Jump to content

Cuplaj Compresor Clima


PaulFFB
 Share

Postare recomandată

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    19

  • C o s m i n

    9

  • F l o r i n

    8

  • alexsanducu

    8

Salutare!am si eu o intrebare:pe ecranul din bord imi arata 5 grade am dat drumul la clima si nu porneste compresorul si nici electro ventilatorul....am facut o diagnoza direct pe climatronic si imi apare 444 00.daca ar fi compresorul defect sau ambreajul de la compresor sau nu ar avea freon ar da vre o eroare ceva?mentionez ca a mers compresorul pana prin noiembrie iar dupa am schimbat motorul la masina.e vorba de masina din semnatura!

 

 

Mie nu mi-a plecat pana la 6 grade.

 

este normal asa, stai linistit. Cand temperatura scade  sub 3-6 grade, compresorul nu porneste - este o masura de protectie a lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna, azi a fost  la mine 41 de grade si de cand am pornit clima s-a auzit un sunet mai puternic, ca si un scariti continu, de la compresor... acus cateva luni pateam sa nu cupleze, dadeam pe auto sau pe clima pe low si nimic, baga aer cald... tot oprea si porneam clima pe cllimatronic si dupa un timp o lua.

 

Am citit aici si am vazut ca sunt sigurante, releu etc... Intrebarea ii daca in 2015 se pot verifica sau reconditiona aceste compresoare AC. Unde si cat costa, cei care fac alternatoare nu fac si compesoare AC.?

 

Aici in Fr am intrebat si nu se face asa ceva. Merg in concediu si ma gandeam sa profit sa ii fac o verificare, ptr ca sunetul vin de la el.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut colegi...am si eu o intrebare....am un passat 1.9 din 2001...are climatronic si baga aer rece asa in valuri.are freon ,am verificat,compresorul merge continuu..si am mai observat ca baga mai bine cand masina sta la ralanti....filtrul uscator l-am schimbat...aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am si eu o intrebare : am un passat b5.5 din 2001,motor avb ,1.9 TDI ,101 CP si l-am achizitionat recent . Îi lipsea cureaua de la compresor si climatronicul baga aer cald . Am pus cureaua si cand pornesc clima incepe sa iese fum si sa miroase a ars. Cum pot rezolva aceasta problema ? Sa fie blocat compresorul ? Mentionez ca apare eroarea 4F9 pe ecranul de la climatronic . Multumesc daca imi puteti da un raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca da.... incearca sa-l invarti cu mana sa vezi daca merge - zic ca nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns ! oare trebuie schimbat compresorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil - da-l jos, desfa-l si vezi ce gasesti in el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat cureaua jos si am pornit dupa climatronicul . am incercat sa invart cu mana de compresor si nu se clinteste , in gol se invarte . ce sa fac ? care ar fi cauza blocarii lui ?

Cum as putea sa dau compresorul jos  ? Va rog sa imi explicati daca se poate. Multumesc anticipat !

Modificat de petrica97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu prea ai habar de mecanica. Mai bine du-te la un service. Nu poti face orice cu mana ta.

E clar o problema in compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pt userul Cosmin....de fapt intrebarea e pusa cateva posturi mai sus.....sa fie oare compresorul ,,lenes,,daca nu mai baga presiune in turatie? Deci merg in afara localităților si baga rece f f slab...cum debraiez si o las la ralanti,in cateva (8-10)secunde incepe si baga rece muult mai bine....Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat comportament...

De obicei, cand e obosit compresorul, nu conteaza ca esti in mers ori in stationare.

Dar tu ai mentionat ca iese fum din compresor si miroase a ars. Ori asta nu-i bine deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cosmin...Nu eu am zis de fum....compresorul merge normal...sa fie oare presostatul?

Nu am zis eu ca iese fum...compresorul merge normal...sa fie oare presostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze... Doar compresorul poate fi. Si ma gandesc ca uzat fiind, posibil sa lucreze totusi mai bine in viteza mica.

