Jump to content

Bec Galben Aprins La Bord


adonis45
 Share

Postare recomandată

@ramir120797 citeste in postul asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=35466

Relanti-ul nu sta stabil si datorita impuritatilor din clapeta de acceleratie.....curata bine si poate rezolvi problema....cu benzina de la petrom am patit-o si eu.....personal nu mi se pare buna delok

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adonis45

    8

  • casi

    5

  • xxnelu

    4

  • ramir120797

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi SPU da sa sti ca nu am curatat clapeta dar pe masina se simte o mare diferenta intre benzina de 95 si ce-a de 99 tu de la ce statie alimentezi si care bezina o recomazi ca e ok si nu sunt probleme?

Da referitor la furtunul de care zici chiar ieri am fost la verificare si mi-a spus ca sondele sunt ok dar ca poate trage aer fals pe undeva sau sunt probleme la senzorul ce regeaza aerul cu combustibilul chiar ieri dupa ce am scris am plecat cu masina la mecanic dar ce ma derajat pe mine e faptul ca am fost cu 2 zile in urma si tot la acel mecanic si atunce mi-a sters eroarea nu sa mai apris becul la bord dar asta a durat 1 zi dupa care iara sa aprins nu stiu de ce nu mi-a spus atuncea de prima data doar dupa ce sa apris a 2 oara ori cum a doia oara nu am mai platit nimica dar ori cum am sa verific si eu furtunul si am sa curat clapeta si am sa revin sa spun ce sa mai intamplat

Modificat de ramir120797
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ramir120797 in primul rand curata clapeta sa rezolvi probelma relanti-ului....apoi in legatura cu benzina....la inceput am pus carrera 95 de la petrom, parerea mea proprie si personala nu mi s-a parut delok buna dar delok, mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul in mijlocul intersectiei fara nici un motiv apoi am schimbat cu Effix95 de la Rompetrol, acum fara publicitate sincer e buna nu am avut probleme motorul merge bine....daca vrei ceva si mai bun tot de la rompetrol este si de 99+ sau 100 dar e mai scumpa...am facut un test si am alimentat odata de la petrom si odata de la rompetrol....diferenta destul de mare la sunet la putere...cel putin e parerea mea :icon_thumright:

Referitor la problema care am avut-o

Simptomele erau cam asa: - aveam martorul respectiv aprins...relanti-ul imi statea la 1200 in orice conditii...nu tragea mai delok...si consuma ca nebuna...

Cauza: - furtunul despre care ti-am zis era spart deoarece freca la trepidatiile motorului de capacul acestuia....culmea e ca ducea exact la clapeta de acceleratie si fiind crapat (in jur de 2cm) tragea aer fals si cu impuritati...am gasit clapeta de acceleratie foarte murdara.....si o garnitura dintre capacul de pe motor cu filtrul de aer incorporat era crapata si scapa aer fals si pe acolo...

Remedierea: a constat in inlocuirea a 10 - 12 cm de furtun cu inserctie.....curatarea foarte bine a clapetei de acceleratie....inlocuirea garniturii dintre capacul cu filtrul de aer incorporat (pret 45 lei).

FURTUNUL CU PROBLEMA ARE NUMARU 34 DIN IMAGINE

Sper sa iti fi fost de ajutor chiar daca daca nu gasesti aceleasi probleme macar te ajuta sa gasesti cauzelel scaparii aerului

post-29493-1238769703_thumb.jpg

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci SPU. Te rog spune-mi cum sa curat clapeta? Trebuie sa desfac cele patru suruburi de deasupra carburatorului sau cele doua din interiorul carburatorului, chiar deasupra de clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ramir129727 Eu nu am desfacut nimik...in cazul meu clapeta de acceleratie se afla chiar sub capacul motorului, acesta avand filtrul de aer incorporat. Am inlaturat capacul....am blocat clapeta pe verticala si al curatat-o cu o carpa cat am putut ajunge pana am indepartat toata mizeria....as fi vrut sa indepartez toata unitatea respectiva sa am posibilitatea sa o curat mai bine si prin locurile mai inaccesibile dar mia fost frica sa nu stric ceva :)

