Jump to content

Tampon Motor - Trebuie Schimbat


Mitta
 Share

Postare recomandată

Cel anticuplu este sigur si ar mai fi de cutie ,cel de motor trebuie verificat Daca schimbi tampoanele ar fi bine sa-i faci si un reglaj de timonerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • constantinu

    19

  • Mitta

    17

  • Aditu

    17

  • dorneanucostel

    12

Anticuplu e ăla de sub baterie? Dacă e ăla, cum ajung la el? Pe dedesupt sau scot bateria şi ce mai e acolo?

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este de cutie si da se scoate bateria si suportul de baterie cel anticuplu este sub motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut,

 

Am si eu o problema la un Vw Polo din 2008, motor 1.2 12V. La relanti tremura masina foarte tare de efectiv ma zguduie, iar motorul se misca destul de rau. Mentionez ca masina merge foarte bine, nu da in nas, relantiul este perfect stabil, nimic schimbat in mersul lui. Am crezut initial ca e de la benzina proasta si ca va trece dar vad ca problema persista. Din ce am citit aici, mai multi colegi au avut probleme cu tampoanele si auzeau sunete/batai in compartimentul motor. La mine nu se aude nici un sunet, nici in mers, nici la relanti, nici la denivelari.

 

Credeti ca ar putea fi de la un tampon? Sau a mai patit cineva asa ceva?

 

Multumesc anticipat. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie relantiul stabil si sa se zguduie motorul?!? :blink: Un pic de coerenta in descrierea defectului nu ar strica.Cel mai bine ar fi trebuit subliniat ce bec ai aprins,daca ai aprins,in bord.Eu ti-as sugera sa verifici bobinele de la aprindere.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati:

 

Intr-adevar relantiul este stabil, iar becul de check engine nu este aprins. Am facut aseara o diagnoza si mi-a dat eroarea:

16556 - System Too Rich, Bank 1.  Am sters eroarea si dupa putin timp a reaparut.

 

Din ce am observat, relantiul este stabil dar totusi nu sta la 850 cum sta de obicei, ci la 950 rpm si mai are momente cand tremura dupa ce las pedala de acceleratie.

 

Din ce am observat, motorul asta nu are debitmetru (sau nu-l vad eu), deci o sa verific furtunele de vacuum sa nu fie crapate, regulatorul de pe returul de benzina.

 

Alte idei? Multumesc!

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!