Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

la ALH, ASV da, e necesar la 90.000 inlocuirea distributiei.

Dar la PD, cureaua rezista bine pana la 150.000 km. Am vazut si curele la 180.000 km care inca aratau bine.

 

De multe ori cedeaza fierul ( adica rolele sau pompele de apa), iar cureaua rezista exemplar.

 

Fac maine poze la o distributie de doar 40.000 km care a folosit o pompa de apa identificata doar dupa sigla de pe ea, AShika...  Care s-a blocat... si urmarea o stie toata lumea.

 

DECI FOLOSITI PIESE DE CALITATE.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu pozele

la pompa de apa e observa axul descentrat datorita rulmentului spart.

 

post-17228-0-14489600-1424863355_thumb.jpost-17228-0-19231500-1424863372_thumb.jpost-17228-0-37838500-1424863458_thumb.jpost-17228-0-87185400-1424863612_thumb.j

 

 

 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu distributia in weekend la agregatul din semnatura la 51mii si 5 si ceva ani de viata. Cureaua avea microfisuri pe partea fara dinti(normale zic eu), rolele si pompa nu aveau nimic.

Am optat pt kitul conti CT1044 K1 fiind cureaua mai rezistenta, cea cu interval de service 120k, avand panza pe partea fara dinti fata de CT946 care e fina. In rest role ina slovakia si intinzator litens cu rulment NTN.

Cei de la HEPU nu mai au pompa de apa cu pale de fonta si o tabla haftuita care nu prea inspira incredere, sper sa fie ok.

De data asta am schimbat absolut toate suruburile de la suportul motor si fulia de accesorii(74ron OEM) si am folosit cheie dinamometrica la toate, cu toate ca unele sunt foarte greu accesibile.

Pt simplitate am folosit markere pe curea si am blocat doar pompa si volant pe punctele de reper.

Kitul cu pompa si 3l de antigel G12 Hepu, 802ron.

 

Ca si o completare: amortizorul de vibratii de la cureaua de accesorii din pacate nu merge refacuta cum am crezut eu. Am studiat mai aprofundat si clantanitul vine din interiorul lui, nu de la bucsa de prindere a capului acelui telescop.

post-34985-0-48047500-1424869786_thumb.j

post-34985-0-73053700-1424869791_thumb.j

post-34985-0-99538000-1424869795_thumb.j

post-34985-0-94243000-1424869798_thumb.j

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maii ..... intervalul de schimbare al distributiei nu il da constructorul  curelei il da constructorul  motorului....


 


Clar ca exista la ALH  exista o exceptie: " Modelljahr 2002, wird folglich alle 120.000 gewechselt,  wenn an der 10. Stelle seiner Fahrgestellnummer eine 2 steht......"


 


Deci ALH urile produse inainte de 2002  care nu au  cifra 2 in pozitia a 10 a  chiar daca ii pui  Kitul  CT 1044  intervalul ramane la 90000km.


 


Atfel spus  Pana la ALH Nr 500000  interval de 90 mii chiar daca pui CT 1044,  De la ALH Nr. 500001, 120 mii


 


Dar de aici si pana la a tranti pe forum informatii de genul   "Am optat pt kitul conti CT1044 K1 fiind cureaua mai rezistenta, cea cu interval de service 120k"   mai e mult

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters/editat câteva posturi pentru a evita discuţii în contradictoriu.

Vă rog ca pe viitor atunci când postaţi informaţii exacte să postaţi şi sursa lor pentru a evita confuziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, explica-mi atunci ce face diferenta de 30 mii in plus?

pana si pe AHWshop vand kitul si stickerul pt 120 mii, iar eu, singura diferenta o vad la curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 531 0440 30         

 532 0111 10           

 532 0161 10   

 532 0165 10

 

531 0275 30   care nu se mai fabrica si a fost inlocuit de 531 0440 30

532 0111 10      

532 0161 10   

532 0165 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de anul de fabricatie ,producatorul (vw) ,stabileste intervalul de schimb.In cazul de fata ,ALH, distributia se  schimba la 90 mii km (ex an 2000) si 120 mii (ex an 2006) sau.....150 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi discutie exista si la AUY la care VW datorita defectiunilor aparute in  2001 au scazut intervalul la 60000, apoi au facut in colaborare cu Contitech o curea noua, mai rezistenta, si astfel , cred ca din 2003, au ridicat intervalul  din nou la 90000km.

 

Dar in acest moment daca montezi kitul de 90000 pe motorul  AUY care are interval la 60000  exista riscul sa se rupa, si apoi vorbesti singurel ca nici VW  nici Contitech  nu se uita la tine.

 

Astea sunt motoarele intre cca 2000  si 2004 , si aceste probleme cu intervalele ptr distributie, si problemele cu uleiul vw 505.01  si vw 507.00 vor exista mereu iar in momentul cat te vei lua dupa recomandarile producatorului de  curele sau a producatorului de ulei, si nu respecti  recomandarile VW atunci esti in zona gri  si orice defectiune iti apare ( aici marefer la distributie, axa came, tachezi)  e problema ta si nimeni nu te v-a baga in seama nici macar cel ce ti-a vandut piesele.

 

Eu am interval la 60 mii si intradevar cand schimb kitul recunosc ca imi trec idei de acest gen prin cap deoarece piesele sunt ca noi dar cand arunc cureaua pe beton, sa cada pe cant , si suna ca sticla  atunci imi trece orice nelamurire.

 

Alte confuzii apar de la etichete, unele sunt in km altele in mile, 60000 mile sunt exact 90000 km ( apropo My turbo Diesel), confuzii usoare dar asta este altceva.

 

Explicatia este simpla : 1, poti face 30mii fara nici o problema, si toata lumea e fericita.

                                     2, cureaua se poate rupe, si in acest moment daca motorul este cu interval de 90mii  reparatia trebuie sa o acoperi singur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in regim propriu de nu se pune problema de garantie,care si la vw e 60k. Sigur nici cu asta nu voi ajunge la 90 mii in 5 ani,d-apoi 120.era mai mult pt linistea mea. Eticheta de pe ahw e in km, eu am luat de la vw cea oem(dupa vin),adica 'every 90.000km'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius la asta a mai aparut acel suierat ,ca la schimbul precedent? Ai schimbat si prezonul de la intinzator?Si crezi ca nu mai mergea un an doi la Km astia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare ca mai suiera, cel putin nu lafel. Era mai degraba un vajait, iar acum nu mai face asa, insa, parca mi s-a parut ca tiuie la turatii mari peste 3500(de parca as avea cutie racing, dar muuult mai incet), dar nu-s 100% sigur, pt ca nu o tin deocamdata in turatii mari.

Nu am schimbat prezonul, doar am avut supriza ca cel de la rola mica de jos sa iasa din bloc, dar l-am pus inapoi cu blocator loctite albastru.

rolele sigur mai mergeau, mai mergeau si alea cu 170mii la bord, dar am zis ca asa e mai bine. Mai ales la cat e de lucru, mai exact, cat de stramt e.

Passatul e lux la acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius.

Hai sa ne intelegem, prezonul sa desfacut odata cu rola sau...sa smuls din bloc??

Spun asta pt.ca e dif.mare intre a se desface odata cu rola/a se smulge(iesit cum spui tu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se smulgea aveam cum sa-l mai infiletez la loc? Nu!

In loc sa se desurubeze doar piulita a iesit cu tot cu prezon, apoi am bagat in flacara putin si am reusit sa le "despart".

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.atunci e bine(cum ai fost scris tu...se intelegea altceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH-ul rezista... sta bine la capitolul prezoane la role.

Doar porcaria aia de prezon M8 de la 2.0TDi PD 16v de la rola intinzatoare se smulge cu tot cu filet din chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Andrei de aia ma si miram dar..dupa cum a scris/spus, asa se intelegea(de aici si intrebarea mea ulterioara).
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Lau Laurentiu

Am un Passat cu motor cbdc am facut 110.000 km cu distributia in 2 ani conti ina hepu sa ma ingrijorez sa o schimb sau mai merge ca zece mecanici spun60 000 iar alti zece 120-150 000 masina are 380000 km 

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi puteti spune un service bun in Bucuresti la care imi pot schimba distributia? Prin "bun" ma refer la mecanici priceputi si preturi acceptabile.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Daca nu este prea tarziu iti recomand eu unul. Se numeste Gieuroservice. Gasesti locatia pe site-ul lor: http://www.gieuroservice.ro/contact.htm

O sa gasesti acolo baieti tineri, seriosi si pasionati. Fac o treaba buna si au preturi corecte.Eu de cand i-am gasit nu am mai fost in alta parte.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut !

 

    am un VW Sharan cod motor AUY, an fabricatie 2002, 180.000 km, am schimbat distributia la 120.000 in 2005 (curea + role + pompa apa) ;ce ma sfatuiti sa schimb acum, avind in vedere ca am doar 60.000 km de la schimbul precedent? sa bag si pompa de apa in calcul? am vazut ca exista si acel amortizor antivibratii se schimba si el? - in plus mai am o problema, mai exact o bataie infundata ce se aude cel mai bine in filtrul de aer,deci se pare ca ar trebui sa verific si tachetii, ce ma sfatuiti sa cumpar,ce marca, si cam cit ar fi manopera ?

   atasez si un video cu acea bataie -  https://youtu.be/Ka7A9hC38Rw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate tachetii nu mor singuri, iau si axul cu came dupa ei.. la fel si cuzinetii axului, suruburile de la injectoare si garniturile de la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Buna , sper sa nu fiu off topic, si pe deasupra sunt si membru pas cu pas, dar nu  mai reusesc sa descoper aceeas problema ca si problema mea,  dupa prea multe esecuri pe la sevice si aparitia unor mici defectiuni la masina, (wow este cam lunga istoria dar sa trec la subiect) am decis sa fac eu unele schimburi  dupa ce mi-sau rupt suruburile de la tamponul cutie viteza spre punte (sau jug cum o mai numesc alti)  

schimb: 

-punte, bucse brat, bucse bara antiruliu, pivoti, capete de bara, placute  frana + discuri fata -spate,

 

Ei cu acestea a fost cum a fost,  dar m-am decis sa schimb distributia si cum nu mai aveam bani  so duc la service, am studiat mai multe aici pe forum  si am inceput  cu :  

-cuparat kit distributie  de la Cotitech pompa de apa de la Ina

- m-am apucat ieri dupamasa de treaba   azi am terminat pe la ora 17 , surpriza nu porneste masina  nu vrea nici cum sa porneasca    :(  :(

 

vw golf 4  1.9 SDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai folosit cale specifice la inlocuirea distrubutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!