In cazul meu ai pozele mai jos :(

post-29493-1238948909_thumb.jpg

post-29493-1238948986_thumb.jpg

Modificat de Spu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am revenit pe forum am descoperit ce sa intamplat cu becu am curata clapeta am curatat injectoare si tot a ramas aprins am verificat furtunele toate si nimica de fapt era senzorul de aer la scanare el lucra normal asa spunea mecanicul doar ca la prima accelerare peste 3000 incepea sa citeasca eronat si normal ca dadea totul peste cap deci senzorul a fost problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceeasi problema !!! :rr: Am schimbat o gramada de piese si degeaba !! :angry: Se aprinde si se stinge cand vrea!!! multi miau spus ca e de la benzina!!!! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o experienta similara cu un VW Polo benzina 1,4/75 CP din 2004. S-au aprins simultan, ieri, "lampa avertizare gaze evacuare" + "comanda motorului EPC". In urma diagnozei a rezultat intrerupator lumini frana defect ( e un intrerupator amplasat sub pedala de frana). L-am schimbat si gata. La firma l-am desfacut cu baietii si avea un contact perlat care nu se mai putea remedia + usoare uzuri in elementele de plastic care il actioneaza. Masina are 39k. Reparatia a cost 108 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

de cateva zile am o problema cu polo. Relanti cu buseuri, apas pedala de acceleratie si se infunda, am impresia ca nici nu mai trage. Am crezut ca e de la benzina, am facut plinul si tot asa merge. S-a mai intalnit cineva cu problema asta?..Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

de cateva zile am o problema cu polo. Relanti cu buseuri, apas pedala de acceleratie si se infunda, am impresia ca nici nu mai trage. Am crezut ca e de la benzina, am facut plinul si tot asa merge. S-a mai intalnit cineva cu problema asta?..Multumesc

Azi am schimbat filtru benzina 65 lei Bosch si filtru aer Mann 25 lei. problemele persista. Am curatat clapeta la valva EGR si degeaba. Am dus-o la un tester insa cei deacolo nu au putut citi erorile aparute - ceva de senzor turatii. Acum o sa o duc la un tester autorizat unde am sa-i fac si eventualele reparatii. Va tin la curent cu preturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

mie la polo 1.2, benzina, 65.000km mi s-a aprins "check engine" combinat cu "sarituri" si tremurat in mers si scaderea puterii masinii pana la zero, de a trebuit sa trag pe dreapta. La test a iesit eroarea 1 Fault Found:16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - termittent Readiness: 0000 0000. La service am schimbat bobina de la cilindrul 3, a mers perfect 15 minute (exact de cand am plecat din service pana aproape de serviciu) dupa care a reinceput sa tremure si s-a aprins iar check engine si pana seara am schimbat si celelalte 2 bobine. Seara, pana acasa (am mers cam 5km) mi s-a smuncit de cateva ori in mers si nu s-a aprins nimic dar azi dimineata de acasa pana la serviciu abia am ajuns cu smuncituri si sarituri+aprindere martor check engine +tremurat la stopuri (tremura si masina si turometrul)+turare foarte greoaie a masinii si reducere foarte mare a acceleratiei (apas pedala pana la capat si abia am 20 km/ora).

Am citit cam tot ce am prins pe forum, dar majoritatea au doar tremuratul masinii, nu toate astea combinate...nu stiu ce sa mai cred. Va rog sa imi spuneti daca a mai patit cineva asa, si ce trebuie sa mai schimb ca cei de la service m-au asigurat ca daca inlocuiesc bobinele n-o sa mai am probleme.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roaga un coleg forumist sa te ajute cu o scanare Vag-com. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi!

dupa bobine urmeaza bujiile...

revin saptamana viitoare cu noutati (sper sa se rezolve si sa nu mai sara masina ca o capra zapacita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

am si eu o problema asemanatoare,azi dupa un drum scurt in oras aproximativ 1 km mi s-a aprins EPC ul si martorul motor in bord, mentionez ca ieri am alimentat de la OMV benzina de 95 ,aprox 15 litrii

Am lasat masina sa se "odihneasca " aprox 3 ore , dupa pornire EPC ul s-a stins dar martorul motor NU !!

