Jump to content

Tampon Motor - Trebuie Schimbat


Mitta
 Share

Postare recomandată

Aditu:

Ai incercat sa schimbi amortizorul ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • constantinu

    19

  • Mitta

    17

  • Aditu

    17

  • dorneanucostel

    12

:) Nu. Nu cred ca are cum sa fie de la el...

Sper de fapt sa nu fie de la el...

Pentru ca sunteul nu apare peste gropi mari sa se auda ceva urat. E un mic tcanit ca si cum un fir mic ar atinge de tabla prin aripa pe undeva ;)

Te-ailovit de sunteul asta si problema a fost de la amortizor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorneanucostel

nici eu nu cred sa fie amortizorul.....ia si misca masina in stanga si in dreapta si vezi daca reactioneaza repede.....daca se ridica greu cand o apesi atunci e amortizorul....daca nu vorba ta...vezi pe un tester daca sunt duse amortizoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele le-am testat acum 2 luni cred si erauinca ok...mai mergeau. Am miscat masina in f multe feluri, am lovit roata in si mai multe feluri ca sa incerc sa simulez asfaltul pe care se aude tacanitul ala subtirel :icon_geek: Nimic. Chiar am pus pe cineva sa stea in masina sa asculte. Tot nimic...

Am dat ceva WD40 pe langa unele plastice de langa portbagaj si pe la rola centurii de siguranta spate dreapta. Sa vad la dum in weeknd daca se mai aude :angry:

Hai ca am iesit off-topic rau...asta era subiect de greierasi si nu stiu cum am ajuns sa scriu despre el aici??? :icon_thumright:

ON-Topic : daca da dau scurt la cheie se zgudie mai urat masina la pornire, decat daca dau mai lung (cursa cheii). Sa fie vreo problema sau e in regula. In rest nu am ce comenta deocmadata despre suporti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Polo din 2003 fabricat in germania rulat in germana 4 ani....are acuma 90000km si nu pacane nici un tampon la motor, chiar nici un zgomot la rulare(desi am mers si pe drumuri proaste de exe pe drum forestier pe la Sugag ...peste munti si am iesit la Petrosani...un drum rau de am facut 40km in 5 ore...si dupa astfel de drumuri tot nu bate nimic la masina...deci concluzia.....MASINILE FACUTE IN GERMANIA PENTRU BENEFIARI NEMTI SUNT ALTCEVA DEDCIT CELE FABRICATE SPECIAL PENTRU EST !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorneanucostel

pai normal ca alea de la mama lor din germania sunt de nu stiu cate ori mai bune decat cele fabricate in spania sau cehia......pentru romani si pentru vecinii nostri parca se construiesc altfel decat pt cei din germania.....o sa trecem noi si peste 100 de ani si poate o sa fie si la noi mai bine :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat de mai multe ori sa gasesc la intalnirile de la Polivalenta pe cineva cu un Polo identic ca sa fac o comparatie. Cred ca si la masina mea se manifesta ceva zgomote suspecte. Cred ca cineva patit e mai in masura sa-mi dea un raspuns. As dori sa stiu daca cineva cu un Polo identic o sa vina la una din intalniri si cand?

Totodata subscriu parerii ca masina noua vanduta pe piata Ro este cu siguranta de calitate inferioara celei pentru piata vestica. Am fost utilizator de Passat (1989) si Sharan (1999) cu care am avut numai experiente placute si pot sa zic ca si-au meritat renumele. In schimb de Polo pe care-l am actualmente, de pe piata Ro, nu pot sustine acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari

Am si eu un Polo 1.2 64cai de firma, are 7000 km, va rog sa imi spuneti cum se manifesta acel zgomot.

Nu stiu daca e ceva normal dar a mea e foarte zgomotoasa pe accelerare( si nu numai la 5000 rpm ci si intre 2000 si 3000) si am mai condus destule masini si destule pe benzina.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingineru-le dupa cum vezi e cam slaba prezenta pe aici si nu cred ca o sa ai parte de raspuns asa de rapid....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare,

Am citit tot topicul, insa nu am gasit ceva concret, si anume:

- producatorul tamponului schimbat

- timpul necesat

- un DIY daca a facut cineva operatia, etc

Am observat ca majoritatea au schimbat pe garantie, dar ... e bine de stiut si cand nu o sa mai fie garantie cum ne descurcam mai lesne

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hop si eu, cu Polo-ul sotiei. Aud un zgomot in dreapta fata care seamana cu joc amortizor in oala. Dar nu este asta ca am putut verifica. Tamponul motor pare OK la vedere si miscat cu mina. E drept ca in mers motorul se misca mult mai violent. Polo e din Germania facut pt. ei si e din 2006 1.2 L 64CP. Nu se pune problema de garantie ca are mai mult de 2 ani. A schimbat cineva fara garantie si stie cit e manopera? Ca daca e 200 ron sau mai mult ma apuc romaneste eu si-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparat tampon de la magazin-300 RON montat in fata blocului in zece min. gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune si mie va rog cineva cum se manifesta?? Masinuta mea e foarte zgomotoasa, mai ales pe acceleratie, multa lume ma intreaba daca am diesel....cert e ca e mult mai zgomotoasa decat un tdi, mai ales dinauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camsonat, dificil de schimbat?

trbe ceva scule speciale?

da pls mai multe detalii ..

