Jump to content

Probleme Ac - Climatronic


wub
 Share

Postare recomandată

care tablou de sigurante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandorin

Salut. Stie cineva unde as putea face o reumplere a instalației cu freon in zona militari? Cam cat ar costa o astfel de operație? As dori sa serviciul complet: freon, ulei, etc.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am o problema la skoda mea cu AC,(nu am clima doar AC),mi s-a rupt intinzatorul de la cureaua de accesorii,si acum nu imi mai functioneaza nici AC,am schimbat intinzatorul acela,dar tot nu imi functioneaza,am bagat freon in instalatie,am verificat toate sigurantele,si cele de pe baterie si cele de la tabloul din interiorul masinii,si sunt ok.la testarea cu  vag-com,mi-a dat:scurt,sau contact imperfect,am fost la service si mi au zis ceva de genul,compresorul de la ac,ceea ce nu prea imi vine sa cred,are cineva vreun sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut verificarile din DIY facut de mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut o sa incerc si asa,si vorbim pe forum,va tin la curent,daca nu rezolv ...


salut o sa incerc si asa ,si va tin la curent daca nu rezolv....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Am intalnit o problema la o Octavia tour din 2009 motor 1.6 cod BFQ si anume nu mai merge AC-ul (ac manual) .

              Simptome: Cand pornesc AC-ul, se mareste putin turatia si atat. Am observat ca daca scot siguranta nr 3 de pe baterie (cea de la treapta 1 a ventilatorului), cand o bag inapoi pornesc ventilatoarele si cupleaza compresorul pentru o secunda apoi se opresc.

              Verificari:  Am verificat ventilatoarele, sunt ok pe ambele trepte; Freon este. Senzorul de presiune e ok, compresorul e ok ca i-am dat plus si cupleaza. Modulul de sub baterie e ok ca l-am pus la alta masina si merge. Comanda din bord e ok. Ce ar putea fi? Ati intalnit problema asa dubioasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fire interupte catre modul sau o siguranta arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele sunt verificate. Toate ok. Ce mi s-a parut ciudat ca pe mufa de la compresor vad 12 volti dar cu ohm-metrul. Cand pun lampa de control cu bec, nu imi aprinde becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o tensiune reziduala trimisa de o piesa din releu. E ok sa fie asa. In mufa ai verificat daca ai toate tensiunile necesare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si tensiunile si masele. Sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut aseara toate releele,am masurat toate firele,am desfacut si tabloul de sub volan,unde am gasit niste relee si acolo,toate sunt ok,mai am de probat electrovalva din capul compresorului,se poate sa fie defecta?a intilnit cineva problema asta?am avut fraiul de la alternator blocat,si nu mi-am dat seama .l-am schimbat,este posibil sa se fii stricat din cauza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA modelul tau nu e electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum ai zis tu,nu are electrovalva si la masurarea cu lampa,imi dadea intermitent,in bornele care intra in compresor,si este normal sa faca asa,pt ca curentul nu trece printr-o bobina ci doar un bec,deci instalatia este ok,masurata cu aparatul de masura.am desfacut compresorul,si nu are continuitate deci ar fi intrerupta bobina din el sau circuitul,la testul,"cu mina"se invirteste usor,deci nu este gripat,acum trebuie sa il desfac de tot sa vad ce si cum e pe acolo,daca se poate repara sau schimb..a desfacut careva vreun compresor de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are continuitate schimba bobinajul de la electromagnet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am facut am scos freonul din instalatie,am desfacut compresorul,ambreiajul de pe el,cu o presa,si am inlocuit bobina,la service ma costa 350 ron,ma costat 70 lei bobina luata din dezmembrari,,noua nu mi-au gasit desi banuiesc ca nu costa mai mult de 150 ron,si feonul scos si bagat 60 ron,si toata operatiunea a durat 3 ore!deci mare atentie la mesterii de cartier care schimba direct si cu totul compresorul pe bani foarte muuuulti,te duci ca nu iti merge aerul si te ia direct compresorul domne',550 ron si il facem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina noua vine la set cu ambreiaj si costa vreo 10 mil.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut. astazi am dat pompa de servo jos. in timp ce desfaceam suruburile se auzea un fasait. cand am ajuns la demontarea compresorului de AC am vazut si problema. intre capacul din spate al compresorului si corpul acestuia avea scapari de presiune. am sters locul si parca ar fi pus mastic acolo. stiu ca voi pierde tot freonul.....dar trebui rezolvat.

 

stie cineva care ar fi rezolvarea?

se poate demonta corpul din spate si pune alt mastic?

 

 

multumesc

 

post-64052-0-72833900-1415025769_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi poate spune cineva daca se poate pune compresor AC de la o skoda octavia I 1.9 pe o skoda octavia I 1.6i?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de ajutor. ma gandeam ca are altfel de pozitie de prindere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a rupt cureaua de accesorii la skoda octavia fara AC. Am cumparat curea si nu stiu sa o pun. Imi poate spune/arata (poze) cineva cum se pune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e tare...  E cea mai simpla curea de montat.

Pui cureaua pe fulia de arbore, pe fulia pompei de servosi o tii cu mana langa fulia alternatorului. Cu o cheie fixa basculezi intinzatorul curelei, treci cureaua pe sub rola intinzatorului, o asezi pe fulia de la alternator si dai drum la intinzator.

 

post-17228-0-55597200-1416249677_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna. Am o Octavia 1.9 tdi 110 cp din 2000.O intrebare in legatura cu ventilatoarele de pe radiator. Mentinez ca aerul coditionat functioneaza normal.Are modul climatronic si baga aer rece. Mi se pare o anomalie in sensul ca porneste numai ventilatorul mare din parte stanga cum stai in fata motorului. si asta din cand in cand, cam la 20 de secunde si numai pe viteza mai mare. Am inteles ca trebuie sa functioneze amandoua in paralel si in doua trepte de viteze? simptomele astea sunt cu aerul conditionat pornit. aveti idee ce ar putea fi? Oare e releul de sub baterie? Multumesc.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi si ventilatoarele. Sa nu mai mearga trepte mici. In motoare au cate o rezistenta care se mai dezlipeste/ arde. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!