Jump to content

Bec Galben Aprins La Bord


adonis45
 Share

Postare recomandată

Avem asa::

P0301- "http://www.obd-codes.com/p0301" - Cylinder #1 misfire;

P0420-"http://www.obd-codes.com/p0420"- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)

P0106-"http://www.obd-codes.com/p0106"- MAP/Barometric Pressure Circuit Range/Performance Problem

MAP/Barometric Pressure Circuit Range/Performance Problem

P0301: - verifica bobina de inductie/bujie/injector de la cyl 1(este cel de langa cureaua de accesorii)- le scoti pe rand si le schimbi cu cele de pe cyl 3 (de ex)-daca se muta misfire pe cyl 3- de acolo este problema

P0106- verifica cu VCDS functionarea MAP-de ex in grupul 003-la campul 2 - la ralanti - cu motorul la temp >80 Gr. C- trebuie sa fie intre 270-550 mbar(valoarea este pentru motoarele:AWY/AZQ/BMD/BME). Cand apesi brusc pe acc- valoarea trebuie sa creasca brusc.

P0420 sau 16804 - nu vreau sa te sperii dar e posibil sa nu scapi asa usor de ea ( eu am scapat de ea numai dupa ce am schimbat Kat)

Rezolva primele doua si mai vedem 

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adonis45

    8

  • casi

    5

  • xxnelu

    4

  • ramir120797

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Catalizorul da una dintre cele mai urate erori de rezolvat desi la o interogare VAG este de regula acompaniata de alte doua erori de presiune barometrica .

Depinde de la caz la caz !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pana la urma,sonda e de vina! sper sa nu fi facut si alte stricaciuni!Maine la service pentru schimb si tot ce o mai avea nevoie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,am un polo 1.4. 2008 , Am venit cu el in italia de vreo 2 luni si c-am de atunci il alimentez cu disel pt camioane , pt ca stiu o oferta mai bunal, si acum 2 zile mi sa aprins indicatorul cela de evacuare a gazelor.

Ma pornesc cu masina, si dupa ce merg vreo 1-2 km se porneste.

Altceva suspect am mai observat ca inainte cind puneam cheile se aprindea cu rosu doar indicatorul cela ce tine de alimentare energie. Acum se aprind deja 3 cu rosu ala de alimentarea de energie , ala de presiune mica ulei si cel de nivel scazut apa. 

Dar dupa ce pornesc masina , se sting toate ..si doar ala de evacuare a gazelor se porneste cu galben. 

 

Ceva pareri despre problema mea ? , o fi astupat catalizatorul ? , si cum se curata solutii ? , e greu de dezmontat sa incerc singur ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate fa o diagnoza si vezi cauza exacta.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect vorba lu Al,fa o diagnoza n.o lua orbeste....eu de la sonda am schimbat si bujiile si 2 dintre bobine la sugestia mecanicului,deoarece 1 era deja schimbata deci probabil au mai fost probleme si de atunci....no problem...pana acum cel putin :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci spuneti vreun aparat ceva cu care as putea face diagnostica si de unde pot sal cumpar, ca aici in italia nici nu cunosc mecanici, si cred ca tre sa fie si scumpi. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scan gauge, ceva pt incepatori  si afordabil. un divais specalizat costa sute de euro. mai sunt si softurile pt computere tip vag-com vcds,la fel de scumpe si in afara de asta trebuie sa te pricepi la masini,motoare aci degeaba afli un cod de eroare daca limbajul nu iti e cunoscut si nu stii ce inseamna un maf, map,lambda, rich,trim si sute de termeni si de cifre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acum . Mi-sa aprins becul in bord si nu am idee daca e de la benzina sau de la altceva. Am alimentat de la o statie automat care din cate afiseaza este partened rompetrol.  Am alimentat , am mers pana la parinti cam 2 km in oras , am stat ceva timp la ei apoi cand am pornit-o sa aprins martorul.

Manifest : dimineata parca se chinuie umpic sa porneasca iar dupa ce porneste daca o accelerez scade in turatii si trage sa moara , daca il las umpic la relanti 1-2 min nu mai moare. La relanti are un usor tremurat. Ceva idei de la ce ar putea fi? ( saptamana asta sper sa reusesc sa comand o interfata de diacnoza si sa invat sa o fac singur) dar pana atunci as vrea niste sfaturi, ideei daca se poate evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai sanatos sa astepti interfata

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!