Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Salutare, maine vreau sa schimb distributia la motor 2.0TDI 170cp cod CBBB, dupa schimbare distributie trebuie facut reglajul acela din VCDS citisem pe undeva pe aici dar nu stiu daca si la acest cod de motor se face. Masina e din 2010 si are 156.000 km nu a avut schimbata distributia niciodata, are un zumzait din zona curelelor care dispare-apare, mecanicul a zis ca e posibil de la vreo rola ceva sau cureaua de accesorii, o sa vada cand incepe sa desfaca clar de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,se face .inainte de demontare citeste valoarea si dupa schimbare verifica/regleaza . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparat kit distributie Gates si pompa de apa Valeo(600 ron). De asemenea toate suruburile de la suportii motor de la reprezantanta(7 suruburi 66ron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600 de ron doar pompa sau cu tot kitul? pret de reprezentanta?

Modificat de moroenius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600 ron tot kit-ul, inclusiv pompa de apa(luate de la Augsburg International). Doar suruburile de la suportii motor au fost luati de la reprezentanta. 

Modificat de dani 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevaru ca fara suruburile alea era problema mare.... |Eu as fi investit banii aia in alta pompa. Cu valeo am avut cateva neplaceri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este topic dedicat acelor suruburi, poate ca nu l-ai citit, am si un prieten care a patit-o. Nu stiam de probleme la pompele Valeo, nu a fost nici cea mai scumpa si nici cea mai ieftina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce probleme pot face niste șuruburi? Eu nu stiu despre ce vorbești.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil vreun mecanic mai vanjos le-a strans la loc pana le-a rupt....

 

Este topic dedicat acelor suruburi, poate ca nu l-ai citit, am si un prieten care a patit-o. Nu stiam de probleme la pompele Valeo, nu a fost nici cea mai scumpa si nici cea mai ieftina. 

 pot sa te asigur ca zilnic vad suruburi de suport motor desfacute si puse la loc, fara nici cea mai mica problema.

Asa ca ... poate ca am citit acel topic, dar aleg sa nu schimb niste suruburi banale.

 

Mai degraba as schimba niste suruburi de injector PD sau de chiulasa.... dar nici acolo nu ebai, si 90% din masinile si motoarele respective ce le vezi pe strada, merg cu suruburi refolosite, multi, multi kilometri.

Totul tine de experienta mecanicului.

Si degeaba pui suruburi noi, daca nu le strangi la dinamometrica./ unghi.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da confirm si eu ca la un anumit Golf ( nu mai stiu exact modelul) sunt niste probleme teribile cu suruburile de la  suportul motorului, si au fost cazuri cand le-a cazut efectiv motorul pe strada....  asa ca daca  dani 1   tu esti la curent cu acest fenomen  e bine  ca ai decis sa le schimbi.

Eventual la montare sa le dai si putin loctite  sa nu se desfaca, eventual este bine sa cauti momentul de strangere la aceste suruburi in asa fel sa le strangi exact cat trebuie.

 

Succes!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
oneasa_silviu

Va salut, 

Sunt nou pe aici si la fel in domeniul auto si as dori sa va cer un sfat.Tatal meu(care la fel nu se pricepe) are un Passat din 2003 - 1.9 tdi 131cp, cod motor avf si serie wvwzzz3bz3e153541 si vrea sa schimbe distributia dar a aparut o nedumerire dupa ce am mai citit pe aici.Masina are momentan 255.445 si a facut schimbul distributiei la 175.000 intr-o reprezentanta vw cu piese pe original.A stat langa masina pana au facut tot si a vazut ca distributia era in cutie de original.Mai specific ca circula in Italia cu masina , dar, mecanicul de acolo a spus ca schimbul trebuie sa il faca peste 78.000 (cam ciudata nici 90 si nici 120 si nici 60) !!!!!?????Dupa ce am citit pe aici in limita timpului disponibil si nu e prea mult am vazut ca cele pana in 2006 merg 120.000 si acum nu stie ce sa faca, sa astepte sa schimbe in Romania din cauze financiare sau sa fie ingrijorat si sa schimbe inainte sa faca drumul spre tara????Va multumesc frumos anticipat .Daca cineva dintre voi poate sa faca o oferta buna pe distributie , filtre ulei si amortizoare fata , sa fie bune toate va rog.ms

Modificat de oneasa_silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Am schimbat distributia si nu s-au putut alinia semnele de pe vilbrochen cu cel de pe rola cranshaft (marcata in poza).  S-a montat dupa semnul de pe rola, asa a fost montata initial si asa s-a montat si acum. Dupa semnul de pe vilbrochen, pare a fi decalata cu un dinte. Stie cineva care ar putea fi explicatia pentru care nu se pot pune la semn cele doua repere?

 

post-118123-0-38132000-1405059273_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oneasa_silviu

la a ta se face la 120Kkm si mai ales ca ai pus totul OE mergi linistit

 

dani 1

axele cu came au fost blocate cu cala ? poate a fost pusa prost/sarita de dinainte . am gasit motor 1.4 cu 3 dinti sariti si pornea/mergea bine pina in 4500-5000rpm cand incepea sa se auda zgomot de tacheti . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axele au fost fixate cu niste bolturi, ce ar fi putut sa sara daca intr-o parte era pusa la semn si dincolo nu? Rola are o cama, nu se poate pune altfel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce nu ati putut pune la semn  :tuktuk:  .

 blochezi axele cu came , aliniezi semnul de pe fulia arborelui motor (crankshaft) cu semnul de pe blocul motor si apoi pui cureaua si o intinzi .faci doua ture la moror si apoi verifici iar alinierea semnelor si intinderea curelei (intinzatorul) .

daca inainte de demontare a-ti verificat semnele si nu erau aliniate ,inseamna ca distributia era sarita de la punct .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai cala originala, axele cu came la 1.4 si 1.6 16v, foarte greu le poti tine pe pozitie cu altceva...  

 

post-17228-0-95542000-1405106837_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi-a aratat semnele dupa care se monteaza distributia. Un semn era pe rola din poza atasata de mine (pe partea cu distributia) iar celalalt era in partea opusa a motorului, pe arborele cotit. Daca se alinia la semn arborele, nu mai era aliniat in partea cealalta si invers. E prima data cand schimb distributia la masina, si mecanicului i s-a parut dubios ca nu se potrivesc semnele in ambele parti. 

Modificat de dani 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci trebuia sa scoata "pinionul" de pe arbore sa verifice daca pana de blocaj e intreaga .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa cauti alt mecanic, care a mai facut distributii la astfel de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinionul a fost scos, pana era intreaga, la locul ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte simplu de pus la punct distributie de 1.4 si 1.6....daca astea sunt distributii grele atunci 2.5 diesel ce draq este ?

Nici nu iti trebuie cala speciala,este de ajuns sa bagi 2 prezoane ce ai la indemana sus in axele cu came.

post-64586-0-70059900-1405151838_thumb.j

post-64586-0-16566600-1405151845_thumb.j

post-64586-0-14972200-1405151852_thumb.j

post-64586-0-06959300-1405151858_thumb.j

post-64586-0-73334700-1405151866_thumb.j

post-64586-0-05160700-1405151873_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi, axele cu came sunt in tensiune si nu le poti tine la punct cu 2 bolturi obisnuite, de aia cala originala are bara de solidarizare intre cele 2 bolturi. Asa era simplu sa faci SDV doar cu 2 bolturi simple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut are cineva o schema cu distributia sau cu semnele la un lupo 3l 1.2 TDI  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!