Jump to content

AU ! am apa sub presurile din fata


raducodreanu
 Share

Postare recomandată

blueyed la tine se poate sa se fi infundat streasina parbrizului care se afla deasupra filtrului de polen ,sau sa fi iesit din suporti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
.........cablaj modul confort KAPUT (este sub mocheta de la sofer ) cel mai tarziu pana in primavara asa ca ar trebui sa rezolvi problema ... succes !  :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

:( Ar trebui cat mai urgent sa demonteze scaunul de la sofer,sa ridice mocheta si sa usuce si sa inspecteze toata zona de cablaj pana la J393 calc. confort!Daca apa intra in calc. de confort adio calculator :) si functiile aferente ala acestuia:deschidere usi , geamuri,plafoniera,deschidere portbagaj.............BAFTA!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un alt factor important care duce la intrarea apei in masina e infundarea scurgerii de la clima (din interiorul masinii)

Daca n-ati reusit sa rezolvati problema, va stau la dispozitie cu detalii si poze.

La mine asta a fost...

Incredibil cita mizerie poate ajunge in scurgerea de la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La solicitarea lui blueyed revin cu detalii.

Inainte de a va apuca de treaba verificati daca masina mai face balti mici de apa la stationare cu AC pornit.

Daca nu...urmeaza distractia.

Pt a avea acces la scurgerea pt clima trebuie scos torpedo-ul, si ridicata mocheta.

Nu insist pt ca operatiunile sunt f simple si necesita doar o tubulara de 8 si o surubelnita stea.

In partea stinga sus (sageata verde in poza) e scurgerea care e prinsa de planseul pedalier cu 2 suruburi. O data inlaturate trageti usor, in sus, de tubul negru. La baza, e introdus intr-un manson de cauciuc( incercuit cu rosu in poza). Acel manson sau garnitura...cum s-o numesc (care comunica afara) sigur, e full de noroi ff fin. Eu am reusit sa desfund cu aer comprimat dupa ce in prealabil am scobit cu o sirma. Din pacate furtunul are o forma ciudata (care favorizeaza infundarea) si nu e sigur ca reusesti sa inlaturi toata mizeria. Din cind in cind am adaugat apa cu un furtun lung si apoi am suflat cu aer.

Problema nu e deloc de neglijat, cu atit mai mult cu cit zona e plina ! de electronica...

Bafta!

Modificat de imagecam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe la mansonul de la cablul de deschidere a capotei. Urmareste cablul si vezi in locul unde intra in masina are un manson de cauciuc. Mie baietii cind mi-au pus alarma au scos firul de la goarna pe acolo si au uitat sa-l puna inapoi(mansonul). Ghinion, a doua zi a plouat serios si aveam piscina in masina (vorba aia "limuzina" de lux).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi intra apa NUMAI in dreptul pasagerului. Am patit-o de 2 ori si am avut impresia ca s-a auzit un soi de fasait ca si cum ar veni apa sub presiune pe o teava, intalneste un dop pe care intr-un final il zboara. Cantitatea de apa intrata in masina era destul de maricica; Am patit fenomenul numai dupa ploi abundente si, daca nu ma insel (am sa observ cu atentie), ramane apa sub masina de la AC, deci scurgerea se realizeaza; :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum va trebui sa ridici mocheta sa identifici locul prin care intra apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca iste gauri micute in podea rezolva usor si eficient problema

Va rog sa nu sariti cu gura pt. ca masina nu rugineste cu viteza cu care cred unii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la A4 pe care l-am avut am facut urmatoarea operatine "romaneasca" : am smuls scurgerea din cauciuc din dreptul bateriei =>motor.

Si n-am mai avut probleme :)

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PPPPP: adica sa dau gauri in podea ca sa se scurga apa ce intra pe cine stie unde ?? :)

Funny!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca iste gauri micute in podea rezolva usor si eficient problema

Va rog sa nu sariti cu gura pt. ca masina nu rugineste cu viteza cu care cred unii....

<{POST_SNAPBACK}>

Asta-i tare. In felul acesta vei avea un susur de izvor in masina.

Si cu ce ar trebui executate gaurile? :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ce ar trebui executate gaurile? :)

[

Cu preduceaua :D Sau poate cu coarba si burghiu de 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa n-am astfel de probleme...Doar in SuperNova Alba ( cu nr B-58-PDP - numar pentru cunoscatori :blink: ) pluteau presurile in spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... eu n-am mai fost inundat de cind mi-am spalat cu nesimtire toate scurgerile cu jet de presiune.....

doar ieri cind mi-am uitat geamul deschis peste/sub noapte :P

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi intra apa NUMAI in dreptul pasagerului. Am patit-o de 2 ori si am avut impresia ca s-a auzit un soi de fasait ca si cum ar veni apa sub presiune pe o teava, intalneste un dop pe care intr-un final il zboara. Cantitatea de apa intrata in masina era destul de maricica; Am patit fenomenul numai dupa ploi abundente si, daca nu ma insel (am sa observ cu atentie),  ramane apa sub masina de la AC, deci scurgerea se realizeaza;  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Verifica daca filtrul de polen e montat corect. La un montaj deficitar (necesita ceva rabdare) apa sigur nu vrea sa ocoleasca eventualele neetansari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema... sub pres in dreapta.. ajungea pana sub presul din dreapta spate la ploi mai abundente. Ce-i drept era un Golf3 da-i cam aceeasi chestie.

Initial am suspectat trapa... apoi chederul de la geam...

Pana la urma am gasit enorm de multa mizerie in scurgerea de langa filtrul de polen (are iesirea in aripa interioara) .. se umplea cu apa si intra prin filtru in sistemul de ventilatie si in habitaclu... Filtru era putrezit de la atata apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gribelu: mai exact cum ai scapat de mizerie? Poti fi putin mai explicit? ai scos filtrul? Detaliaza, te rog!

M-am uitat azi dimineata si IAR s-au infundat scurgerile din compartimentul unde se afla bateria, servo frana, calculatorul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-am demontat capacul de plastic din dreapta de sub stergator.. (cam enervante "suruburile" alea din plastic.. am si rupt 2)

-am demontat cutia in care sta filtrul...

-am curatzat totul la perfectie (ai grija sa nu dai mizerie in ventilatie)... gasit frunze, sticla, pietricele, noroi... tot ce vrei... :banghead:

Ciudat e ca am gasit si un fel de garnitura maricica... scrie pe ea VW-AUDI... e nou noutza... dar in mod SIGUR nu era de acolo... In cazul meu aia a colaborat la infundarea scurgerii :)

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gribelu: multumesc! Cu prima ocazie am sa fac si eu operatiunea; imi propusesem s-o fac in w-e dar au intervenit alte probleme. Interesant e ca dupa ploile din ultimele zile NU am apa in masina. Apa s-a strans doar in compartimentul unde se afla bateria si servo-frana. Scurgerile de acolo se infunda in permanenta prin amabilitatea copacului de langa masina. Nu prea stiu cum sa-mi bag degetele sub tulumba de servo pentru ca spatiul e foarte ingust, voi cum ati facut?? Azi a trebuit sa extrag apa cu o seringa mai mare.

Imi mentin parerea ca apa (sau ce-o fi fost) din masina provine cumva de la instalatia de climatizare care iar m-a lasat balta desi in luna mai am fost la GES, au umplut-o cu freon, ulei si solutia pt UV, dupa o perioada au pus lampa UV si nu au semnalat pierderi.... Apa (spun apa pt ca arata si mirosea ca apa)am avut de 2 ori in masina, PE ploaie; s-a auzit un fasait destul de puternic iar la cateva minute am descoperit apa pe presul din partea pasagerului; a 2-a oara tot pe ploaie, tot fasait, iar apa; dupa ce s-a incalzit vremea am descoperit ca NU mai baga rece :)) Teava care de obicei e rece si face condens ramane la temperatura "camerei".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELP! Fie sunt chior, fie nu mi-am bagat degetelele unde trebuie. Va rog sa-mi spuneti unde se afla gaurile de scurgere! am cotrobait pe sub tulumba de servo si n'am gasit nimic; am cotrobait (cat am putut) pe sub baterie, pe langa ea, peste tot...nu dau de nici o gaurica! ;)

sincer, m-am saturat sa scot apa cu seringa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Apa s-a strans doar in compartimentul unde se afla bateria si servo-frana.

:( Ai mare grija la iarna cand va fi ger........Daca te prine cu apa in zona pompei de servo frana ai toate sansele sa inghete membrana de la pompa si SA RAMAI FARA FRANA!!!!!!!!Deci mare atentie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
HELP! Fie sunt chior, fie nu mi-am bagat degetelele unde trebuie. Va rog sa-mi spuneti unde se afla gaurile de scurgere! am cotrobait pe sub tulumba de servo si n'am gasit nimic; am cotrobait (cat am putut) pe sub baterie, pe langa ea, peste tot...nu dau de nici o gaurica!  :(

sincer, m-am saturat sa scot apa cu seringa  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Cred ca la modelul tau scurgerea de apa se afla sub suportul de baterie,ar trebui sa demontezi bateria si sa te uiti cu atentie.Bafta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuun! S-a oprit ploaia si am reusit sa cotrobai dupa gaurile de scurgere. Am scos capacul de plastic ce protejeaza filtrul de polen si un soi de streasina care impiedica apa sa intre in filtru; Zona era uscata, cateva frunze. Am deconectat si scos bateria -> am descoperit SUB suportul metalic al bateriei prima gaura de scurgere care era (evident) infundata; Intre baterie si servo sunt cele 2 furtune ale caloriferului. La baza lor, in mansonul de cauciuc prin care intra ambele, mai exista o gaura (mai micuta) de scurgere. In spatele tulumbei de servo am mai descoperit o gaura de scurgere, tot infundata. Per total 3 gauri: 2 mari si una mai mica. Operatiunea e simpla si a durat aproximativ 1h: demontat, curatat, montat totul la loc (atentie la plastice, sunt f sensibile), chinuit 10 min sa introduc codul cass-ului -> multumit si scapat de stres si apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi intra apa NUMAI in dreptul pasagerului. Am patit-o de 2 ori si am avut impresia ca s-a auzit un soi de fasait ca si cum ar veni apa sub presiune pe o teava, intalneste un dop pe care intr-un final il zboara. Cantitatea de apa intrata in masina era destul de maricica; Am patit fenomenul numai dupa ploi abundente si, daca nu ma insel (am sa observ cu atentie),  ramane apa sub masina de la AC, deci scurgerea se realizeaza;  :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

salut,

cum ai remediat problema ? Ieri am observat ca imi intra si mie apa pe partea pasagerului , numai daca dau drumul la aer con. . Ce aerisiri ar trebui desfundate ... sau mai bine sa ma duc in service , masina e inca in garantie ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristianBN: am explicat chiar inaintea postului tau cum am desfundat toate gaurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!