Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

In carte scrie ca da. Si nu numai in perioada de rodaj. Conteaza mult si stilul de condus. Eu unul nu am completat ulei in primii 15000 km, dar nivelul ajunsese la minim, asa ca schimbul de ulei a venit la fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre toate reviziile, dupa aprox 7000 km am completat cu ulei. chiar intre cea de 60.000 si 75000 km, am completat de doua ori. perfect de acord cu predecesorul meu. stilul de condus conteaza foarte mult. eu o calc bine :D (a nu se intelege ca merg cu viteza, dar la drum lung, pe a 3-a si cat pot a 4-a, ca dupa se duce prea tare, le calc pana la 4000 - 4500 rpm. iar in oras a 2-a pana la 3500 constant. totul dupa ce s-a incalzit motorul).

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana la 35 de mii mi-a aparut ala doar odata dupa un drum de mare si munte 1500 de km mers 50% numai blana autostrazile :D ,am completat cu 300 de grame si a fost ok

Era dar era sub nivel, in rest nu a consumat deci e clar ca depinde cum o calci sau cum mergi cu ea, daca nu aveai ala pe bord nu stiai ca face asa si nu cred ca avea ceva daca mergeam cu el pana la revizie,

Pe joja ajunsese unde indica ca poate fi completat nu ajunsese la trebuie completat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad acum, colegul nostru are benzinar. Se spune ca dieselul consuma mai mult ulei decat motorul pe benzina, dar consum de ulei are orice masina. Difera doar cantitatea, de la motor la motor. La diesel se poate completa pana la prima revizie chiar si pana la un litru (sigur, completari succesive). Asta tine de talpa fiecaruia.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Cat de cald este la picioarele soferului ? A trebuit sa dau drumu la AC ca sa pot merge, caldura degajata de sub bord era foarte mare.

Este de la caldura de afara sau...este alta problema cu izolarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!

Am masina de 10 luni si am facut deja 30.000 km. Supriza am avut-o la a doua revizie cand am stat langa masina si mi-a aratat mecanicul ca masina mea nu are nici senzor pt ulei si nici senzor pt placutele de frana.. NU mi se pare normal sa dau 21 mii de euro pe o masina care sa nu aibe senzori care se gasesc si pe masini de 15 mii de euro. Totusi nivelul de echipare e elegance si i-am mai pus si cateva dotari suplimentare... Am dat mail la porsche romania si m-au aburit... mi-au zis ca asa a decis fabrica skoda si ca masina functioneaza la fel ca si celelalte cu acesti senzori. Nu mi se pare normal ca aia din fabrica sa puna pe unele masini si pe altele sa nu puna... totusi trebuia sa faca asta cu o logika.. sa puna de exemplu doar pe eleganceuri... nu cum au facut ei.. au pus pe jumatate din masini (indiferent de nivel de echipare) si pe alte jumatate n-au mai pus (deh.. eu am luat-o in perioada cand a trebuit sa astept fix 4 luni.. si probabil s-au grabit asa tare sa le faca incat au pus senzori doar la unele masini)

Are cineva o adresa de mail de la fabrica Skoda din cehia? eu caut de 1 luna si nu prea gasesc... daca ma poate cineva ajuta cu o adresa de mail, sa le fac putin scandal, ii raman dator...

Oricum m-au cam dezamagit.. pe Octavia 1 aveam acesti senzori si pe Octavia 2 tot Elengace, nu-i am... e inadmisibil sa puna la una da, la una ba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cred ca problema ta ar fi trebuit sa o scrii in topicul ACESTA.

2. Citeste si prin Acest Topic si probabil o sa gasesti "logica" existentei acestui senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERSI MULT!

1. Cred ca problema ta ar fi trebuit sa o scrii in topicul ACESTA.

2. Citeste si prin Acest Topic si probabil o sa gasesti "logica" existentei acestui senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea unei probleme mai vechi. De cand am luat masina pana acum (11000km, aproape un an) am tot avut problema cu martorul portbagaj de pe maxi-dot. In fiecare dimineata aproape il gaseam aprins. Problema era la acel senzor de la incuietoarea portbagajului. Problema aparea mai ales in zilele cu dimineti reci. Problema a fost rezolvata schimband complet mecanismul de inchidere portbagaj. Spun aici sa stie si altii pentru ca mie unu nu voiau sa imi schimbe nimic la masina pentru ca ei nu gaseau problema respectiva de cate ori am mers la service. Toata chestia a fost rezolvata dupa ce am discutat cu directorul de service cu ocazia cele de a 5-a vizite in service, au luat sistemul de inchidere de pe o masina de drive-test si au pus la mine si de atunci liniste si pace :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Ori sunt eu nebun ori nu mai aud bine. am tot citit de micile probleme aparute pe la alti colegi, insa pe mine ma deranjeaza urmatoarea. Nu stiu la voi, dar la mine cand inchid portbagajul se aude un sunet tare urat, parca se inchide tabla pe tabla.

Sper sa ma fac inteles, dar parca am o Dacie din 1980 (nu ca as avea ceva cu daciile ;) ).

La alte masini se aude un sunet mai "inchis" mai "frumos" sa zic asa.

Asa e si la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cica se datoreaza si numarului in mare parte ! ... cica ala zdrangane a tabla de fapt :D asteptam si alte raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude mai zgomotos decat la alte masini (nu octavia). am observat si la mine ca numaru ala e zgomot curat si tot am zis ca o sa cumpar ceva benzi dublu adezive sau ceva de genu sa pun sub el intre tabla si numar. se poate ca inchiderea portbagajului sa fie mai zgomotoasa si din cauza ca e mult mai greu decat la o masina fara haion. pe mine nu ma deranjeaza, imi pare ca se inchide asa cum trebuie, depinde de unde ii dai drumu, daca ii dai drumu mai de jos atunci e mai silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Tocmai ce am scos masina de la o spalatorie manuala unde o spal saptamanal, si in momentul cand era stearsa de apa am despoerit in partea dreapta spate , langa portbagaj o urma cat palama de mare fara luciu. Mi-a cazut luciu de la vopsea. In timpul spalarii masinii am stat langa ea si povesteam cu tipul de la spalatorie, deci am vazut ce a folosit ( spuma activa si apoi jet de apa), incat nu am putut sa acuz firma de ceva rau. Insa eu nu am mai auzit pe cineva sa pateasca asa, mai ales la o spalatorie manula. Voi ce credeti ??? Are skoda vopsea mai slaba???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu pete destea , au iesit imediat cu un polish din ala ordinar de metro, de obicei ai de la gainatz de pasare sau de la frunze putrezite acolo , sau de la parcarea langa o tufa care in bataia vantului zgarie acolo ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vecin care a ciopartzit un copac pentru ca din acel copa pica intruna ceva clei si nu mai iasa nici la spalat. am vazut si eu pe masina lui niste pete care seamana cu ce spui tu, adica pur si simplu vopseaua nu mai are luciu in acel loc. sunt sigur ca iasa la polish. nu se duce lacul de pe vopsea asa usor.

Modificat de dustangel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema: dupa coborarea totala a geamului dreapta fata, nu mai reusesc sa-l ridic normal. Practic din pozitia coborat total daca actionez butonul pana in pozitia "auto sus" geamul incepe sa se ridice si dupa cca 1/3 de cursa se intoarce inapoi. Se manifesta la fel si daca mentin butonu de actionare ridicat.

Daca il actionez din telecomanda (in cazul in care toate geamurile sunt coborate), in momentul in care acesta isi schimba directia de deplasare, celelalte geamuri se opresc.

In momentul de fata singura modalitate de al inchide este de al ridica in mod manual (nu auto) pina aprope de zona de intoarece, traversarea acesteia in pasi mici si apoi inchiderea toala.

Initial acest simptom s-a manifestat accidental insa acum este regula. Partea proasta este ca nu i-am dat atentie cat a fost in garantie.

A mai patit cineva asa ceva? Aveti vreo sugestie?

