Jump to content
Sign in to follow this  
raducodreanu

AU ! am apa sub presurile din fata

Recommended Posts

raducodreanu

cum ajunge apa sub presurile din fata, si linga stilpul stinga fata ? .. scurgerea de clima e "libera"

A6/A100 TDI din 59 cu climatronic

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

Imi pare rau, dar chiar n-am inteles problema ta... ai putea, te rog, reformula mai explicit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
misufha

Da! ciudata intrebare

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducodreanu

mai explicit :

1. ploua abundent

2. masina sta pe plan drept

3. deschid portiera

4. ridic presul

5. sub pedale si linga stilp, mocheta e uda/balteste

6. acelasi lucru se intimpla in partea dreapta dar numai inspre schimbator

7. pe vreme uscata totul e ok, adica uscat

Intrebare intrebatoare: pe unde-mi intra apa in masina ?

cu plecaciuni

Radu

Share this post


Link to post
Share on other sites
adici

Am avut si eu o problema asemanatoare mai demult, dar aveam apa doar in stanga fata. Cauza mi-am pus alarma si electricianul nu a inchis/etansat bine ceva sub capota.

Dar ca sa imi dau seama pe unde curge, am luat masian uscata pe dinauntru, dat jos presurile , si am plecat la o spalatorie automata. Am stat in masina pe perioada spalarii si am vazut pe unde intra apa. M-am dus la electricianul cu alarma si am rezolvat problema.

O alta cauza ar putea fi sa iti fie dezlipit parbrizul.

BTW: ca sa vezi pe unde iti curge apa in masina nu trebuie sa mergi neaparat la spalatorie, ci poti sa ogi pe cineva sa te ajute, adica sa toarne apa pe parbriz, pe la usi, etc

Numa bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

Cand a aparut aceasta problema? Ai facut ceva la masina de curand?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANSWERS

pai ajunge pe la suportul de la computerul de motor ... respectiv pe la compartimentul unde este situat ansamblul stergator parbriz.... cred ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kador
pai ajunge pe la suportul de la computerul de motor ... respectiv pe la compartimentul unde este situat ansamblul stergator parbriz.... cred ... :)

de ce? rugam detalierea acestei afirmatii.

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

De ce nu? E si asta o posibilitate.

Mai degraba ma intereseaza sa aflu de la raducodreanu daca s-a umblat la masina in ultimul timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducodreanu

n-am prea facut nimic exceptional la ea decit ca am cuparat-o de cam 2 luni. Intr-adevar cablul de la goarna de la alarma trece pe linga cutia sigurantelor fara a fi hidroizolat (IDIOTII !) Poate ca pe acolo se scurge ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

In principiu toate cablurile care trec prin firewall (peretele dintre habitaclu si compartimentul motor) trebuie sa treaca prin niste "mansoane" - nu stiu cum sa le zic altfel - de cauciuc, nu prin simple gauri. Nu stiu daca e cazul la tine.

De verificat si presupunerile lui answers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducodreanu

e trecut prin manson dar neizolat cu silicon sau altceva. Scugerea e la o diferenta de nivel de aprox2 cm ma jos de punctul de insertie a cablurilor. Poate ca la o ploaie abundenta sa urce apa atita ...?! Ce ma mai supara e faptul ca daca masina sta 2 zile, cind pornesc ventilatia, vine pret de 2 minute un miros de m

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

:)

Pentru pisica impachetata exista la carrefour un spray de "dezinfectat" / dezodorizat aerul conditionat - se umple practic cu o spuma toata tubulatura via grilele de aerisire (spray-ul cu pricina are si un tub subtire flexibil, vezi sa nu cumperi unul fara - deh, se mai fura), spuma care dupa cateva minute "dispare" lasand in urma un miros curat si "placut uscat".

Ce treaba ai cu ventilatorul? Ca sa ajungi la el trebuie dat jos torpedoul (2-3 suruburi) si apoi ventilatorul se "desurubeaza" din suport.

