Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Ai pus bucse de 19, dar bara ce diametru are? Sa stii ca si pe mine m-a exasperat problema cu bucsele astea inainte sa o rezolv asa cum am scris mai sus. Ma enerva atat de tare ca imi venea sa dau masina din cauza asta. Dar de cand le-am pus pe astea de 19, pe bara de 21, cu cocoasa si cu bride corespunzatoare, crede-ma ca au trecut 24k km si nu a facut o data scart. Nu le-am uns cu nimic si au fost prinse cu masina ridicata pe elevator. Am stat langa mecanic si l-am indrumat pas cu pas. Nu vad de ce nu s-ar rezolva si la tine la fel. E, totusi, important, sa fie si bucsele de calitate. Eu le-am luat de la Volksman de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am inceput sa aud acest scartait de vreo cateva zile la roata din dreapta ... Sper sa nu fie probleme daca mai fac vreo 1000 km inainte sa le schimb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara are diametru` de 21, si am pus bucse cu cocoasa de 19mm si dr a inceput sa bata deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei interesati am cerut o oferta la Augsburg:

Livrare

Cant. Articol Termen Pr.unitar Pret Total

----------------------------------------------------------------------------------

VW Golf

2 Buc. Bucsa bara stabilizatoare fata int. 27,17 54,34

pentru diametru bara stab. 21mm

Original ,STOC 55 termen de livrare 1-2 zile

1 Buc. Montaj bucse bara stab. 60,10 60,10

(fara slabire punte)

------------------

Total cu TVA RON 114,44

==================

incl. 19% TVA RON 18,27

Total fara TVA RON 96,17

------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara are diametru` de 21, si am pus bucse cu cocoasa de 19mm si dr a inceput sa bata deja.

Daca deja bate, ori bucsele nu sunt de calitate, ori nu e strans colierul cat trebuie (am patit si eu asta si nimeni nu-si dadea seama de unde vine zgomotul pentru ca nu erau jocuri pe nicaieri - am strans singur surubul colierului cu o cheie tubulara cu rotile virate la maxim si s-a rezolvat), ori.........se aude altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario zaccaria

Ce bine ca mai si ploua afara, nu mai imi scartaie nimic, nici la denivelari , nici la invartitea volanului. Oare BUCSELE BARA STABILIZATOARE sunt de vina???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ele... Apa ofera o lubrifiere gratuita :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele bara stabilizatoare in prima faza de uzura incep sa scartie...apoi e liniste o perioada ca isi fac jocul mai mare si nu mai scartie, apoi incep sa bata de parca bate cineva in podea ...la stadiul asta sunt deja varza...

deci primul indiciu de schimbare e scartaitul...nu asteptati pana inceteaza :D

la Golf IV sunt 20-25 Ron setul de 2 buc (cu atat aduc eu) FEBI Germany si montajul e tot atat (aprox 1 ora)

Sigur Danubius sunt astea preturile.Pt. mine a fost 150 Ron.Probabil a fost promotie. :vaidecapulmeu: :blink: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si eu am cumparat bucsele fata de la dealer cu 48 de lei amandoua. Probabil tu ai cumparat si colierele de prindere de au fost asa scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Are cineva idee cum sta treaba la polo cu aceste bucse de la bara stabilizatoare.

Am desfacut, iar intre bucse si bara mai sunt alte bucse din plastic, pe umatatea bucsii din cauciu (ca si cand acesta ar fi taiata pe mijloc) care au forma conica.

La mine iesise de sun bucsa de cauciuc .. si din cauza asta facea zgomot.

As vrea sa stiu daca asta este forma lor conica, sau este uzura.

Am cerut la piese auto si mi-au dat bucse normale ... care sunt largi.

Probabil bara mea are 19, si ele sunt de 21, iar spatiul dintre este umplut de cele din plastic.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service cu masina (scartaie destul de urat la hopuri si la gropi si in general la orice denivelari). I-am spus mecanicului care e problema, i-am zis ca ar fi vorba de bucsele bara stabilizatoare, dar el s-a uitat pe sub ea si mi-a zis ca sunt bucsele de la bascula fata. Intr-adevar erau crapate si destul de imbatranite. Dar surpriza, dupa ce am iesit din service bucuros ca scap de scartaituri, la primul hop din nou acelasi zgomot stresant. M-am intors la service si am vb cu seful de acolo: el a zis ca putea sa fie si de la bucsele schimbate, in schimb i-am spus ca diagnoza (pe care am si platit-o de altfe) a fost facuta gresit si ca problema era de la bucsele de la bara stabilizatoare, cu toate ca mecanicul a spus ca sunt in regula. In urma discutiei avute mi-a oferit manopera gratuita pt schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare. Din pacate toate astea s-au intamplat in Tulcea, iar eu o sa mai ajung acolo prea tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario zaccaria

Am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare, bucsele (46ron+montaj 70 ron), si din pacate tot imi scartaie, insa nu la denivelari ci doar cand invart de volan, parca freaca ceva, am mai citit pe forum ca s-ar putea sa fie flansele de la amortizoare dar nu sunt sigur, si nu am vrut sa deschid un nou topic cu aceasta problema.

Oare ce o fi???

Am observat ca atunci cand e ud afara nu se aude nimic,cineva m-a sfatuit sa dau cu un spray dar nu stiu unde se afla exact flansele, deasupra sau sub amortizor.

Modificat de mario zaccaria
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce marca folositi la bucsele pentru bara stabilizatoare? Eu am pus Febi acum 3-4 luni si sunt varza. Mi-au fost recomandate de un tip de la un magazin auto lemforder sau corteco. Am inteles de la mecanicul meu ca cele mai bune ar avea pe interior o insertie de panza si sunt mult mai rezistente. Din pacate nu am gasit nicaieri asa ceva. De care sa cumpar? Voi ce ziceti? :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Originale de la reprezentanta! :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre exemplu, daca bara stabilizatoare e de 21mm, tie iti trebuie bucse de 19mm, ca sa stea foarte stranse pe bara. Asa, nu o sa mai ai probleme.

Si daca am bara de 23 mm cumpar bucse de pentru bara de 21mm ? :blink:

Eu stiam ca se specifica diametrul barii stabilizatoare pentru care sant destinate bucsele si nu diametrul lor interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e asa, atunci in cazul in care ai bara de 19 de care pui? ca doar bucse de 17 nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma la mine nu a mai fost nevoie sa schimb bucsele. Ele erau in regula in schimb prinsesera foarte mult pamant, praf si de aceea scartaiau. Le-am desfacut, curatat si acum totul e super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20.000 cu bucse originale, inca fara probleme :icon_thumright:

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vara trecuta am inlocuit si eu bucsele de la bara stabilizatoare, la montaj am folosit vaselina lichida (spray, care rezista la presiuni mari de contact) nu au scartait pana acum cateva zile.

Se pare ca scartaiala apare in partea unde se freaca bucsa de acel umar de pe bara stabilizatoare. Am uns bine acea zona si nu mai scartaie, oricum le schimb dar pentru moment am scapat de stres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu bucsele de la bara stabilizatoare..super treaba..inainte troncanea de ma scotea din minti..acum nu se mai aude nimic..nici nu ma gandeam ca doua bucse atat de mici pot face atat zgomot..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU schimb toate bucsele o data pe luna cel putin.LA maxim 2 luni schimb si flansele la amortizoare.

nici nu investesc prea mult pe "piese originale"pt. ca nu mai cred in asa ceva.

pt.mine nu mai exista nici un secret la piesele astea deoarece am schimbat toate felurile si toate tin exact o luna.

nu mai ma deranjez de nici o scartaiala. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am citit 12 pagini aici si nu am tras nici o concluzie ;)

la plecarea din loc scartaie pe fata , cum a mai precizat cineva pe forum , ca patul bunicii

la franare aceeasi situatie .

dar si cand masina este pe loc si invart de volan , acelasi scartait :(

ce trebuie schimbat ? bucsele bara stabilizatoare sau flansele ?

la bucse am vazut preturile ! flansele cat ma costa , si mana de lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca invarti de volan si ai scartait eu zic ca sunt bucsele si rulmentii cap telescop pe fata.

Daca ai scartait la plecarea din loc si la franare si nu s-a rezolvat cu bucsele bara stabilizatoare, schimba bucsele de la brate, eu asa am rezolvat.

Bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal

am schimbat si eu azi doar bucsa de pe partea cu pasagerul

trocanea inainte la gropi mai altceva ca vechea dacie

nu imi vine sa cred ca o bucata de cauciuc care a costat 10 ron poate sa faca asemnea zgomot cand se uzeaza

toate cele bune si schimbati cu incredere ca merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

cine-mi recomanda si mie un mecanic care sa-mi schimbe ieftin bucsele bara stabilizatoare?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!