Multumesc anticipat,

Sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si rezolva in service, ca mai mult de un mic obstacol, pe care o sa-l scoata cand o sa desfaca fata la usa, nu vad ce ar putea avea. si nici nu cred sa te duca mai mult de 100 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am scos capacul de la compartimentul sigurantelor a ramas un clips in locul lui si cand am incercat sa il scot am reusit sa il bag inauntru acesta caznd in compartiment si dupa cum m-am uitat slabe sane sa mai vada lumina zilei vreodata. de unde as putea sa iau altul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il scot baietii de la skoda sau te duci la ei si comanzi altul....e foarte usor sa il iei de unde a cazut , pe deasupra pedalelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petele de la gainat vor iesi la polish,lucru confirmat de o firma care se ocupa cu asa ceva. Partea proasta e luciul care mi-a sarit de la spalat care nu iese cu polisat ci doar cu vopsire. Pe casco nu se acopera , insa vopsirea trebuie facuta nu doar in zona si pe intreaga parte . ATENTIE MARE la spalatul cu jet manual, in special cand spalatorul da de la o distanta f mica de masina(jetul ffind foarte puternic sare vopseaua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua de la Octavia 2 mi se pare de o calitate indoielnica. Probabil asa e la mai toate masinile fabricare in ultimii ani. Intrebare. Poate sa-mi spuna si mie cineva ce ar putea acoperi acea garantie de 3 ani la vopsea data de Skoda ? Cand ti-ar revopsi-o gratis masina la o adica sau o parte din ea ? Ati auzit de cineva sa fii solicitat aceasta garanti si desigur cu succes ? :( Scuze daca e putin off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi dau seama in ce caz ar revopsii masina in baza garantiei. cred in majoritatea cazurilor ei pot sa spuna ca diverse cauze externe: gainatz, sare pe drum, lovitura de piatra de pe drum... probabil ar fi garantie in cazul unor decojiri de vopsea pe suprafete mai mari :) nu imi dau seama. si eu am pe 3 butoane de la stream ceva crapaturi si ma tot uit dupa fata de schimb ca pe garantie sigur nu schimba ;) chiar vorbisem cu cel de la garantii de la skoda de aici si zicea ca au avut niste probleme cu octavii cu volan de piele ca ramanea pielea patata sau ceva de genu asta, raspunsul fabricii a fost sa poarte soferu manusi cand conduce pt ca e de la cremele cu care se da el pe maini :P iti dai seama, ai dat bani sa ai volan de piele si sa conduci cu manusi :) sorry daca am fost putin offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 are mici probleme, scartait, greierasi, vant in masina....etc...etc...etc plus alte nemultumiri O2. Eu am reusit sa gasesc rezolvare la majoritatea problemelor:

1. Vant pe la geamuri(impresia ca se aude vand fix in spatele soferului, sau geamul mic de pe spate face zgomot). Majoritatea O2 au aceasta problema, este un defect de fabricatie. Se rezolva ffff usor. Mergeti la orice service autorizat skoda(necesita programare) si o sa va puna o solutie numita majestic mastic la gemuletul mic de pe usa din spate. Daca masina este in garantie, aceasta operatie este GRATUITA(programare+manopera+majestic  mastic+etc), daca masina nu mai este in garantie acesta costa fffff putin,cativa lei. Singura problema este ca masina trebuie lasata in service cateva ore sa se usuce.

2. Scartait geamuri laterale: Se intampla din cauza prafului(pietricele) depuse pe geam, la deschidere/inchidere aceste pietricele intra la cheder. Cand mergeti la spalatorie rugati sa dea cate o data la fiecare geam cu apa,in partea de jos a geamurilor, respectiv chederul de jos(nu va faceti probleme, apa iese deoarece usa este prevazuta cu scurgere si NU AFECTEAZA inchiderea centralizata sau motorasul de ridicare a geamurilor)

3. Suportul de numar face scandal: Il dati jos si se lipeste pe partea din spate badnda dublu adeziva, cate o bucatica mica pe fiecare colt(daca aveti), daca nu, lipiti garnituri mici de cauciuc pe fiecare colt.

4. Masina face zgomot la pornire si sta putin turata: Este un lucru NORMAL. Toate masinile fac la fel. Daca masina nu a fost pornita cateva ore(o zi) motorul este RECE, nu conteaza ca afara sunt 35 grade. O sa fie putin timp turata si eventual cu mici zgomote dar se regleaza singura in mers. Repet ca este un lucru NORMAL la orice masina. NU STATIONATI CU MOTORUL PORNIT pana dispare acest zgomot/turatii deoarece nu rezolvati nimic. :Driver:

5. Mici zgarieturi de la pietricele sarite pe capota, pe usi, etc...Mergeti la orice dealer skoda ptr a cumpara CREION CORECTOR special ptr vopseaua dvs. Este destul de ieftin acest creion. Daca nu doriti sa va complicati mergeti la service autorizat skoda si imediat rezolva problema la un pret foarte foarte mic.

