Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

salut 

sunt nou pe aici si cred ca scriu unde treb probl mea

am un passat 1.8 20 v  benzina cutie automata si de la frigul asta nu a mai pornit 

am fost la service skoda vw-e bateria probl am schimbat cu rombat ciclop de 72 si nu a pornit am schimbat bujiile

schimbat cu una tot rombat premium de 75 si a pornit dar nu merge bine adica

daca accelerez motorul nu trage bine se ineaca motorul merge brrr si isi revine dupa o perioada parca ar avea dopuri

trece dopul merge .acest lucru il face doar daca accelerez si am uitat se mai opreste cind stau pe loc nu des dar se opreste

filtru este schimbat si bujiile  sunt beru

ce sa fac

am fost la munte si astazi dupa 26 ore a pornit dupa vreo 10 chei si cind dat sa plec sa oprit si acum numai porneste deloc

invirte si face brrr,brrr

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil condens in rezervor,iarna este bine sa ai rezervorul cit mai plin cu benzina.Incearca sa pui in rezervor niste aditiv pentru benzina, gasesti la orice peco/benzinarie si sa lasi masina intr-o parcare incalzita/mall

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai rezervorul plin cu benzina de 98 de la mol si am pus si aditiv 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai  facut o diagnoza la masina asta de cand ai luat-o ? Si mai pune si semne de punctuatie p-acolo ...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, fara o verificare/diagnoza, sa vedem erorile stocate, etc - este imposibil sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,am facut si este doar debimetru de aer ,diagnoza  zilele astea o sa fac si o poza poate o pot posta

dar dupa ce il sterg masina se comporta ok 

am reusit so pornesc cu bujiile ei vechi

cele noi erau aceeasi marca beru dar....bujiile influenteaza consumul?

acum la relanti este la 800 scade turatia si revine si tot asa ,consumul in oras este de 20% iar in afara pe dn1 cu vit.75 km -145km facut cu 6.1%  

as dori si eu un mecanic bun si pret bun

scuze ptr semne 

multumesc

Modificat de marysecarica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am facut diagnoza si rezultat 

sonda lambda 2 baza 1 circuit deschis si lambda 2 baza 1 rezistenta intinsa  si numai stiu

si miroase a benzina nearsa  dar nu stiu de unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

 

Passat 1.9 avf, la prima cheie de dimineata inverte motorul dar nu porneste. la a doua cheie o ia la sfert.

Cam ce ar putea sa fie?

Bujii schimbate recent originale.

Masina o data pornita se comporta absolut normal.

Se intampla sa faca asa doar dupa ce sta o perioada indelungata chiar si doar o noapte, nepornita.

In rest masina trage f. bine.

Sa fie pompa tandem sau oringurile la injectoare?

 

 

Multumesc pt sfaturi.

Modificat de adytzumanmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca stii de unde e problema si ambele se controleaza din acelasi punct ,nu ramane decat sa-ti cumperi un manometru sau sa te duci la un service sa-ti faca proba sa vezi care din cele doua  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce sa verifice cu manometru?

S-a mai scris si-aici si-n topicul cu pompa tandem, da-i mai usor sa ceri mura-n gura.

Incepi sa schimbi ce-i mai ieftin. Sau mergi la o cititoare-n stele sa-ti spuna exact unde-i beleaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...acum ceva timp va ziceam ca a picat pompa de injectie, am inlocuit-o cu una sh, am schimbat si injectoarele, insa aveam probleme cu pornirea...achivalez ca intre valorile de temperatura -7 si +7 nu porneste cu senzorul de temperatura moror...ii scot mufa, tine bujia 18 sec si o ia mai balbait dar o ia..mentionez ca tot cu ajutorul vostru am descoperit de am avansul foarte mare ...pe vcds am valoareaa 255..masina in cauza un 1.9 tdi AHU 66 kw turbo cu geometrie fixa...

astazi dimineata aprox -2 grade, scot senzorul...parca vroia sa o ia..palpaia martorul de la baterie apoi se oprea din tentativa de pornire, si da-i de la capat...la a 3 a cheie a luat-o, insa motorul tacanea, si scotea fum alb ca la gratar...erau aceleasi simptome ca atunci cand am avut probleme cu pompa anterioara...insa dupa ce s-a ridicat apa pe la 60 grade motorul a inceput sa mearga rotund, si scotea foarte putin fum alb. in mers insa scoate mult fum alb mai ales cand schimb..mentionez ca ieri nu avea nimic...absolut nimic. am sunat un mecanic si mi-a zis ca e gata turbina...insa eu tind sa cred ca e din pompa, si mama masi am schimbat-o acum 2-3 luni...

1.daca e din turbo, intentionez sa i-au un motor sh complet afn cred...credeti ca fac bine?ce varianta mai ieftina si fara mari batai de cap as avea?

2.daca e din pompa e posibil sa se fi dus ca am mers cu ea avansata, si ca pornea greu?

Valorile injectoarelor pe tester cand tacanea erau cyl 1 si 2 aveau fix 2.99, cyl 3 avea valoarea aproape de 1..Cand si-a revenit din tacanit am valori variabile dupa cum urmeaza.cyl1 -0,9 cyl2 -1,2 si cyl3 -1,8 toate valorile fiind pe plus.

Va rog sa ma ajutati ca am mare nevoie de masina, daca reusesc sa o fac cat de cat sa mearga, stiti pe cineva care ar putea sa ma ajute cu avansul asta la pompa de prin zona galati focsani vaslui buzau?

stima!

P.S. in ultimele de saptamani am completat cu ulei aprox 1.5 L si acum e sub minim(de cand am facut schimbul si pana sa completezam facut 7500 km, cand am scos joja nici urma de ulei)...si am mers cam 1500KM...viteza cu care merg de obicei e una destul de mare avand invedere varsta masinii..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb se datoreaza avansului nereglat corenspunzator in parametrii. Sfatul meu e sa faci un test de compresie pe cilindrii. Iar ca iti papa ulei sunt mai multe variante: turbo defect(mai greu in cazul tau ca e cu geometrie fixa dar e posibil), semeringuri supape, motor uzat la maxim si e pe duca sau chiar pierderi de ulei.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum sa zic....atat timp , de 3-4 ani de cand o am am ajuns de la 1L, sa completez cu 2...tinand cont ca si viteza cu care circul e mare nu ma deranjeaza...si daca in bord are 410K km am impresia ca mai sunt inca 200K dati inapoi- si iar nu ma deranjeaza...pb e de ce tremura asa deodata....ma gandesc eu ca daca era de la avans trebuia sa faca asa de cand am pus pompa. la cat de fugarita e, exclud injectoarele...oricum am de gand sa merg la un pompagiu sa verific avansul...

acum intrebare ca am tot citit si sunt cam in ceata...

1. avansul mecanic...hammer mode, e pe zero grade

2. avansul electronic,e cel ce il modific eu din tester, sau pompagiul?..valoarea aia de 255 din measuring blocks ce face referire la avans- ca sa o scad cum se modifica???

capsula aia vacuumatica de la turbo daca nu mai functioneaza- ar putea da asemenea simptome?

stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Asta e avans electronic si il ajustezi din capacul pompei. IQ injected si trebuie sa fie ideal la 5.0 - 5.2, nu stiu ce zero ai tu iar parametrii pe care iti arata vcds sunt intre 3 si 9. Oricum prima data il ajustezi maxim din valoarea care iti permite calculatorul apoi treci la manual.

2. Avans mecanic, invartind corpul pompei in functie de ce gasesti in TDI TIMING.

http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio treaba turbina/actuatorul - in problema ta. Treaba este pe alimentare - aici trebuie sa cauti.

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp iq e 3.4...mai mult nu merge.

Pompa de injectie prin metoda hammer mode e pe 0 grade..

Florin este cel mai indicat sa merg la un pompagiu sa imi verifice pompa sau la un mecanic ?

Multumesc de ajutor!

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, FanBarcelona said:

Zipp iq e 3.4...mai mult nu merge.

Pompa de injectie prin metoda hammer mode e pe 0 grade..

Florin este cel mai indicat sa merg la un pompagiu sa imi verifice pompa sau la un mecanic ?

Multumesc de ajutor!

Cum adica pe 0º ??

Tu trebuie sa treci la setarea de baza la 36768 apoi slabesti capacul pompei/il muti pana iti arata o  valoare intre 3/7 V, ideal un 3,5/4 V, daca ai facut asa cantitatea injectata trebuie sa fie intre 3/4 mg str(o ajunstezi in functie de ce/cum merge), urmatorul pas e sa ti reglezi avansul.

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am schimbat azi bujiile la masina (Beru) si pornirea e la fel de grea. Am verificat si cele vechi si toate sunt bune, deci prin urmare le-am schimbat degeaba.

Daca stie cineva ce as mai putea sa schimb as fi tare fericit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log pe grupul 001 sa vezi ce turatie face electromotorul ,pare ca  abia invarte.Daca nu face 280-300 rpm atunci trebuie alta baterie sau o revizie la electromotor 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria tocmai ce am schimbat-o de nici o luna, dupa ce se incalzeste motorul nu mai porneste greu.

Ceea ce mi se pare ciudat e ca spirala de la bujii din bord tine foarte putin fata de ce am vazut pana acum la alte masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de combustibil, traseul de alimentare, vezi daca e motorina in filtru, poate se desamorseaza, e putin de cautat.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este facut clipul cu motorul in discutie pare G62 defect, cauta in topicul asta cum se verifica senzorul de temperatura antigel. Si cand s-a stins martorul bujiilor dai la automat, nu astepti si eroarea de airbag, ca se racesc bujile, abia incalzite, ai mai pus un clip la fel si in 23 ianuarie. Am spus de atunci sa verifici sonda de temperatura.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa tandem senzorul de temperatura si la peste 80 grade nu mai porneste decat cu spray

nu stiu ce sa-i mai fac cineva a zis ca ar putea fi din soft

 

alt cineva ca ar fi chiulasa scapa presiunea 

va rog ajutati -ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.11.2015 at 11:39 AM, aliosha said:

ecu l-am luat de unde am luat si injectoarele au zis ca este de avf cu injectoare cu terminatia AL cu am si injectoarele , cu ecu meu porneste sfert daca e cald cu asta inverte motorul de cateva ori nu stiu ce sa-i fac 

da

Modificat de vivogalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!