Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

 Toate curelele de distributie Contitech fac zgomot (uruie)? Sau sunt cazuri izolate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ 90% din curelele  contitech fag zgomot si 10% din curelele dayco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Multumesc. E destul de mare procentajul. Banuiesc totusi ca ele nu se rup inainte de termen, chiar daca uruie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus-o pe topic si-o mai spun, kit-ul OE pentru distributie a ajuns sa coste la fel ca cele AM.

Pompa de apa OE (cu cea veche la schimb) este cu foarte putin mai scumpa fata de una AM.

Diferenta de calitate intre OE si AM se stie, nu mai trebuie demonstrata.

 

De ce ar mai lua cineva kit-uri AM, cel putin la PD?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, Dolfin said:

, kit-ul OE pentru distributie a ajuns sa coste la fel ca cele AM.

achizitionate de unde?la reprezentanta preturile sunt cel putin duble

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la Volskman de pe forum sau cele 2 magazine online mari, autokarma si epiesa.

Pe de alta parte nici la reprezentante nu mai sunt asa scumpe, masinile mai vechi de 4 ani intra automat in clasa de discount 20% la piese.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea kiturilor OE au curele Conti in componenta. Sunt si cei care au masini mai noi de 4 ani, asa cum sunt si cei care au pompa AM pe motor (nu sunt la prima distributie). Eu intrebam pemtru CR.

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca in kit-uri sunt curele Conti, acestea sunt cu cod OE, deci alt produs, peste cel AM.

Hai sa facem un test la tine, ce cod motor ai?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima perioada am primit dayco in kit-urile OE. Nu am vazut diferente si nu au fost probleme cu cele AM dayco si conti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am si ALH si CFFB. In principiu pentru CFFB intrebam. La ALH  e cu Conti.

 

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplu pentru ALH:

- 038198119E - kit curea dintata si role intindere - 577Lei

- 038121011AX - pompa de apa cu garnitura cu piesa veche la schimb - 208Lei

 

Exemplu CFFB

- 03L198119F - kit curea dintata, role si suruburi - 652Lei

- 03L121011PX - pompa de apa cu garnitura, cu piesa veche la schimb - 219Lei

 

Ce preturi ai tu de la AM?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis nimic de preturi. Oricum e cam 100-150 de lei diferenta la kit si 50-75 de lei la pompa. Eu doar intrebam de curelele de distributie Conti. Ca fapt divers, pompa de apa fara piesa la schimb e peste 600 de lei. Cei care au facut distributia pe la 180.000 au schimbat si rola intinzatoare la accesorii? Nu am gasit nimic legat de aceasta in vreun document de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa de CFFB fara piesa la schimb este 03L121011P - 349Lei!

Nu este prevazut in ELSA la ce interval se schimba cureaua de accesorii si intinzatorul.

Se schimba cand este nevoie (scartaie, zgomot, trepideaza intinzatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata cu distributia este un interval suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Care ar fi intervalul de schimbare a distributiei la Sharan 2.0 TDI, 140 CP, BlueMotion 2008 (cod motor BRT)? Si ce piese se schimba efectiv? Multumesc!

Modificat de T-Jay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare 90.000Km cureaua si intinzatorul la fiecare 180.000Km.

- 038198119A - curea distributie, rola intindere si suruburi - 412Lei

- 03L121011G - pompa apa cu garnitura - 349Lei

sau daca pompa de apa de pe masina este originala

- 03L121011GX - pompa apa cu garnitura, cu piesa veche la schimb - 214Lei

 

BRT.jpg

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva intervalul si pentru 1.6 TDI BlueMotion CAYC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca nu ai rulaj cu masina.Eu din 2014 pina azi am 41 000 km, deci in patru ani, pina la 200 000 de km ies la pensie.

Ce durata de viata are distributia (cureau) la modelele noi.La cele vechi era 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minute în urmă, cristianionut a scris:

...Ce durata de viata are distributia (cureau) la modelele noi.La cele vechi era 4 ani.

Nu exista durata de viata in ani de mult timp, nici macar la PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, fabricata in 2012  (2.0 TDI 170 cp CR) desi abia are 100 000 km, am schimbato (5 ani vechime), deja prezenta semne de imbatranire, crapaturi, deterioare..n-are sens sa risti sa se rupa, iti recomand sa o schimbi la max 5 ani, e o investitie mica, iar daunele in caz ca se rupe pot fi foarte mari si costisitoare. Am schimbat si rolele, kitul de accesorii, tot ce e consumabil. Unui prieten i s-a blocat o rola in vacanta in Grecia si a ramas fara servo. L-a costat o gramada de bani sa aduca masina in tara pe platforma. Durata de viata au toate piesele consumabile, mai ales cele care au in compozitie cauciuc, se uzeaza si stand, din diverse motive, schimbari de temperatura, umiditate etc, cauciucul imbatraneste si isi pierde din proprietati, duritate, flexibilitate etc...La modelele noi se recomanda inlocuirea distributiei la 180 000 km/210 000 km sau 5 ani (scrie si in carte).

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minute în urmă, corad0 a scris:

...La modelele noi se recomanda inlocuirea distributiei la 180 000 km sau 5 ani (scrie si in carte).

Daca in manualul tau scrie asa ceva inseamna ca toti de aici care au acces la documentatie oficiala din ELSA sunt niste amatori.

Foto cu pagina respectiva, te rog!

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac. Chiar am citit in manualul de service, de curiozitate ;) . Pana una alta, vedeti ca si la BMW se inlocuieste distributia pe lant, se rupe foarte des la motoarele N47 2.0d. Deci daca lantul metalic are o durata de viata, ce sa mai zici de o bucata de cauciuc?

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!