Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Este a doua oara cand schimb pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mario zaccaria

Am o Bora de 90 cai motor ALH si mi se intampla ceva interesant

Nu imi porneste usor la cald dar la rece o ia perfect.

Am schimbat senzorul de temperatura a motorului si tot o ia greu, dar daca ii scot mufa la senzor porneste perfect.

CE O FI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POsibil cap hidraulic din pompa pe duca. FA urmatoarea treaba: cand motorul este cald si porneste greu, pune o punga de gheata sau o carpa cu apa rec pe pompa de injectie sa o racesti un poic si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara

Sunt detinatorul unui vw passat 1.9 TDI 4Motion 131 CP din 2001 si am aceiasi problema cu pornitul nu conteaza timpul vremii poate fii 36 de grade cum a fost zilele astea sau - 15 tot nu porneste , doar dupa 10 secunde , bineinteles la a 2-a cheie incepe sa-si dea drumu dupa care scoate un zgomot urat si mai scoate si un fum negru cand porneste . Masina are 235.000 km , distributia schimbata la 230.000 km , aici am si o banuiala cred ca poate fii si de la schimbatul distributiei deoarece atunci la 2-3 zile a inceput sa faca figuri inainte de a schimba distributia nu avea nimic . Initial am crezut ca sunt bujiile incandescente , ok le-am schimbat si pe acelea toate , dar tot degeaba am mai schimbat si filtru de motorina tot fara rezultat. Ma gandesc sa fie de la distributie prin decalarea cu un dinte fata de semn . Daca aveti ceva ideei va rog nu ezitati sa le spuneti . Multumesc !!

Modificat de RoberTo17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, verifica prima data distributia daca e la punct. Daca e ok, schimba pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
raduleanovici

Am si o problema cu pornirea la masina din semnatura cumparat in martie 2010; schimbate toate filtrele; schimbata fulia de la alternator; schimbat cureau care vine pe fulie; distributia schimbata (cica zice fostul proprietar) la 180 000 ea are acum 235 000, Vizual doi mecanici miau zis ca arata bine distributia.

1.Initial dimineata pornea la prima cheie dar dupa juma de ora de mers daca o opream dadea rateuri la pornire la cald -( in sensul ca trebuia sa tin mai mult pe cheie se ridica masina de pe o parte de zici ca vrea sa se rastoarne cand incerc sa o pornesc, invarte mult pana porneste dureaza cam 10 sec si apoi o ia). Am facut vreo 800 de km cu ea intr-o zi imi era si frica sa o opresc sa nu raman printr-o benzinarie. Toate bune si frumoase nu m-am agitat prea tare, pt ca de obicei cand o opream nu o mai porneam pana a doua zi, si am zis ca asta e (precizez ca erau momente si cand o lua la cald la cheie). Apoi dupa vreo luna surpriza, face figuri la prima pornire - dimineata, iar la cald mergea la prima cheie (sunt momente si cand o ia la prima cheie indiferent de situatie). Am citit posturi pe forum dar nu stiu ce sa mai cred, caci a mea vad ca are sintome cand vrea ea ( cand porneste K, cand face figuri). Precizez ca dupa ce porneste nu scoate zgomote ciudate sau sa mearga nasol.

Are careva idee ce ar putea fi??? Sau poate este vreun bun samaritean prin Timisoara sa o pot pune pe un VAG sa vad ce zice.

Precizez ca am vrut sa o duc la reprezentanta sa vad ce are si miau zis ca ma taxeaza cu 250 RON pt diagnoza, si apoi determina daca e mecanica sau electrica sii ii posibil sa-mi mai ia 200 Ron pt alata diagnoza, in concluzie 450 Ron nu mai sa-si dea cu parerea (le-am zis cas nebuni). Apoi am fost la alt mecanic si mi-a zis ca un mi-l pune pe diagnoza 100 Ron si apoi discutam, dar mi se parea ca erau si aia cam in plop si nu am mai revenit la ei. Acum nici nu stiu ce sa fac, caci sunt nou in Timisoara si nu stiu cum mere treaba pe aici si in ce directie sa o apuc.

Modificat de raduleanovici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am avut aceeasi problema ca si tine raduleanovici , am fost la un mecanic sa-mi verifice daca alternatorul imi baga curent, nu ma puteam gandi la altceva pentru simplul fapt ca motorul mergea cum trebuie, si surprindere totul a fost in regula. :blink:

Mecanicul respectiv mi-a spus ca nu are ce sa-mi faca la masina, atunci am apelat la altcineva care se presupune a fi cel mai bun din oras, si mi-a spus ca problema este fie de la filtru de motorina(probabil imbacsit), fie vreun injector, sau pompa electrica din rezervor. Am schimbat filtrul de motorina (Mann), tot nimic, am verificat injectoarele si le-am curatat, tot nimic, atunci ne-am hotarat sa umblam la pompa electrica din rezervor si spre surprinderea mea era infundata 3/4 din diametrul sitei cu impuritati adunate de-alungul timpului.

Operatia a fost chiar simpla, am dat jos pompa, am scos sita respectiva , am curatat-o , am montat totul la loc si totul a fost in regula, masina pornea la sfert. ;)

In concluzie, te sfatuiesc sa verifici pompa din rezervor ...

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragotacosmin

salutare...am un passat din 2001 130 cp 6viteze....etc....de cateva zile imi da o problema.il pornesc....moare motorul imediat,apoi cand ii dau din nou o ia dar destul de greu.imi scoate un fum allb....dupa vreo 10 min treaba cu fumul trece.....dar peste vreo 5-6 ore la fel cu pornitul.ps. odata pornit o ia la sfert.l am dus pe la service.....dar eu sunt in spania si astia is varza rau...multam fain baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe cauze: supapa de sens sa nu mai tina presiunea pe instalatie, pompa tandem obosita, oringurile de la injectoare

Verifica clapeta de aer de pe egr sa nu ramana blocata

Pune contactul de mai multe ori inainte sa pornesti

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

in legatura cu pornirea masinii....un amic de-al meu cu un sharan, a avut aceasi problema ca si raduraduleanovici, doar ca... acesta isi instalase pe masina un sistem audio putin mai performant cu statie audio etc.

Masina a fost pusa pe tester, si concluzia, pompa din rezervor nu functiona.

marele electrician care lucrase la masina, avea nevoie de o siguranta pt instalatia audio, si luase una din panoul de sigurante de la masina, iar in locul aceleia a pus alta, de o alta valoare.

Cel putin asta ne-a spus mecanicul care i-a pus masina pe "picioare";

Ar fi "ciudat" sa dai 450 ron, pt ...o amarata de siguranta, pentru ca la urma urmei, se incadreaza la "probleme electrice", nu?

Ca tot vorbeam de sigurante...cred ca ar trebui sa verifici siguranta cu nurmaul....28

1. Washer nozzle heaters, glove compartment light, memory seat control module (10A).

2. Turn signal lights (10A).

3. Fog light relay, instrument panel light dimmer switch (5A).

4. License plate light (5A).

5. Comfort system, cruise control, Climatronic, A/C, heated seat control modules, automatic day/night interior mirror, control module for multi-function steering wheel, control unit in steering wheel (7.5A).

6. Central locking system (5A).

7. Back-up lights, speedometer vehicle speed sensor (VSS) (10A).

8. Open

9. Anti-lock brake system (ABS) (5A).

10. Engine control module (ECM): gasoline engine (10A); diesel engine, Model Year 2000 (5A).

11. Instrument cluster, shift lock solenoid (5A).

12. Data Link Connector (DLC) power supply (7.5A).

13. Brake tail lights (10A).

14. Interior lights, central locking system (10A).

15. Instrument cluster, transmission control module (TCM) (5A).

16. A/C clutch, after-run coolant pump (10A).

17. Open.

18. Headlight high beam, right (10A).

19. Headlight high beam, left (10A).

20. Headlight low beam, right (15A).

21. Headlight low beam, left (15A).

22. Parking lights right, side marker right (5A).

23. Parking lights left, side marker left (5A).

24. Windshield and rear window washer pump, windshield wiper motor (20A).

25. Fresh air blower, Climatronic, A/C (25A).

26. Rear window defogger (25A).

27. Motor for rear windshield wiper (15A).

28. Fuel pump (FP) (15A).

29. Engine control module (ECM) gasoline engine (15A); diesel engine (10A).

30. Power sunroof control module (20A).

31. Transmission control module (TCM) (20A).

32. Injectors: gasoline engine (10A); diesel engine (15A).

33. Headlight washer system (20A).

34. Engine control elements (10A).

35. 12 V power outlet (in luggage compartment) (30A).

36. Fog lights (15A).

37. Terminal (86S) on radio, Instrument cluster (10A).

38. Central locking system (with power windows), luggage compartment light, remote/fuel tank door, motor to unlock rear lid (15A).

39. Emergency flashers (15A).

40. Dual tone horn (20A).

41. Cigarette lighter (15A).

42. Radio (25A).

43. Engine control elements (10A).

44. Heated seats (15A).

Fuse arangements in fuse bracket/battery:

S162. Glow plugs (coolant) (50A).

S163. Fuel pump (FP) relay/glow plug relay (50A).

S164. Coolant fan control (FC) control module/coolant fan (40A).

S176. Relays panel interior (110A).

S177. Generator (GEN) (90 Amp.) (110A).

Generator (GEN) (120 Amp.) (150A).

S178. ABS (hydraulic pump) (30A).

S179. ABS (30A).

S180. Coolant fan (30A).

Modificat de bora4motion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea porneste destul de greu cand este fierbinte motorul. Mai ales pe caldurile care au fost! Porneste greu si se zguduie masina foarte tare! Am citit in cartea tehnica ca e posibil sa porneasca mai greu motorul atunci cand este incins si de aceea nu mi-am facut prea mari probleme. De altfel, daca las masina vreo jumatate de ora sau mai mult oprita, masina porneste foarte ok, la sfert de cheie. Credeti ca am vreo problema la motor in legatura cu pornirea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu cred ca un passat este pretentios si nu are voie sa faca astfel de "tampenii" pt ca e o masina care se respecta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marele electrician care lucrase la masina, avea nevoie de o siguranta pt instalatia audio, si luase una din panoul de sigurante de la masina, iar in locul aceleia a pus alta, de o alta valoare.

Si asta de alta valoare a gasit-o intreaga sau era arsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marele electrician a fost dovedit de un mecanic .

Ce explicatie tare.

Siguranta oricat ar fi fost ea acolo nu se ardea aiurea, probabil pompa e obosita si consuma mai mult, automat are nevoie de o siguranta mai mare care nu cedeaza, va ceda pana la urma si cu aia sau va lua foc cablajul :))

La fel poate sa se arda si daca ai un filtru neschimbat de o mie de ani si pompa lucreaza la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta de alta valoare a gasit-o intreaga sau era arsa?

Cand ne-a aratat-o noua era pocnita :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema ciudata am avut si eu acum cateva zile cand am fost la munte, am observat ca masina la rece insemnand 10 grade cat erau afara a pornit foarte greu (dupa ce am pus contactul de 2 ori ) ca sa numai vorbim de faptul ca tremura ca toate alea , ma gandesc sa nu fie de la filtrul de motorina sau de la pompa mentionez ca am schimbat injectoarele de curand (injectoare noi) si totusi si aceste injectoare si pe caldura tind sa mearga cu intrerupere la pornire dupa vreo 2 minute de mers la relantii incepe motorul sa mearga rotund. deci ce sa fie?

Modificat de Fabyan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca n-ai pus injectoare noi, nu?

Ori unul sau mai multe injectoare sunt cu probleme, ori se dezamorseaza instalatia de alimentare. Cel mai probabil a 2-a varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele nu sunt chiar noi iar la a 2-a varianta care ar fi cauza? o sa ma duc astazi sa vad cum functioneaza injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de injectoare poate fi irelevant in cazul tau. Cum spuneam, am mai intalnit motor caruia injectoarele ii functionau ireprosabil in rest, dar aveau problema asta la pornire. Isi dadeau drumul putin mai greu.

Legat de a 2-a varianta, cauzele pot fi cel mai probabil in pompa tandem. O supapa nu inchide perfect si incet incet scapa motorina inapoi in rezervor, dezamorsandu-se instalatia mai mult sau mai putin, in functie de timpul cat a ramas nepornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 10 grade deja bujii incandescente isi cam intra in rol. Verifica daca iti merge preincalzirea. Pune un plus direct pe surubul din capul oricarei bujii timp de 10-15 s si incearca sa vezi daca porneste bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca mai simplu e sa masoare bujile cu o lampa de control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 10 grade deja bujii incandescente isi cam intra in rol. Verifica daca iti merge preincalzirea. Pune un plus direct pe surubul din capul oricarei bujii timp de 10-15 s si incearca sa vezi daca porneste bine

Unde ai vazut tu la passat b5.5 surub in capul bujiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele sunt ok functioneaza ireprosabil o sa incerc sa ma uit si la pompa sa vedem daca ea este de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am un passat din 2004 130 cp 6viteze....etc....de cand am schimbat axul cu came,tachetii si cuzinetii(acum o luna) am o problema.Cand pornesc dimineata la prima cheie....moare motorul imediat,apoi cand ii dau din nou o ia dar tremura de parca ar merge in 3 pistoane si scoate un fum allb....dupa vreo 5 min treaba cu fumul trece.....dar peste vreo 5-6 ore (acum fiind 10 -12 grade afara) la fel cu pornitul.ps. odata pornit o ia la sfert.Distributia am verificat-o la reprezentanta Skoda(au zis ca a fost un dinte in fata,ceea ce nu prea cred dar in fine).Va rog sa ma ajutati ,nimeni nu reuseste sa-i dea de cap.Pe tester nu da erori.

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca mai sus: se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina. Poate fi pompa tandem sau un furtun pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!