Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Recommended Posts

Am si eu aceeasi problema, dar numai atunci cand este rece noaptea si masina sta cam 10-12 ore nepornita.

De exemplu, de Revel, la Bran, au fost -10 grade, si a pornit abia dupa a 3 cheie, scotand un fum urat

Eu banuiesc ca este de la bujii, pentru ca dupa ce porneste, face cam ciudat, pana se incalzeste.

In mers nu se intampla nimic aiurea...

Link to comment
Share on other sites

cam repede pompele duse, nu ?sau mi se pare mie, dukule?

singura manifestare era pornirea la rece?

se schimba greu?cat costa piesele?

Link to comment
Share on other sites

nu va aruncati la schimbat pompele duse pana nu vedeti ce corectii au in grupul 13

Edited by cipos
Link to comment
Share on other sites

pt. necunoscatori,ce valoare trebuie sa apara ca sa ne dea de gandit in grupul 13?

Link to comment
Share on other sites

:) La fel aveam si eu problema cu pornirea indiferent de temperatura de afara.Am fost la un prieten care e si el membru pe forum si mi-a masurat bujiile incandescente si din 4, 2 le aveam arse asa ca am cumparat 4 bujii noi iar acum nu mai am probleme.Cum se poate face masurarea bujiilor, cauta pe forum ca o sa gasesti!BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

pt. necunoscatori,ce valoare trebuie sa apara ca sa ne dea de gandit in grupul 13?

pai de la 2,5 in sus o cam ia la vale deci se blocheaza

Link to comment
Share on other sites

alo, vorbiti sa inteleaga toata lumea! :Driver:

Link to comment
Share on other sites

adica in grupul 13 avem corectiile pe injectoare iar aca acestea sar de 1 tre sa te gandesti ca in timp injectorul ala te lasa, daca deja sunt pe la 2,5 e o chestiune de timp pana se blocheaza pt ca la 2.8 e zona in care isi da duhul :Driver:

Link to comment
Share on other sites

Luni am programare la service in legatura cu pornirea asta nebuna dupa un interval mai lung.

In fiecare dimineata (sau dupa ce sta mai mult de 8-9 ore nepornita) trebuie sa tin 10-20 de secunde cheia in pozitia de pornire (adica "sa dau la automat" 10-20 de sec).

Daca dau 2-3 chei de cate 4-5 sec, intre ele urla comp de bord la mine: STOP MOTOR! OIL PRESS. cu litere mari si rosii :) asa ca prefer una luuuuuunga pana porneste

Va rog mult spuneti-mi daca nu fac praf altceva (in afara de baterie) tinand in fiecare dimineata cate 20 de secunde la automat pana o ia.

Multumesc pentru orice raspuns la obiect !

Link to comment
Share on other sites

in afara si de electromotor?(mai repede decat bateria as zice)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am avut si eu o problema similara. la mine insa s-a rezolvat usor, mi-au schimbat la Cardinal un senzor, am uitat care, care citea prost o temperatura, si indiferent de cald/rece pornea greu. daca credeti ca ati putea avea aceeasi problema, ma uit pe factura si va zic exact care era. bafta!

Link to comment
Share on other sites

Asa cum ziceam, am ajuns la Metrotehnica cu problema mea (noastra). Prima data au verificat o pompa (aflata sub bancheta din spate a masinii). Rezultat : in mintile ei ! Apoi bujiile : bune toate ! Singurul lucru in neregula au fost urmele de motorina gasite pe capacul filtrului de motorina, in jurul piesei aceleia in care intra cele 4 furtune. S-au schimbat cele 2 garnituri (o-ring-uri) pe care le are T-ul respectiv.

Am facut apoi si o diagnoza in mers, iar injectoarele inca stau binisor (toate cele 4 valori erau sub +/- 1, ce-i drept nu cu mult).

Rezultatul: daca inainte de vizita la service pornea cam dupa 15 sec de dat la automat, acum porneste cam dupa 4-5 secunde. Asa ca probabil voi reveni, iar urmatoarea incercare va fi inlocuirea filtrului de motorina (conform spuselor mecanicului)

derBedeu, spune-ne te rog daca e cumva vorba de senzorul G62 (temperatura lichidului de racire) pentru ca la scanare singurul defect gasit a fost legat de acest senzor. Am inteles ca de la senzorul asta ia ecu informatii pentru a face amestecul.

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

bai, din cate imi aduc aminte era in adevar unul de temperatura. faza e ca in adevar s-a imbunatatit original de tot pornirea la rece (pornea in 3-4 secunde, acum chiar si la -10 o ia in 1/2-1 sec). merita cu prisosintza 150-200 ron. dar cum ziceam, o sa ma uit in factura, sa mergem la sigurantza.

Link to comment
Share on other sites

gata am revazut factura. se cheama chiar senzor de temperatura sia re codul 059919501A. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema asemanatoare dar parca nu i asa grava ca la altii. Dimineata cand o pornesc o ia la sfert de cheie indiferent daca e frig sau cald dar dupa ce porneste cam 10 secunde dardaie motoru de parca ar merge in 3 pistoane. Dupa aceea toata ziua nu mai face si porneste normal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am si eu problema dimineata...doar cand e frig. Normal porneste la un sfert de cheie. Cand e frig (in jur de 0 grade) trebuie sa tin cheia rotita la maxim...cateva secunde si incepe sa faca tzac tzac....si apoi isi da drumu. Am fost la service si mi-au zis ca trebuie schimbata partea electrica de la contact. Ma costa aproape 1,5 mil numa piesa. Va mai dau detalii dupa ce vin de la service.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Deci nu invarte decat dupa 10-15 secunde sau invarte dar nu porneste? Daca invarte, dar nu porneste, sper numai sa nu fi facut o prostie schimband nu stiu ce piesa in contact! Parerea mea ca e altceva acolo, pe la bujii, si nicidecum pe la contact. Nu vad ce treaba are contactul ca e cald sau e rece. Acolo sant doar niste contacte, si daca n-ar face contact, ai avea neplacuta surpriza sa ti se aprinda ceva sau sa ti se ia contactul din senin pe drum. Io zic ca meseriasii aia nu prea stiu cate prune au in traista si sa nu te fi facut de niste bani pi dijaba. :lol: Sper sa ma insel. Numai ca acuma e si caldutz afara...

Edited by cosmin_acn
Link to comment
Share on other sites

deci nu invarte deloc. Daca tzin cateva secunde acolo la maxim...dupa vr-o 3...4 secunde isi da drumu fara sa fac nimik altceva. Ce parere aveti?

Merci!

Link to comment
Share on other sites

pai in cazul asta nu cred ca te-au aburit baietii din service si cred ca e pe bune de la contact.

bafta cu reparatu.

Offtopic: ce faine tzatze are Cosmin :).

Edited by claudiu_83
Link to comment
Share on other sites

am fost la service...de aproape o saptamana. Mi-au schimbat partea electrica de la contact si de atunci nu am mai avut nici o problema. Nu a fost nici tare frig de atunci...dar sa speram ca nu vor mai fi probleme. Acum porneste la nici un sfert de cheie :Driver:

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

revin cu pareri dupa o luna de cand mi-a schimbat contactu. Am mai prins si zile reci de atunci, dar nu a mai facut deloc figuri. Indiferent de temeperatura de afara, porneste la un sfert de cheie.

Sper ca o sa-i ajute si pe restu.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am un Passat 1,9 TDI din 2000 116 CP. Am urmatoarea problema pe care nici un mecanic nu a reusit sa o solutioneze:

cand este frig afara (nu neaparat ger, sa spunem sub 15 grade C), dimineata cand pornesc masina, invarte o data motorul, dupa care nu mai primeste motorina si se opreste motorul. Dupa aceea foarte greu o pornesc (5-6 chei). Pe tester nu arata nimic. Am schimbat bujiile, pompa de motorina, aceeasi probleme. Cand nu e prea frig si imi face aceasta problema, daca dupa ce am dat prima cheie ii dau cateva pedale de acceleratie, porneste cu greu (ca si cand ar merge inecat). Acum, cand e cald afara, nu imi mai face figura. Dar cum se raceste un pic, apare din nou.Stie cineva cum poate fi solutionata problema ? La orice mecanic am fost, acesta numai pe bajbaite imi zice sa schimb cate ceva si nu se rezolva nimic.

Pls hlp !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna!

VW Passat ATJ 1.9TDI an 2000 (sh la mine din 2006 cca 170.000 - acum!)

problema asemanatoare, dar nu tzine cont de soare, ploaie, vant: porneste greu (uneori si dupa 10 sec de tzinut la automat !!! sau si mai interesant nu porneshte deloc!!!!). Am dat la automat juma de ora (cu pauze), a pornit-o intrun sfarshit iar apoi o lua la sfert! Dar am ajuns si la remorca la service. Poveste lunga - am schimbat pompa alimentare combustibil di rezervor (cea din portbagaj), releul care o comanda, am curatzat pompa tandem (partea la care se poate umbla), inlocuit senzor temperatura aer, motorina, curatzat turbina suflanta (oi fi zis ok ? acea ce da demaraj - deh ies prima din intersectzie :rolleyes: , in caz de reushesc sa o pornesc!!!), ashaa.......astea s-au intamplat la 3 service-uri (unde sa mai merg... :) )! Ieri au considerat ca mufa ce intra in pompa de alimentare din rezervor nu face contact, au meshteshugarit la si ura ca am rezolvat-o!!! Aiurea acasa iar auto tot nu porneshte! acolo la doctor face ok si e la sfert dar acasa, gata, numai stress! La service imi zic ca totul e ok, nu apare nika pe tester, ca sa nu o vand, s-au sa'i dau foc (cin' s-a cumpere!!!??!!), ca'i buna-buna! De luni o iau de la capat...suparata's!

Ajuta-ti cu sugestii !

Ar mai fi ceva! volski are nr. KIH iar yo is si blonda!! deh!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Hi!

si eu am aceeashi prbl. doar ca nu tzine de vreme (frig/cald). Uneori porneshte si dupa 10 sec de tzinut la automat !!! sau si mai interesant nu porneshte deloc!!!!. Am dat la automat juma de ora (cu pauze), a pornit-o intrun sfarshit iar apoi o lua la sfert! Dar am ajuns si la remorca la service. Eu nu am rezolvat inca problema, tu ai aflat ceva ??!

Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Roxy, nu mai da quote la mesajul anterior! Ce te face sa crezi ca poti sa postezi la un topic existent si sa deschizi un alt topic pe aceeasi problema? Ai de la mine 3 zile out, pentru problema descrisa anterior + limbajul imprumutat din MIRC. Ai rabdare si ti se va raspunde. Intre timp, mai citeste regulamentul.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!