Jump to content

Variatia turatiei in ralanti


Recommended Posts

Salut!

Am patit o belea cu masina!

Azi de dimineata in timp ce veneam la munca,am oprit la semafor si masina mea parca avea un alt sofer!Adica se tura de la 900rpm la 1400rpm pur si simplu!

Nu mi-a venit sa cred :)

Parca cineva ii dadea spritzuri constant!Se vede problema si in mers!

Stie cineva ce are?Va rog sa ma ajutati ca sunt mort fara masina si azi e vineri.........

Am un Golf III din 96,motor de 1.8,66 Kw!

Mecanicul meu mi-a zis(prin telefon) ca nu este o problema de mecanica-se pare a fi un senzor de la injectie!

Link to post
Share on other sites

Welcome to the club! 99% e problema la motoras relanti. Da te rog un search "motoras relanti" si vei gasi solutia.

Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru ajutor!

Problema a fost de la REGULATORUL de RELANTI.....pentru cei care o mai patesc!

S-a dus cipul de acolo!

Se poate vedea foarte bine pe tester!

Piesa este BOSCH(numai ei o fac)!Eu am cu 6 picioare-pretul este de 5500000 lei iar pentru cea cu 4 picioare cam cu 1000000 mai putin!

Am incercat sa o repar(motorasul mergea,rolele erau ok)dar nu am reusit din cauza acelei piese electronice!

Cam atat!

Multumesc pentru tot!

Bafta!

Link to post
Share on other sites

Ei! Se putea repara! Eu m-iam luat una defecta (motoras mort) de la dezmembrari cu 170.000 lei. In total cred ca mi-am reparat acel motoras (tot ansamblu) de 3 ori.

Link to post
Share on other sites

Felicitari ca ai reusit!

La mine mergea motorasul,rola era ok,lamelele erau in regula CIPUL ala negru era dus!

E cipul din caplajul ala nenorocit!Asa ca..............am dat afara 5 mil :shock:

Link to post
Share on other sites
  • 15 years later...

Salut, am cumparat un egr nou magneti marelli si tot asa oscileaza relantiul doar pe gpl, daca comut pe benzina, nu oscileaza deloc. Tot asa facea si cu vechiul egr. Nu mai stiu ce sa ii mai fac.

Link to post
Share on other sites

Daca pe benzina merge cum trebuie e clar ca problema este de la instalatia gpl

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

Da dar problema este ca doar cand motorul este foarte incins, face asa pe gaz, daca am sub 90grade, nu are nimic.

Link to post
Share on other sites

Cantitatea de combustibil injectată se modifică după nişte hărţi care ţin cont şi de temperatură. Probabil că la instalaţia gpl este o problemă şi nu injectează cantitatea corespunzătoare la temperaturi mari

Link to post
Share on other sites

Acum din ce văd AICI şi în manualul ataşat, ar trebui conectată şi sonda lambda şi un senzor de temperatură al lichidului de răcire. Sonda lambda am înţeles că nu ai legat-o, dar senzorul de temperatură?

Manuale_Sequent24_EN.pdf

Link to post
Share on other sites

Pai senzorul de temperatura este legat cel de la vaporizator original brc.

Nu stiu ce culoare are firul de la sonda lambda, care trebuie sa il leg la calculatorul gpl. Dar acum amestecul este ok, m-am uitat la variatia sondei in vcds si este ok. 

Link to post
Share on other sites

Cred că între pinul 4 (negru) şi 6(orange/maro). Dar după cum ţi-a zis şi @Moog este vorba despre o sondă UEGO şi lucrează puţin altfel şi cu alte tensiuni decât o sondă binară, aşa că nu ştiu ce sfat să-ţi dau în privinţa asta.

Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa dau informatii gresite, dar din cate vad pe schema de la BRC si din cate stiu de la tomassetto , alea 2 fire ar trebui legate pe firele de semnal ale sondei lambda, fara sa intrerupi legatura dintre sonda lambda dinainte de catalizator si Ecu benzina.

cel putin eu asa cred dar nu stiu sigur. O informatie corecta o poti afla de la cei ce monteaza instalatii BRC.

vad ca esti din buzau, poti intreba la vernesti ce si cum.

Link to post
Share on other sites

Pai in nu as intrerupe firele care pleaca de la sonda lambda la ecu, ca nu se face asa ceva si din manualul meu, am doar un singur fir care isi ia doar semnal de la sonda. Este o problema, instalatia gpl a fost montata pe loganul tatului meu, acolo la vernesti, care s-a dezmembrat si mi le-am montat eu singur, pe masina personala. Mi-am luat si interfata de la brc, pentru calibrare. Am avut instalatie gpl cangas si aveam amestec sarac, check aprins mereu in bord si nervi la maxim plus dat in nas. Cu asta nu am nici check aprins, nu da in nas, doar oscilatiile acelea, pe care le aveam si inainte doar pe gaz si este enervant. Si cei de la vernesti, nu se baga la montaje neautorizate. Eu cred ca este ceva care se dilata si trage aer fals, ca doar dupa ce se incalzeste motorul bine, incep oscilatiile si doar pe gpl, o trec pe benzina si nu mai sunt probleme.

 

 

Edited by Madalinrm
Link to post
Share on other sites

Nu a spus sa intrerupi firele doar sa fie legate de alea de la semnal de la sonda. In schema la BRC postata de lupo_bv mai sus , vad ca sunt totusi 2 fire. In orice caz instalatia de gaz trebuie sa mearga bine si fara sonda lambda a masinii.

Trebuie combinate diagnoza pentru GPL, ca sa faci reglaje si diagnoza pe OBD , vezi amestecul  cum arata pe OBD si in functie de amestecul ala reglezi presiunea gazului pana aduci valoarea amestecului pana la + sau - 5%  (STFT-ul). cele mai mari probleme la GPL sunt legate de presiunea din rampa de injectie pe gaz sau injectoarele defecte.

daca reglezi STFT-ul la aia 5% maxim (ideal cat mai spre 0), la relanti, atunci motorul ar trebui sa mearga bine.

de altfel trebuie sa fii sigur ca nu ai probleme ca atare gen aer fals una alta, vazut amestecul pe benzina fiindca , chiar daca pe benzina nu fluctueaza relantiul e posibil sa o faca pe gaz dar sa nu fie de la gaz. Orice problema a motorului se simte mai rau pe gaz.

Edited by jhonutz
Link to post
Share on other sites

Si totusi ceva ciudat ca nu mai face nici pe gaz daca scot mufa egr-ului, bineinteles cu motorul oprit. Din cate stiu, sper sa nu ma insel, acest egr nu trebuie sa deschida doar in sarcina, sau ma insel.

Link to post
Share on other sites

EGR recircula gaze la ralanti si in sarcină parțială. Cu el anulat ai mestec mai bogat. Dacă din varii motive pe GPL la temperaturi mari, la ralanti, ai amestec sarac normal ca îi convine cu mufa scoasă. În cazul în care scenariul descris este valabil, ar trebui să vezi de ce ai amestec sarac. Oricum dacă este sărac amestecul în condițiile date ar trebui să se vadă cu vcds.

Link to post
Share on other sites

Am in grupul 32 la adaption idle bank 1 sensor 1 -12% si adaption partial -4%

Link to post
Share on other sites

daca valoare e negativa e amestecul bogat si -12% e mult

Edited by jhonutz
Link to post
Share on other sites

Daca e de la gaz, am spus mai sus cum trebuie reglata instalatia de gaz cel mai bine pentru cele mai bune performante. Se tine cont de amestecul citit la relanti si reglezi presiunea in rampa din surubul vaporizatorului pana ai o valoare ok. Nu e deajuns doar hartile pe gaz facute cu diagnoza de GPL. Dupa fiecare reglaj brut al presiunii trebuie data autocalibrare, ce e drept nu sunt familiarizat cu softul de la BRC, eu aveam tomassetto pe ford.

 

Edited by jhonutz
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept