Jump to content
Sign in to follow this  
raducodreanu

AU ! am apa sub presurile din fata

Recommended Posts

crash

blueyed la tine se poate sa se fi infundat streasina parbrizului care se afla deasupra filtrului de polen ,sau sa fi iesit din suporti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Automotive Electronics
.........cablaj modul confort KAPUT (este sub mocheta de la sofer ) cel mai tarziu pana in primavara asa ca ar trebui sa rezolvi problema ... succes !  :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

:( Ar trebui cat mai urgent sa demonteze scaunul de la sofer,sa ridice mocheta si sa usuce si sa inspecteze toata zona de cablaj pana la J393 calc. confort!Daca apa intra in calc. de confort adio calculator :) si functiile aferente ala acestuia:deschidere usi , geamuri,plafoniera,deschidere portbagaj.............BAFTA!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
imagecam

Un alt factor important care duce la intrarea apei in masina e infundarea scurgerii de la clima (din interiorul masinii)

Daca n-ati reusit sa rezolvati problema, va stau la dispozitie cu detalii si poze.

La mine asta a fost...

Incredibil cita mizerie poate ajunge in scurgerea de la clima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
imagecam

La solicitarea lui blueyed revin cu detalii.

Inainte de a va apuca de treaba verificati daca masina mai face balti mici de apa la stationare cu AC pornit.

Daca nu...urmeaza distractia.

Pt a avea acces la scurgerea pt clima trebuie scos torpedo-ul, si ridicata mocheta.

Nu insist pt ca operatiunile sunt f simple si necesita doar o tubulara de 8 si o surubelnita stea.

In partea stinga sus (sageata verde in poza) e scurgerea care e prinsa de planseul pedalier cu 2 suruburi. O data inlaturate trageti usor, in sus, de tubul negru. La baza, e introdus intr-un manson de cauciuc( incercuit cu rosu in poza). Acel manson sau garnitura...cum s-o numesc (care comunica afara) sigur, e full de noroi ff fin. Eu am reusit sa desfund cu aer comprimat dupa ce in prealabil am scobit cu o sirma. Din pacate furtunul are o forma ciudata (care favorizeaza infundarea) si nu e sigur ca reusesti sa inlaturi toata mizeria. Din cind in cind am adaugat apa cu un furtun lung si apoi am suflat cu aer.

Problema nu e deloc de neglijat, cu atit mai mult cu cit zona e plina ! de electronica...

Bafta!

Edited by imagecam

Share this post


Link to post
Share on other sites
marius1970

Vezi pe la mansonul de la cablul de deschidere a capotei. Urmareste cablul si vezi in locul unde intra in masina are un manson de cauciuc. Mie baietii cind mi-au pus alarma au scos firul de la goarna pe acolo si au uitat sa-l puna inapoi(mansonul). Ghinion, a doua zi a plouat serios si aveam piscina in masina (vorba aia "limuzina" de lux).

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

Mie imi intra apa NUMAI in dreptul pasagerului. Am patit-o de 2 ori si am avut impresia ca s-a auzit un soi de fasait ca si cum ar veni apa sub presiune pe o teava, intalneste un dop pe care intr-un final il zboara. Cantitatea de apa intrata in masina era destul de maricica; Am patit fenomenul numai dupa ploi abundente si, daca nu ma insel (am sa observ cu atentie), ramane apa sub masina de la AC, deci scurgerea se realizeaza; :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
imagecam

Oricum va trebui sa ridici mocheta sa identifici locul prin care intra apa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PPPPP

Eu zic ca iste gauri micute in podea rezolva usor si eficient problema

Va rog sa nu sariti cu gura pt. ca masina nu rugineste cu viteza cu care cred unii....

Share this post


Link to post
Share on other sites
miriamtoyo

Eu la A4 pe care l-am avut am facut urmatoarea operatine "romaneasca" : am smuls scurgerea din cauciuc din dreptul bateriei =>motor.

Si n-am mai avut probleme :)

Edited by cc_seat

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

@PPPPP: adica sa dau gauri in podea ca sa se scurga apa ce intra pe cine stie unde ?? :)

Funny!

Share this post


Link to post
Share on other sites
imagecam
Eu zic ca iste gauri micute in podea rezolva usor si eficient problema

Va rog sa nu sariti cu gura pt. ca masina nu rugineste cu viteza cu care cred unii....

<{POST_SNAPBACK}>

Asta-i tare. In felul acesta vei avea un susur de izvor in masina.

Si cu ce ar trebui executate gaurile? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender
Si cu ce ar trebui executate gaurile? :)

[

Cu preduceaua :D Sau poate cu coarba si burghiu de 20

Share this post


Link to post
Share on other sites
godoroja

sper sa n-am astfel de probleme...Doar in SuperNova Alba ( cu nr B-58-PDP - numar pentru cunoscatori :blink: ) pluteau presurile in spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducodreanu

... eu n-am mai fost inundat de cind mi-am spalat cu nesimtire toate scurgerile cu jet de presiune.....

doar ieri cind mi-am uitat geamul deschis peste/sub noapte :P

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
fl0rin
Mie imi intra apa NUMAI in dreptul pasagerului. Am patit-o de 2 ori si am avut impresia ca s-a auzit un soi de fasait ca si cum ar veni apa sub presiune pe o teava, intalneste un dop pe care intr-un final il zboara. Cantitatea de apa intrata in masina era destul de maricica; Am patit fenomenul numai dupa ploi abundente si, daca nu ma insel (am sa observ cu atentie),  ramane apa sub masina de la AC, deci scurgerea se realizeaza;  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Verifica daca filtrul de polen e montat corect. La un montaj deficitar (necesita ceva rabdare) apa sigur nu vrea sa ocoleasca eventualele neetansari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gribelu

Am avut aceeasi problema... sub pres in dreapta.. ajungea pana sub presul din dreapta spate la ploi mai abundente. Ce-i drept era un Golf3 da-i cam aceeasi chestie.

Initial am suspectat trapa... apoi chederul de la geam...

Pana la urma am gasit enorm de multa mizerie in scurgerea de langa filtrul de polen (are iesirea in aripa interioara) .. se umplea cu apa si intra prin filtru in sistemul de ventilatie si in habitaclu... Filtru era putrezit de la atata apa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

@gribelu: mai exact cum ai scapat de mizerie? Poti fi putin mai explicit? ai scos filtrul? Detaliaza, te rog!

M-am uitat azi dimineata si IAR s-au infundat scurgerile din compartimentul unde se afla bateria, servo frana, calculatorul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
gribelu

-am demontat capacul de plastic din dreapta de sub stergator.. (cam enervante "suruburile" alea din plastic.. am si rupt 2)

-am demontat cutia in care sta filtrul...

-am curatzat totul la perfectie (ai grija sa nu dai mizerie in ventilatie)... gasit frunze, sticla, pietricele, noroi... tot ce vrei... :banghead:

Ciudat e ca am gasit si un fel de garnitura maricica... scrie pe ea VW-AUDI... e nou noutza... dar in mod SIGUR nu era de acolo... In cazul meu aia a colaborat la infundarea scurgerii :)

Edited by gribelu

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

@gribelu: multumesc! Cu prima ocazie am sa fac si eu operatiunea; imi propusesem s-o fac in w-e dar au intervenit alte probleme. Interesant e ca dupa ploile din ultimele zile NU am apa in masina. Apa s-a strans doar in compartimentul unde se afla bateria si servo-frana. Scurgerile de acolo se infunda in permanenta prin amabilitatea copacului de langa masina. Nu prea stiu cum sa-mi bag degetele sub tulumba de servo pentru ca spatiul e foarte ingust, voi cum ati facut?? Azi a trebuit sa extrag apa cu o seringa mai mare.

Imi mentin parerea ca apa (sau ce-o fi fost) din masina provine cumva de la instalatia de climatizare care iar m-a lasat balta desi in luna mai am fost la GES, au umplut-o cu freon, ulei si solutia pt UV, dupa o perioada au pus lampa UV si nu au semnalat pierderi.... Apa (spun apa pt ca arata si mirosea ca apa)am avut de 2 ori in masina, PE ploaie; s-a auzit un fasait destul de puternic iar la cateva minute am descoperit apa pe presul din partea pasagerului; a 2-a oara tot pe ploaie, tot fasait, iar apa; dupa ce s-a incalzit vremea am descoperit ca NU mai baga rece :)) Teava care de obicei e rece si face condens ramane la temperatura "camerei".

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

HELP! Fie sunt chior, fie nu mi-am bagat degetelele unde trebuie. Va rog sa-mi spuneti unde se afla gaurile de scurgere! am cotrobait pe sub tulumba de servo si n'am gasit nimic; am cotrobait (cat am putut) pe sub baterie, pe langa ea, peste tot...nu dau de nici o gaurica! ;)

sincer, m-am saturat sa scot apa cu seringa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Automotive Electronics

Apa s-a strans doar in compartimentul unde se afla bateria si servo-frana.

:( Ai mare grija la iarna cand va fi ger........Daca te prine cu apa in zona pompei de servo frana ai toate sansele sa inghete membrana de la pompa si SA RAMAI FARA FRANA!!!!!!!!Deci mare atentie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Automotive Electronics
HELP! Fie sunt chior, fie nu mi-am bagat degetelele unde trebuie. Va rog sa-mi spuneti unde se afla gaurile de scurgere! am cotrobait pe sub tulumba de servo si n'am gasit nimic; am cotrobait (cat am putut) pe sub baterie, pe langa ea, peste tot...nu dau de nici o gaurica!  :(

sincer, m-am saturat sa scot apa cu seringa  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Cred ca la modelul tau scurgerea de apa se afla sub suportul de baterie,ar trebui sa demontezi bateria si sa te uiti cu atentie.Bafta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

Buuun! S-a oprit ploaia si am reusit sa cotrobai dupa gaurile de scurgere. Am scos capacul de plastic ce protejeaza filtrul de polen si un soi de streasina care impiedica apa sa intre in filtru; Zona era uscata, cateva frunze. Am deconectat si scos bateria -> am descoperit SUB suportul metalic al bateriei prima gaura de scurgere care era (evident) infundata; Intre baterie si servo sunt cele 2 furtune ale caloriferului. La baza lor, in mansonul de cauciuc prin care intra ambele, mai exista o gaura (mai micuta) de scurgere. In spatele tulumbei de servo am mai descoperit o gaura de scurgere, tot infundata. Per total 3 gauri: 2 mari si una mai mica. Operatiunea e simpla si a durat aproximativ 1h: demontat, curatat, montat totul la loc (atentie la plastice, sunt f sensibile), chinuit 10 min sa introduc codul cass-ului -> multumit si scapat de stres si apa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristianBN
Mie imi intra apa NUMAI in dreptul pasagerului. Am patit-o de 2 ori si am avut impresia ca s-a auzit un soi de fasait ca si cum ar veni apa sub presiune pe o teava, intalneste un dop pe care intr-un final il zboara. Cantitatea de apa intrata in masina era destul de maricica; Am patit fenomenul numai dupa ploi abundente si, daca nu ma insel (am sa observ cu atentie),  ramane apa sub masina de la AC, deci scurgerea se realizeaza;  :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

salut,

cum ai remediat problema ? Ieri am observat ca imi intra si mie apa pe partea pasagerului , numai daca dau drumul la aer con. . Ce aerisiri ar trebui desfundate ... sau mai bine sa ma duc in service , masina e inca in garantie ?

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

@CristianBN: am explicat chiar inaintea postului tau cum am desfundat toate gaurile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri