Jump to content

Bec Galben Aprins La Bord


adonis45
 Share

Postare recomandată

Mi sa aprins un bec galben la bord, din carte se pare ca e ceva cu partea electrica, posed un vw polo de 1.4 16 valve din 2002, in mers sa aprins dupa ce am inchis AC, poate fi de la klimalange, sau e altceva, motorul functioneaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adonis45

    8

  • casi

    5

  • xxnelu

    4

  • ramir120797

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da si tu mai multe detalii ... ce semn apare pe respectiul indicator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia aia cu motorul

In carte scrie ceva de sonda lambda dar nu stiu ce sa zic

Am schimbat bujiile si o bobina de inductie de pe una din bujii, si mi-a resetat defectiunea de atunci am facut vreo 500 km,iar acum a parut becul galben aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa aprins un bec galben la bord, din carte se pare ca e ceva cu partea electrica, posed un vw polo de 1.4 16 valve din 2002, in mers sa aprins dupa ce am inchis AC, poate fi de la klimalange, sau e altceva, motorul functioneaza bine.

Nu ar strica sa treci in profil locatia (de unde esti); ai putea primi ajutor, cu o scanare, din partea unui coleg forumist. Sunt mai multe cauze care pot duce la aprinderea acelui martor. Fara o scanare...ramai cu intrebarea.

Aah...sa nu uit, vezi ca exista un buton search :) ; problema ta s-a discutat in nenumarate randuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face scanare? eu sunt din provincie mai precis din Deva si maine merg la un service care are tester sa vad care e problema

si butonul search unde e?

Am inteles ca poate fi de la benzina ? am alimentat de la petrom si omv cu cate 20l de la fiecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul search... :) faci misto? In coltul din dreapta-sus al paginii.

Scanare (desi o forma "scurta" de exprimare) - o sa vezi la service ce inseamna sau, vezi pe Aici

Am cautat eu pt. tine;mai exact Aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze dar nu prea am intrat pe forum, masina o am din feb. anul asta si nu prea stiu multe despre ea....

Astept sa vad maine de dimineata ce spune tipul de la service, care o pune la tester... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi de dimineata am fost cu masina la tester, si nu a iesit mare lucru, nu e sonda lambda si se pare ca este din cauza benzinei de la petrom de proasta calitate, am resetat defectiunea si sper sa numai apara. De alimentat voi alimenta de la Mol sa vad poate au mai buna benzina de 95... voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

sa pui benzina numai de 95 pt ca aceeasi eroare apare si la benzina de 98 sau mai mult (cred ca din aprilie ai mai alimentat ceva .. :D ).

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat ca problema era de la benzina si sfatuiesc pe toti care au aceias problema sa incerce benzina de 98 lukoil nu fac reclama ca n-am de ce, dar nu mai am nici o problema de cand alimentez cu 98 de la lukoil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

aceasi probleme cu un polo 1.2

decand alimentez de la petrom becu lu` sonda lambda nu se mai aprinde

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu alimentez tot timpul de la petrom...si s`a intamplat sa se mai aprinda, totul depinde de calitatea benzinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine masina a baut gaz de la toate firmele si mereu s-a dorit sa fie peste 95: cum era peste cum se aprindea becul. Concluzia mea: ori masina e sensibila la benzina de peste 95 ori toti vind pielea ursului din padure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema cu becu galben se pare ca este o boala frecventala 9N. Si eu am aceeasi problema. La diagnostic imi spune ca, catalizatorul nu functioneaza la parametrii normali, mai exact sub parametri normali

Cauzele pot fi insa multiple

Una ar fi calitatea benzinei masina a fost adusa din Belgia, becul s-a aprins dupa primul plin facut in RO.

Mai pot fi sondele lambda care dau citiri eronate - le-am schimbat, am sters eroarea insa problema a reaparut.

Alta ar fi probleme la sistemul de aprindere care duc la combustie incompleta -saptamina asta vreau sa schimb bujiile sa vad daca are vreun efect.

Ideea care m-a dus la bujii este ca am un relanti instabil si prea mic (600 rot/min). Totusi am alimentat cu benzina de 95 de la OMV si se pare ca problema turatiei s-a imbunatatit oarecum, dar am observat ca relantiul este tot instabil de asta banuiesc ca e vorba de bujii.

Cind schimb bujiile am sa vad care e treaba si cu bobinele - bujiile proaste sau uzate pot suprasolicita bobinele.

