Jump to content

Cuplaj Compresor Clima


PaulFFB
 Share

Postare recomandată

Compresorul l-am luat sh si a mers impecabil vara trecuta si vara asta inclusiv.Si chiar si acum merge la fel.Posibil ca, inainte de a fi pus pe masina mea sa se fi umblat la acel ambreiaj...habar n-am! Iau totusi in considerare partea plina a paharului si ma bucur ca functioneaza foarte bine si ca nu s-a defectat nimic la compresor dupa "saltul" ambreiajului!...Totusi, sa sara de la locul sau, nu este normal, chiar daca au mai patit-o si altii!Posibil ca si la altii nu a fost strans acel surub cum trebuie!Pai nu? ...Aaaa!!Si acum mi-am amintit ca, inainte de a-mi monta compresorul pe masina, mecanicul a desfacut ambreiajul pentru a verifica daca are shaiba pe interior sau nu!Si chiar a luat shaiba de la vechiul compresor de pe masina mea si a pus-o la acesta cumparat sh de la ei!!!Gata, mi-am amintit!!! :icon_thumleft: Deci e clar ce s-a intamplat, asta daca nu este vreo hiba de fabricatie la prinderea acelui surub!!?Iar compresorul si ambreiajul sunt totusi Denso (made in Japan!), adica facute de oameni cu mare habar si cu atentie la cele mai mici detalii!!Vorbesc de japonezi si stiu ce spun pentru ca am avut masini japoneze si astia chiar un surub cand ti-l vand garanteaza pentru el!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    19

  • C o s m i n

    9

  • F l o r i n

    8

  • alexsanducu

    8

Sigur e o hiba...ajutata de vibratiile motorului diesel si drumurile pe care circulam. Ca nu e normal, e cu totul altceva.....dar e clar ca se intampla si la cei care nu au umblat niciodata la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se poate masura rezistenta bobinei de la cuplaju compresorului?Si ce valoare trebuie sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate masura, trebuie sa fie in jur de cativa ohmi si se paote masura curentul, la 12v trebuie sa treaca vreo 5A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am si eu o problema

mergand cu masina, la un moment dat a inceput sa miroasa a ceva incins, si am depistat ca miroase de la compresorul de la clima

din cate am vazut eu, se invarte fulia de la compresor in gol, adica fulia se invartea, dar compresorul nu.

am scos cureaua ca sa nu mai invarta compresorul,

acum intrebarea este:

este posibil sa fie doar fulia? care se prinde pe ambreiaj probabil? si are ceva, o pana, sau nituri care au iesit sau s-au desprins? sau trebuie inlocuita fulia cu tot cu ambreiaj?

daca as reusi sa repar clima pana vine caldura .............. as fi si eu ca inteleptul ...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi e normal , daca nu ai AC cuplat , sa se invarta doar fulia fara compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, ideea este ca fulia chiar joaca acolo pe ceva, se simte ca practic nu mai este prinsa pe nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Va rog sa-mi spuneti de ce nu imi merge clima cand masina sta pe loc? :(

Imediat ce se pune in miscare incepe sa bage aer rece dar pe loc baga aer cald. Vara e criminal.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul electric porneste dupa cuplarea compresorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, porneste, dar baga aer cald vara cand masina sta pe loc :(

Modificat de vib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr daca o tii accelerata pe loc baga rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca da... daca o tin accelerata baga rece :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sunt probleme cu compresorul , cu supapele din el, nu am gasit pana acum pe cineva care sa remedieze aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa postez eu daca reusesc sa rezolv problema :)

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Atunci sunt probleme cu compresorul , cu supapele din el, nu am gasit pana acum pe cineva care sa remedieze aceasta problema.

salut am si eu o problema .... la un alh ... la mine cupleaza decupleaza si face un huruit puternic ! e ambreiajul cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil rulmentii sau angrenajul din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti ambreiaj pe compresor sunt ambreiaje Zexel ,cei fara ambreiaje sunt Denso asta la origine pentru ca dealungul timpului au aparut diversi producatori.

Pentru cei cu ambreiaj aveti nevoie de o presa ca in poza atasata si un ambreiaj nou ;nu am idee de unde se poate procura un ambreiaj nou.

Daca are cineva o sursa astept si eu informatia.

Numai bine.

post-20258-0-98798800-1329939262_thumb.j

post-20258-0-75778000-1329939269_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu o problema am luat masina de curand si pana acum nu am reusit sa pornesc compresorul deloc modelul este passat 1,9 tdi 115 cp 1999 climatronic stie cineva are vreo influenta temperatura de afara si daca da de la ce temperatura exterioara porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie sa fie peste 6 grade afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am pornit clima si aud ceva la motor, deschid capota si vad cuplajul de la clima in scut.Opresc motorul si dau scutul jos si gasesc surubul rupt si evident cuplajul, cum as putea face sa scot surubul rupt din axu de la compresor sau ce este de facut.compresorul este denso cod 8D0 260 805 B.Potriveste si alt compresor ca am vazut pe net ca is cam putine cu codul asta, mai multe is 8D0 260 808 is vreo diferenta intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati...nuturile sau canelurile alea de pe ax is duse la fel si de pe cuplaj, presupun ca de aia mi-a rupt surubul.se mai poate face ceva cu compresorul am vazut pe forum ca au mai patit si altii.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a incercat cineva remedierea bobinei la ambreiajele cu cuplaj magnetic?

mai demult mi-a zis un mecanic ca este un atelier auto care pileste bobina intr-un punct si refac traseul interupt. asta inseamna ca este undeva un loc in care se intrerupe, un soi de siguranta termica, stie cineva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva zile aud un zgomot la compresorul de clima si imi arde siguranta din tablou......banuiesc ca e dus ambreiajul de la compresor....are cineva idee daca de la asta se poate arde siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e compresorul blocat. DAr nici din cauza asta nu se arde siguranta. despre ce siguranta vorbim ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!