Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

NU daca vrei sa fii profesionist ci daca vrei sa o montezi cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema apare la montarea curelei si tensionarea ei, respectiv atunci se va decala axul cu came daca nu se depreseaza fulia de pe axul cu came. AXul degeaba sta la semn cat pui cureaua, daca la intindere il misti de acolo.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratlor am  facut tot,

 vreau sa zic ca am primit un PM dela  @rune, si imi ziceaca sa desfac si fulia de pe pompa si sa o pun pe centrul gaurilor reglabile, si avea dreptate , am blocat pompa ,am tras volant la semn si ax cu came la fel si cand am vrut sa pon cureaua nu potrivea atunci am desfacu fulia si am dato la centru si era axact cum trebuia cred, 

 

@andrei 221 , am pus cureaua si am intinso cu capacul desfacut pe culbutori si nu sa miscat deloc cand am intinso, 

 

@marius,acela e semnul de pe volant, am dat de 2 ori manual la 360 grade si a revenit totul inapoi la loc si semnu acela si toate, dar cred ca problema e cum spuneai tu mai sus nu porneste din cauza ca sa dezamorsat poma cum am dat in gol, deoarece am dat  cam o juma de tura,  am observat cum se goleste motorina de pe tur, atunci am pus la loc furtunele in filtru si am continuat , dar cred ca era dezamorsata si cum a stat peste noapte cu furtunele scoase 

 

deci aste fiind spuse  am probat manual, am pus tot la loc  am dat la chei  si nimic doar aer pe tubul de la turse vede cum vrea sa traga  dar este tot aer, deci sa se fi dezamorsat si instalatia ?

vreausa zic ca mai aveam porniri mai gerele si inainte dar nu totdeauna, (am specificat mai sus in alt post)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga turul de la pompa (cel transparent) intr-un recipeint cu motorina si incearca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius axact asta am facut acum si nimic trage din bidon un pic si dupaceea iar face bule cand o las merge moto inapoi

,am sunat un prieten o zis ca vine deaeara sa vada ce se poate face astept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu dai la cheie sau invarti la mana de arbore?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a dezamorsat pompa. Vezi în pdf cum se face amorsarea ei. pe scurt desfaci conducta de retur de la pompă şi tragi pe acolo motorină până vine, (normal trebuie cu o pompă de vacuum, dar poate că merge şi să tragi cu gura printr-un furtun), apoi pui conducta la loc..

amorsare pompa.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius am dat prima data la mana asa cum spune toata lumea , iar dupacea am dat la cheie dupa ce mam asigurat ca totul e ok si nu sau blocat supapele,

 

@lupo si asta cu amorsato am incercat dar nu merge fara pompa vacum, a fost aseara prietenul meu car eeste mecanic are service,va dati seama ce a putut zice dece cum sii unde amm gresit (nai pus la punct, pompa nu acol se blocheaza semnul pe volant nu e ala. samd.) a zis sa desfac un injector sa vada daca pompa baga motorina, si baga , dar cred ca poate era cea cu care am incercat eu din bidon sau cu care am suflat,  deci a zis sa o desfac dinou ca vine azi sa puna el tot la PUNCT,vai ca ma dispera deja punctul asta.

 

 Nu stiu daca a mai fost pe forum cineva asa de... stupid like me,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mana se da doar pt a te asigura ca totul e ok al distributie si ca nu vei indoi supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am asteptat toata ziua si nimic prieten  :grrrrrr:, uitase de mine  :banghead:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin, am descoperit ceva ce nu am gasit inaite, semnul de pe volant , eu am crezut ca este acela insemnat cu rosu despre el vam intrebat in postul de mai in fatadaca este bun, (dar am cautat gresit pe net)

 eu acuma am gasit si cred ca este pe un golf 3 din cate am inteles, si eu am cautat pentru 4 (de aceea nu potrivea nimic din ce am eu si ce imi  spuneati voi, cine doamne mai sti ce o fi punand astia pe masina asta  inaintea mea :tuktuk: )  

 apoi maine cand vine amicul minune,trebuie sa ne uitam mai bine la semnul acela care este cu galben  evident ca voi despre crestatura aia tot ziceati

 asta am gasito pe un forum uk.

 post-152011-0-68125800-1430344595_thumb.

 

iar aceasta este a mea

post-152011-0-56939400-1430208877_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,

sa rezolvat si chiar fara prietenul mecanic, (l-am tot asteptat si  ii cazuse unghiuso din podu casei ul dusese la urgente, ironia soartei),

 

asa ca mam apucat iara de treaba in urma certcetarilor de ieri si tot ce ati spus voi, sitind ca am gresit semnul de pe volant, asaca am dat totul jos iar si am dat capacul cel verde de pe cutie (deoarece eu luasem doar capacul cel negru si mic),

asa am descoperit adevaratul semn, si cu ajutorul fiului meu de 10 ani care urmare semnul in timp ce eu invarteam de vilbrochen, dupa alte 3 ore de esuari , am reusit, dar cred ca ceva tot nu era in regula cu fuliile acelea, iar ce zicea @eexcaladeeste adevarat in cazul in care am ajuns eu in  aceasta dilemma, fara a depresa fulia de pe axul cu came nu mai poti, ori de cate ori intindeam cureaua,  volant se deplasa cate 5 mm deoarece  axul era liber si nu aveam cum sal blochez fara ceva sule adecvate,

dar in sfarsit cand am terminat de montat tot , cu miiii de retineri am dat la automat ( nu inainte de a invarti manual)  si surpriza  porneste la sfert, fara sa amorsez fara sa ii fac nimic la pompa ,

 

inca o data va multumesc tuturor, sunteti tari, si va salut pe toti  macar atat sa fac si eu,

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitări pentru reuşită :icon_thumleft:

...... sa puna el tot la PUNCT,vai ca ma dispera deja punctul asta.

Dacă ăsta este singurul punct care te disperă, garantat nu o să mai ai alte probleme :D .

 

Acum, revenind la subiect, în mod normal trebuie verificat avansul injecţiei cu vagcom-ul. Dacă găseşti pe cineva cu vagcom/vcds, îţi explic deşi parcă am mai explicat pt. un alh ceva pagini în urmă, este la fel.

Dacă nu, fii atent la următoarele chestii:

- zgomotul motorului (de obicei când este avansul decalat are un ţăcănit specific, se poate sesiza uşor la ralanti)

- dacă porneşte uşor atât la cald cât şi la rece (când este vremea mai rece se va observa mai uşor)

- consumul, dacă este în limite normale

- puterea motorului

- dacă scoate fum negru la accelerări mai bruşte

Dacă stă bine la capitolele de mai sus te putem felicita a doua oară că ai nimerit şi avansul.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi @lupo, dar poti ami zicice poate  face vag-ul acela, si cat mar costa pe mine unul,,(sunt varza la capitolul asta) da dupa cum ma stiu pot sa invat repede, si poti sa imi recomanzi de unde as putea cumpara asa ceva pentru mine acasa ,

 mersi din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut.

Sunt pe cale să mi schimb distribuția, am un Passat din 12.2008,1.9, BXE, iar cel de la magazin mi-a zis că are în stock kitul original VW și că ar fi cu 100 de lei mai scump decât cel Contitech.

Ce părere aveți?

Există așa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutia OE o sa gasesti Dayco sau Contitech.Curelele Contitech fac  zgomot,un fel de marait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun.

Ce kit îmi recomanzi?

Vreau să schimb tot ce ține de distribuție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conty sau dayco.Pompa OE cu cea veche la schimb sau  hepu,airtex 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e bun kitul OE pe care mi l oferă respectivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bun doar ca platesti in plus pentru sigla W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

...si nu in ultimul rand pt un plus de calitate. Daca poti, verifica inainte de a achita si data fabricatiei, sa nu fie din nush ce stocuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat Kit-ul de distributie la 63000km si 7,5 ani. Distributie care dupa parerea mecanicului mai mergea de voie 30.000km si un an.Atat cureaua cat rolele, pp de apa nu aveau pic de joc sau zgomot. Pe cureaua originala Dayco este stantat anul de expirare adica luna 11 anul 2016, dupa cum prezinta si producatorul da 9 ani vechime la curea bineinteles daca nu ai efectuat km de 150k.Pentru cine nu face km. multi cu siguranta distributia tine pana la 8 ani. Prezint cateva poze pentru edificare.Utima poza reprezinta kit-ul nou Conti.

 

rsz_120150505_094249_zpsiwgodoqf.jpg

 

rsz_220150505_100103_zps189m9ihd.jpg

 

rsz_20150505_100007_zpsx9kdvnhp.jpg

 

rsz_20150505_100351_zps8mh5hsyj.jpg

 

rsz_120150505_085318_zps1kycb3kk.jpg

Cu tot calajul perfect cu dispozitivele de origine al axei si a arborelui m-am ales cu o crestere de consum de la 0,6l la 0,7l in ralanti, mentionez ca motorul merge la fel de bine , turbina incarca de jos, liniar pana peste 4500rpm fara lag, dupa proba de drum de 5km pe autostrada. Este posibil sa mai scada consumul dupa cateva mii de km. sau o las asa. dif. f mica si mersul bun, este neaparat necesara ajustarea ? Are vreo influenta negativa in mersul motorului pe termen lung sau nu.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua arata foarte bine, nu avea rost sa fie schimbata.

 

N-am gasit nicaieri scris despre faptul ca o curea are o perioada de garantie in functionare, presupun ca aceea este limita de timp pentru care o curea mai poate fi vanduta si montata pe o masina.

 

La masinile din 2008 nu mai exista limita de timp pentru schimbare curea, doar limita de km.

 

post-21653-0-51460000-1430831287_thumb.j

 

Oricum, dupa schimbare este obligatoriu sa verifici avansul si sa-l reglezi, -2.5 la BXE din fabrica.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este bun. Da este posibil ca data sa fie de valabilitate la montaj, are destula pentru o curea.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul daca era bun, consumul la relanti trebuia sa fie 0,5. Sa stii ca si consumul mediu o sa creasca, asta daca nu e o problema pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!