Jump to content

Cuplaj Compresor Clima


PaulFFB
 Share

Postare recomandată

la un moment dat aud un harait de la motor parca freaca ceva,dupa 2 minute de studiat ,am gasit aceasta piesa intre curele si radiator in partea de jos

DSC01650.jpg

DSC01648.jpg

as vrea sa stiu cat de grava e situatia...

mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    19

  • C o s m i n

    9

  • F l o r i n

    8

  • alexsanducu

    8

Sper sa nu vorbesc prostii, cred ca e de la sistemul de aer conditionat (ambreiajul).

Daca este el n-o sa mai auzi compresorul cupland cand actionezi clima (ac).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai clima nu am de 4 zile...chiar asta e buba..azi am fost la bosch service da omu nu o umblat cu chei la mashina,l-o pus doar pe vag-com ji o mai verificat el ce shtiu ce pe acolo cu nijte fire,apoi imi zice de cupla magnetica,cica s-o dus ji nu poa sa verifice compresorul in cazul acesta....peste 2-3 ore s-o intamplat faza respectiva cu huruitu in motor.tin sa va anunt ca o cupla magnetica d-aia ii 1800ron la dealeru vw din oradea ,la bosch service ii 1400ron...nu prea as da bani pe o cupla magnetica d-aia daca chiar nu e nevoie

mersi pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa care a cazut este ambreiajul de la compresorul de aer. Daca a cazut, inseamna ca in interiorul compresorului s-a intimplat ceva(blocare) si a cedat ce a fost mai slab. La fel am patit si eu, am montat ambreiajul la loc, dar compresorul nu mai mergea( nu mai facea compresie deloc,cupla ,dar nu mai baga aer) Am fost nevoit sa inlocuiesc compresorul , dar l-am inlociut cu unul second, pe care l-am gasit f. greu.(sint mai multe modele, trebuie sa vezi ce cod scrie pe compresorul tau) Eu am gasit pe net. o firma de dezmembrari la TG>MURES MATEROM se numeste, au fost foarte prompti, garantie 1 luna , adoua zi am avut compresorul in Craiova parca 300 de euro am dat pe el .Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa indraznesc si eu sa intreb cat e un compresor nou, daca tot veni vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pe cineva care aduce cu 250 sh...poate te ajuta...pe mine ma supara :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu ai cumva motor ATJ? Ca am inteles ca la astea e o problema de fabricatie si se slabeasc suruburile si-ti cade ambreiajul de la compresor. Ai putea incerca sa-l pui inapoi si sa vezi daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La MATEROM tg-mures gasesti cam orice piese, aia is cu dezmembrari din cate stiu da am mai auzit lume care au luat de la ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin - e ATJ motoru...o sa-l montez dar nu stiu ce a mai cazut de acolo (poate printr-o minune o sa functioneze)

eto ro - e departe tg mures :Driver: oricum mersi pentru info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija cind montezi ambreiajul, la o miscare manuala inainte de a monta cureaua, sa nu frece ambreiajul de compresor, daca se intimpla asta sa-i bagi o saiba sa-l distantezi cu citiva mm. Eu am motor AWX asa ca e problema mai generala. Cit despre cei de la Materom suni la telefon dai comanda si a doua zi ai piesa!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturi :

Compresor + cuplaj - 800 eur

Cuplaj - 200 eur

Piese originale, reprezentanta in germania, daca vrea careva dati PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare,

am constatat ca de ceva vreme sistemul de climatizare nu mai functioneaza corespunzator.

Daca pornesc sistemul, ventilatorul din bord functioneaza insa aerul nu este rece (cel putin nu cum ar trebui sa fie).

Verificand compresorul, am constatat ca acesta nu este actionat de catre motor.

Am gasit firul care duce catre el si l-am comandat direct de la baterie, moment in care cuplajul s-a actionat si aerul a inceput sa se raceasca. La un moment dat a pornit si ventilatorul de AC.

Care ar putea sa fie problema?

