Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Slaut. Sa va spun si eu ce surpriza am avut. La o zi dupa expirarea garantiei m a lasat bateria :lol: . Am zis , bine, asta e bafta mea; dar la o cercetare mai atenta am descoperit ca la asa motor(diesel, 2 L) Skoda a instalat o bateria de 61ah. Imi pare cam mica inclusiv ca dimensiuni. Se pare ca si calculul(lor) a fost facut...bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va zic ce am patit azi. Sa-mi spuneti si mie daca e normal apropo de ce zicea Ramses aici de volan blocat..dar nu cred ca e acelasi lucru. Azi am fost la cineva si am oprit paralele cu bordura in fata portii...si am intrat cu spatele si am ramas cu rotile virate dreapta de la manevra. Ma dau jos si vad ca sunt cam departe si am si rotile strambe si zic s-o aranjezs mai artistic (nu eram nici grabit) . Am dat sa bag cheia mergea doar in prima pozitia nu se rasucea, volanul desigur blocat. Nu a vrut si pace. Nu am putut s-o rasucesc catre pozitia a 2-a volanul nu se clintea nici un milimetru. Dupa cateva incercari m-am dat jos am scos-l la zero si am inceput s-o inping. Volanul s-a deblocat si se rasucea fara sa am cheia in contact. Inainte s-o misc nu vroia nici chip sa se miste. Mie nu prea mi-a mirosit a bine practic daca nu aveam inspiratia s-o impoing trebuia sa chem plaforma sa ma ia. Nu mai puteam sa pun contactul!!!!! Ce parere aveti ? E tot masina mea mai "altfel" sau "asa fac toate" ? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii c-am patit ceva similiar, dar nu la Octy, ci la Dacie. Esti absolut sigur ca nu se debloca chiar fara s-o impingi? Adica ai apasat foarte tare in dreapta-stanga? La Dacie am patit de 2 ori asa si prima oara am facut ceva similar tie, adica m-am balansat putin in fata-spate, si apoi a mers. Dar a doua oara pur si simplu am tras foarte tare de el si s-a deblocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte sigur nu se misca nici un milimetru super rigid. Si cheia nu se putea rasuci catre pozitia a 2-a de contact pus cu volanul in acea pozitie....da stiu ca dacia mai facea asa dar nu era 20.000Euro :icon_thumright:

Si eu care ma oficam in prima 1000km ca zornaia toata si scrataia si etc pt o masina care e o caciula de bani la astea dau drumul la muzica si e super liniste :rolleyes:. Dar chestii gen calculator blocat, volan blocat, stricat deja o macara de la un geam f putin folosit, senzorul de lumina care imi aprinde mereu dimineata farurile desi e plina zi si le stinge cand vrea el....e al dracu de bine facuta ce sa zic....ma consolez ca toate fac asa si nu stiu ce era mai bine sa nu bag mai mult de 16000Euro in ea sau sa mai strnag putin cureaua si sa-mi iau Avensis....Dracu stie probabil daca nu ai bafta ...deocamdata motorul nu a facut vreo figura ....dar la 1700km era culmea :icon_thumright:))))))))

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanismul de blocare volan. Misti stg-dreapta putin de volan (cu putere) si iti da drumul sa bagi cheia si sa rotesti. Nimic mai banal si mai simplu.

LE: E clar masina asta nu e facuta pentru tine sau ai platit mai mult decat erai cu adevarat dispus sa dai pe ea. Vinde si cumpara Mercedes. Macar la ala la orice rahat identifici nu mai ai la ce sa aspiri :icon_thumright:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of rvacaru sunt sigur ca stie toate lumea ce-i ala. Problema e ca uneori la Dacie nu se mai putea debloca acel mecanism, ramanea blocat indiferent ce-i faceai pana iti lasai toata greutate pe el sau miscai masina. Dar n-am mai auzit probleme la d-astea straine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rvacaru am facut ce spui crede-ma nu sunt (chiar) atat de trampit, crede-ma :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol.. :icon_thumright: Mecanismul e "ca la Dacie", nu vad de ce ar fi altfel... doar ca la roti bracate, uneori tre sa tragi tare de el (roti de 205 ...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant. Daca din intamplare mai ai bateria veche pe masina am sa te rog foarte mult danny68 sa-i faci o poza pe masina si s-o postezi aici sau sa mi-o tirmiti privat sau pe mail (cum vrei). As fi recunoscator. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, am si eu o mica nelamurire (chiar daca e off-topic): cum de ai asemanat patania ta cu ce a patit Ramses.

Blitz eu am vrut sa zic ca e din gama volan blocat dar am si zic ca nu e acelasi lucru poate nu am fost f explicit :icon_thumright: Citez din mine "imi spuneti si mie daca e normal apropo de ce zicea Ramses aici de volan blocat..dar nu cred ca e acelasi lucru". Asta am vrut sa se inteleaga....

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu am remarcat bateria de 61 Ah, care e slaba pentru diesel. Daca tine 2 ani cat e in garantie tot e bine.

O alta problema mica, dar care pe mine chiar ma enerveaza :scratch: este "maciulia" de care tragi haionul in jos. E groaznica. Stiu ca s-a mai discutat pe undeva despre ea. Nu puteau sa faca un maner ca la oricare alta masina incastrat frumos. De cate ori trag de ea am senzatia ca va ceda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai totusi sa nu ne legam de toate chestile,pana la urma am cumparat o skoda nu mercedes,Sincer nu cred ca se poate rupe chestia aia,si daca se va rupe se va schimba.Cat poate sa coste??Daca ii puneau maner mai se ridica unul si zicea ca nu e cromat,sau cine stie :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 eu am bateria de 45 A .. mi se pare mica totusi pentru 1.6. Parca pe la dacie cu motor de 1.3 aveam 45 A :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi "zgomot" l-am avut si eu (inca de cand am cumparat masina)....singurul de altfel... la revizia de 15000 km mi l-au identificat si rezolvat baietii de la ElcarGid...deci poti sa mergi la sigur...pe fisa mi-au scris: Repozitionat tubulatura evacuare......

PS...sa stii ca si eu tot ca o bila de plastic care se plimba pe acolo..le-am descris zgomotul.. :offtopic:

si eu am aceeasi problema, la 1000km am mers la service si au spus ca e de la niste tampoane de la esapament,OK, s-a rezolvat si n-a mai facut un timp, acum am 2000km si sunetul incepe sa apara din nou, in schimb m-am uitat si tampoanele sunt ok, nu mai sunt miscate ca atunci,si intreg esapamentul sta bine.Repet,nu mai face asa zgomot mare ca si inainte si nici asa de des, dar a inceput iarasi sa se auda, ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constructia acelor tampoane este de vina. N-am inteles de ce sunt construite in acest fel insa eu am pus mana e cutter si am taiat o mica fasie din ele (aprox 1-2mm din partea din interior, unde se unesc umerii aia 2, de sus si de jos) si am rezolvat (elegant, zic eu) problema. Daca are cineva vreo poza cu tampoanele respective, am sa va arat exact ce-am facut. Eu n-am deocamdata nici o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BLITZ de unde mai exact ai taiat,din interior unde se unesc?e vb de semeringurile alea sau ce sunt de la ultima sustinere inainte de toba finala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Din interior. Aparent acolo se unesc dar sunt despartiti cei 2 umeri. Daca tragi putin de esapament in jos ai sa vezi ca se departeaza. Ei, de-acolo, din umarul de jos (ca mi-a venit mai usor... mi-a fost tare lene sa ii dau cu putin spray cu vaselina ca sa scot tot tamponul afara ;) ). Iti postez maine si niste poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. BLiTZ:

Sigur ca da, cu placere. Dar peste doua saptamini, acum sunt in strainatate. Vechea baterie era model AKUMA. Acuma` ;) am pus un STECO PLUS dar de 60ah/h. Din nou dimensiunile nu mi au lasat alta optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ca am fost sa-mi scoata niste pietricele de pe la roti .. la 1500km. asta e, drumuri "bune" .. "bucuria" noastra. E cam enervanta lama(sort,buza sau ce-o fi aia) aia neagra din plastic de sub spoiler fata am luat 2 borduri cu ea s-a zgariat cam nasol .. nu e rupta dar se vede ca e hrascaita. Cu ce-as putea sa dau pe ea sa recapete culoarea neagra si sa nu se mai vada zgarieturile atat de urat ? Ca de schimbat n-as schimba-o ca nu s-a rupt si cred ca o sa mai iau ceva timp bordurile cu ea (pana va crapa si sper s-o schimb pe casco). Apropo stie careva cam cat costa noua de la skoda (modelul stock nu tuning) ?. Multumesc.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulianb2007: EU am PDG si nu ating deloc cu lama de sub bara ... nu ai PDG sau ai incercat ceva borduri mai inalte :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am PDG si nici n-as avea nevoie(merg numai prin oras, atent, incet si am sosele bune in orasul meu) doar daca romanii astia n-ar face bordurile de 10 inaltimi diferite sau as fi ceva mai atent cand parchez cu fata. Totusi uite ca s-a intamplat si e o chestie pe care o puteam evita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca in realitate este o problema serioasa, dar pentru mine orice problema aparuta la masina este "deosebit de grava" :D Masina a stat cateva zile intr-o parcare si a prins ploile din serile trecute. Ieri, dupa ce am pornit-o si am dat-o in spate 5 m, am constatat ca a lasat o dara mare de apa. Se pare ca apa se stringe pe undeva si balteste. In mod normal ar trebui sa se scurga. Nu mi-am dat seama de unde a curs, banuiesc eu, ca din zona pragurilor sau a capotei fata. Ce ar putea fi de vina? Sa nu imi spuneti ca "asa face toate", ca doar la dacie am avut astfel de probleme cu apa care se stransese in praguri datorita scurgerilor infundate cu vaselina. Macar apa a avut bunul simt sa se scurga in afara masinii :D La dacie nu am avut sansa asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha... nu ai observat ca daca ploua si deschizi usa, si o lasi putin deschisa, se scurge apa din ea prin niste orificii aflate in partea din fata a usii?

Eu m-as ingrijora daca vad apa inauntru...daca o vad afara, e minunat :Driver:

Daca si asta e trecuta la "Probleme serioase O2" inseamna ca, sincer, avem o mare problema in organizarea informatiei pe acest forum. Oricum am observat ca moderatorii incearca sa "grupeze" totul in 3-4 mari topic-uri din care dupa 2 luni nu mai intelegi nimic... in curand o sa ajungem la fel de vestiti precum colegii cu G5 si celebrul "Probleme si nemultumiri" care are sute de posturi din care doar cateva zeci cu probleme reale si concrete :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a stat cumva pe o suprafata PERFECT plana/orizontala?! :Driver: Altminteri, exista posibilitatea ca apa sa nu se scurga toata din anumite "colturi". Care ar fi problema ?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!