sfatuiti-ma ce sa fac sa bag alta benzina mai buna poate de 100 si sa astept sa se stinga martorul motor ?

sau sa ma duc maine la service cu jucarica

din ce cauza sa se fi intamplat cele mentionate mai sus ? am doar 54 de mii de km ...... sa se fi stricat ceva ?desi masina merge fara nici o problema ... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acum 2 zile mi s-a aprins un bec , cred ca e de la airbag , deasupra ceasului . Initial am crezut ca e centura ca seamana cu un om care sta pe scaun cu ceva tras pe piept , cineva mi-a spus ca e airbag.Ce problema poate sa fie ? Posed un Golf 4 1.6 16v

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai toate sansele sa fie spirala din volan intrerupta,dar trebuie sa faci o scanare ca sa iti poti da seama cu exactitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vw polo happy din 2006. mie mi s-a aprins martorul vineri 16 nov .... problema nashpa e ca la relanti imi tremura rau de tot masina, ca atunci cind iei piciorul de pe abreiaj si o lasi in viteza......
Am si eu aceeasi problema pe care o are titaniq ...Am un polo 1.2 din 2006 si mi s-a aprins in bord martorul galben...am zis k e din cauza beninei cum am citit aici ,imi tremura masina si cand se accelereaza cand se deccelereaza eu tinand piciorul constant pe acceleratie...mai mult de 30 km/h nu mere ...
mie la polo 1.2, benzina, 65.000km mi s-a aprins "check engine" combinat cu "sarituri" si tremurat in mers si scaderea puterii masinii pana la zero, de a trebuit sa trag pe dreapta...

Cam aceeasi problema ca si baietii de mai sus, am un Polo Happy din 2006, alimentez doar de la MOL cu benzina de 95, tot timpul. Azi dupa un drum pe noua centura a sibiului, si inca un drum la 10km de sibiu, unde am avut vreo 15 minute treaba, am pelcat spre casa, am ajuns in sibiu, parcat masina in fata portii si dupa inca vreo 20 de minute de pauza am plecat iara, doar ca am facut vreo 500m si s-a aprins simbolul in forma de motor (Defectiune in sisteul de evacuare a gazelor)

Maine o sa vorbesc cu mecanicul dar cred ca pot ajunge cu masina doar tractata pt ca daca o pornesc merge ca naiba, "tremura" mai rau ca o dacie (1310) la care i s-a dus o bujie. Bujiile se schimba greu? adica e mult mai complicat decat la dacie, ca ma gandeam sa le schimb acasa si pe urma sa merg la service pt verificari amanuntite.

Modificat de ovisopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am luat masina de la service, una din bobine era stricata ... 180lei

Masina merge bine acum, ca inainte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari, am avut aceeasi problema becul galben de la motor aprins in mers, mi-a taiat elanul, am tras pe dreapta am oprit motorul si dupa aceea nu am mai avut probleme.

Sa fi fost de la benzina, am bagat de la Agip(super plus). A mai avut cineva ...problema asta?

Ma asteapta un drum de vreo 630 de kmm pana in Baia Mare si nu as vrea sa raman in plop.

Sugestii...Vag Com? :D

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mai bine dute si fa o scanare nu sa pleci la drum si sa te lase in drum cum ai spus tu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara,aceeasi vesnica problema,becul de engine check,am schimbat si diferite feluri de benzina am bagat si aditiv,acum mai nou la accelerare da un pic "in cap".Am fost la reprezentanta la VW mi-au spus ca e ceva la catalizator,mi-au recomandat sa schimb benzina si nimic! inainte mi se aprindea tot la o luna,acum mi s-a aprins de la o zi la alta.Am fost azi la tester din nou si astept o solutie! Idei,pareri ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce eroare aveai cand ai fost la tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost 3 de fapt,tipul la care am fost a zis ca o sa se uite sa vada care dintre ele e cea mai plauzibila neputand fi toate 3,urmand sa-mi comunice in decursul zilelor urmatoare,ceva cu misfire cilinder 1  si ceva cu P03 din ce am tras si eu cu ochiu,mai mult,nu pot sa zic,din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!