Presostatul ori merge, ori nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Mai poti incerca sa schimbi filtrul uscator si supapa expansoare de pe conducta subtire, si abia atunci daca nu obtii rezultate bune poti schimba compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul l-a schimbat deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...am schimbat filtrul uscator...dar ce rol are supapa asta expansiune?....Si inca ceva..azi mi a măsurat cineva presiunea pe conducta de inalte...Si dupa 10 min de functionare era de maximum 11 12 bari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Supapa expansoare are rolul de a ajuta trecerea gazului de la presiune mare la presiune mica(dee aceea se aude un fasait in dreapta langa filtrul de polen in timpul mersului, si mai pronuntat cand oprim clima) si in acelasi timp trecerea gazului de la o stare la alta gazoasa in lichida. (Cauta pe google >>principiul de functionare ac auto) DAR eu ma intreb la o presiune asa mica tu ai freonu suficient in instalatie ??

Deja suntem off topic , rog un moderator sa mute conversatia in celalalt topic >> sistemul de climatizare. Si totodata sa rasfoiesti cateva pagini si acolo. Poate gasesti o rezolvare.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o intrebare ( mai mult problema decat intrebare ) cu um passat 1.9 tdi 101 cp. Din 2001.

Habar n am ce tip de motor este :(

Ieri am remarcat un tâcâit ( o bataie usoara ) la motor . Asta se intampla in momentul cand cupleaza clima.

Bataia nu se aude la compresorul de clima care este in fata motorului ci se aude sus in partea dreapta (daca stai in fata masinii) este o chestie de metal (o pompa , habar n am ce e ) si eu am impresia ca se aude acolo...

La capitalul mecanica is petarda si o recunosc asa ca cer pareri cunoscătorilor.

Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

...si salutare din nou dragi colegi....am cumparat compresor sh...l-am montat,baga f bine aer rece..dar acum am alta problema...scurgeri de ulei pe burta compresorului[sh deh...de asta am avut bani]...ideea e ca scurgerea se observa pe la una din cele doua garnituri circulare de pe circumferinta compresorului[compresorul e format practic din trei bucati]...ma gandesc ca s-ar rezolva cu un set de garnituri noi....se gaseste oare asa ceva?...poate un cod m-ar ajuta mai concret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

A schimbat cineva pana acum rulmentul compresorului? Imi scartaie la cuplare 5-6 secunde apoi se potoleste. Rola intinzatoare a fost schimbata, nu exista nicio alta sursa de scartait. Mecanicul a scos cureaua si mi-a spus ca are joc compresorul in rulment si ca nu se poate schimba, trebuie un alt compresor. Exista piesa separata? Ceva sfaturi? Ambreiajul compresorului e 400 lei, nici nu stiu daca merita in raport de pretul de 1.000 lei a unui compresor nou. 

Aerul conditionat merge in parametri optimi. 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca te referi la rulmentul mare, care tine fulia, eu l-am schimbat. Dar n-as mai sti sa-ti spun cotele. Insa cu el in mana te duci la un magazin de rulmenti si il cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare, am si eu o problema la clima si anume cateodata dupa ce pornesc motorul, cupleaza destul de greu compresorul, adica incepe sa bage rece dupa aprox 5 min dupa ce am pornit motorul, cateodata baga rece aproape instant. O data ce a cuplat baga foarte bine rece. problema se repeta doar a-2-a zi deci daca opresc si pornesc baga rece instant aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu vestita problema cu ruperea surubului is sarirea fuliei de pe compresor, intrebarea mea este..daca scot surubul care a ramas in compresor si prind fulia la loc o sa functioneze sau trebuie neaparat schimbat?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare tuturor colegilor de pe forum. Am un Passat 1,9tdi din 1998 66kw AHU. Inrucat nu am gasit nicaieri un raspuns la o problema care ma framanta pun o intrebare aici poate reusesc sa primesc macar o idee. Pentru ca am avut probleme cu conductele de la clima cele care pleaca din compresor ma bate gandul sa schimb compresorul de clima si automat conductele cu unul de la un Passat b 5,5. Daca a facut cineva aceasta modificare si poate da o indicatie  fac cinste. Problema majora vine de la piulitele de la capatul conductelor de clima care nu se mai pot desface si automat nu se pot schimba aceste conducte. Va multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!