Jump to content

Variatia turatiei in ralanti


Recommended Posts

Adica sa mai scad presiunea din vaporizator, ca este prea mare. Ori trebuie sa merg si doar pe benzina, sau nu are treaba.

Edited by Madalinrm
Link to post
Share on other sites

poti facea asa. Mergi pe benzina 100 km si verifica amestecul , daca e ok atunci ai o problema de presiune pe gaz. Daca nu e ok, atunci e o problema pe benzina, exceptie face cazul in care iti scapa injectoarele GPL.

Reglajul presiunii il faci in functie de citesti pe diagnoza, cred ca in jurul la 1 bar presiunea citita pe diagnoza GPL nu e gresit, dar repet diagnoza iti spune ce si cum. combina cele 2 diagnoze si reglezi instalatia de gaz corect.

Link to post
Share on other sites

Ok, multumesc mult pentru ajutor, incet ii dau de capat. Am umblat in seara asta putin la surub si l-am strans, acum am 21%, deci am strans prea mult.  Nu am pus decat vcds-ul, fara calibrare gaz. Acum s-a stabilizat si turatia cu ac-ul pornit. Deci conteaza si presiunea.

Link to post
Share on other sites

normal ca are importanta presiunea. Mai mult gaz in admisie imbogateste amestecul si il vezi pe OBD ca valoare negativa, mai putin il saraceste. Un amestec corect , citit la relanti trebuie sa fie pana la + sau - 5%

 

Dupa reglajul brut al surubului trebuie dat calibrare pe GPL ca sa isi calibreze ECU GPL timpii de injectie.

Link to post
Share on other sites

Am strans surubul la vaporizator la maxim si nu vrea sa scada sub 1.4 bari presiunea dar nu stiu ce se intampla cu masina asta, ca a luat-o razna pe benzina, sta la 25% pe benzina si pe gaz, variaza normal -5    +5..... iar in grupul 32 am 35% cu 0%.

Link to post
Share on other sites

Am descoperit problema, am dat cu spray de frane, intre egr si corpul care se prinde egr-ul si se opreste motorul. Nu stiu ce sa ii mai fac, am cumparat garnituri noi si tot nu etanseaza cum trebuie, am incercat si cu silicon si nu tine...

Link to post
Share on other sites

suprafetele de contact trebuie curatate bine sau garnitura aftermarket proasta.

Link to post
Share on other sites

De asemenea ia in considerare o masurare a presiunii in evacuare, sa nu fie un catalizator infundat.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept