Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

stiu ca a patit cineva la un awx , o problema asemanatoare, dar la el avea o pozitie unde nu ii citea un "cioc" de pe arbore , ca era rupt, si cum prindea in pozitia nu ii pornea neam.... trebuia sa o bage in a-5 -a sa o impinga putin sa roteasca arborele si dupa pornea la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kosmyn.

Cioc pe arbore ?? sau pe axa cu came("tabla"de sub fulie)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roata accea dintata de pe arborele cotit spre volant cu cei 2 dinti care sunt la 120 grade si restula la 90 este schimbata acum 3 ani este noua pot spune

nu am verificat oringurile

nu stiu daca are uzura la injectoare chiulasa

de pornit porneste repede la primul sut, pot spune ca intr-un metru porneste

cald frig rece nu conteaza aceeas simtoma

electromotor facut RK in luna noiembrie anul trecut schimbat platou si startar cat am dat la automat l-am distrus

masurat presiune in cilindri--este buna nu mai stiu exact cat?, sa nu bat campii dar undeva la jumatate intre max. si min.

cum am mai spus pe test nu da defect nimic nici un senzor sau altceva electric sau ce comunica cu testarul

problema asta o am din iarna lui 2012 tot am tras de masina cand aveam bateria noua

 

am sa caut sa verific si oringurile sau chiulasa, pana atunci.... cred ca cere o galeata de motorina pe ea si un chibrit. = glumesc=

 

acum am o intrebare pentru Florin, de ce sa nu trag de masina la pornire? iti dau un exemplu daca mergiu cu masina la 100 Km/h cu a-5-a si faci frana de motor cu viteza a-2-a si coboara brusc la 30-40Km/h socul este mai puterrnic la frana de motor decat la tras masina, cumva daca vrei sa te referi la saritul de la punct sau cupere de curea parerea mea gandita logica, sau? gresesc eu.

Modificat de tfkas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit  cu un baiat care a lucrat la bosch constanta si a zis ca nu are treaba cu pornire grea la rece de la injectoare daca au fost montate toate 4 la fel este adevarat? nu stiu ce sa-i fac cu pornirea asta grea.

Modificat de aliosha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles, de ex.tu ai avut 4 injectoare de 105 CP si daca pui 4 de 131 CP e ok(asta ti a spus)???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut 4 de 116 si am pus 4 de 131 din cauza ca nu am gasit 2 am luat 4 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia uita te tu in Elsawin daca scrie ca la anul tau de fabricatie/tipul de motor/putere sa pus de 131 CP si apoi mai vorbim(baiatului de la Bosch poti sa i spui...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles trebuie soft si gata pt ca ciudat mai am un vecin ca si mine si a fel nu mai porneste dupa schimbarea lor , multumesc mult


nu ca nu porneste dar porneste foarte greu la rece doar la rece,  toata vara a pornit perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti ai revenit !!!(sa nu te superi pe mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti multumesc de sfat ,am interbat peste tot cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai dat vreo 300 euro pe injectoare acum...150/200 pt.un soft , intrebarea mea fireasca "a meritat/merita chinuiala ta"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dar din cauza a multor mecanici si testere ''bune'' am bagat la bani ca fraierul acum o sa fac un soft stock de 131 si sper sa scap de pornirea grea la rece si de fum alb si miros de motorina nearsa, in rest merge foarte bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum o sa ti fie norocul(cauta pe cineva care sa faca un soft cum trebuie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romy in ce blocuri de masura se verifica temperaturile de pe G62.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi printre primele campuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa revin dupa soft sa vad ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grup 2/8 dupa cate tin minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici un raspuns la al-2-lea post al meu pe pagina 53?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o in sfarsit de doua zile porneste norma DEFECTUL a fost de la oringurile de la injectoare

merci de ajutor inca o data

cu respect adrian ..tfkas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta-ti amintesti?

oringurile la injectoare le-ai schimbat ? chiulasa are uzura la injectoare ?

Din pacate pornirea grea poate avea atatea cauze ca n-ai decat sa schimbi pe rand incepand cu ce-i mai ieftin/usor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

a mai aparut o problema, cand e motorul rece la 1200-1400r./min. cand accelerez brusc i-mi taie motorina cand se incalzeste nu mai taie o taie decat in 4500 r/min.

daca plec de pe loc cu motorul rece trage si nu taie motorina merge normal, la o scanare spune asa

 

01336-data bus for comfort system- 80-10-single-wire-operation-intermittent

00476- control module for fuel pump(J538) 49-00-no communications

 

 alte pareri din exterior sun ca e de vina pompa tamdem.

dar parerea voastra conteaza mai mult ca aici am gasit rezolvare intodeauna si va multumesc inca o data 

  cu respect tfkas..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

revin asupra problemei mele cu turatiile

am schimbat senzorul g28 primul porneste dar la 1200-1300r/min i-mi taie motorina la relantii fara sa accelerez merge pana la 30/h cu viteza a 3 a daca acelerez taie motorina, tipul de la magazin m-ia adus altul mai scump dupa seria de pe talon nemtesc original deci tot tacamul, cu asta original pormeste dar dupa 2 secunde 3 se opreste si tot asa daca incerc sa pornesc . pun vagul si spune semnal intermintent sau paluzibil senzor g28.

pun senzorul meu inapoi merge ca inainte se ingatuie la 1600 r/min cand e motorul rece ,sa incalzit merge fara problema pun vag-ul spune la fel semnal intermitent sau plauzibil senzor G28.

nu stiu la ce mecenic si unde sa mai citesc despre problema asta, am citit si ce m-ia dat vladinsky( merci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la un electrician sa-ti schimbe cablajul pana la senzor, si mai vezi dupa.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu problema lui "aliosha" asa am procedat si eu cu masina cand am cumparat-o,AJM 115/116 CP,1 injector a fost bun restul praf,am luat 4 de 115 cp nu au fost bune nici alea,am luat altele de 131,astea au mai mers cat de cat pana le-am schimbat si pe astea unul cate unul,apoi am nimerit sa mearga toate bine( evident nu am scapat de pornirea grea la rece) apoi am schimbat si calculatorul injectoarelor,am pus de 131cp,in afara ca o simteam mai puternica,la pornire nici o  diferenta (pornire la rece,ca la cald nu am probleme) acum o sa incept o sa incep sa o iau de la zero(schimb oringuri din nou,reglaj in injectoare din nou,pompa tandem nu am schimbat-o o schimb si pe aia,bujiile sunt noi,senzorul g62 l-am schimbat,cel vechi imi ardea 3 bujii,mereu aceleasi,acum nu mai imi arde nici una,dar nici nu imi merge nici una...o sa aflu de la ce e cand fac rost de bani...) deci pana atunci,o am pe dreapta...bafta ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!