Eu presupun ca problema este de la un releu, sau in cel mai rau caz de la climatronic (comanda). S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-nteleg ca eu sunt din cale-afara de norocos daca am gasit compresor sh cu 6 luni garantie si 150 de euro, identic cu cel pe care l-am dat jos (Denso), si culmea, in acelasi loc unde mi-au constatat si decesul celui vechi!? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu cred ca este de la compresor; am cuplat compresorul direct la baterie si este functional. In cazul meu problema este ca nu primeste comanda compresorul de la sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine trebuie facute cateva masuratori electrice si cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aschwanken

Posibil senzorul de presiune F129 care nu mai functioneaza corect si iti decupleaza compresorul. Scaneaza cu vagcom si daca iti da eroare senzor A/C Pressure Switch F129 stii ce ai de facut. Poti verifica asa: acolo unde completezi cu lichid servodirectie este un capac de plastic negru care il inconjoara. Ridici usor din colturi capacul acela mare negru de plastic si dedesubt sunt niste mufe fixate. Una din ele este verde cu rosu/roz asa. Poti masura cu un ampermetru si vezi daca vine comanda pana acolo cu clima pornita. Daca ai tensiune acolo la mufa dar nu cupleaza cel mai probabil e senzorul A/C Pressure Switch F129. Scaneaza cu vagcom si pe urma verifica la mufe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stiti cumva cum se da bobina da la compresor jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina vine cu tot cu ambreiaj, nu se schimba separat , daca nu stiti nu va bagati aiurea, se da cureaua jos si are cateva suruburi( sau unul singur) , diferite in functie de marca compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aschwanken

Posibil senzorul de presiune F129 care nu mai functioneaza corect si iti decupleaza compresorul. Scaneaza cu vagcom si daca iti da eroare senzor A/C Pressure Switch F129 stii ce ai de facut. Poti verifica asa: acolo unde completezi cu lichid servodirectie este un capac de plastic negru care il inconjoara. Ridici usor din colturi capacul acela mare negru de plastic si dedesubt sunt niste mufe fixate. Una din ele este verde cu rosu/roz asa. Poti masura cu un ampermetru si vezi daca vine comanda pana acolo cu clima pornita. Daca ai tensiune acolo la mufa dar nu cupleaza cel mai probabil e senzorul A/C Pressure Switch F129. Scaneaza cu vagcom si pe urma verifica la mufe acolo.

POate cu voltmetrul. SI daca vine tensiune acolo nu este vinovat f129, insemna ca e intrerupt undeva dupa acea mufa. releul acre comanda AC este in Bord la passat si nu sub lonjeronul stanga fata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee cumva si care este acest releu care comanda compresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

J44, numerotat cu 267 din pozitia 3 de pe placa cu 13 relee de sub bord. Verifica si siguranta S 225 de 30A>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e in scurt bobina pt ca imi arde siguranta cum dau drumul la clima si trebuie sa cupleze compresorul, am scos mufa de la compresor si nu imi mai arde siguranta.

Din cate stiu eu bobina e sub fulie, iar in fata are un singur surub care tine ambreiajul.

Modificat de Stelian.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a disparut, aparent, "de la sine". Am schimbat in weekend uleiul si am rugat pe cineva sa imi reseteze contorul de KM. Totodata a sters si erorile de pe fiecare modul in parte. Dupa aceasta operatiune se aude si releul din bord si cupleaza si compresorul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema (noua) :)

Am avut mici dificultati cu compresorul in sensul ca harsaia/scartaia la cuplaj si nu functiona (am mai postat pe forum). De fapt, cazuse se tot ambreiajul si freca pe acolo.

Am rezolvat luand de la alt compresor stricat ambreiajul (capacul acela) (din buna-vointa lui dukku) si acum merge f. bine CU EXCEPTIA faptului ca e tot timpul pornit :) Nu mai se decupleaza nici cand opresc clima, nu mai am ECON nimic.

El merge bine, dar merge tot timpul ceea ce nu-mi place fiindca sunt situatii cand as vrea cliama oprita si chiar daca opresc din buton, tot vine aer rece pe iesirile de ventilatie. Mai mult, nu-mi place sa stiu ca e o problema cu masina. :blah:

L-am intrebat pe mecanicul care mi-a schimbat capacul ala si a zis sincer ca nu stie ce sa-i faca, tinand cont ca eroare pe VAG nu am (am testat chiar acolo) si alte probleme nu sunt.

Din ce tin minte mecanicul nu mi-a pus o saiba mica cand a pus capacul la loc, ci doar l-a bagat pe caneluri si a strans surubul.

Poate sa ma ajute si pe mine cu un sfat? ms mult!!! :icon_thumright:

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce imi dau eu seama, problema ta este de ordin mecanic. Practic montajul noului ambreiaj nu s-a facut corespunzator. Doar un mecanic care sa vada cu ochii lui compresorul ti l-ar putea rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!