Jump to content

Bec Galben Aprins La Bord


adonis45
 Share

Postare recomandată

am un vw polo happy din 2006. mie mi s-a aprins martorul vineri 16 nov si pina azi , 19 nov, la ora 16 a stat aprins. apoi s-a stins deodata. problema nashpa e ca la relanti imi tremura rau de tot masina, ca atunci cind iei piciorul de pe abreiaj si o lasi in viteza, dar turometrul nu se misca deloc. am sunat 4 ore la service la PBN (de acolo am luat masina) si intr-un tirziu a raspuns unu si mi-a zis ca au programari pina pe 8 ianuarie 2008, daca vreau atunci e liber si m-a indrumat la porsche bucuresti vest. am sunat 2 ore acolo si nu a raspuns nimeni. ultima oara am alimentat acum 3 saptamini de la OMV cu carrera 95 fara plumb. stie cineva vreun service serios in bucuresti sa o testez macar? masina e inca in garantie

am luat de la cineva un scanner OBDII si-mi da aceeasi eroare de 2 ori:

"P0352

IGNITION COIL B PRIMARY/SECONDARY CIRCUIT MALFUNCTION"

am cautat pe net detalii dar nu am inteles mare lucru. stie cineva ceva despre bobine de aprindere???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adonis45

    8

  • casi

    5

  • xxnelu

    4

  • ramir120797

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema ta, se pare ca este cea mai importanta; esti la concurenta cu ELODIA sau, cum?! :) . Ai scris si AICI despre ea... si AICI. Mai ia o pauza :) . In plus, incearca (pe viitor) sa faci o diagnoza cu Vag-Com/VAS; pe aici suntem mai familiarizati cu codurile prezentate de aceste "scule".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta, se pare ca este cea mai importanta; esti la concurenta cu ELODIA sau, cum?! :icon_thumright: . Ai scris si AICI despre ea... si AICI. Mai ia o pauza :) . In plus, incearca (pe viitor) sa faci o diagnoza cu Vag-Com/VAS; pe aici suntem mai familiarizati cu codurile prezentate de aceste "scule".

am scris si eu in mai multe locuri in speranta ca primesc ceva informatii de la cineva. de testat ... .asta am avut ... imi cer scuze nelule daca te-am deranjat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-ai deranjat :hainoroc: ; trebuie doar sa pastram "o linie" a acestui forum. Cu putina rabdare, vin si raspunsurile. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel patesc si eu!am un fox de 1.2i, alimentam de la petrom. intr-o zi s-a aprins dar dupa 30 sec la relanti, dar chestia naspa e ca a ramas si motorul in 2 pistoane.daca repornesc merge normal, doar ca tre s-o tin in sarcina (turata). mi-a resetat si mie calc, tot asa, a mers 500 km dupa care a luat-o iar razna!am trecut pe efix, poate,poate....... dar nimic. am incercat si la omv, dar tot de 95. o sa alimentez cu cifra octanica mai mare sa vad daca da rezultate...

revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu un polo 1.4 75 cp din 2003 de o saptamana.l-am adus din italia si pe drum totul a fost ok.dar dupa cam o zi de romania mi s-a aprins si mie martorul asta de la sonda lambda.am pus jumatate de rezervor de benzina de la omv 98. cand mi se stinge sonda lambda cand apare , cand mai apare si eroare de ,,gestiune motor,, EPC.astazi m-am gandist sa ridic si eu capota sa ma uit poate vad ,,buba,, si gasesc un furtum de la motor scos ( este undeva intre baterie si motor) si mi-am spus ca <<gata , am rezolvat-o!!!,,, dar dupa cam 10 km motorul a murit si nu mai pornea, bineinteles cu ambele erori aprinse in bord .dupa ce am scos furtunul inapoi , masina a repornit normal .intrebarea este daca este normal ca furtunul ala sa fie scos si a doua la cati km. trebuie facuta urmatoarea revizie , masina avand 47.000 km.

p.s. am vazut prin iasi un seat leone cu autocolant cu vwforum si m-am bucurat ca mai sunt colegi de forum si pe aici.foarte fain si util forumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu aceeasi problema pe care o are titaniq ...Am un polo 1.2 din 2006 si mi s-a aprins in bord martorul galben...am zis k e din cauza beninei cum am citit aici ,imi tremura masina si cand se accelereaza cand se deccelereaza eu tinand piciorul constant pe acceleratie...mai mult de 30 km/h nu mere ...urmeaza sa o las in service ca mai are cateva luni de garantie.Am avut o problema asemanatoare si la o fabie de 1.2 (motor identic cu polo) dar nu mi s-a aprins nici un indicator ,in urma unor realimentari si aditivarii suplimentare a disparut problema pe cand la polo degeaba am incercat si am pus aditiv si alea alea ca tot urit face .Urmeaza sa o duc in service si va informez care-i problema.PS nu vreau sa fac reclama proasta dar am pus de la OMV si benzina de 95 e cam proasta sau depinde ce sarja prinzi...am sa incerc sa alimentez de la rompetrol , am auzit ca e mai buna.

