Jump to content

Bucse punte spate


Gorillaz_Doktor
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

Am decis sa schimb bucsele spate .

De dat jos, le-a dat mecanicu jos, dar de pus...alta macare de peste.

Mentionez ca sunt bucse cu camasa metalica.

Problema e ca i-a rupt mecanicului 2 prese .

Mai am de bagat a 2-a bucsa cca 1 cm.

Ma chinui de 5 zile.

Daca are cineva o presa sa o imprumut pentru 2 ore (mai am 1 cm si e gata :salut: ) sau un surub lung de cca 35 cm dar sa fie din otel inalt aliat ca altfel nu tine.

Sau daca ma poate indruma cineva de unde sa cumpar presa respectiva.

Simt ca cedez nervos. 5 zile ca sa schimb 2 buse. Problema nu e ca nu stiu aia sa le puna. Am stat langa ei de fiecare data, Pur si simplu e atat de fest incat nu vrea sa intre.

Pt orice info 0723 390 951

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu vreau sa ma bag in seama aiurea, dar banuiesc, ca daca locul era foarte bine curatat si gresat ar fi trebuit sa intre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu cred ca banuiesti bine. Eu cred ca bucsele nu erau originale. Daca difera diametrul chiar si cu cateva sutimi, te cam chinui sa le bagi la loc. Stateam acuma sa ma gandesc daca nu se putea incalzi local locasul pentru bucsa, dar cred ca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

bucsele sunt SWAG

locul a fost curatat cu smirghel si apoi gresat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca nu merge o incalzire locala cu o lampa de gaz ? Cred ca dilatarea ar fi suficient de mare pentru ca bucsa sa intre usor inapoi. 100 de grade ar trebui sa fie suficient.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la mecanicii mei si am schimbat si pe spate si pe fata si nu au avut nici o problema. Chiar foarte rapid le-au schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

cred ca ar merge incalzita

cred ca cel mai bine era sa fie incalzita inainte...dar topea vaselina

acum mi-e frica sa nu "prajesc" cauciucul bucsei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuuuuuu, nu m-am referit sa incalzesti bucsa. In nici un caz. Se va arde cauciucul. Incalzesti capul amortizorului bre. Ca acolo bagi bucsa. Nu mult, cat sa se dilate un pic. Precum spuneam 100 de grade ar fi suficient. Stiu ca am facut treaba asta la solenza si la supernova si-a mers. N-am avut nici macar presa, am folosit o menghina. :icon_cool:

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,daca nu se potrivesc,cel mai ok ar fi sa le duci de unde le-ai luat sa iti dea cele bune.E simplu.Iar dupa aceea cauta un service cu presa hidraulica pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

faza e ca si cele vechi au iesit al naibii de greu

miezul de cauciuc era rupt asa ca a iesit cu mana

camasa de otel s-a dat jos la dalta pneumatica

parca era sudata acolo (am asistat la toata operatiunea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele alea sunt date dracu. Ce marca sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

mai omule

io vb de bucse punte spate

nu am treaba cu amortizoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zi asa bre. Credeam ca bucsele la amortizoare te chinuie atata :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Din cate stiu eu pe Golf 4 au fost montate 2 tipuri de Bucse pentru puntea spate, iar diametrul lor difera intre ele. daca nu gasesti sa montezi exact bucsa care iti trebuie tie, degeaba te chinui sa o montezi pe cea cu diametrul mai mare, n-o sa reusesti.

2. DE CE ai cumparat SWAG ????

Pe modelel mai vechi au fost montate bucse un diametru mai mic decat pe modelele mai noi, iar modelele astea mai vechi intr-adevar nu prea se gasesc, deoarece multi proiducatori nici nu le mai fabrica, incearca pe original, sunt mai scumpe, dar nu iti pierzi 5 zile din viata pentru niste kkturi de bucse.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

stiu ca sunt 2 modele

cu camasa de otel si cu teflon (difera diametru lungime si structura)

initial am luat cu teflon (dupa talon) apoi am constat ca sunt din celalalt model, adica otel

bucsele sunt identice ca aspect si diametru

am spus ca si cele vechi au iesit la fel de greu cum intra cele noi

rugamintea mea era urmatoarea : are cineva o presa? / stie cineva de unde pot cumpara o presa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, plecand de la premiza ca ai pus bucsele bune, cred ca singura solutie este sa te duci cu toata puntea spate la un service care dispune de o astfel de presa. Nu stiu in ce zona stai ca ti-as recomanda eu unul. Este pe langa Apaca.

Repet, sper ca ai pus bucsele cele potrivite. Si eu am schimbat bucsele punte spate si au intrat destul de usor, la cele vechi intr-adevar, pana le-am scos mi-au iesit peri albi.

Sa nu cumva sa bati in ele pt. a intra ca se duce dracu' toata geometria puntii!

BAfta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa bati in ele pt. a intra ca se duce dracu' toata geometria puntii!

si daca se strica geometria ce simptome poate avea masina... sa vibreze neregulat, sa consume cauciucurile neuniform, sa fuga de fund usor?sau...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Ti-ai dat singur raspunsul. Plus de asta pot aparea fisuri putin vizibile dar care in timp se pot adanci si ......si cred ca nu mai e nevoie de explicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Ura ! Am reusit.

Mecanicul a facut la strung un al 3-lea surub de presa si in sfarsit am reusit.

Acu am alta problema : e prea liniste in masina :) ...ma obisnuisem cu zdranganitul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He, he, he... norocosule! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe.. misto.. de fel la buscile de bascula e de munca.. alea se dau greu jos si se pun greu. te-ai distrat o saptamana.. da e misto sa mergi pe jos e? parca e mai sanatos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Schimbat ieri bucse punte spate... M-a costat apx 120E cu tot cu manopera, apx 1 ora jumate, iar diferenta...uimitor de satisfacator... :D Nu se mai aude nici o bataie, nici un troncanit in spate. Eu zic ca daca sunt probleme cu ele,merita schimbate.

Anexez si poze...noi vs uzate... :D

P06-08-07_12-1.jpg

P06-08-07_12.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Daca stie care-va o schema sau un link unde arata pozitionarea corecta a bucsilor spate la GOLF 4,rog sa posteze aici. MULTUMIRI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitie_bucsa_spate.docAsta e pozitia corecta!Cred ca te descurci chiar si fara sa intelegi germana,esuficienta doar poza!Sper sa te ajute!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!