Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

esti sigur de ceea ce zici? poate ce ti-au pus tie nu au fost originale.... te-au aburit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la colegul ricuss, iti raspund eu pentru el: da, e sigur de ce spune. Stiu si eu cu cine lucreaza forumistii nostri din Craiova. :rolleyes:

Iar la mine, inca nu e cazul - pentru ca nu le-am schimbat inca. Mi-am facut programare vineri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la el ma refeream! e curios sa tina numai 2000 km! si eu mi-am comandat originale si SPER sa nu am probleme cu ele ca ma terorizeaza scartaitul ala! parca totusi nu imi vine sa cred ca si cele originale sa tina doar atat! la mine am avut originale pina la 128.000 de km. masina am luat-o la 118.000 din germania si dupa 10 mii in romania a trebuit sa le schimb. am pus febi si nici un efect. acum sper ca cele originale sa fie altfel! eu am programare joi!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu Febi este o subdivizie a Bilstein, deci (cel putin in teorie) ar trbui sa fie bune.

Poate la tine sunt si bucsele de bascula de vina. Ai facut un control de rampa amanuntit la un mecanic bun?

Si da, la fel ca in cazul tau - in Romania m-au tinut 10.000 km cele din Germania cu care a venit masina.

Poate fac o linie speciala de productie pentru RO, din titan eventual ca sa reziste mai mult. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt alea?

cand a inceput sa scartie prima data m-am dus la mecanic sa le schimbe. aveam varianta neteda iar el pe stoc doar varianta cu cocoasa! le-a uns cu vaselina pe cele originale si scartaitul a disparut pt vreo 2 luni dupa care a reaparut. am schimbat cu febi , au tinut doar 2 zile. acum am comandat originale , cu "cocoasa" inclusiv bridele de prindere. vreau sa vad ce se intampla dupa schimbare!

poti sa imi dai mai multe detalii de bucsele de bascula? ce simptome ar avea masina , unde se afla , cum arata etc!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa de bascula este o piesa confectionata prin vulcanizarea cauciucului intre doua tevi de metal.

Se introduce in bratul basculei prin presare. Foloseste la atenuarea socurilor produse la rularea pe suprafete denivelate.

bucsabasculavwivlg1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele bascula sunt bucsele de la punte? ca pe spate le-am schimbat! sunt si pe fata? apropos nu stiu daca e voie sa postez dar am gasit un link interesant http://www.enciclopedie-auto.ro/

daca nu e voie imi cer scuze in avans si o sa-l scot! cred ca e interesant pt un novice ca mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot citind si pe alte forumuri, se pare ca sunt bucse aftermarket foarte bune (rezistente) produse de firma PowerFlex din Anglia.

Trebuie sa studiem un pic si sa vedem daca gasim prin RO sa cumparam. La 50 sau 100 RON merita sa testam daca gasim. :beerchug:

Si cred ca dupa schimbarea bucselor va fi necesara o verificare a unghiurilor.

Eu o sa-mi fac din nou geometria complet, ca sa fiu sigur.

Mai multe informatii: aici si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu intrebarea sunt si pe fata? ca pe spate am schimbat asa ceva! sry poate enervez dar sunt un pic sau mai mult noob in mecanica!

Modificat de dumping
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca si eu sunt nepriceput la mecanica. :beerchug:

Din ce stiu eu, pe fata exista bucse bara stabilizatoare + bucse bascula (astea ar trebui sa le verifici si tu), iar pe spate exista bucse de punte.

Zic bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si catalogul de la PowerFlex aici (pentru Golf IV).

Iar distribuitorul lor pe Romania este Racing Nick. Am trimis mail cu cerere de oferta si termen de livrare. Anunt cand am vesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a schimba bucsele de la bara stabilizatoare, este nevoie ca puntea fata sa fie toata suspendata sau se poate face si pe cate'o parte odata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face si pe cate o parte, dar mai simplu e sa fie suspendata puntea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de tot daca e suspendata doar pe o parte

cand vei incerca sa montezi la loc brida va trebui sa aduci la acelasi nivel roata suspendata cu cealalta

asa cum zicea si colegu e mult mai usoar suspendata pe ambele parti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu : bucsele bara stabilizatoare vor pica in maxim 2000 km , asa am patit si eu cu ele , bucse pe care le-am shimbat la reprezentanta VW Craiova si care au fost originale, si care se pare ca nu mai sunt la fel de fiabile...

Eu am schimbat de vreo 4000 km si inca nu au picat. Si am mers prin gropi una si una.

Bucsele nu cred ca erau originale. Impresia mea este ca acestea se strica datorita montajului prost. Altfel e greu de crezut ca o bucata de cauciuc care pe original ma tinut 150.000 se duce pe neoriginal in 2000 km. Alta explicatie decat montajul prost nu e. A, ar mai putea fi si alegerea prosta a dimensunilor acestora (bara stabilizatoare are mai multe cote).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

wolfydRg mai poate fi o cauza: colegul ricuss are jante aftermarket de dimensiuni mari! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare de noob! ce e exact aftermarket? de pe piata? adik nu e original sau cum! sry .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Aftermarket sunt denumite piesele ce nu sunt fabricate de producator, OEM (Original Equipment Manufacturer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucse Febi am cumparat cu 9 lei bucata (deci 18lei/set). Azi urmeaza sa le montez si sa vad cum rezista

image011zi4.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei0241....exact acelasi tip de bucse am avut si eu puse prima data pe masina(dupa cele originale pe care le avea masina); tot asa cu panza din aia pe interior. Nu vreau sa te dezamagesc dar dupa o saptamana le-am schimbat caci incepusera sa scartaie. Sper ca pe tine sa te tina de la 20.000 km in sus.

Drive safe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am avut si eu! am schimbat 2 seturi din astea! acum am luat originale care sunt cu un praf pe ele! azi le schimb si o astept rezultatele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea au fost primele care le'am gasit ... nu am stat sa caut mai mult. Daca ma tin macar 3-4k km, ajung in primavara cu ele si e de ajuns.

@dumping, cat au fost cele originale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!