6. Greierasi la bord: Intre volan si ceasurile de bord se gaseste o bucata de plastic(exact in fata ceasurilor, in partea de jos, de unde porneste gemuletul(plasticul) care protejeaza ceasurile din bord(sub butonul de reset KM). Acesta fiind un plastic este NORMAL sa faca niste mici zgomote la inceput din cauza frumoaselor drumuri de care dispune tara noastra. Pana se fixeaza o sa dureze 1000-1500 Km dar apoi scapati de el. Daca va enerveaza apasati FOARTE PUTIN si USOR pe el in partea din stanga, mijloc, dreapta iar apoi trageti FOARTE PUTIN si USOR de el spre volan (apasat 1 mm iar apoi tras 1mm spre voi)

7. Se aude un zgomot dinspre scaunul din dreapta:

- Centura este libera si loveste in stalpul central. Este un lucru NORMAL.

- Maneta de ridicat/coborat scaunul de pe dreapta. Aceasta scoate un zgomot ciudat, ca si cum ar vibra un arc. Este din plastic si nu ai ce-i face. Plasticul vibreaza orice-ar fi. Oricum dispare singur dupa ce se invata cu drumurile din RO.

- In dreptul aripii de pe dreapta, sub bord(torpedou) este capitonajul care nu e prins bine. Se apasa putin pe el, in cel mai rau caz se lipestecu prenadez. NU LIPITI cu SUPER GLUE deoarece exista riscul sa crape!!!!

8. Torpedoul scoate sunete ciudate. Asigurati-va ca nu aveti in el lucruri "voluminoase" care-i blocheaza inchiderea completa, Dupa cum ati observat este destul de ingust. Daca este invatat asa, sa nu poata fi inchis complet mai tarziu o sa aveti probleme cu el, o sa vibreze foarte rau.

9. Boxa din usa de pe dreapta mai face zgomot la bass, la volum mare: La aceasta nu stiu exact care este solutia, probabil ca o sa dispara singur. Un lucru va recomand cu drag: NU VA APUCATI SA-l DESFACETI pentru ca apoi o sa vibreze foarte foarte rau. Eventual mergeti intr-un service autorizat!!! :Driver:

ALTE NEMULTUMIRI SKODA:...Am vazut prin topic-uri ca unele persoane mai au cateva mici nemultumiri in legatura cu O2....

10. Capota nu are amortizor. Nu inteleg la o masina "noua", relativ noua de ce este nevoie sa-ti bagi nasul pe la motor ... Capota se deschide o data pe luna ptr verificare ulei, lichid racire, lichid frana, lichid parbriz, etc, etc, etc. Nu cred ca zgomotul produs este asa deranjant o data pe luna... Multi poate sunt obisnuiti de la prea frumoasa DACIA sa-si bage mainile pe la motor.. :) ... Nu pot sa cred ca la o asemenea masina sa nu-ti permiti sa dai o data la 3-4 luni maxim 50lei sa-i faci cate o verificare sau daca Doamne fereste ti se intampla ceva la ea, sa fie si ea reparata in service autorizat. Cred ca m-am abatut de la subiect .... CAPOTA NU TREBUIE DESCHISA ZILNIC de dragul de a vedea motorul...daca vrei sa o deschizi zi de zi...te obisnuiesti cu zgomotul .

11. Mocheta din portbagaj intr-adevar este cam subtirica, se murdareste repede si parca este lipita pe un carton DAR este destul de rezistenta. Se gasesc pe E-BAY sau la orice dealer skoda un pres special din cauciuc pentru portbagaj la Octavia II si este rezistent, astfel puteti evita murdarirea sau taierea tapiteriei. Pe de alta parte puteti pune fara probleme in portbagaj obiecte voluminoase sau grele, numai sa nu fie obiecte ascutite pentru ca se poate taia tapiteria.

12. Manerul acele pentru inchiderea portbagajului este destul de util si frumos, chiar daca as fi preferat cum este la Octavia1.

Daca mai ati mai gasit si rezolvare la alte probleme specifice O2....postati-le :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie de vreo 2 saptamani a inceput sa-mi zdrangane hayonul(berlina),sau cel putin asa cred eu ca e hayonul,deoarece am mai scos in afara cele 2 tampoane de cauciuc de pe margine ca sa stea hayonul mai in tensiune cand e inchis,zgomotul dispare cateodata dar reapare la un moment dat.

Care ar fi cauza? S-a mai lovit cineva de asa ceva?

Legat de suportul de numere spate,ma intreb cum o fi omis constructorul plasarea unor benzi adezive pe caroserie in dreptul nr ca la octavia 1,dar am gasit o rezolvare si anume banda cauciucata care se pune la geamuri,se lipeste doar de numar si sta presata pe tabla,astfel evitandu-se la schimbarea plasticului de la numar dezlipirea de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!