Modificat de ccc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la service si dupa ce mi-a curatat pe acolo pe la motor m-a chemat sa-mi schimbe un injector saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!! Ma intereseaza si pe mine cat costa un injector, asa ca dupa ce il schimbi, zi-mi si mie un pret, te rog!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu in service la ,,coso garaj ,, (pt cei din iasi )si problema s-a rezolvat . mi-au schimbat bujiile si mi-au dat si cu un spray pt. curatat carburatorul si totul e ok , nu mi s-a mai aprin martorul de sonda lambda si epc .sper sa fie bine in continuare .

bafta la toti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Cam cu aceeasi problema ma confrunt si eu! La un moment dat mi s-a aprins in bord doua becuri! Unul era EPC si altul sonda lambda! Am discutat cu cineva si mi-a spus ca e de la noxele din catalizator! Mi-e frica insa ca imi sta aprins si EPC-ul! Dupa ce am turat ceva masina si am mers cu ea prin oras, i-am bagat cea mai buna benzina de la petrom s-au stins becurile. Zilele trecute am facut iarasi un plin si problema a reaparut! Imi poata da cineva vreun sfat in privinta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Saptamina trecuta am constatat cu surprindere ca vitezometrul arata 220 km/h indiferent cu ce viteza mergeam. Dupa ce am demontat bordul si am remediat defectiunea am ramas cu becul de la airbag aprins. Stie careva cum se poate stinge?

VAG COM-ul nu da nici o eroare. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Ciudat,vezi poate ai uitat sa conectezi mufa,altfel daca era un scurt sau ai umblat fara sa scoti bateria trebuia sa apara o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt conectate. Le-am dat si cu spray pentru contacte dar fara rezultat.

Alte sugestii?

post-13785-1208802628_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-o fi timpit IC... asa am eu aprins senzorul de la placute (am schimbat placute aproape noi din cauza becului cu pricina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am fost cu masina la service si mi-au zis dupa o scanare ca problema este la supapa EGR, a curatat-o si am platit 60 de ron cu tot cu sacanare si stergerea erorilor. si mi-ai zis sa ma duc cu ea mai turat ca asa ii place motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hello... am si eu aceeasi problema cu masina , polo 1.4 16v, benzina 2002. numai ca la mine cand s-a aprins prima data semnul acela galben eram in trafic si mi-a murit si motorul. am pornit dupa cateva minute si am ajuns acasa cu el aprins... Nu stiu exact ce sa zic, cu o zi inainte facusem plinul de la Petrom cu 95... sper sa fie benzina de vina si sa nu am vreo problema grava .

oricum masina e luata de 2 saptamani si abia am inmatriculat-o dapoi sa mai ajung si cu ea in service...

mai am cateva probleme una cu ambreiaju si una cu climatizarea.. in rest merge strong

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-o fi timpit IC... asa am eu aprins senzorul de la placute (am schimbat placute aproape noi din cauza becului cu pricina )

Sal,

Poti testa senzorul fara sa schimbi placutele facand scurt circuit in mufa in care se introduce papucul de la placutele de frana.

Este un circuit normal inchis acolo, la uzura placutelor se deschide circuitul si se aprinde senzorul.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cele doua sonde lambda sunt inseriate? Eu am vazut ca manunchiul de fire de la prima pleaca jos la cea de a doua, tot aveam probleme cu sonda 2 de sub masina se rupea un fir la el il cositoream..etc....in momentul in cere era rupt firul consuma mult aproape dublu masina, deci scotea din fuctie si prima sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu sonda lambda dinainte de catalizator se ocupa de reglajul efectiv al amestecului (prin intermediul ECU) iar sonda lambda dupa catalizator are rol de informare asupra starii de functionare.Sper sa nu gresesc :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, atunci de ce crestea mult consumul cind era rupt firul de la sonda lambda2 de sub masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca in lipsa senzorulului respectiv ECU folosea o valoare default si impunea folosirea unui regim de avarie; teoretic, va folosi mai putine gaze nearse, pentru el acea valoare insemnand catalizator ars sau nivel prea mare al noxelor. Tot regim de avarie impune si la lipsa sondei1, unde se masoara concentratiile de oxigen si ajusteaza concentratiile oxigen/benzina/gaze recirculate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Sunt nou aici...am cautat (poate am orbu' gainii) dar n-am gasit nimic despre "becuri galbene pe bord" la POLO TDI 1.4 70 CP (2006); rog moderatori/admin sa ma ierte daca n-am postat unde trebuie.

Asa, sa ma explic : martorii aprinsi la mine sunt -cel de bujie incandescenta(palpaie intermitent) si cel cu forma motorului (aprins permanent); am citit ce spune in carte dar nu m-am prea lemurit.A mai avut cineva problema asta?

O recomandare de service?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua sunt nou si as vrea sa va intreb despre becul galben acela acre indica defectiuni la sonda sau evacuare gazelor

la mine sta aprins de cateva zile am fost la test cu masina mi-a scos eroarea si dupa 100km iara sa aprins si nu sta intodeauna in relanti in rest e ok merge bine motorul trage nu mai stiu ce sa fac

sa fie din cauza benzinei ca eu am bagat numai de 99+ dar de o vrem am bagat de 95 de la petrom

poate sa ami dea cineva sfaturi ce sa fac?

Modificat de ramir120797
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!