Cu scurgerea... inteleg ca stii pe unde e pana la urma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducodreanu

stie cineva unde gasesc in cluj sparayul acesta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

incearca si la benzinariile "mol" - din astea ar trebui sa aveti prin cj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dogarel

O alta solutie ar fi sa schimbi filtrul de habitaclu, pentru ca si de la ala apare mirosul acela de roze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cod3r

Verifica sa nu fie si vreo scurgere infundata si sa se acumuleze apa.

Bafta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANSWERS

pai hai sa vedem ! daca baietii de la alarme au desfacut suportul ala de plastic de la computer motor atunci este ft. probabil sa nu mai fi pus toate piulitele la loc.... una este mai greu de pus :) . verifica si remediaza eventual trecerea aceea de fire ale alarmei ... ft. multe probleme de genul asta se datoreaza acesteia .... totodata verifica scurgerile sa fie desfundate ... vezi ca una dintre ele este sub suportul de la baterie ..... pt. miros verifica filtrul de polen ... daca acesta este curat atunci clar ai o scurgere infundata ..... urmari certe ale apei pe covoare.........cablaj modul confort KAPUT (este sub mocheta de la sofer ) cel mai tarziu pana in primavara asa ca ar trebui sa rezolvi problema ... succes ! :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
raducodreanu

multzumesc pentru sfaturi.

1. trebuie sa localizez filtrul de polen ... daca am !?

2. la MOL nu exista sprayul doar un zimbet larg al vinzatorului

3. sper sa fac rost de un owner's manual ....

4. sa izolez ce au dezizolat IDIOTII de la alarma

5. va tin in curent cu ce am aflat (cred ca pina la urma tot varianta cu galeata cu apa si mocheta scoasa va fi solutia ...)

radu

Share this post


Link to post
Share on other sites
dogarel

Parca filtrul de polen se afla in incinta dintre compartimentul motrului si habitaclu, adica dupa ce deschizi capota spre stergatoare. M-am exprimat cam ca lemnul dar sper sa intelegi unde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

mai exact este sub stergatorul din partea pasagerului (atunci cand acesta este in pozitia "de parcare")

Share this post


Link to post
Share on other sites
dogarel

Si cred ca ai filtru de polen atata timp cat ai si clima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
imagecam

Se schimba in 2 min. Atita doar ca cel original e din pisla f dens iar cele din comert sunt din hartie.

Eu l-am spalat o data pe al meu. Nu se degradeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

Problema cu apa in masina am avut-o si eu, dupa aproape 1 an de la achizitia masinii.

Cauza: datorita prafului de pe masina/din aer+frunze descompuse+ploaie in timp s-a infundat scurgerea de sub pompa servo de frana plus ca s-a depus mal si pe planul inclinat de sub ECU astfel incat, atunci cand a plouat s-a adunat apa in partea stanga (cum stai la volan) astfel ca aproape tot ECU-ul era "inecat" si a inceput sa se scurga in masina pe cablul de deschidere capota.

Remediere: cu o manutza mai finutza plus un deget (:beerchug: nu spun care deget) s-a desfundat canalul de sub pompa iar apoi cu o sticla de plastic la care i-am facut o gaura in dop am creat un jet de apa sub presiune si am curatat malul de sub computer. De atunci am prins destule ploi si n-am mai avut probleme de acest gen. Preventiv, cand am chef, mai verific scurgerile si mai aplic metoda de curatare descrisa mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
blueyed

Am si eu o problema asemanatoare: cand ploua imi intra apa pe partea pasagerului. Mentionez ca masina mea sta sub un copac ale carui frunze cumulate cu alte reziduuri din acest minunat si curat oras infunda scurgerile si apa intra in masina. ATENTIE! Se recomanda eliberarea scurgerilor regulat pentru a nu permite apei sa intre (in principal) in sistemul de servo frana (tulumba). Am vazut Passat B5.5 cu tulumba distrusa de apa!!. Munca de curatare a aerisirilor e migaloasa si imputita :beerchug:

am observat dupa una din ploile puternice din Bucuresti ca nivelul apei in compartimentul de "drenaj" unde se afla calculatorul, tulumba si bateria era periculos de ridicat asa ca m-am apucat sa curat mizeria; AU trecut doar 2 saptamani si fenomenul s-a repetat.Zilele astea trebuie sa repet operatiunea de curatare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri