Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

l@u cred ca trebuie sa te pregatesti de cumparat bujii. Nu exista sa dai la automat de mai multe ori la temperatura aia !!! la -15/-20 ce mai faci?

Ce ma intriga este faptul ca rece sau cald martorul ala sta numai o jumatate de secunda aprins.Martorul este in tandem cu bujiile , adica cat sta el aprins lucreaza bujiile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ! Asta iarna la -15 grade tot o jumatate de secunda statea aprins martorul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul....dead. De aia nici nu porneste usor, nu tine bujiile la curent sa incalzeasca.

Trebuie sa fie unul albastru pe care scrie "202", dar trebuie dat jos panoul de sub volan.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am modificat cu vagcom-ul timpii bujiilor si acum tine cam 3 sec(deci releul se pare bun) dar este irelevant deoarece motorul fusese pornit deja.Maine dimineata mai pun odata testerul sa vad ce timp am cu motorul rece si apoi am sa dau o cheie sa vad cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62. :icon_thumright:

Scoate-i mufa si vezi cat o sa-ti stea bujiile pornite. De nu se mai satura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat am avut siguranta arsa de la buji, cel mai bine e sa verifici dimineata fisele de la buji daca se alimenteaza cu, curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ala este nou caci cel vechi nu arata decat 50 grade...mai mult nu stia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la el si vezi cat iti stau atunci pornite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor revin si eu cu un fel de problema sau mi se pare mie.. :vaidecapulmeu:

Azidimineata de cand cu frigul asta.. masina a pornit din prima dar nu pornii "rotund" parca pornii in 3 sau ceva de genu ramase la 600 de rot/min pt o perioada scurta d timp apoi se tura peste 1000rot/min si revenii la 900 ..

Acum eu verificai bujiile sunt toate ok.. ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzoru de apa, G62

Sigur sunt bune toate bujiile? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pompa tandem

PS : Ce naiba ma fratilor, a stranutat un pic vremea de toamna si ati racit toti.....la iarna ce faceti :vaidecapulmeu: , luati antibiotice ?

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzoru de apa, G62

Sigur sunt bune toate bujiile? :blink:

toate bujiile :vaidecapulmeu: si G62-ul schimbat asta vara :screwy:

vicius are dreptate pompa tandem :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa tandem face figuri si la cald nu numai la rece :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preponderenta insa e mai mare la rece....cand pana se raceste motorul are timp sa se dezamorseze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, imi place cat despicati voi firul in 12. Citeste omul 5 pagini si nu-i sigur ca vede rezolvarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am setat timpul la bujii caci in valoarea defaut(32768) era 0 la 2,75(32710) si astazi a pornit de la prima cheie cand erau pe bord 3 grade.http://img99.imageshack.us/img99/9813/bujii32710.jpg

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Nu stiu daca ai vazut, exact aceeasi valoare am pus-o si eu si sant foarte multumit de cum porneste, oricat ar fi de frig. Ba mai mult, cu cat e mai frig, bujiile stau si mai mult si porneste la -20 precum vara la 20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am scris in alt post despre niste probleme care m-au condus la schimbarea motorului. (turbina a crapat si de acolo nenorocirea...). Dupa schimbare motorul pornea destul de greu, indiferent daca era frig sau cald (la a 4-a sau a 5-a incercare). daca o porneam prima data, nu mai aveam probleme, pornea la cheie dupa aia... dupa vreo 3 zile nu a mai pornit deloc... am schimbat bujiile, arse toate; am schimbat niste garnituri (o-ring) de la filtrul de motorina... nici acum nu porneste fara spray ajutator... se pare ca se dezamorseaza dar nu stiu pe unde ar putea sa piarda presiune... imi puteti sugera cateva cauze care duc la efectele enumerate de mine mai sus?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt donut:despre asta este tot thread-ul asta,adicaa despre pornirea grea.cel mai bine iei si citesti fiecare post si poate gasesti si rasspunsul la problema ta.oricum este posibil sa fie de la pompa tandem.vad ca este o problema ff des intalnita la masinile din grupul vag.pretul la aceasta pompa difera de la model la model si de la an la an

am mai auzit si eu o alta varianta ca este posibil sa faca nu stiu cum vid in rezervor si pt cei cu probleme ati putea sa incercati si varianta cu lasatul busonului un pic deschis si sa incercati daca merge sau nu.asa am auzit la 2 mecanici.in cazul asta cica ar fi ceva stricat pe la pompa din rezervor....parca nu am vazut ideea asta pe aici

Modificat de audia6tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Donut, daca ai schimbat motorul, probabil l-ai pus cu tot cu pompa tandem de pe el. N-ai incercat cu vechea pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost pus cu pompa tandem cu care am luat motorul nou. o sa le sugerez celor de la service sa incerce sa puna pompa mea veche.

merci Cosmin ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut, tu ai ALH. Asta n-are pompa tandem. Ar trebui sa aiba o pompa de alimentare undeva, care alimenteaza pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!