI.Acum intrebarea e legata de arcuri.Codul de culoare de pe el este:1 bulina albastra si 2 albe.Imi poate confirma cineva daca sunt de GTI sau vreun alt model?Intreb deoarece nu am mai gasit codul acesta de culoare nicaieri.Intrebarea a 2 a ar fi:are ceva daca o pun pe masina mea(g4 hatch 1.6.16v).Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OviDU ,daca pui bilstein B6 distanta intre cauciuc si aripa ramane aceeasi ca si cu amortizoarele stock,garda la sol o face arcul, nu amortizorul.In schimb vei avea o tinuta de drum mult mai buna decat stock ,fara sa cobori garda la sol.

Zebrocksky, mai bine lasi suspensia pe care o ai,ce este pe golf 4 gti este f f moale,nu are nici o treaba cu sport.Se poate monta pe masina ta,dar nu cred ca vei vedea o schimbare notabila.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!