Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

ok merci. o sa le schimb curand. cam la ce pret se ridica distractia adica piesele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-au costat 30 roni bucsele + manopera ....vreo 25 - 30 parca

ATENTIE! sa cumperi bucse cu "cocoasa" ,eu le-am schimbat de vreo 3 ori pana cand am pus

unele cu "cocoasa" Originale ,au fost singurele care au mers cel mai bine

incearca sa geseti originale....nu gen Febi

succese mari. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, stiu ca s-a mai discutat despre lovitura in dreapta, bataie in dreapta fata, dar la mine e doar dimineata pana trec peste vreo 3 denivelari dupa care nu se mai aude nimic.Se aude ca si cum ar freca fier pe fier.Am schimbat tot mai putin bucsele de la brat dar cele mici despre care nu s-a prea discutat pe forum.Pe brat sunt bucsele mari ca o "oala" si cele mici.As vrea sa intreb cum se manifesta uzura acestora?Si o alta intreabare ar fi...oare bucsele se duc mai repede daca am inaltatoare la arcuri?e mai rigida si ma gandeam ca poate imi afecteaza bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai schimbat bucsele de la bara stabilizatoare? Daca nu, intr-adevar mosoarele (bucsele lunguiete) de la bratele pe fata produc zgomot daca au uzura mare la balans fata-spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa le schimb sa vad daca ele ar fi cauza.Miera groaza pentru ca e de lucru ca sa se ia bratul jos...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw bora, faptul ca zgomotul este doar dimineata reprezinta prima faza in care bucsele se strica. Dupa ceva timp vor face zgomot non-stop. Este mai bine sa le schimbi daca ai posibilitatea. Nu costa foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Cu bucsele de la bara stabilizatoare m-am cam lamurti. Insa cu cele de la puntea spate, nu.

Cei de la Augsburg mi-au facut o oferta care suna asa:

- 2 Buc. Bucsa punte spate (125,68 RON);

- inlocuit bucse punte spate, adica manopera, 351,14 RON (cu demontare de punte).

Mi se pare cam piperat pretul desi am inteles ca e de munca acolo. Oare nu se pot schimba si mai ieftin. Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cu bucsele de la bara stabilizatoare m-am cam lamurti. Insa cu cele de la puntea spate, nu.

Cei de la Augsburg mi-au facut o oferta care suna asa:

- 2 Buc. Bucsa punte spate (125,68 RON);

- inlocuit bucse punte spate, adica manopera, 351,14 RON (cu demontare de punte).

Mi se pare cam piperat pretul desi am inteles ca e de munca acolo. Oare nu se pot schimba si mai ieftin. Stie cineva?

:)) scump al naibi... si eu am aceeasi problema cu scartaitul pe spate... poate ne lumineaza cineva care as schimbat mai recent.

pe fata le-am schimbat cu 50ron pe ambele, originale cica....chestia e ca a trecut o luna si nu am mai auzit nimic in fata masinii...

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare: daca sunt uzate bucsele de la bara stabilizatoare (respectiv scartaie), este de rau tare? adica se poate intampla ceva daca amani inlocuirea lor? la mine nu bate nimic, doar scartaie de cand a venit frigul si in special dimineata (dupa ce se incalzesc un pic la drum, isi mai revin :blink: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e neaparat o problema..depinde de tine daca reuse4sti sa le suporti sau nu...oricum cam in 2 luni o sa inceapa sa si bata.....dar nu e neaparat o urgenat sa le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la Bora anul trecut bucsele puntii spate cu 800 mii lei si nu a fost nevoie sa dea puntea jos (la un nene bazat in vw) . La mine nu scartaiau ci daca dadeai intr-o denivelare era vai de fundul celui ce statea in spate, te rupea. La Augsburg e povestea dracilor....... (nu mai zic nimic).... sunt in stare sa dezmembreze si sa schimbe tot daca te duci sa le spui ca ai o bataie, ceva la ...... diferite piese. Eu am fost ca imi huruia ceva cand viram dreapta brusc si.... dupa ce m-au indemnat sa schimb mai multe pe acolo si m-au chemat de cateva ori.... mi-au zis ca masina nu are nimic si poate ca mi se pare mie. Intre timp am dat-o asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat astazi bucsele de la bara stabilizatoare, fata, la Augsburg:

18 RON bucsele (Meyle sau ceva de genul... Made in Germany);

56 RON manopera si

38 RON bridele de prindere.

Bucsele pe care le-am schimbat erau de tip vechi (fara "cocoasa"). Pe langa cele noi a trebuit sa cumpar si bridele de prindere. Asa ca atentie mare cand mergeti in service. Sa aveti si bucsele si bridele corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am schimbat si eu bucsele de la bara stabilizatoare acum doua zile cu gandul ca nu o sa mai am probleme cu "zgomotele" la denivelari, gropi. din pacate nu prea s-a schimbat nimic sau s-a schimbat dar foarte putin. mecanicul mi-a spus ca am probleme si cu bucsele de la bascula. intrebare: ca sa scap definitiv de "zgomote" trebuie sa fac si bucsele de la bascula sau nu are nici o treaba???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vorba doar de acel scartait ,pe care il auzi la denivelari ....atunci e clar vorba de bucsele de la bara stabilizatoare!

eu le-am schimbat de 3 ori :D si tot asa faceau scartz -scartz .

ultima oara am luat doua bucse cu cocoasa ...totul a revenit la normal :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa 10 pagini sunt tot in ceata, va rog cineva sa-mi explice si mie, deci: daca am bucsele cu bride drepte, e mai bine sa le schimb cu cele cu cocoasa, sau sa schimb doar bucsele(bucse pt bride drepte normal), iar mitul cu strangerea pe roti sau cu rotile in aer, cum e?care se confirma?ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu ce se pot unge, intreb pt ca sapt viitoare le schimb si vreau sa le ung cu silicon, sau cu ce se mai poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si mie imi scartaie rau si in mers dar si pe loc cand invart de volan,oare tot bucsele astea sunt de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba flansele de la amortizoare si apoi alte verificari. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca bucsele astea sint cea mai mare problema a suspensiei de golf. Eu am observat, cu ocazia schimbari lor ca , pe jugul motor sau pe partea metalica unde vin prinse bucsele cu acele bride, sint 2 umflaturi, proeminente in tabla, unde loveste bara stabilizatoare si care provoaca acel zgomot de bucsa uzata. Dupa ce am studiat putin acea zona, m-am gindit sa polizez cu flexu`, proeminentele in care atinge bara stabilizatoare. Ce parere aveti??? Dupa ce am strins bridele de la bucse am vaz ca distanta dintre bara si acele umflaturi de pe jugul motor e doar de 2 milimetri ceea ce e ff putin la gropile Romania. Astept parerile voastre.Am incercat sa pun o poza dar e prea mare si nu se uploadeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata poza cu bucsa si acea umflatura pe care vreau sa o polizez.........

post-11792-1204060894_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz nu trebuie sa te apuci sa polizezi acolo. Cumpara bucse originale, modelul cu cocoasa, si bridele aferente lor si nu o sa mai ai probleme. Ai mare grija sa fie marimea potrivita pentru masina ta. Spre exemplu, daca bara stabilizatoare e de 21mm, tie iti trebuie bucse de 19mm, ca sa stea foarte stranse pe bara. Asa, nu o sa mai ai probleme. Nu trebuie sa le ungi cu nimic. Asta nu ajuta deloc. Dimpotriva, unsoarea aia ataca imediat cauciucul bucselor si le termina mai repede. Eu am schimbat bucsele astea de 24.000 km si inca nu se aude niciun scartait. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu anul trecut am ajuns in 6 luni de zile sa schimb de 3 ori bucsele la bara stabilizatoare.De fiecare data am cumparat originale de la reprezentanta,le schimbam in service si dupa vreo 2 luni incepeau sa bata.Cand le dadeam jos dupa doua luni erau terminate.Asta pana cand le-am schimbat cu mana mea si le-am strans cu masina lasata pe pamant si nu pe elevator.De fapt observasem ca de fiecare data dupa ce le strangeam cu masina suspendata, dupa ce o lasam jos acele bucse se contorsionau,modificandu-si pozitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot studiat umflatura aea si nu afecteaza cu nimic, daca o polizez dar daca stie care-va ca afecteaza , rog sa posteze. Am pus bucse cu cocoasa cu int de 19 mm, dar degeaba, de aceea am ajuns la concluzia asta, nu ca asa as vrea eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!