Am fost la un mecanic, n-a putut nici el sa-mi spuna exact despre ce e vorba insa banuieste ca este sistemul ala care regleaza cantitatea de benzina care intra in motor(?) - daca e sa-l schimb costa vreo 8 milioane de asta incerc mai intii cu bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine, becul galben se incapataneaza sa ramana aprins la bord in ciuda tuturor incercarilor de alimentare cu diferite tipuri de benzina(95,98,100) din diferite pompe. Dupa o scanare cu VAG-ul eroare aera de valva EGR blocata pe deschis ccea ce ducea la prea multe noxe in catalizator. Nu am modificari de turatie, masina trage foarte bine, a-si putea spune ca totul e perfect daca nu a-si avea acel bec aprins la bord. S-a mai stins vreo 2 zile dupa care s-a reaprins timp in care nu am alimentat ci doar am mers cu masina in regim normal. A-si desface valva EGR sa o curat dar sunt cam profan in ale mecanicii si nu stau prea bine cu banii momentan sa ma duc intr-un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am saturat de aprins becul galben de la motor, am fost din nou la mecanic si a gasit acum clapeta de acceleratie. A dat-o jos si a tinut-o cateva ore in decanol a curata-o si a resetat problema, deocamdata merge si becul e stins acum mai ramane sa aleg benzina? Din cate am aflat sunt tare pretentioase la benzina ori benzina de la noi e proasta si are multe reziduri nu stiu ce sa spun.

M-am saturat de aprins becul galben de la motor, am fost din nou la mecanic si a gasit acum clapeta de acceleratie. A dat-o jos si a tinut-o cateva ore in decanol a curata-o si a resetat problema, deocamdata merge si becul e stins acum mai ramane sa aleg benzina? Din cate am aflat sunt tare pretentioase la benzina ori benzina de la noi e proasta si are multe reziduri nu stiu ce sa spun.costuri 50ron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
La fel si la mine, becul galben se incapataneaza sa ramana aprins la bord in ciuda tuturor incercarilor de alimentare cu diferite tipuri de benzina(95,98,100) din diferite pompe. Dupa o scanare cu VAG-ul eroare aera de valva EGR blocata pe deschis ccea ce ducea la prea multe noxe in catalizator. Nu am modificari de turatie, masina trage foarte bine, a-si putea spune ca totul e perfect daca nu a-si avea acel bec aprins la bord. S-a mai stins vreo 2 zile dupa care s-a reaprins timp in care nu am alimentat ci doar am mers cu masina in regim normal. A-si desface valva EGR sa o curat dar sunt cam profan in ale mecanicii si nu stau prea bine cu banii momentan sa ma duc intr-un service.

la mine e aceesi situatie cu valva EGR. totusi... din cate am inteles acea valva nu se poate curata ci se schimba. sa ma corecteze cineva daca gresesc. si tot cineva care se pricepe sa imi zica daca exista ceva efecte negative care le poate avea aceasta eroare sau pot sa merg asa in continuare. mentionez ca la mine sta aprins becul ala de cateva luni. faza cea mai tare a fost ca s-a stins exact in ziua in care am mers si am facut ITPul la masina. :rolleyes: noxele au iesit OK

Modificat de catgrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut acceasi roblema dar de cand bag benzina de 99+ de la petrom becul s-a stins ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate fubar

Benzina de la petrom 99 + e de fapt un 96 real de asta merge mai bine motorul.Cele de 95 sint sub 93 si se infunda egr-ul de proaste ce sint.Eu am patit la fel cu EGR.

Reteta e simpla:petrom 99 + si forja mai ales la motoarele de 16 v tb sa schimbi viteza superioara dupa 4000 rpm ,nu mai jos .

Modificat de sorinrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu schimb undeva intre 3500 si 4000 dar nu cred ca forja conteaza f mult, importanta e benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un vw polo happy din 2006. mie mi s-a aprins martorul vineri 16 nov si pina azi , 19 nov, la ora 16 a stat aprins. apoi s-a stins deodata. problema nashpa e ca la relanti imi tremura rau de tot masina, ca atunci cind iei piciorul de pe abreiaj si o lasi in viteza, dar turometrul nu se misca deloc. am sunat 4 ore la service la PBN (de acolo am luat masina) si intr-un tirziu a raspuns unu si mi-a zis ca au programari pina pe 8 ianuarie 2008, daca vreau atunci e liber si m-a indrumat la porsche bucuresti vest. am sunat 2 ore acolo si nu a raspuns nimeni. ultima oara am alimentat acum 3 saptamini de la OMV cu carrera 95 fara plumb. stie cineva vreun service serios in bucuresti sa o testez macar? masina e inca in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare: daca voi schimbati treapta in 3500-4000 de ture, cat aveti consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare: daca voi schimbati treapta in 3500-4000 de ture, cat aveti consumul?

eu schimb undeva la 2800-3000 si consum la drum intins fara sa depasesc 110 5.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!