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aveti nevoie de chei tubulare de preferat de 13 si 16. Trebiue dat la o parte vasul de expansiune (nu deconectat sau golit), mai trebuie un levier sau orice bara, teava de fier lunga de cca. 1 m si ceva de legat mai sanatos. Nu trebuie schimbata si placa mare de aluminiu ce vine cu tampon.

1. se desface piulita de 16 de deasupra tamponului,

2. se desfac cele 4 suruburi ce fixeaza talpa tamponului de caroserie,

3. se sprijina bara (teava) de un orificiu pe unde trec conductele de combustibil (atentie sa nu le distrugeti) Bara trebuie tinuta cumva paralel cu axa masinii si ridicat de la far in sus,

4. dupa ce ati protejat tot ce se poate zgiria cu cirpe, legati de teava placa de aluminiu prin cele 2 gauri existente,

5. cineva nu foarte fortos ridica incet de teava pina ce suportul trece de surubul suportului in sus cca. 3 cm,

6. se extrage vechiul tampon si se introduce cel nou caruia ia fost deja demontata placa de aluminiu,

7. se centreaza pe gauri cit timp e motorul ridicat si se pun la loc toate in ordine inversa.

Motorul trebuie tinut ridicat cam 20 sec. in mod normal. Sa nu va treaca prin cap sa bagati cric sub baie. Bara de fier trebuie sa nu se indoaie cu un om de 80 kg pusa oblic pe o treapta de scara. Lasati motorul sa se raceasca inainte de operatie. Trebuie sa fiti doi cu un pic de spirit tehnic, atentie si cam atit.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de efecte secundare pot aparea din cauza unui tampon motor aproape de moarte? De exemplu: poate ingreuna intrarea in viteze sau te poate da in nas la schimbarea vitezelor (din cauza inertiei..). Intreb pentru ca la o verificare in service mi-au spus ca nu am decat problema asta si e posibil sa le genereze pe cele de mai sus. Acum, au fost corecti si au spus ca vor fi siguri dupa schimbarea tamponului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un zgomot la Polo (fabricatie 2007 - 1.4 80 CP). Sunetul seamana cu cel al unui clopot, care pare totusi izolat. Adica nu este ascutit. Nu se aude tot timpul. Doar la anumite gropi sau denivelari (spre exemplu atunci cand cobor de pe bordura). Am studiat fenomenul (evident nu suficient de mult pentru ca nu am gasit cauza) si am ajuns la concluzia ca acelasi zgomot se aude (repet, cateaodata) si la schimbarea treptei de viteza I cu II si/sau la anumite franari. Prin urmare pot afirma ca se aude atunci cand masina este "bruscata" atat pe verticala (gropi in asfalt) cat si pe orizontala (franari sau schimbari de treapta).

Zgomotul nu este foarte puternic, dar stiind ca se aude eu il aud mai tot timpul, daca nu ascult muzica sau daca nu rulez cu viteza mai mare (peste 60 km/ora), momente in care nu poate fi detectat nici macar de urechea mea care il pandeste.

Am banuit ca toba ar putea fi cauza, in cazul in care atinge caroseria. Insa, in urma unei verificari la un serice oarecare, au constatat ca toba nu atinge si ca pivotii si celelalte elemente care formeaza sistemul de suspensie sunt toate ok. Vazand acest topic cred ca tampoanele acestea (de la motor si cutia de viteze) ar putea fi problema. Masina are aproape 30.000 km. Mi se parea ca sunetul se aude pe partea stanga spate, dar in ultima vreme pare ca se aude in stanga fata.

Cum se poate verifica daca tampoanele sunt problema (in afara de service autorizat unde dureaza foarte mult pana iti fac programare, unde costul este piperat si unde nu ma incred in spusele profesionistilor de acolo) si care ar fi problemele pe care le poate determina itarzierea schimbarii acestor piese?

Va multumesc.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu sincer m-am resemnat

il las sa faca galagie pana incepe sa ma deranjeze -

l-am schimbat deja de 2 ori p'ala din stanga

1 data p'ala din dreapta

a iesit si din garantie

deci - urmeaza sa-l schimb de acum pe buzunarul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Vw a luat masuri vis-a-vis de tampoane motor si anume: am si eu un polo 2006 1.9tdi, s-a schimbat tamponul motor si cv la 26.500km in garantie, acum la 33.000km bate din nou tamponul cv, am verificat la pbn daca exista tamponul pe stoc si au spus da, i-am intrebat daca nu cumva exista si o schimbare de cod la acest tampon (in urma reclamatiilor, producatorul poate sa refaca o piesa - alta forma, alta grosime, alta rigiditate etc, de cele mai multe ori cand o piesa isi schimba codul este clar ca a avut o problema, se mai intampla asta cand producatorul gaseste o varianta mai ieftina la pret - dar asta foarte rar) si surprizaaaa, codul original se termina cu ....K acum noul cod tampon cv se termina cu...BB. L-am comandat, caci nu il aveau in stock, montat si totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare o aberatie sa schimbi tamponul la 6500 km diferenta de cel anterior.....eu i l-as fi dat de cap....altadata sa iti fi zis el sa-ti dea altul mai bun cu alt cod... :) .....ce mi se pare ciudat la mine este ca am 130k si nu am schimbat nici un tampon pana acum....si nici probleme nu am :P

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina era in garantie la 26.500km cand s-a inlocuit tamponul, acum la 33.500km nu mai e. Noi sa fim sanatosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!